• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Приладдя до ізольованих кабелів (Муфти, наконечники)

Джерело фінансування - власні кошти

Торги не відбулися

105 543 919.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 528 000.00 UAH
Період уточнення: 28.04.2021 16:26 - 11.07.2021 00:00
Відповідь надана

Дискримінація

Номер: b70f032b8a934cef9cd463bca88a1a7a
Дата опублікування: 21.05.2021 17:14
Опис: Звертаємо увагу на очевидну дискримінацію, яка міститься в умовах цієї закупівлі!!! Технічні характеристики товару прописані виключно під продукцію конкретного виробника, який знаходиться у Російській Федерації. При цьому українські виробники позбавлені можливості взяти участь у процедурі закупівлі! Зазначене є порушенням частини 1, 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та свідчить про упередженість Замовника! ВИМАГАЄМО внести зміни до умов тендерної документації з метою надання можливості українським виробникам товару брати участь у процедурі закупівлі на рівних умовах! У разі невнесення відповідних змін, спрямованих на розширення кола учасників процедури закупівлі – ми, Українські виробники, будемо вимушені звертатися за захистом своїх прав законних інтересів до Антимонопольного комітету України, Державної аудиторської служби України, суду та правоохоронних органів, прокуратури, Служби безпеки України із метою законної перевірки та усунення дискримінаційних умов, а також розслідування мотивів та обставин, які призвели до їх встановлення на користь виробника походженням з країни-агресора,та сприяння можливості фінансування тероризму на сході України Окрім того, вимагаємо надати обґрунтовані пояснення щодо очікуваної вартості предмета закупівлі! На даний момент очікувана вартість предмета закупівлі становить суму, яка перевищує не лише регулярний річний обсяг закупівель кабельних муфт ЗАМОВНИКА, але й увесь попит на цей товар на території ВСІЄЇ УКРАЇНИ! ВИМАГАЄМО привести очікувану вартість та обсяг предмета закупівлі у відповідність до РЕАЛЬНИХ потреб замовника, Закону України «Про публічні закупівлі», Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 708 та інших актів чинного законодавства України. У разі неусунення порушень чинного законодавства України, ознаки яких вбачаються у процедурі проведення даної закупівлі, ми будемо вимушені звертатися до компетентних правоохоронних органів, які мають усі необхідні повноваження для притягнення винних осіб до відповідальності, а також до Антимонопольного комітету України, Державної аудиторської служби України, суду, прокуратури, Служби безпеки України тощо. Плануємо забезпечення максимального суспільного розголосу щодо ситуації, що склалася, із залученням засобів масової інформації, громадських формувань, депутатів усіх рівнів та суспільних діячів.
Відповідь: Доброго дня. Тендерна документація складена відповідно до нормам чинного законодавства. Технічні вимоги до предмета закупівлі викладені в Додатку №2 тендерної документації. Учасник закупівлі може запропонувати еквівалент продукції. Еквівалентом буде вважатися продукція, яка за технічними та якісними характеристиками буде мати не гірші показники, або перевищувати зазначені характеристики.
Дата відповіді: 02.06.2021 17:06
Відповідь надана

Щодо встановлення права розрахунку не у грошовій формі.

Номер: fdb4c60ee6db465cb6cdadf5764bee83
Дата опублікування: 21.05.2021 12:40
Опис: Шановний Замовнику! Звертаємось до Вас із метою отримання повної та достовірної інформації щодо встановлення права розрахунку не у грошовій формі. Так, у пункті 5.2. Проекту договору (Додаток 4) встановлено: «Розрахунок за отриманий товар Покупець має право здійснювати на свій вибір або шляхом перерахування грошових коштів, або шляхом емісії простого векселя (векселів). Вексель (векселі) видаються Покупцем на суму фактично відпущеного Постачальником товару. Номінальна вартість векселя (векселів) не повинна бути більше суми фактично отриманого товару. В момент (день) оформлення векселя (векселів) зобов’язання оплатити отриманий товар у Покупця припиняються та виникає новий обов’язок оплатити вексель (векселі). Вексель (векселі) передаються за актом прийому-передачі. Постачальник зобов’язаний прийняти оформлений вексель (векселі) та підписати акт прийому-передачі». Відповідно до частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. У відповідності до частин 1-2 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі», фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону. Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 цього Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. Зважаючи на викладене вище, керуючись нормами статей 5, 22, 24 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО ВАС НАДАТИ ПОВНУ ТА ДОСТОВІРНУ ІНФОРМАЦІЮ ЩОДО ПРАВОВИХ ПІДСТАВ (ПУНКТ, ЧАСТИНА, СТАТТЯ, НОРМАТИВНО-ПРАВОВИЙ АКТ) ТА ФАКТИЧНИХ ПІДСТАВ ДЛЯ ВСТАНОВЛЕННЯ ПРАВА ЗАМОВНИКУ РОЗРАХОВУВАТИСЬ ЗА ПОСТАВЛЕНИЙ ТОВАР НЕ У ГРОШОВІЙ ФОРМІ.
Відповідь: Доброго дня. Тендерна документація складена відповідно до нормам чинного законодавства.
Дата відповіді: 02.06.2021 17:01
Відповідь надана

Щодо ВИЗНАЧЕННЯ поняття «НЕ ГІРШІ ПОКАЗНИКИ»

Номер: aec0d602e67540dfba3da076b92b21f1
Дата опублікування: 21.05.2021 12:38
Опис: Шановний Замовнику! Звертаємось до Вас із метою отримання повної та достовірної інформації щодо ВИЗНАЧЕННЯ поняття «НЕ ГІРШІ ПОКАЗНИКИ». Так, Додатком 2 встановлено: «Еквівалентом буде вважатися продукція, яка за технічними та якісними характеристиками буде мати не гірші показники, або перевищувати зазначені характеристики». Відповідно до частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. У відповідності до частин 1-2 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі», фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону. Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 цього Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. Зважаючи на викладене вище, керуючись нормами статей 5, 22, 24 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО ВАС НАДАТИ РОЗ’ЯСНЕННЯ ЩОДО НАСТУПНОГО: Які саме відхилення від кожного з показників буде вважатися «не гіршим»? ПРОСИМО НАДАТИ ІНФОРМАЦІЮ ПРО ВИЗНАЧЕННЯ ПОНЯТТЯ «НЕ ГІРШІ ПОКАЗНИКИ» ЩОДО КОЖНОГО ПОКАЗНИКА, ЗАЗНАЧЕНОГО У ВИМОГАХ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ.
Відповідь: Доброго дня. Тендерна документація складена відповідно до нормам чинного законодавства. Технічні вимоги до предмета закупівлі викладені в Додатку №2 тендерної документації.
Дата відповіді: 02.06.2021 17:00
Відповідь надана

Щодо документального підтвердження відповідності вимогам статті 17 Закону

Номер: 7ee4d102904f44c18ad5fc3a92e2cfad
Дата опублікування: 21.05.2021 12:34
Опис: Шановний Замовнику! Звертаємось до Вас із метою отримання повної та достовірної інформації щодо документального підтвердження відповідності вимогам статті 17 Закону. Так, пунктом 3 Додатку 1 передбачено, що Довідку, видану уповноваженим органом, чинну на дату подання пропозиції, яка підтверджує, що фізична особа, яка є учасником, або службова (посадова) особа, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення закупівлі була/не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом та відмиванням коштів), а також не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми. Довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, яка повинна бути дійсною на дату її подання. Відповідно до частини 3 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», УЧАСНИК процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції ПІДТВЕРДЖУЄ ВІДСУТНІСТЬ ПІДСТАВ, ПЕРЕДБАЧЕНИХ ПУНКТАМИ 5, 6, 12 І 13 ЧАСТИНИ ПЕРШОЇ ТА ЧАСТИНОЮ ДРУГОЮ ЦІЄЇ СТАТТІ. СПОСІБ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ЗГІДНО ІЗ ЗАКОНОДАВСТВОМ ЩОДО ВІДСУТНОСТІ ПІДСТАВ, ПЕРЕДБАЧЕНИХ ПУНКТАМИ 5, 6, 12 І 13 ЧАСТИНИ ПЕРШОЇ ТА ЧАСТИНОЮ ДРУГОЮ ЦІЄЇ СТАТТІ, визначається замовником для надання таких документів ЛИШЕ ПЕРЕМОЖЦЕМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ через електронну систему закупівель. Відповідно до частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. У відповідності до частин 1-2 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі», фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону. Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 цього Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. Зважаючи на викладене вище, керуючись нормами статей 5, 22, 24 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО ВАС НАДАТИ ПОВНУ ТА ДОСТОВІРНУ ІНФОРМАЦІЮ ЩОДО ПРАВОВИХ ПІДСТАВ (ПУНКТ, ЧАСТИНА, СТАТТЯ, НОРМАТИВНО-ПРАВОВИЙ АКТ) ТА ФАКТИЧНИХ ПІДСТАВ ВСТАНОВЛЕННЯ ВИМОГИ ЩОДО ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ВИМОГАМ СТАТТІ 17 ЗАКОНУ САМЕ ДО УЧАСНИКА.
Відповідь: Доброго дня. Тендерна документація складена відповідно до нормам чинного законодавства.
Дата відповіді: 02.06.2021 16:58
Відповідь надана

Щодо визначення поняття «невелика партія»

Номер: 21bf9676b488477686496678feb7f4bf
Дата опублікування: 21.05.2021 12:25
Опис: Шановний Замовнику! Звертаємось до Вас із метою отримання повної та достовірної інформації щодо визначення поняття «невелика партія», зазначеного у Тендерній документації. Так, Додатком 2 встановлено: «Закупівля здійснюється невеликими окремими партіями відповідно до потреб та заявок Замовника». Відповідно до частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. У відповідності до частин 1-2 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі», фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону. Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 цього Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. Зважаючи на викладене вище, керуючись нормами статей 5, 22, 24 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО ВАС НАДАТИ РОЗ’ЯСНЕННЯ ЩОДО НАСТУПНОГО: 1. ЯКІ САМЕ ПАРТІЇ ВВАЖАЮТЬСЯ «НЕВЕЛИКИМИ»? 2. ЯКИЙ МАКСИМАЛЬНИЙ ВІДСОТОК ВІД ЗАГАЛЬНОГО ОБСЯГУ МОЖЕ ВХОДИТИ В ОДНУ ПАРТІЮ, А ТАКОЖ У ЯКОМУ ДІАПАЗОНІ ПАРТІЯ ВВАЖАТИМЕТЬСЯ «НЕВЕЛИКОЮ» У НАТУРАЛЬНИХ ВЕЛИЧИНАХ?
Відповідь: Доброго дня. Поставка товару буде здійснюватися відповідно до потреб Замовника.
Дата відповіді: 02.06.2021 16:58
Відповідь надана

Наявність фінансової спроможності

Номер: bb4ba8d5813b45f891cb7b3e5b56ad4d
Дата опублікування: 20.05.2021 18:02
Опис: Звертаємось до Вас із метою отримання повної та достовірної інформації щодо фактичних та юридичних ПІДСТАВ ВСТАНОВЛЕННЯ ВИМОГИ НАЯВНОСТІ У УЧАСНИКІВ ОБСЯГУ РІЧНОГО ДОХОДУ (ВИРУЧКИ) У РОЗМІРІ НЕ МЕНШЕ 20% ВІД ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ предмета закупівлі, а також підтвердження наявності ПІДСТАВ ВИЗНАЧЕННЯ РОЗМІРУ ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ САМЕ В РОЗМІРІ 105 543 919,00 UAH. Так, згідно з підпунктом 4 «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю» пункту 1 Додатку 1 до Тендерної документації, учасникам необхідно надати у складі тендерної пропозиції копію фінансової звітності за попередній звітний рік з підтвердженням обсягу річного доходу (виручки) у розмірі не менше 20% від очікуваної вартості предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівлі на частини). При цьому відповідно до Оголошення про проведення відкритих торгів UA-2021-04-28-005790-b, очікувана вартість предмета закупівлі становить 105 543 919,00 UAH. Отже, у процедурі закупівлі зможуть взяти участь лише ті учасники, чий обсяг річного доходу (виручки) становить не менше 20% від очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме – 21 108 783,80 гривень або більшу суму. Разом із тим, відповідно до відкритих даних, які містяться в електронній системі закупівель, у попередньому 2020 році Замовником за кодом ДК 021:2015: 31340000-1 — Приладдя до ізольованих кабелів було придбано товарів лише на 299000 гривень; У 2019 році – придбано також товарів на суму 299000 гривень; У 2018 році – проведено закупівлю на суму 43 825 060 гривень, проте в результаті укладення додаткових угод до договору з переможцем, зменшено суму закупівлі до 28 762 469,00 гривень. Зважаючи на викладені дані за останні три роки, очікувана вартість предмета даної процедури закупівлі вбачається не обґрунтованою та встановленою виключно з метою обмеження кола потенційних учасників процедури закупівлі за допомогою встановлення критерію наявності фінансової спроможності. Відповідно до частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно з частиною 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. У відповідності до частин 1-2 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі», фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону. Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 цього Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. Зважаючи на викладене вище, керуючись нормами статей 5, 22, 24 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО ВАС НАДАТИ ПОВНУ ТА ДОСТОВІРНУ ІНФОРМАЦІЮ: 1. ВИЧЕРПНИЙ ПЕРЕЛІК ФАКТИЧНИХ ПІДСТАВ, У ЗВ'ЯЗКУ З ЯКИМИ ЗАМОВНИК ВСТАНОВИВ ВИМОГу НАЯВНОСТІ У УЧАСНИКІВ ОБСЯГУ РІЧНОГО ДОХОДУ (ВИРУЧКИ) У РОЗМІРІ НЕ МЕНШЕ 20% ВІД ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ предмета закупівлі. 2. ВИЧЕРПНИЙ ПЕРЕЛІК ПРИЧИН, ЗА ЯКИМИ УЧАСНИК, ЯКИЙ МАЄ ОБСЯГ РІЧНОГО ДОХОДУ (ВИРУЧКИ) У РОЗМІРІ МЕНШЕ 20% ВІД ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ предмета закупівлі – НЕ ЗМОЖЕ ВИКОНАТИ ДОГОВІР ПРО ЗАКУПІВЛЮ. 3. ВИЧЕРПНИЙ ПЕРЕЛІК ФАКТИЧНИХ ТА ЮРИДИЧНИХ ПІДСТАВ ВИЗНАЧЕННЯ ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ САМЕ В ОБСЯЗІ 105 543 919,00 UAH, А ТАКОЖ ВИЧЕРПНИЙ ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПІДТВЕРДЖУЮТЬ НАЯВНІСТЬ ТАКИХ ПІДСТАВ, ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ВИРОБНИЧУ НЕОБХІДНІСТЬ ЗАКУПІВЛІ ТОВАРІВ САМЕ В ТАКОМУ ОБСЯЗІ. 4. ВИЧЕРПНИЙ ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПІДТВЕРДЖУЮТЬ НАЯВНІСТЬ У ЗАМОВНИКА ФІНАНСОВОЇ СПРОМОЖНОСТІ ОПЛАТИТИ ЗАКУПІВЛЮ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ В ОБСЯЗІ ТА НА СУМУ 105 543 919,00 UAH. Просимо внести зміни до тендерної документації з метою усунення дискримінаційної умови щодо ФІНАНСОВОЇ СПРОМОЖНОСТІ УЧАСНИКІВ та привести умови тендерної документації у відповідність до вимог статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідь: Доброго дня. Тендерна документація складена відповідно до нормам чинного законодавства.
Дата відповіді: 02.06.2021 16:56
Відповідь надана

Щодо істотних умов, що обов’язково включаються до договору про закупівлю,

Номер: ac54a873e7e74a3fa7592e47475dc7df
Дата опублікування: 20.05.2021 14:52
Опис: Шановний Замовнику! Звертаємось до Вас із метою приведення істотних умов, що обов’язково включаються до договору про закупівлю, у відповідність до статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі». Так, у пункті 4 «Істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю» розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» зазначено наступне: «Істотні умови, які обов’язково включаються до договору про закупівлю: … - у випадку зміни курсу іноземної валюти (Євро, долар США, рубль РФ) сторони мають право змінити ціни на товар залежно від зміни такого курсу». Згідно з пунктом 7 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, зокрема, зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, ЗМІНИ КУРСУ ІНОЗЕМНОЇ ВАЛЮТИ, ЗМІНИ БІРЖОВИХ КОТИРУВАНЬ АБО ПОКАЗНИКІВ PLATTS, ARGUS РЕГУЛЬОВАНИХ ЦІН (ТАРИФІВ) І НОРМАТИВІВ, ЩО ЗАСТОСОВУЮТЬСЯ В ДОГОВОРІ ПРО ЗАКУПІВЛЮ, У РАЗІ ВСТАНОВЛЕННЯ В ДОГОВОРІ ПРО ЗАКУПІВЛЮ ПОРЯДКУ ЗМІНИ ЦІНИ; Відповідно до частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. У відповідності до частин 1-2 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі», фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону. Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 цього Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. Зважаючи на викладене вище, керуючись нормами статей 5, 22, 24 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО ПРИВЕСТИ ВИЩЕЗГАДАНУ УМОВУ У ВІДПОВІДНІСТЬ ДО СТАТТІ 41 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ».
Відповідь: Доброго дня. Тендерна документація складена відповідно до нормам чинного законодавства.
Дата відповіді: 02.06.2021 16:55
Відповідь надана

Щодо порядку зазначення учасником ціни тендерної пропозиції.

Номер: 975f9b3d5f794065b20261438027e8bc
Дата опублікування: 20.05.2021 14:50
Опис: Шановний Замовнику! Звертаємось до Вас із метою отримання повної та достовірної інформації щодо порядку зазначення учасником ціни тендерної пропозиції. Так, пунктом 1 «Перелік критеріїв оцінки та методика оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критерію» розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» встановлено, що загальна вартість пропозиції (ціна тендерної пропозиції) та всі інші ціни повинні бути чітко та остаточно визначені за результатами аукціону. ЦІНА ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ НЕ ПОВИННА ВІДРІЗНЯТИСЯ ВІД ЦІНИ ЯКА СКЛАЛАСЬ ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ АУКЦІОНУ. Відповідно до частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. У відповідності до частин 1-2 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі», фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону. Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 цього Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. Зважаючи на викладене вище, керуючись нормами статей 5, 22, 24 Закону України «Про публічні закупівлі», надати роз’яснення: 1. Як ціна тендерної пропозиції може відрізнятися від ЦІНИ ЯКА СКЛАЛАСЬ ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ АУКЦІОНУ? 2. З якою саме ціною Замовник планує порівнювати ціну тендерної пропозиції? 3. ЧИ МОЖЕ ОСТАТОЧНА ЦІНА ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ (ЦІНА ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ЗА РЕЗУЛЬТАТОМ АУКЦІОНУ) ВІДРІЗНЯТИСЬ ВІД ПЕРВІСНОЇ ЦІНИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ, ЗАЗНАЧЕНОЇ УЧАСНИКОМ ПІД ЧАС ПОДАННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ? 4. Юридичні та фактичні умови встановлення умови: «ЦІНА ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ НЕ ПОВИННА ВІДРІЗНЯТИСЯ ВІД ЦІНИ ЯКА СКЛАЛАСЬ ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ АУКЦІОНУ».
Відповідь: Доброго дня. Тендерна документація складена відповідно до нормам чинного законодавства та містить всі вимоги та роз`яснення щодо підготовки та подачі тендерної пропозиції Учасником.
Дата відповіді: 02.06.2021 16:54
Відповідь надана

Щодо переліку документів, за отримання яких відповідає учасник

Номер: 8838b21422ce4fa3a1fec5a1579c7ece
Дата опублікування: 20.05.2021 14:48
Опис: Шановний Замовнику! Звертаємось до Вас із метою отримання повної та достовірної інформації щодо переліку документів, за отримання яких відповідає учасник, з урахуванням виду предмета закупівлі. Так, відповідно до ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів UA-2021-04-28-005790-b, вид предмета закупівлі – ТОВАРИ. Відповідно до пункту 1 «Перелік критеріїв оцінки та методика оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критерію» розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції», учасник відповідає за одержання будь-яких та всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів на РОБОТИ, запропоновані на торги, та самостійно несе всі витрати на отримання таких дозволів, ліцензій, сертифікатів. Відповідно до частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. У відповідності до частин 1-2 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі», фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону. Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 цього Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. Зважаючи на викладене вище та те, що предметом закупівлі є товари, керуючись нормами статей 5, 22, 24 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО ВАС НАДАТИ ПОВНУ ТА ДОСТОВІРНУ ІНФОРМАЦІЮ ЩОДО НАСТУПНОГО: 1. ВИЧЕРПНИЙ ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ (дозволів, ліцензій, сертифікатів), ЗА ОТРИМАННЯ ЯКИХ ВІДПОВІДАЄ УЧАСНИК. 2. Перелік робіт, які має пропонувати на торги учасник.
Відповідь: Доброго дня. Тендерна документація складена відповідно до нормам чинного законодавства та містить всі вимоги та роз`яснення щодо підготовки та подачі тендерної пропозиції Учасником. Технічні вимоги до предмету закупівлі викладені в Додатку №2 тендерної документації.
Дата відповіді: 02.06.2021 16:52
Відповідь надана

Щодо підпису документів учасника процедури закупівлі.

Номер: 09c769368faa461990896e25a8b4264a
Дата опублікування: 20.05.2021 14:46
Опис: Шановний Замовнику! Звертаємось до Вас із метою отримання повної та достовірної інформації щодо уповноваженого органу управління, рішення якого підтверджує повноваження щодо підпису документів учасника процедури закупівлі. Так, відповідно до пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та права підпису договору про закупівлю підтверджуються рішенням уповноваженого органу управління та/або довіреністю/дорученням у разі підписання документів тендерної пропозиції особою, чиї повноваження не визначені статутом, або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів. Відповідно до частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. У відповідності до частин 1-2 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі», фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону. Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 цього Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. Зважаючи на викладене вище, керуючись нормами статей 5, 22, 24 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО ВАС НАДАТИ РОЗ’ЯСНЕННЯ, ЯКИЙ САМЕ УПОВНОВАЖЕНИЙ ОРГАН УПРАВЛІННЯ (вичерпний перелік органів), РІШЕННЯ ЯКОГО ПІДТВЕРДЖУЄ ПОВНОВАЖЕННЯ ЩОДО ПІДПИСУ ДОКУМЕНТІВ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ ТА ПРАВА ПІДПИСУ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ, МАЄ НА УВАЗІ ЗАМОВНИК У ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІ
Відповідь: Доброго дня. Тендерна документація складена відповідно до нормам чинного законодавства та містить всі вимоги та роз`яснення щодо підготовки та подачі тендерної пропозиції Учасником.
Дата відповіді: 02.06.2021 16:51