• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Поточний ремонт приміщення ЗОШ №41 по вул.Шкільній,2 в м.Чернівці

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій - електронна банківська гарантія, що надається згідно умов, зазначених у тендерній документації.

Завершена

290 190.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 450.95 UAH
Період уточнення: 28.04.2021 10:57 - 07.05.2021 00:00
Відповідь надана

усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель

Номер: d225e2ca651847148ddce63543a561f2
Дата опублікування: 28.04.2021 16:13
Опис: Відповідно до п.28 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» спрощена закупівля – придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 цього Закону. У п.5 ч.2 ст.4 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, зокрема, такі види закупівлі: - процедура закупівлі – для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт – 1,5 мільйона гривень; - спрощена закупівля – для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт – 1,5 мільйона гривень. ТОБТО, ПРИ ВАРТОСТІ РОБІТ, ЩО ПЕРЕВИЩУЮТЬ 50 ТИСЯЧ ГРИВЕНЬ ТА Є МЕНШИМИ 1,5 МІЛЬЙОНА ГРИВЕНЬ, МАЄ ПРОВОДИТИСЯ СПРОЩЕНА ЗАКУПІВЛЯ, А НЕ ТАКА ПРОЦЕДУРА ЗАКУПІВЛІ ЯК ВІДКРИТІ ТОРГИ. Згідно ч.7 ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 та 2 частини першої цієї статті, здійснюється без застосування порядку проведення спрощених закупівель, встановленого цим Законом, у разі: 1) якщо було двічі відмінено спрощену закупівлю через відсутність учасників. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, вимоги до учасника не повинні відрізнятися від тих, що були визначені замовником в оголошенні про спрощену закупівлю; 2) якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за наявності одного з таких випадків: предмет закупівлі полягає у створенні або придбанні витвору мистецтва або художнього виконання; укладення договору про закупівлю з переможцем архітектурного або мистецького конкурсу; відсутність конкуренції з технічних причин; існує необхідність захисту прав інтелектуальної власності; укладення договору про закупівлю з постачальником "останньої надії" на постачання електричної енергії або природного газу; 3) якщо існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку із: виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовниками строків для проведення спрощеної закупівлі; оскарженням прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника після оцінки тендерних пропозицій учасників, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від очікуваної вартості тендеру, що оскаржується; розірванням договору про закупівлю з вини учасника на строк, достатній для проведення тендеру, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі про закупівлю, який розірваний з вини такого учасника; 4) якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, якщо в разі зміни постачальника замовник був би вимушений придбати товар з іншими технічними характеристиками, що призвело б до виникнення несумісності, пов’язаної з експлуатацією і технічним обслуговуванням. Закупівля додаткового обсягу товару у того самого постачальника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю; 5) якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендеру/спрощеної процедури. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендеру/спрощеної процедури; 6) якщо здійснюється закупівля послуг з адвокатської діяльності; 7) якщо закупівля товарів здійснюється з використанням електронного каталогу; 8) якщо закупівля товарів і послуг здійснюється у підприємств громадських організацій осіб з інвалідністю; 9) якщо здійснюється закупівля послуг, необхідних для проведення заходів з фізичної культури і спорту, фізкультурно-спортивної реабілітації та забезпечення підготовки і участі національних збірних команд України з видів спорту в міжнародних спортивних заходах, що включені до Єдиного календарного плану фізкультурно-оздоровчих та спортивних заходів України. Як бачимо, жодна з вищевказаних умов не може бути підставою для придбання замовником робіт «Поточний ремонт приміщення ЗОШ №41 по вул. Шкільній, 2 в м. Чернівці» вартістю 290 190,00 грн. без застосування порядку проведення спрощеної закупівлі. У зв’язку з вищевикладеним, просимо Вас усунути дане порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Відповідь: Шановний учасник. Відповідно до чинного законодавства предмет закупівлі визначається замовником на підставі Закону України "Про публічні закупівлі" та згідно Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства економіки від 15.04.2020р №708. Так, предмет закупівлі послуг визначається згідно з п.21 частини першої статті 1 Закону та за показниками четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.Згідно з Законом поточний ремонт -це послуги, а отже вартісна межа для проведення тендерних процедур для послуг складає від 200 тис. грн. Також, згідно п.3 Розділу ІІ затвердженого Порядку визначення предмета закупівлі під час здійснення закупівлі послуг з поточного ремонту предмет закупівлі визначається за кожним окремим будинком, будівлею, спорудою, лінійним обєктом інженерно-транспортної інфраструктури згідно з термінологією державних будівельних норм ДБН А.2.2.-3:2014. Отже, замовник відповідно до чинного законодавства правомірно обрав процедуру закупівлі-"відкриті торги".
Дата відповіді: 30.04.2021 13:05