-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт покрівлі Володимирівського ЗЗСО І-ІІІ ступенів по вул. Седнєва, 83, в с. Володимирівка, Казанківського району Миколаївської області
Завершена
5 537 614.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 55 376.00 UAH
мін. крок: 1% або 55 376.00 UAH
Період уточнення:
28.04.2021 10:21 - 05.05.2021 00:00
Відповідь надана
договірна ціна
Номер:
743755dcf355487a9510c7baef97c44b
Дата опублікування:
03.05.2021 17:11
Опис:
Відповідно до п. 2.2. проекту договору викладеного в Додатку 5 до ТД. Договірна ціна є динамічною. Відповідно до ДСТУ Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» договірну ціну можуть установлювати за твердим (тверда договірна ціна) і приблизним (динамічна договірна ціна) кошторисами. Вид договірної ціни встановлюють за погодженням сторін (замовник та підрядник) та зважаючи на положення діючого законодавства. Динамічна договірна ціна застосовується при складності проекту будівництва, складних умов виконання робіт та при тривалому терміні виконанні робіт. Відповідно до викладених Замовником в Додатку 2 ТД інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, роботи які необхідно виконати не є складними для кваліфікованої будівельної організації. Також, Замовником в оголошені та у ТД чітко визначено, що роботи повинні виконуватись «з моменту підписання договору до 01.09.2021 року», тобто за ніяку тривалість виконання робіт мови не йде.
Отже, під час складання та затвердження тендерної документації та проекту договору на закупівлю робіт замовник повинен користуватися положеннями нормативно-правових актів у комплексі, не лише законодавством у сфері публічних закупівель, але також повинен зважати на специфіку предмета закупівлі робіт та на положення інших нормативно-правових актів, які застосовують у кожній окремій спеціалізованій сфері. У нашому випадку, при закупівлі робіт, — це ДСТУ Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» і Постанова Кабінету міністрів України від 01.08.2005 № 668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві», які дають право регулювати відносини, що виникають у процесі виконання робіт, та інші відносини. Просимо надати пояснення щодо ризиків виконання робіт, які ускладнюють їх виконання та тривалий період виконання робіт), або внести зміни до проекту договору та вказати тверду договірну ціну.
Відповідь:
Відповідно до п. 2.2. розділу 2 проекту договору викладеного в Додатку 5 до ТД. Договірна ціна є динамічною, та може бути уточнена на умовах цього договору та чинного законодавства України.
Відповідно до пп.2.2.1.п.2.2. розділу 2 проекту договору викладеного Додатку 5 до ТД зазначається: «Динамічна договірна ціна може коригуватися тільки за взаємною згодою сторін.
У разі підвищення Виконавцем динамічної договірної ціни, не передбаченого договором підряду, всі пов’язані з цим витрати, якщо інше не встановлено законом, несе «Підрядник». Сторони у договорі підряду передбачають порядок уточнення динамічної договірної ціни у разі:
- зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків «Замовника»;
- узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни обсягів та якості робіт);
- зміни ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів пропорційно до змін таких ставок;
Сторони документально підтверджують настання тих чи інших обставин, на які вони посилаються, як підставу для коригування динамічної договірної ціни, шляхом їх приєднання до договору.
Коригування договірної ціни Робіт проводиться відповідно до діючого законодавства та нормативних документів в галузі будівництва».
Таким чином вимога щодо встановлення саме динамічної договірної ціни є цілком обґрунтованою та пов’язана з переліком робіт (клас наслідків СС2), які підлягають наданню.
Дата відповіді:
07.05.2021 11:01
Відповідь надана
проект договору
Номер:
e5959f9b37d841dbb76bfadba71a2168
Дата опублікування:
03.05.2021 17:07
Опис:
Чи потрібно надавати у складі тендерної пропозиції проект договору? Якщо так, то в якому вигляді? Чи потрібно заповнювати повністю проект договору,а саме назва підрядника,ціна, ,джерела фінансувааня(питання Замовника),реквізити і т.д.?
Відповідь:
Умовами тендерної документації не вимагається надання у складі тендерної пропозиції Учасника проекту договору.
Дата відповіді:
07.05.2021 11:00
Відповідь надана
Достовірність підпису підлягає нотаріальному засвідченню.
Номер:
648a3507ae8e4f7b9f99ceb58d060938
Дата опублікування:
03.05.2021 16:58
Опис:
Достовірність у листі-згоді від власника транспортних засобів (машин та механізмів) фізичної особи, або фізичної особи – підприємця, підлягає нотаріальному засвідченню.
Вимагаємо скасування дмскримінаційної та такої, що суперечить законам України вимозі нотаріального засвідчення достовірністі підпису у листі-згоді від власника транспортних засобів (машин та механізмів) САМЕ фізичної особи – підприємця.
Відповідь:
Відповідно до п.1. Додатку 1 до тендерної документації, Замовник зазначає наступне:«Лист-згода власника транспортних засобів (машин та механізмів) подається на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) та містити підпис керівника власника транспортних засобів (машин та механізмів) та печатку (при наявності).
Достовірність підпису у листі-згоді від власника транспортних засобів (машин та механізмів) фізичної особи, або фізичної особи – підприємця, підлягає нотаріальному засвідченню.
Відповідно до ст.799 Цивільного Кодексу України: Договір найму транспортного засобу за участю фізичної особи підлягає нотаріальному посвідченню».
Таким чином вимога щодо нотаріального засвідчення підпису фізичної особи-підприємця у листі-згоді не є дискримінаційною.
Дата відповіді:
07.05.2021 11:00
Відповідь надана
Підтвердження досвіду виконання аналогічного договору
Номер:
4ef0a7409d91479194447419fa6ac25a
Дата опублікування:
03.05.2021 16:54
Опис:
Відповідно до п.3 Додатку 1 до тендерної документації Замовник вимагає
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного
за предметом закупівлі договору. Зокрема Учасник повинен надати
довідку у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного
договору за предметом закупівлі договору з капітального ремонту покрівлі
в 2018, та/або 2019, та/або 2020 роках в якості генерального підрядника.
В той же час учасник ТОВ «Ф7 Груп» має досвід виконання «капітального
ремонту покрівлі» в рамках договору підряду від 2020р. на суму 8 000 000,00 грн. з
капітального ремонту (реконструкції) адміністративно-побутової будівлі загальною площею 600м2. Такі роботи
підтверджуються актами та технічною специфікацією до вказаного
договору, також роботи відображені у актах КБ-2в та КБ-3 – що відповідає
вимогам тендерної документації.
Таким чином, учасник ТОВ «Ф7 Груп» має підтверджений досвід
виконання аналогічних робіт щодо капітального ремонту даху, однак в
рамках договору щодо більш широкого переліку робіт - з капітального
ремонту (реконструкції).
Для уникнення подальших оскаржень дискримінаційних вимог, просимо
Замовника надати відповідь, чи будуть роботи з «капітального ремонту
покрівлі» в рамках договору щодо капітального ремонту (реконструкції)
будівлі вважаться аналогічним договором?
Відповідь:
Відповідно до п.3 Додатку 1 до тендерної документації, Замовник вимагає надати: «Для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору Учасник повинен надати довідку у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору щодо виконання робіт з капітального ремонту покрівлі в 2018, та/або 2019, та/або 2020 роках в якості генерального підрядника. Для підтвердження інформації, зазначеної у довідці про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), Учасником надається:
- копія одного виконаного договору (з усіма додатками, які є їх невід’ємними частинами, змінами та доповненнями, додатки повинні містити посилання на дату та номер договору) щодо виконання робіт з капітального ремонту покрівлі в 2018, та/або 2019, та/або 2020 роках в якості генерального підрядника;
- акти виконаних робіт в формі КБ-2в КБ-3».
Відповідно до пп.4.1. п.4 розділу 1 до тендерної документації, предметом закупівлі є: за Єдиним закупівельним словником: ДК021:2015 Єдиний закупівельний словник Код ДК 021:2015 (CPV) – 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи (Капітальний ремонт покрівлі Володимирівського ЗЗСО І-ІІІ ступенів по вул. Седнєва, 83, в с. Володимирівка, Казанківського району Миколаївської області).
Таким чином аналогічним буде вважатися договір , що є аналогічним предмету закупівлі, а саме: щодо виконання робіт з капітального ремонту покрівлі за ДК021:2015 Єдиний закупівельний словник Код ДК 021:2015 (CPV) – 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи.
Дата відповіді:
07.05.2021 10:58
Відповідь надана
Розрахунок ціни тендерної пропозиції
Номер:
a472a754dc1e44ee9922142c2b1e4f65
Дата опублікування:
03.05.2021 16:52
Опис:
"Розрахунок ціни тендерної пропозиції має бути наданий в друкованому вигляді у форматі PDF та електронному вигляді (ІМД або ІБД) у програмному комплексі АВК або іншому програмному комплексі"
Програмний комплекс АВК повинен бути ліцензований?чи потрібно надавати ліцензію у складі тендерної пропозиції?Чи має значення, в якій редакції буде надано розрахунок? чи обов'язково розрахунок повинен бути складений в останній редакціїї ПК ?
Відповідь:
Відповідно до п.6 розділу 3 до тендерної документації, Замовник вимагає від Учасника надати: «Розрахунок ціни тендерної пропозиції має бути наданий в друкованому вигляді у форматі PDF (розрахунок договірної ціни; локальний кошторис, який відповідає опису та основним вимогам до предмету закупівлі; об’єктний кошторис; підсумкова відомість ресурсів; пояснювальна записка до договірної ціни; графік виконання робіт) та електронному вигляді (ІМД або ІБД) у програмному комплексі АВК або іншому програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін та складений у відповідності до чинних ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013».
Програмний комплекс АВК потрібен ліцензований, натомість надання ліцензії на відповідний програмний комплекс не передбачено умовами тендерної документації.
Учасник при поданні тендерної пропозиції керується вимогами чинного законодавства України. Всі вимоги щодо розрахунку ціни наведені у тендерній документації.
Дата відповіді:
07.05.2021 10:57
Відповідь надана
детальне обґрунтування цін
Номер:
403f326bcb534319a079d4ede9dce865
Дата опублікування:
03.05.2021 16:46
Опис:
«Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції
1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції
6. детальне обґрунтування цін на всі матеріальні ресурси, які будуть використовуватись при виконанні робіт. Детальне обґрунтування цін на всі матеріальні ресурси повинно містити: оригінали гарантійних листів від виробників та/або дилерів та/або дистриб’юторів та/або постачальників щодо поставки матеріалів в обсягах, необхідних для надання послуг за предметом закупівлі, адресовані на ім’я замовника даної закупівлі із зазначення предмету закупівлі, з вказівкою вартості за одиницю, з підтвердженням оригіналами висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи, оригіналами сертифікатів, які повинні бути чинними на весь період виконання робіт та надають дозвіл використання всіх зазначених матеріальних ресурсів на території України, згідно чинного законодавства, з підтвердженням оригіналами листів-дозволів від власників висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи, сертифікатів на використання зазначених документів в даній закупівлі. Якщо матеріальні ресурси, які будуть використовуватись при виконанні робіт, знаходяться у власності учасника, необхідно надати підтверджуючі документи на отримання цих матеріальних ресурсів з вказівкою їх вартості. Ця вимога є обов’язковою для учасників, ціна пропозиції яких за результатами аукціону є аномально низькою або близькою до аномально низької;»
Тобто надавати обґрунтування цін потрібно не при поданні тендерної пропозиції,а вже після аукціону, і тільки для учасників, ціна пропозиції яких за результатами аукціону є аномально низькою або близькою до аномально низької? Як розуміти поняття «близькою до аномально низької»?
Просимо внести зміни та уточнення до тендерної документації та додати «Для учасників, ціна пропозиції яких за результатами аукціону є аномально низькою або близькою до аномально низької обов’язковою є вимога надати детальне обґрунтування цін на всі матеріальні ресурси….
і т.д.»
Відповідь:
Відповідно до пп. 6 п.1 розділу 3 до тендерної документації, Замовник вимагає від Учасника: «детальне обґрунтування цін на всі матеріальні ресурси, які будуть використовуватись при виконанні робіт. Детальне обґрунтування цін на всі матеріальні ресурси повинно містити: оригінали гарантійних листів від виробників та/або дилерів та/або дистриб’юторів та/або постачальників щодо поставки матеріалів в обсягах, необхідних для надання послуг за предметом закупівлі, адресовані на ім’я замовника даної закупівлі із зазначення предмету закупівлі, з вказівкою вартості за одиницю, з підтвердженням оригіналами висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи, оригіналами сертифікатів, які повинні бути чинними на весь період виконання робіт та надають дозвіл використання всіх зазначених матеріальних ресурсів на території України, згідно чинного законодавства, з підтвердженням оригіналами листів-дозволів від власників висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи, сертифікатів на використання зазначених документів в даній закупівлі. Якщо матеріальні ресурси, які будуть використовуватись при виконанні робіт, знаходяться у власності учасника, необхідно надати підтверджуючі документи на отримання цих матеріальних ресурсів з вказівкою їх вартості. Ця вимога є обов’язковою для учасників, ціна пропозиції яких за результатами аукціону є аномально низькою або близькою до аномально низької».
Замовник в тендерній документації конкретно зазначає, що дана вимога щодо детального обґрунтування цін на всі матеріальні ресурси є обов’язковою для учасників, ціна пропозиції яких за результатами аукціону є аномально низькою або близькою до аномально низької.
Тобто,детальне обґрунтування цін на всі матеріальні ресурси надається учасниками за результатами проведеного аукціону у випадку, якщо ціна їх пропозиції після аукціону є аномально низькою або близькою до аномально низької.
Відповідно до п.3 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» «аномально низька ціна тендерної пропозиції (далі - аномально низька ціна) - ціна/приведена ціна найбільш економічно вигідної пропозиції за результатами аукціону, яка є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону, та/або є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону. Аномально низька ціна визначається електронною системою закупівель автоматично за умови наявності не менше двох учасників, які подали свої тендерні пропозиції щодо предмета закупівлі або його частини (лота)».
Таким чином, Замовник не вважає за необхідне вносити зміни до тендерної документації, адже вимоги щодо детального обґрунтування цін зазначені цілком зрозуміло.
Дата відповіді:
07.05.2021 10:56
Відповідь надана
Щодо КЕП
Номер:
6af32012d2244c4fb53c8f53082deda8
Дата опублікування:
30.04.2021 20:36
Опис:
Шановний Замовнику!
Вимогами пункту 1 Розділу ІІІ Тендерної документації «Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису» та «Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги» шляхом накладення на документи тендерної пропозиції кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої підтверджуються відповідно до поданих документів, що передбачаються змістом цієї тендерної документації».
7 листопада 2018 року набув чинності оновлений Закон «Про електронні довірчі послуги» від 05.10.2017 № 2155-VIII (далі по тексту — Закон № 2155).
Згідно із частиною 5 розділу VII Закону № 2155 електронний цифровий підпис (ЕЦП) та посилений сертифікат відкритого ключа, що його підтверджує, видані відповідно до вимог Закону України "Про електронний цифровий підпис" до набрання чинності цим Законом № 2155, використовуються користувачами електронних довірчих послуг, кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг, які продовжують їх обслуговувати, відповідно як кваліфікований електронний підпис та кваліфікований сертифікат електронного підпису до закінчення строку дії посиленого сертифіката відкритого ключа, але не пізніше двох років з дня набрання чинності цим Законом № 2155.
Протягом двох років відбувався перехід на нові електронні підписи. За цей період закінчилася дія усіх ЕЦП, адже термін їх використання саме два роки.
Відповідно до Закону№ 2155 удосконалений електронний підпис (УЕП)- електронний підпис, створений за результатом криптографічного перетворення електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис, з використанням засобу удосконаленого електронного підпису та особистого ключа, однозначно пов’язаного з підписувачем, і який дає змогу здійснити електронну ідентифікацію підписувача та виявити порушення цілісності електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис.
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України «Про реалізацію експериментального проєкту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» від 03.03.2020 р. №193 (далі по тексту — Постанова № 193) удосконалені електронні підписи чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, що відповідають затвердженим пунктом 2 цієї постанови вимогам, можуть використовуватися користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри, крім:
- використання кваліфікованих електронних підписів чи печаток органами державної влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями державної форми власності, державними реєстраторами, нотаріусами та іншими суб’єктами, уповноваженими державою на здійснення функцій державного реєстратора, а також кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг і центральним засвідчувальним органом;
- застосування виключно засобів кваліфікованого електронного підпису чи печатки, які мають вбудовані апаратно-програмні засоби, що забезпечують захист записаних на них даних від несанкціонованого доступу, від безпосереднього ознайомлення із значенням параметрів особистих ключів та їх копіювання (захищених носіїв особистих ключів);
- використання кваліфікованих електронних підписів чи печаток на об’єктах критичної інформаційної інфраструктури для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб, якщо використання електронних довірчих послуг для таких цілей пов’язане з високим ризиком для інформаційної безпеки, що визначається власниками відповідних інформаційних та інформаційно-телекомунікаційних систем;
- вчинення в електронній формі правочинів, що підлягають нотаріальному посвідченню та/або державній реєстрації у випадках, установлених законом.
Кваліфікований електронний підпис призначений для використання в ситуаціях, які потребують підвищеного захисту. Наприклад, державними службовцями чи нотаріусами. Головна його відмінність від удосконаленого електронного підпису — зберігання на захищеному носії — токені чи у хмарі.
Кваліфікований електронний підпис (КЕП) - удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа.
Згідно з вимогами абзацу 2 частини 2 статті 17 Закону № 2155 органи державної влади, органи місцевого самоврядування, підприємства, установи та організації державної форми власності, державні реєстратори, нотаріуси та інші суб’єкти, уповноважені державою на здійснення функцій державного реєстратора, для засвідчення чинності відкритого ключа використовують лише кваліфікований сертифікат відкритого ключа, а для реалізації повноважень, спрямованих на набуття, зміну чи припинення прав та/або обов’язків фізичної або юридичної особи відповідно до закону, застосовують виключно засоби кваліфікованого електронного підпису чи печатки, які мають вбудовані апаратно-програмні засоби, що забезпечують захист записаних на них даних від несанкціонованого доступу, від безпосереднього ознайомлення із значенням параметрів особистих ключів та їх копіювання.
Відповідно Замовники/Учасники, що підпадають під зазначені вище категорії при діях в електронній системі закупівель мають використовувати кваліфікований електронний підпис, який має вбудовані апаратно-програмні засоби, що забезпечують захист записаних на них даних від несанкціонованого доступу, від безпосереднього ознайомлення із значенням параметрів особистих ключів та їх копіювання (зберігаються на захищеному носії — токені чи у хмарі)
Згідно з підпунктом 1 пункту 3 Постанови № 193, удосконалені електронні підписи чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, що відповідають затвердженим пунктом 2 Постанови № 193 вимогам, можуть використовуватися користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної ідентифікації, електронної взаємодії, та автентифікації фізосіб, юридичних осіб, а також представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри.
Відповідно до абзацу 2 пункту 1 Постанови, з 7 листопада 2020 року по 31 грудня 2021 року приватний бізнес має право використовувати Удосконалені електронні підписи чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів.
Згідно з існуючим законодавством з 1 січня 2022 року приватні суб'єкти господарювання зобов'язані будуть використовувати КЕП виключно на захищених носіях особистих ключів.
Тобто учасники публічних закупівель можуть наразі підписувати свої пропозиції удосконаленими електронними підписами (УЕП).
Враховуючи вищевикладене, з метою дотримання вимог чинного законодавства просимо внести зміни в Тендерну документацію та дозволити учасникам накладати на свою тендерну пропозицію удосконалений електронний підпис (УЕП) або кваліфікований електронний підпис (КЕП).
Відповідь:
Ваше запитання розглянуте. Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації.
Дата відповіді:
07.05.2021 10:55
Відповідь надана
Дозвіл
Номер:
2016eb8966594466b30c0be6a716e662
Дата опублікування:
30.04.2021 15:38
Опис:
Згідно Вимоги Додатку 1 тендерної документації Учасник має надати: "Дозвіл відповідно до п.13, 14 додаток 2 Постанови КМУ «Про затвердження Порядку видачи дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» від 26.10.2011 р. №1107 в редакції Постанови КМУ №48 від 07.02.2018 р.,
- зведення, монтаж і демонтаж будинків, споруд, зміцнення їх аварійних частин;"
Повідоиляємо, що Згiдно з п.9 постанови Кабінету Міністрів України від 7 лютого 2018 р. N 48 «Про внесення змін
до постанов Кабінету Міністрів України від 25 серпня 2010 р. N 725 «Про затвердження переліку
певних дій щодо провадження господарської діяльності або видів господарської діяльності, які не
можуть провадитися на підставі подання декларації відповідності матеріально-технічної бази суб'єкта
господарювання вимогам законодавства. Із змінами і доповненнями» і від 26 жовтня 2011 р. N 1107
«Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на
експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки»» виконання
робіт підвищеної небезпеки здійснюються роботодавцем на підставі декларації відповідності
матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, та не передбачають
отримання додаткових дозволів. У звязку з цим повідомляємо, що отримання дозволів, що передбачені тендерною документацією, на даний момент неможливе. Учасники, які не отримали дані дозволи раніше, не мають змоги надати їх у складі своєї пропозиції. А отже дана вимога Замовника є дискримінаційною. Просимо ознайомитись з цим питанням на привести тендерну документацію у відповідність. Дякуємо.
Відповідь:
Ваше запитання розглянуте. Повідомляємо, що Замовник керується чинним законодавством України. Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації, Замовник вимагає від Учасника надати: «Дозвіл відповідно до п.13, 14 додаток 2 Постанови КМУ «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» від 26.10.2011 р. №1107 в редакції Постанови КМУ №48 від 07.02.2018 р.,
- зведення, монтаж і демонтаж будинків, споруд, зміцнення їх аварійних частин;
а також Декларації відповідно до п.6, 19 додаток 6 вищезазначеної постанови:
- роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра.
У разі відсутності вищезазначених документів, зазначити у довідці (в довільній формі) строк їх отримання. Дозволи та декларації, видані на Учасника, повинні бути надані під час укладання договору відповідно до частини другої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі».
Також можливо надати дозволи та/або декларації на вищезазначені роботи, надані учаснику до внесення змін 07.02.2018 до Постанови від 26.10.2011 р. №1107, які є дійсними на момент подання пропозиції».
Учасник при поданні тендерної пропозиції надає чинний дозвіл на зведення, монтаж і демонтаж будинків, споруд, зміцнення їх аварійних частин та декларацію на виконання робіт, що виконуються на висоті понад 1,3 метра. Учасник при поданні тендерної пропозиції керується вимогами чинного законодавства України. У разі відсутності певного дозволу або ліцензії, Учасник може надати письмове обґрунтування причин надання або ненадання відповідного дозволу чи ліцензії із посиланням на норми чинного законодавства України. Також можливо надати дозволи та/або декларації на вищезазначені роботи, надані учаснику до внесення змін 07.02.2018 до Постанови від 26.10.2011 р. №1107, які є дійсними на момент подання пропозиції.
Дата відповіді:
07.05.2021 10:54
Відповідь надана
Щодо Дозволів
Номер:
2571d66e022e494a9b7cff85fb3b08b1
Дата опублікування:
30.04.2021 13:22
Опис:
Доброго дня.
Якщо маємо Дозвіл "Роботи верхолазні на висоті 5 м.", чи достатньо його буде, чи прийме його Замовник, замість Дозволу "роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра."?
Дякуємо.
Відповідь:
Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації, Замовник вимагає від Учасника надати: «Дозвіл відповідно до п.13, 14 додаток 2 Постанови КМУ «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» від 26.10.2011 р. №1107 в редакції Постанови КМУ №48 від 07.02.2018 р.,
- зведення, монтаж і демонтаж будинків, споруд, зміцнення їх аварійних частин;
а також Декларації відповідно до п.6, 19 додаток 6 вищезазначеної постанови:
- роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра».
Якщо у вас наявний чинний дозвіл в якому вказано саме «Роботи верхолазні на висоті 5 м», то надання такого дозволу не буде вважатися підставою для дискваліфікації Учасника.
Дата відповіді:
07.05.2021 10:53