• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

код ДК 021:2015 18130000-9 – Спеціальний робочий одяг (Лот №1 - Костюм комбінезоного типу, костюм зварника, халат, жилет сигнальний; Лот №2 - Костюм для захисту від знижених температур температур і від загальних виробничих забруднень і механічних впливів)

код ДК 021:2015 18130000-9 – Спеціальний робочий одяг (Лот №1 - Костюм комбінезоного типу, костюм зварника, халат, жилет сигнальний; Лот №2 - Костюм для захисту від знижених температур температур і від загальних виробничих забруднень і механічних впливів)

Торги не відбулися

3 085 800.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 7 500.00 UAH
Період уточнення: 27.04.2021 15:21 - 09.05.2021 00:00
Відповідь надана

Тендерна документація

Номер: 50b8078f234d4761aa64aa8ba3178128
Дата опублікування: 30.04.2021 13:02
Опис: Вих. № 50 від 30.04.2021р. КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЗАПОРІЖРЕМСЕРВІС» ВИМОГА Замовником торгів (КП «Запоріжремсервіс») було розпочато процедуру закупівлі ідентифікатор закупівлі: UA-2021-04-27-007067-а. Приватне Підприємство «Легпром Аллегро»» (надалі - Підприємство) має бажання взяти участь у відповідному тендері. Предметом закупівлі є товар: код ДК 021:2015 18130000-9 – Спеціальний робочий одяг (Лот №1 - Костюм комбінезоного типу, костюм зварника, халат, жилет сигнальний; Лот №2 - Костюм для захисту від знижених температур температур і від загальних виробничих забруднень і механічних впливів). Ми вважаємо, що тендерна документація не відповідає принципам публічних закупівель. Так додаток 7 до тендерної документації (проект договору) містить наступні дискримінаційні умови: По-перше. Пункт 2.5. Проекту договору встановлює, що у разі, якщо загальна сума Договору в період строку дії не буде освоєна Замовником – Замовник не буде нести будь-якої відповідальності. Слід зазначити, що згідно з проектом договору Замовник взагалі не несе жодної відповідальності за порушення своїх зобов’язань. Таким чином, знімаючи з себе відповідальність за односторонню відмову від виконання договору (що фактично означає положення пункту 2.5.), Замовник ставить у відверто дискримінаційне становище постачальника товару. По-друге. Оплата товару здійснюється на наступних умовах: 5.2. Усі розрахунки за договором за бюджетні кошти проводяться у безготівковій формі в межах відповідних бюджетних асигнувань, а у разі зменшення обсягів фінансування замовник має право на зменшення обсягів закупівлі. 5.3 У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за «Товар» здійснюється протягом 7 робочих днів з дати отримання «Замовником» бюджетного призначення на фінансування предмету даного Договору на свій реєстраційних рахунок. У Замовника виникають зобов’язання за Договором виключно за наявності відповідного бюджетного призначення. 5.4. Розрахунки здійснюються в національній валюті України шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на підставі рахунка на оплату та видаткової накладної на поточний рахунок «Постачальника», відповідно до ст. 49 Бюджетного кодексу України. Тобто, Замовник фактично не гарантує виконання зобов’язань щодо оплати поставленого товару і хоче, щоб з цим погодився постачальник. Це також є дискримінацією постачальника. По-третє. Пунктом 6.1. проекту договору передбачено строк поставки Товару – 2021 року, протягом 4 годин з моменту отримання заявки від замовника (вказаними партіями або в роздріб) в будь-який день робочого тижня. Така умова практично виключає участь у закупівлі постачальників, які знаходяться за межами міста Запоріжжя. Крім того, така умова передбачає, що у постачальника має бути до початку строків поставки вже виготовлений, розфасований спецодяг, з нашитим логотипом Замовника. При цьому згідно з умовами п.п. 2.5., 5.2.-5.4. проекту договору, КП «Запоріжремсервіс» не тільки не гарантує оплати цього товару, а навіть може його просто не замовити. Такі умови ставлять постачальника в дискримінаційне становище. По-четверте, Пункт 8.3. проекту договору встановлює відповідальність постачальника за кожен день прострочення поставки «Товару» понад строки, передбачені даним Договором, у вигляді штрафу в розмірі 1% від вартості не поставленого у строк «Товару». Така значна, нічим не обґрунтована відповідальність, при тому, що замовник згідно з проектом договору абсолютно ні за що не відповідає, є дискримінацією постачальника. Всі перелічені положення проекту договору можуть бути розцінені як спроба обмежити участь у торгах реальних постачальників товару і, відповідно, забезпечити участь у тендері тільки заздалегідь визначених суб’єктів. З метою недопущення обмеження конкуренції, а також надмірного витрачання бюджетних коштів, на підставі ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі», ВИМАГАЮ: Внести зміни в пункти 2.5., 5.2., 5.4., 6.1., 8.3., 12.4., 13.11. проекту договору (Додаток № 7 до тендерної документації) з тим, що усунути дискримінацію Постачальника товару відносно Замовника. В.о.директора ПП «ЛЕГПРОМ АЛЛЕГРО» Саган Лариса Анатоліївна
Відповідь: Добрий день! Відповідно до пункту 31 частини першої статті 1 закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону) тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Статтею 22 Закону встановлені обов’язкові складові, які повинна містити тендерна документація, пунктом 8 цієї статті передбачено наявність проекту договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. Проект договору про закупівлю розробляється замовником самостійно, відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених Законом, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 5 Закону та з дотриманням законодавства в цілому. Замовником уважно вивчено Ваші пропозиції щодо змін в проект договору, за підсумком вивчення Замовник надійшов висновку, що внесення змін до Додатку 7 до тендерної документації недоцільно. Дякуємо за звернення!
Дата відповіді: 07.05.2021 10:34