• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт головного навчального корпусу ХНЕУ ім. С. Кузнеця, розташованого за адресою: м. Харків, проспект Науки, 9-А (електромонтажні роботи)

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Документи тендерної пропозиції повинні бути складені українською мовою. Документи, що подаються учасником у складі тендерної пропозиції іншою мовою, аніж українська, потребують наявність перекладу, засвідченого підписом уповноваженої особи учасника та відбитком печатки учасника (у разі її використання учасником). Якщо учасник процедури закупівлі не є резидентом України, він може додатково подавати документи своєї тендерної пропозиції, що викладені англійською мовою. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: 1 500,00 (одна тисяча п’ятсот гривень. 00 коп.) грн., електронна банківська гарантія (електронний документ, створений відповідно до вимог діючого законодавства); умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Учасник, під час подання тендерної пропозиції, одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії (електронний документ, створений відповідно до вимог діючого законодавства). У випадку, якщо підписантом не є керівник банку-гаранта (директор/голова правління банку-гаранта тощо), то повноваження особи, яка підписала банківську гарантію повинні бути підтверджені сканованою копією відповідного документа банка-гаранта (доручення, тощо). Банківська гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від банка-гаранта по забезпеченню тендерної пропозиції, наданому учасником у формі банківської гарантії, в тому числі, забороняється вимагати листи або інші документи за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку. У разі наявності посилання у тексті банківської гарантії на умови договору між банком-гарантом та учасником процедури закупівлі, надання у складі тендерної пропозиції відповідного договору є обов’язковим. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції - не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій (детальніше у тендерній документації).

Завершена

300 853.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 504.27 UAH
Період уточнення: 26.04.2021 13:21 - 02.05.2021 00:00
Відповідь надана

загальні питання

Номер: fc7455ecaef64e6d8d07c98e58aeebe0
Дата опублікування: 29.04.2021 12:20
Опис: Шановний Замовник! Просимо уточнити п. 2 ВІДОМІСТЬ ОБСЯГІВ РОБІТ , а саме: марку, число жил та переріз проводу що затягуєтся.
Відповідь: Доброго дня! На Ваше звернення надаємо роз’яснення щодо тендерної документації про наступне. Саме Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIІI (далі - Закон), встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади, у відповідності до його преамбули. На виконання вимог пункту 31 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розроблена та затверджена замовником і містить перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. При цьому, пунктом 3 частини другої статті 22 Закону встановлено, зокрема, що у тендерній документації зазначаються такі відомості: інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі), з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 Закону. Згідно з вимогами підпункту 1.1.3 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та завантаження файлів, з інформацією та документами, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації (інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі). Інформація та документи подаються згідно з пунктом 6 розділу ІІІ цієї тендерної документації, у відповідності до технічної специфікації (додаток 1 до тендерної документації. Відповідно до додатку 1 до тендерної документації – Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Технічна специфікація, згідно з пунктом 3 частини другої статті 22 Закону в загальних вимогах до предмету закупівлі зазначаються відомості про обсяг робіт в таблиці Відомість обсягів робіт. Надаємо роз’яснення щодо марки, числа жил та перерізу проводу що затягується відповідно до пункту 2 таблиці Відомість обсягів робіт додатку 1 до тендерної документації: кабель ВВГнгд 5х4 мм2 (20,0 * 1,02) / 1 000,0. Дякуємо за запитання!
Дата відповіді: 30.04.2021 10:26
Відповідь надана

загальні питання

Номер: 1a6b2fd6b0f5431cb8e8c2444ce249b8
Дата опублікування: 28.04.2021 11:03
Опис: Шановний Замовник. Уважно вивчивши проект договору до тендерної документації, виникли питання: 1. В розділі І відсутній пункт1.2 2. п. 6.3.1. викладен у наступній редакції : "Виконати роботи якісно і своєчасно відповідно до умов Договору, будівельних норм і правил, календарного графіка виконання робіт". В інших розділах проекту договору не згадуєтся документ як ", календарний графік виконання робіт", ані в розділі виконання робіт, ані в розділі ХП Додатки до договору. Постає питання - до чого календарний графік, якщо такий документ не є додатком до договору? 3. п. 11.7.2. викладен у наступній редакції: "Договори субпідряду укладаються та виконуються з дотриманням вимог, визначених Загальними умовами укладання та виконання Договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 та згідно з чинним законодавством" . Питання - а Договір підряду який укладаєтся між Замовником та Підрядником укладаються та виконуються з дотриманням яких вимог? У проекті договору до тендерної документації відсутні будь які посилання на Закон "Про публічні закупівлі" та вище згадану Постанову КМУ №668. Будь ласка, откорегуйте проект договору.
Відповідь: Доброго дня! На Ваше звернення надаємо роз’яснення щодо тендерної документації про наступне. Саме Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIІI (далі - Закон), встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади, у відповідності до його преамбули. На виконання вимог пункту 31 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розроблена та затверджена замовником і містить перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. Згідно з вимогами підпункту 1.1.5 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та завантаження файлів, з іншими документами, необхідність подання яких у складі тендерної пропозиції передбачена умовами цієї тендерної документації та додатками до неї, щодо підтвердження відповідності вимогам до учасника відповідно до законодавства. Відповідно до підпункту 3.1 пункту 3 розділу VІ тендерної документації Проєкт договору про закупівлю складається замовником з урахуванням особливостей предмету закупівлі. Разом з тендерною документацією замовником подається проєкт договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. Проєкт договору про закупівлю викладено в додатку 3 до тендерної документації. Згідно з проєктом договору про закупівлю додаток 3 до тендерної документації в розділах II. Якість робіт, VІ. Права та обов’язки сторін та ін. вказується інформація відповідно до умов та положень, а саме: умовам БНіП, ТУ, держстандартам, та іншим вимогам, передбаченим діючим законодавством, положенням Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України та інших нормативно-правових актів. Замовник, враховуючи особливості предмета закупівлі – можливість Учасника залучати до виконання робіт будь-якого суб’єкта господарювання (субпідрядника) (у випадку закупівлі робіт), акцентує увагу Учасника на необхідності дотримання вимог чинного законодавства, а саме: «11.7.2. Договори субпідряду укладаються та виконуються з дотриманням вимог, визначених Загальними умовами укладання та виконання Договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 та згідно з чинним законодавством». Слід зазначити, що Проєкт договору про закупівлю додаток 3 до тендерної документації розроблений відповідно до чинного законодавства. Стосовно запитання про відсутність у проєкті договору до тендерної документації будь-якого посилання на Закон «Про публічні закупівлі» вважаємо за необхідне зазначити про те, що у відповідності до умов підпункту 11.5.3 пункту 11.5 розділу ХІ. Інші умови проєкту договору про закупівлю додаток 3 до тендерної документації визначається, цитата: «3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону України «Про публічні закупівлі»», також в пункті 11.8. розділу ХІ. Інші умови проєкту договору про закупівлю додаток 3 до тендерної документації зазначається, цитата: «11.8. Умовами цього Договору передбачається можливість здійснення Замовником закупівлі додаткових аналогічних робіт у Підрядника, якщо після укладення Договору у Замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт у Підрядника. Закупівля додаткових аналогічних робіт у Підрядника здійснюється шляхом застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до умов, визначених у пункті 5 частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі», протягом трьох років після укладення Договору (договору про закупівлю), якщо загальна вартість таких робіт не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю (ціни Договору), укладеного за результатами проведення тендера». Водночас, з урахуванням Вашого звернення, у відповідності до частини другої статті 24 Закону, до тендерної документації будуть внесені зміни в проєкт Договору про закупівлю додаток 3 до тендерної документації, в частині розділу І нумерації пунктів та розділу VІ вилучити з підпункту 6.3.1. слова та символи: «календарного графіка виконання робіт». Слід також підкреслити, що дії замовника під час проведення даної процедури закупівлі виконуються у чіткій відповідності до вимог Закону. Дякуємо за запитання!
Дата відповіді: 29.04.2021 14:30
Відповідь надана

усунення порушення

Номер: 9d3272374903427d868ef2c21d767acc
Дата опублікування: 27.04.2021 13:03
Опис: Шановний Замовник! Відповідно до вимоги яка викладена у тендерній документації (п.п.1.3 Роздилу ІІІ), тендерна пропозиція Учасника у будь-якому випадку, повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис. Замовник у п.п.1.3, керуєтся ч.3 ст.12 Закону "Про публічні закупівлі". Звертаємо Вашу увагу, шановний Замовник, що згідно ч.3 ст.12 Закону, - тендерні пропозицій подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Закон "Про електронні довірчі послуги" набирає чинності через рік з дня його опублікування, крім статті 10, яка набирає чинності з дня опублікування цього Закону, а саме - 5 березня 2022 року.(Розділ VII ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ). Тобто на сьогодні, згідно Постанови КМУ № 193, Закону№851, Закону №2155, діють як КЕП так і УЕП. Своїми діями Замовник штучно звужує коло потинційних Учасників. Для уникнення порушень Закону "Про публічні закупівлі", а саме п.4, ч.1, ч.4, ст5, а також вище зазначених Законів та Постанови, просимо усунити дискримінаційну вимогу, та надата усім Учасникам право підписувати документи тендерних пропозицій як КЕП так і УЕП.
Відповідь: Доброго дня! На Ваше звернення надаємо роз’яснення щодо тендерної документації про наступне. Саме Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIІI (далі - Закон), встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади, у відповідності до його преамбули. На виконання вимог пункту 31 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розроблена та затверджена замовником і містить перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. При цьому, частиною третьою статті 12 Закону встановлено, зокрема, що під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Замовник, керуючись частиною третьою статті 12 Закону та інформацією щодо електронних підписів опублікованою 04 березня 2021 року на сайті АМКУ (https://amcu.gov.ua/napryami/oskarzhennya-publichnih-zakupivel/informaciya-shchodo-lektronnih-pidpisiv) щодо відсутності кваліфікованих електронних підписів на тендерних пропозиціях учасників, у разі, якщо необхідність накладення таких підписів на документи тендерних пропозицій передбачені умовами тендерної документації, зазначив в пункті 1.3 розділу IІІ тендерної документації наступну інформацію, цитата: «Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом учасника/ уповноваженої особи учасника не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію)». Слід підкреслити, що дії замовника під час проведення даної процедури закупівлі виконуються у чіткій відповідності до вимог Закону, з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 Закону. Водночас, з урахуванням Вашого звернення, у відповідності до частини другої статті 24 Закону, до тендерної документації будуть внесені зміни у пункт 1.3, пункт 1.4. та підпункт 1.5.6 розділу IІІ тендерної документації, в частині уточнення щодо електронних підписів учасника. Дякуємо за запитання!
Дата відповіді: 29.04.2021 14:30