-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Роботи зі здійснення технічного нагляду за якістю та обсягами виконання робіт по об'єкту "Капітальний ремонт приміщень КНП «Київський міський центр нефрології та діалізу» 4-го, 5-го поверху, терапевтичного корпусу літера Л по вул. П. Запорожця, 26 у Дніпровському районі м. Києва"
Згідно з додатком
Торги відмінено
938 881.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 694.40 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 694.40 UAH
Період уточнення:
23.04.2021 17:29 - 29.04.2021 18:00
Відповідь надана
Дискримінаційні вимоги.
Номер:
b9048bbff16249d8a6bb26d4d27788e4
Дата опублікування:
28.04.2021 11:18
Опис:
Замовник встановив вимогу:
Довідка складена у довільній формі, яка містить інформацію про наявну матеріальну-технічну базу. Довідка повинна містити:
- Про офісне (виробниче) приміщення учасника (на підтвердження надати: для власного приміщення - документи на право власності; для орендованого - договори оренди (укладені до 2020 року).
Дана вимога є дискримінаційною та неправомірною.
Жодне підприємство не обмежене законодавством у строках придбання або оренди приміщень і може в залежності від необхідності змінювати розташування своїх офісів.
В той же час, вимога, що Договори оренди мають бути укладені до 2020 року є повністю дискримінаційною та неправомірною.
Приберіть подібні вимоги.
Відповідь:
До ТД внесено відповідні зміни.
Дата відповіді:
29.04.2021 14:24
Відповідь надана
Щодо підтвердження обладнання
Номер:
d15e61439fce45fd900da9a8856bd0ad
Дата опублікування:
28.04.2021 11:14
Опис:
Згідно пунтку 12 Додатку №2 Замовник визначає спосіб підтвердження наявності комп’ютерів та офісної технічки наданням оборотно-сальдової відомісті.
Звертаємо увагу, що оборотно-сальдова відомість є внутрішнім документом підприємства в той же час, реально підтвердити наявність обладнання можливо видатковими накладними на відповідне обладнання.
Додайте можливість підтвердження наявності комп’ютерів та офісної технічки шляхом надання видаткових накладних.
Відповідь:
До ТД внесено відповідні зміни.
Дата відповіді:
29.04.2021 14:24
Відповідь надана
Щодо огляду.
Номер:
836660de7e724d87b52cfd08e7937b38
Дата опублікування:
28.04.2021 11:06
Опис:
Відповідно до п.2 Додатку №2, Замовник вимагає від Учасника надати: "Акт огляду об’єкту, складений відповідно до форми Додатку 5".
Дана вимога Замовника є дискримінаційною та такою, що суперечить принципам проведення закупівель визначених в статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі". Адже вимога про надання Акт відвідування та огляду об’єкта є дискримінаційною та суперечить вимогам ч. 5 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі", оскільки потенційні Учасники знаходяться в різних частинах України і Ви таким чином ставите їх в нерівні умови в частині відвідування об'єкту до моменту подання пропозицій. Наявних вихідних даних достатньо для підготовки тендерної пропозиції потенційними Учасниками, а вимогу щодо обов'язкового відвідування об'єкту просимо зазначити лише для Учасника-переможця. Додатково звертаємо увагу Замовника на той факт, що Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 10669-р/пк-пз від 29.05.2020 року надано роз'яснення щодо незаконності такої вимоги Замовником
Просимо внести зміни та прибрати дану вимогу.
Відповідь:
Шановний Учаснику!
Звертаємо Вашу увагу, що для включення певного документу до тендерної документації не є обов’язковим наявність імперативної правової норми щодо обов’язковості отримання такого документа.
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник самостійно встановлює вимоги у документації, з урахуванням потреб Замовника виходячи із специфіки предмета закупівлі із дотримання принципів, встановлених у статті 5 Закону, не призводячи своїми діями до штучного або умисного обмеження потенційного кола учасників.
Так, тендерну документацію розроблено з дотриманням усіх вимог, установлених статтею 22 Закону, у тому числі з урахуванням частини третьої статті 22 Закону, відповідно до якої ТД може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
На підставі цього, та беручи до уваги, що виконання робіт буде здійснюватися у медичному закладі і є вкрай відповідальною та соціально важливою закупівлею, а функцією Замовника є максимально ефективне проведення зазначеної закупівлі, Замовником було вирішено включити до тендерної документації вимогу щодо надання Акт огляду об’єкту.
Наголошуємо, що встановлені у ТД вимоги не є дискримінаційними та мають на меті захист від недобросовісних учасників. Кожен з учасників є вільним та не обмеженим в отриманні такого документу. Встановлені вимоги жодним чином не звужують коло можливих потенційних учасників та не містять обмежень для участі в тендері. Замовником встановлені єдині для всіх та рівні умови участі у процедурі закупівлі.
Проаналізувавши рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, можна говорити про те, що дискримінаційними визнаються «специфічні» вимоги до предмета закупівлі, відповідати яким може лише один учасник/обмежене коло учасників.
Тому, вважаємо, що дана вимога жодним чином не є дискримінаційною, не суперечить Закону України “Про публічні закупівлі”, оскільки будь-який суб’єкт господарювання незалежно від організаційно-правової форми чи форми власності може отримати вказаний документ у разі його звернення до Замовника.
Враховуючи усе вищевикладене, Замовник не вбачає необхідності та правових підстав для виключення вимоги щодо надання учасниками закупівлі Акту огляду об’єкту.
Дата відповіді:
29.04.2021 14:25