• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Розробка робочого проєкту: Капітальний ремонт мосту на км 4+223 автомобільної дороги загального користування місцевого значення С200515 Нирків – Мишків, Тернопільської області

Категорія замовника Комунальне підприємство «Тернопількомунінвест» – відповідно до п.3 ч.1. ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" в новій редакції від 19.04.2020 р. – юридична особа яка забезпечує потреби держави або територіальної громади та є одержувачем бюджетних коштів . Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції Учасника, складаються українською мовою. Місце знаходження замовника - 46017, вул. Київська, 3А, м. Тернопіль, Тернопільська область. Код ЄДРПОУ - 32865587. Пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення пропозиції (відповідно до оголошення про закупівлю). Документ, що підтверджує надання Учасником забезпечення пропозиції повинен бути оформлений у відповідності до вимог чинного законодавства України. Строк дії забезпечення пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Банківська гарантія повинна бути безвідкличною. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику. Гарантія має набувати чинності з дня її надання

Торги відмінено

400 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 000.00 UAH
Період уточнення: 23.04.2021 16:34 - 29.04.2021 18:00
Відповідь надана

Щодо документів для підтвердження наявності обладнання

Номер: 7b2a40d94e0747508c6458ccfb48c6e1
Дата опублікування: 27.04.2021 11:46
Опис: Добрий день. Абзац 5 підпункту 1.2.1 пункту 1.2 Додатку 1 до "Оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі робіт" містить вимогу: "Для підтвердження обладнання, зазначених в Таблиці № 1.2.1 на кожну одиницю обладнання учасник надає копії технічних паспортів від власника техніки." Технічні паспорти, як правило, вимагаються для підтвердження наявності автомобільної, будівельної, спеціальної тощо техніки/обладнання. В той же час, офісна і електронно-обчислювальна техніка, програмне забезпечення та інше обладнання, які необхідні для виконання робіт за предметом закупівлі з розробки робочого проєкту, зазвичай не мають технічних паспортів і обліковуються через оформлення інвентарних карток. Питання: Чи буде відповідати вимогам надання сканкопій інвентарних карток для підтвердження наявності власної офісної і електронно-обчислювальної техніки, програмного забезпечення та іншого обладнання, які необхідні для виконання робіт за предметом закупівлі з розробки робочого проєкту. Просимо внести відповідні зміни до "Оголошення…".
Відповідь: Доброго дня! Надання сканкопій інвентарних карток для підтвердження наявності власної офісної, електронно-обчислювальної техніки та іншого обладнання буде відповідати вимогам.
Дата відповіді: 27.04.2021 15:21