• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (комплекти інтерактивного, проекційного і телевізійного обладнання)

Завершена

315 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 575.00 UAH
Період уточнення: 23.04.2021 15:26 - 04.05.2021 00:00
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги

Номер: ecbf6949c0914361b8c8a87731c11511
Дата опублікування: 26.04.2021 20:29
Опис: Шановний Замовник! 1. У ході аналізу технічних параметрів проектора у складі ТД, вбачаємо, що технічні характеристики конкретно виписані під проектор InFocus. Під вказані технічні параметри підпадає продукція виключно ОДНОГО ВИРОБНИКА — Компанії InFocus Corportion. Що відповідно є абсолютно дискримінаційним. Так, згідно зі ст. 3 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі Закону) закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; НЕДИСКРИМІНАЦІЯ учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до ч. ч. 1, 3 ст. 5 Закону вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на РІВНИХ умовах. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною 3 статті 5 та частиною 4 статті 22 Закону прямо заборонено включати до тендерної документації дискримінаційні вимоги. Дискримінація – це будь-яка відмінність, виключення, обмеження або перевага, що заперечує або зменшує рівне здійснення прав. Поняття охоплює виключення або обмеження можливостей для членів певної групи відносно можливостей інших груп. Проте не кожна відмінність у ставленні є дискримінацією: вона не буде такою, якщо критерії такої відмінності є розумними і об'єктивними, а завдання полягає в тому, щоб досягти мети. Європейський суд з прав людини дає аналогічне визначення дискримінації: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об'єктивного і розумного виправдання», тобто якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». Дискримінаційними вважаються дії, що призводять до погіршення становища одних суб'єктів порівняно з іншими суб'єктами господарювання і обмежують їхні законні права та інтереси. Таким чином, виписані Вами технічні параметри проектора і є саме тією перевагою (відмінністю), що дає неправомірну ЕКСКЛЮЗИВНУ можливість взяти участь у закупівлі виключно ОДНОМУ виробнику проекторів InFocus. При цьому серед модельного ряду з МАКСИМАЛЬНИМИ технічними характеристиками інших виробників проекторів, представлених на ринку України, відсутні проектори з технічними параметрами, які вимагаються Замовником. Для підтвердження надаємо інтернет посилання на каталоги продукції основних виробників проекторів: 1) Epson - https://epson.ua/catalog/projectors 2) ViewSonic Corporation - https://www.viewsonic.com/ua/products/projectors 3) Optoma Corporation - https://www.optoma.ru/allprojectors 4) Acer Inc. - https://www.acer.com/ac/ru/RU/content/group/projectors 2. Водночас у складі ТД вимагається надання копії листа від виробників або їх офіційних представництв в Україні запропонованого Учасником обладнання, а саме: мультимедійного проектору з короткофокусним об’єктивом, для даної закупівлі із зазначенням найменування замовника, номера тендеру в системі публічних закупівель, назви та юридичної адреси учасника, який підтверджує статус учасника як партнера виробника, чинного на дату подання тендерних пропозицій. Однак така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників. Звертаємо Вашу увагу на практику Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, яка визнає дискримінаційними вимоги щодо надання листа/сертифікату/аторизації від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника чи статус партнера щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником/представником виробника. Зазначена правова позиція підтверджена в рішеннях АМКУ № 10218-р/пк-пз від 04.10.2018 року, № 10177-р/пк-пз від 03.10.2018 року. Крім того, наявність листа про статус партнера/авторизаційного листа/сертифікату в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. При цьому варто зазначити, що продукція, визначена предметом закупівлі, а саме мультимедійні проектори з короткофокусним об’єктивом, в Україні не виробляються, тому визначені умови ТД звужують потенційних учасників Процедури закупівлі безпосередньо до офіційних представників імпортних виробників або безпосередньо самих іноземних виробників. А листи (гарантійні листи/сертифікаційні/авторизаційні) виробника (представництва, філії виробника, якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб'ютора, уповноваженого на це виробником, видається в оригіналі в одному примірнику лише одному офіційному представнику. Таким чином, складається ситуація, що відповідно: - до ТЕХНІЧНИХ ПАРАМЕТРІВ для мультимедійного проектора з короткофокусним об’єктивом, визначених у ТД, - та одночасною вимогою НАДАННЯ копії ЛИСТА від ВИРОБНИКІВ або їх офіційних представництв в Україні запропонованого Учасником обладнання взяти участь у закупівлі зможе лише сама компанія InFocus Corportion (її офіційний представник) АБО учасник (ОСОБА), яка отримала від компанії InFocus Corportion ЛИСТ, що підтверджує СТАТУС ПАРТНЕРА. На підставі вищевикладеного, наполягаємо: 1) визначити технічні параметри для мультимедійного проектора з короткофокусним об’єктивом таким чином, щоб участь у закупівлі могли брати не тільки постачальники продукції компанії InFocus Corportion АБО 2) виключити з ТД умову про надання копії листа від виробників або їх офіційних представництв в Україні запропонованого Учасником обладнання, а саме: мультимедійного проектору з короткофокусним об’єктивом, для даної закупівлі із зазначенням найменування замовника, номера тендеру в системі публічних закупівель, назви та юридичної адреси учасника, який підтверджує статус учасника як партнера виробника, чинного на дату подання тендерних пропозицій.
Відповідь: Зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність критеріям та вимогам, встановленим у тендерній документації, , а також вимоги до предмету закупівлі визначаються замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі. Звертаємо Вашу увагу на те, що учасник може запропонувати обладнання з характеристиками (параметрами), які не гірше або є кращі за ті характеристики (параметри), вимоги до яких вказані в тендерній документації.
Дата відповіді: 29.04.2021 13:45
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги

Номер: 93842daac2364982a6bc671f7345d6b0
Дата опублікування: 26.04.2021 20:21
Опис: Шановний Замовник! У вашій ТД зазначена вимога надати безліч інтернет-посилань до програмного забезпечення дошки: на відеороліки, на пробну версію, на уроки і т.д. Вказані умови є абсолютно дискримінаційниим за наступних підстав. Згідно зі ст. 3 Закону Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до ч. ч. 1, 3 ст. 5 Закону вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Звертаємо Вашу увагу, що всі вказані Вами посилання та відеогляди програмного забезпечення , має лише 1 представник на території України. І це є грубим порушенням всіх принципів державних закупівель, оскільки Ви свідомо обмежуєте коло всіх інших учасників! І факт наявності всіх посилань та відеоглядів не говорить про власне технічні характеристики та можливості Програмного забезпечення. Наразі у вільному доступі є безліч безкоштовних уроків по роботі з інтерактивним обладнанням. Аналоги чи еквіваленти програмного забезпечення, дійсно є, і іх можливості не гірше, ніж ви очікуєте від зукупівлі! Але таких деталізованих підтверджень кожного пункту(щоб все підтверджувати безліччю посилань) НЕ може запропонувати Вам жоден представник, окрім одного. На підтвердження цього стрердження, надаємо Вам посилання на тендер, де вимоги Замовника були аналогічні Вашим (і як не дивно взяти участь зміг лише 1 учасник!: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-11-19-002946-a) На підставі вище викладеного, наполягаємо на видаленні всіх вимог, що надають перевагу одному учаснику порівняно з іншими!
Відповідь: Зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність критеріям та вимогам, встановленим у тендерній документації, а також вимоги до предмету закупівлі визначаються замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі. Зокрема, інтернет-посилання на конкретну інформацію необхідно щоб ми могли самостійно перевірити достовірність наданої учасником інформації стосовно запропонованого товару.
Дата відповіді: 29.04.2021 13:41