-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Масло солодковершкове
Усі документи які готуються учасниками повинні бути викладені Українською мовою
Завершена
243 375.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 433.75 UAH
мін. крок: 1% або 2 433.75 UAH
Період уточнення:
23.04.2021 11:17 - 30.04.2021 00:00
Відповідь надана
Тендерна документація
Номер:
69306575d8704593974e80648dbc6462
Дата опублікування:
29.04.2021 19:41
Опис:
Шановний Замовнику! Чи правильно я розумію, що документи, які вимагаються від учасника мають підтверджувати відповідність його матеріально-технічної бази санітарно-гігієнічним вимогам, зокрема вимогам щодо дотримання умов зберігання, транспортування тощо продуктів харчування, що є предметом закупівлі? Дякую за увагу.
Відповідь:
Так , документи, які вимагаються від учасника мають підтверджувати відповідність його матеріально-технічної бази санітарно-гігієнічним вимогам, зокрема вимогам щодо дотримання умов зберігання, транспортування тощо продуктів харчування, що є предметом закупівлі
Дата відповіді:
30.04.2021 13:36
Відповідь надана
Тендерна документація
Номер:
cdc2c76c69ee4a99986ca052382b3e74
Дата опублікування:
29.04.2021 09:04
Опис:
Шановний Замовнику! Чи можна вважати Вашу відповідь по закупівлі № UA-2021-04-23-004139-a стосовно того, що якщо учасник здійснює зберігання продуктів, то це повинно бути вказано в сертифікаті ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005, IDT), ISO 22000:2018 актуальною і для данної закупівлі?
Відповідь:
Шановний Учаснику! Сертифікати ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005, IDT), ISO 22000:2018 видаються органами сертифікації відповідно до видів діяльності . Тому , вважаємо ,що , якщо підприємство здійснює зберігання продуктів, то це повинно бути вказано в сертифікаті. Дякуємо за запитання. З повагою, Замовник.
Дата відповіді:
29.04.2021 09:14
Відповідь надана
Тендерна документація
Номер:
1eb0000b4ec94a2995840f5e693d3e98
Дата опублікування:
26.04.2021 16:25
Опис:
Просимо докладно пояснити про дійсність документу про якість товару момент розкриття. Більшість документів про якість товару (наприклад декларації виробника) видаються на партію товару. Такий документ вочевидь втратить актуальність до моменту завершення процедури закупівлі. Просимо виключити вимогу дійсності документу на дату розкрититя пропозиції, залишивши вимогу надавати дійсний документ про якість разом з товаром при виконанні договору.
Відповідь:
Шановний Учаснику! З повагою до Вас , Замовник вважає за потрібне таку вимогу, так як повинен бачити , яка продукція буде постачатися в разі визначення Вас переможцем та укладанням договору - як підтвердження Вашої спроможності в постачанні товару належних технвчних та якісних вимог до товару.
Дата відповіді:
27.04.2021 15:27
Відповідь надана
Тендерна документація
Номер:
59a7753f63a64f67a611a6e2d175886e
Дата опублікування:
26.04.2021 10:50
Опис:
Шановний Замовнику! Додатком 4 до ТД вимагається надання скан-копії сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів відповідно до ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005, IDT), ISO 22000:2018. Водночас вимагаються документи про дезінфекційні роботи на складі. З огляду на це випливає висновок, що Ви вимагаєте наявності в учасника складських приміщень для зберігання предмету закупівлі. У зв'язку з цим просимо роз'яснити чи повинен сертифікат ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005, IDT), ISO 22000:2018, який надається учасниками підтверджувати відповідність системи управління безпечністю харчових продуктів щодо діяльності зі зберігання (складування).
Відповідь:
Шановний Учаснику! Скан-копія сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів відповідно до ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005, IDT), ISO 22000:2018 виданого на ім'я учасника, який є дійсним на момент проведення аукціону відповідно до виду діяльності Постачальника.
Дата відповіді:
27.04.2021 15:44