• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Роботи з технічного нагляду за об’єктом: «Реконструкція частини приміщень Калинівської ЗОШ І-ІІІ ступенів №2 під заклад дошкільної освіти на 40 дітей за адресою вул. Пушкіна, 23 в смт Калинівка Васильківський район Київська область » за кодом ДК 021:2015-71247000-1 нагляд за будівельними роботами

Завершена

179 474.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 897.37 UAH
Період уточнення: 23.04.2021 08:54 - 29.04.2021 00:00
Відповідь надана

звернення з вимогою щодо усунення порушення

Номер: ca7ac100a2a54991850e9a56536a4d38
Дата опублікування: 28.04.2021 10:50
Опис: Доброго дня! Ваша Відповідь от 27.04.2021 цілому викликає сумніви обґрунтованісті щодо наявності правових підстав. Тому звертаємо увагу: По-перше, КОНСТИТУЦІЯ УКРАЇНИ Стаття 19. Правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Що е достатньо зрозумілим. Закону України «Про публічні закупівлі» визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг , метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Що е достатньо зрозумілим . По-друге, 1. Відповіді зазначено, що: замовник самостійно та на свій розсуд встановлює критерії, але в межах закону «Про публічні закупівлі п.22 Стаття 1. предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати пропозиції, та вимог нормативно-правових актів. 2. Відповіді зазначено, що: Замовник МАЄ ПРАВО З ВЛАСНОЇ ІНІЦІАТИВИ ВНЕСТИ ЗМІНИ ДО ОГОЛОШЕННЯ ,але в межах проведення спрощеної закупівлі 3. Відповіді зазначено, що: При цьому, Закон не містить умов, які б забороняли встановлювати перелік документів, які повинні бути подані учасниками під час подання пропозиції, є сумнівним. закон містить вимоги але в межах проведення спрощеної закупівлі 4.Відповіді зазначено, що: Виходячи із вищезазначеного, Замовником не порушено норм чинного законодавства в цій частині,що є сумнівним. З цього приводу слід зазначити, що Замовник порушел вимоги законодавства обеднав ст.13 Процедури закупівлі та ст..14 Спрощені закупівлі ,та не виконал норм чинного законодавства п.22 ст1. 5.Відповіді зазначено, що: У зв’язку з відсутністю порушень під час проведення спрощеної закупівлі, для задоволення Вашої вимоги щодо внесення змін в оголошення про застосування спрощеної закупівлі відсутні підстави.Що є безпідставним. Враховуючи наведене, викликають сумніви щодо наявності правових підстав. 6.Відповіді зазначено, що: При цьому, додатково повідомляємо, щодо оголошення про проведення спрощеної закупівлі може бути внесено інформацію з конкретизацією вимог до учасників, наприклад щодо класу наслідків (по даній закупівлі клас наслідків – СС1). Але не внесено??? Щодо зазначення виду економічної діяльності не є обов’язковим, так як само зрозуміло, що єдиний код за КВЕД (71.12 Діяльність у сфері інжинірингу) відноситься до даної діяльності з технічного нагляду. Викликають також заперечення . Виходячи зі змісту оголошення, внесено інформацію з конкретизацією вимог до учасників, є обов’язковим — вимога закону. 7.Відповіді зазначено, що: Що стосується примірного договору, це є примірний договір, а не типовий – типовий викладається та укладається всіма користувачами/сторонами договору без змін, при цьому примірний договір – це рекомендована форма договору. Незрозуміло. Не є також юридично коректно. Стаття 41. Основні вимоги до договору про закупівлю та внесення змін до нього 1. Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Господарського кодексів України Стаття 1. Предмет регулювання 1. Цей Кодекс визначає основні засади господарювання в Україні і регулює господарські відносини, що виникають у процесі організації та здійснення господарської діяльності між суб'єктами господарювання, а також між цими суб'єктами та іншими учасниками відносин у сфері господарювання.) з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Стаття 184. Господарського кодекса України «Особливості укладання господарських договорів на основі вільного волевиявлення сторін, примірних і типових договорів Укладення господарських договорів на основі примірних і типових договорів повинно здійснюватися з додержанням умов, передбачених статтею 179 цього Кодексу, не інакше як шляхом викладення договору у вигляді єдиного документа, оформленого згідно з вимогами статті 181 цього Кодексу та відповідно до правил, встановлених нормативно-правовими актами щодо застосування примірного або типового договору. Стаття 186. Укладання організаційно-господарських договорів 1. Договірне оформлення організаційно-господарських зобов'язань може здійснюватися учасниками господарських відносин як на основі вільного волевиявлення сторін, так і на основі примірних договорів, якщо укладання таких договорів передбачено відповідними нормативно-правовими актами. Спрощений спосіб укладання організаційно-господарських договорів не допускається. Закону України "Про архітектурну діяльність" статтю 11.» Авторський та технічний нагляд». Наказу Мінрегіону від 13.04.2020 № 89 «Про затвердження примірних форм договорів про здійснення технічного нагляду. Зароз’ясненням звернітесь до МІНІСТЕРСТВО (а) РОЗВИТКУ ГРОМАД ТА ТЕРИТОРІЙ УКРАЇНИ. (Ви виклали договір затверджений наказом ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ З БУДІВНИЦТВА ТА АРХІТЕКТУРИ от 27.10.2005 N 3 « Про затвердження Примірного договору підряду в капітальному будівництві». Що суперечить Вимогам до предмета закупівлі роботи з технічного нагляду за об’єктом (ДК 021:2015 - 71247000-1 нагляд за будівельними роботами).) 8.Відповіді зазначено, що: Що стосується нормативно-правового документу: Постанови Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2005 р. за № 668 Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві. Викликає зауваження: До постанови Кабінету Міністрів України № 668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» 17. Строки виконання робіт (будівництва об'єкта) встановлюються договором підряду і визначаються датою їх початку та закінчення. Невід'ємною частиною договору підряду є календарний графік виконання робіт, в якому визначаються дати початку та закінчення всіх видів (етапів, комплексів) робіт, передбачених договором підряду.) та зазначений в Примірной форме договору про здійснення технічного нагляду у будівництві. 2.2. Початок та закінчення надання Послуг __ (види послуг) визначається Календарним планом надання послуг зі здійснення технічного нагляду (Додаток 1 Календарний план надання послуг зі здійснення технічного нагляду), який є невід'ємною частиною Договору. Зароз’ясненням звернітесь до МІНІСТЕРСТВО (а) РОЗВИТКУ ГРОМАД ТА ТЕРИТОРІЙ УКРАЇНИ. виходячи зі змісту є підстави вважати що необхідно в друге звернуться з вимогой: 1. прівесті оголошеня « оголошення про проведення спрощеной закупівлі робіт». Предмет закупівлі : роботи з технічного нагляду за об’єктом (ДК 021:2015 - 71247000-1 нагляд за будівельними роботами) до статті14 Закону України «Про публічні закупівлі» 1.1 Зазначить інформацію згідно Стаття 26. П.11 Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. 2. Додаток 7 «Проект договору» прівесті к чинному законодавству України. Вимогам до предмета закупівлі роботи з технічного нагляду за об’єктом (ДК 021:2015 - 71247000-1 нагляд за будівельними роботами) , норм Господарського кодексаУкраїни Стаття 184 п.3. Стаття 186, Закону України "Про архітектурну діяльність" статтю 11.» Авторський та технічний нагляд». Постанови Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2005 року № 668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві». Наказу Мінрегіону від 13.04.2020 № 89 «Про затвердження примірних форм договорів про здійснення технічного нагляду та про надання інженерно-консультаційних послуг у будівництві»,та викласти договір про здійснення технічного нагляду у вигляді єдиного документа (з додатками). 3. В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі зазначить та оприлюднить інформацію про Календарний графік виконання будівельних робіт, що е складовою проекту організації будівництва (додаток Е ДБН А.1-5:2016 «Організація будівельного виробництва») та вимогою п. 17. (Невід'ємною частиною договору підряду є календарний графік виконання робіт) ПКМУ від 01 серпня 2005 року № 668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві».
Відповідь: Доброго дня! До оголошення про проведення спрощеної закупівлі внесено зміни, що стосуються уточнення умов закупівлі, а саме щодо класу наслідків, доповнено обсягом робіт, за якими потрібно здійснювати технічний нагляд, доповнено календарним графіком виконання робіт з технічного нагляду та іншими змінами. Інші питання, що викладені Вами повторюються, на які вже було надано Вам відповідь в попередньому зверненні. З повагою, уповноважена особа
Дата відповіді: 28.04.2021 22:18
Відповідь надана

звернення з вимогою щодо усунення порушення

Номер: 74c9742a99374cc3ae54a3b70cac408e
Дата опублікування: 26.04.2021 18:20
Опис: 1.В інформації про проведення закупівлі через систему електронних закупівель указана тип закупівлі - Спрощена процедура. В оприлюдненом в оголошені « оголошення про проведення спрощеной закупівлі робіт». Предмет закупівлі : роботи з технічного нагляду за об’єктом (ДК 021:2015 - 71247000-1 нагляд за будівельними роботами) . Згідно закону «Про публічні закупівлі Стаття 1. п. 22) визначено: предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати пропозиції. Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Звертаю увагу дозволяється подавати пропозицію межах проведення спрощеної закупівлі до Статті 14 Спрощена закупівля закону «Про публічні закупівл». Разом тим «Оголошення на закупівлю робіт межах проведення спрощеної закупівлі з технічного нагляду» (Предмет закупівлі : ДК 021:2015 - 71247000-1 нагляд за будівельними роботами), замовник установлює декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті16 Закону; замовник зазначає вимоги, установлені статтею 17 Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників; замовником зазначаються вимоги до предмета закупівлі згідно з частиною другою статті 22 Закону. Звертаю увагу,що статті 16; 17; 22; зазначаються у межах єдиної процедури закупівлі (Стаття 13. Процедури закупівлі: відкриті торги; торги з обмеженою участю; конкурентний діалог) . Що свіче про те що замовник обеднал Статтю 13. Процедури закупівлі та Статтю 14. Спрощена закупівля в супереч п.22 Статті1. Що в межах проведення спрощеної закупівлі не дозволяється. Що е порушенням закону «Про публічні закупівлі» Звертаю увагу Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Цей Закон визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг. 2.В оприлюдненом оголошенні на спрощену закупівлю робіт Не визначенно: А)Клас наслідків (відповідальності) Б) Вид економічної діяльності:71.12 Діяльність у сфері інжинірингу. Згідно закону України " Про регулювання містобудівної діяльності ". Стаття 32. Класи наслідків (відповідальності) будівель і споруд 1. Клас наслідків (відповідальності) будівель і споруд (далі - клас наслідків) - це характеристика рівня можливої небезпеки для здоров’я і життя людей, які постійно або періодично перебуватимуть на об’єкті або які знаходитимуться зовні такого об’єкта, матеріальних збитків чи соціальних втрат, пов’язаних із припиненням експлуатації або з втратою цілісності об’єкта. 3. Клас наслідків визначається для кожного об’єкта - будинку, будівлі, споруди будь-якого призначення, їхніх частин, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, у тому числі тих, що належать до складу комплексу (будови). 6. Віднесення об’єкта до певного класу наслідків (відповідальності) здійснюється проектною організацією за погодженням із замовником будівництва. Згідно закону України "Про архітектурну діяльність". Стаття 1. Визначення основних термінів інжинірингова діяльність у сфері будівництва (інжиніринг) ---- діяльність з надання послуг інженерного та технічного характеру, до яких належать ------а також здійснення технічного нагляду за будівництвом об'єкта архітектури . (Вид економічної діяльності: 71.12 Діяльність у сфері інжинірингу). технічний нагляд - здійснення замовником контролю за дотриманням проектних рішень та будівельних норм і правилам, а також контролю за якістю виконаних робіт та їх обсягами під час будівництва або зміни (у тому числі шляхом знесення) об'єкта містобудування; Стаття 11. Авторський та технічний нагляди Порядок проведення авторського і технічного наглядів установлюється Кабінетом Міністрів України.( ПКМУ від 11 липня 2007 р. N 903) Обов’язок щодо здійснення технічного нагляду може бути покладений замовником на спеціалізовану організацію(інжинірингова діяльність у сфері будівництва (інжиніринг)) чи спеціаліста з технічного нагляду або на інженера-консультанта, з визначенням у договорі підряду їхніх повноважень. Примірні форми договорів про здійснення технічного нагляду та про надання інженерно-консультаційних послуг у будівництві затверджуються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері архітектури. (Наказом Мінрегіону від 13.04.2020 № 89 «Про затвердження примірних форм договорів про здійснення технічного нагляду та про надання інженерно-консультаційних послуг у будівництві».( Затверджена Примірна форма договору про здійснення технічного нагляду у будівництві)). Необхідно додати що Професійна атестація виконавців робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури Стаття 17. Порядок професійної атестації встановлюються Кабінетом Міністрів України.( ПКМУ від 23 травня 2011 р. N 554). Вимоги щодо рівня кваліфікації працівників згідно Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників Випуск 64 «Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи» Довідник кваліфікаційних характеристик професій працівників є нормативним документом (пункт 1 Випуску 1 Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників, затвердженого наказом Мінпраці від 29.12.2004 № 336). «Базова професія »ІНЖЕНЕР З ТЕХНІЧНОГО НАГЛЯДУ (БУДІВНИЦТВО) визначені: --- Завдання та обов’язки. --- Повинен знати: законодавство України з організації та здійснення будівництва -- --- Кваліфікаційні вимоги. Вища освіта другого рівня за ступенем магістра та спеціальністю відповідної галузі знань. Стаж роботи за професією інженера з технічного нагляду (будівництво). Підвищення кваліфікації. Наявність кваліфікаційного сертифіката на виконання відповідних робіт щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) . Згідно статті 17 (закону). Громадяни, які пройшли професійну атестацію, набувають права на виконання відповідних видів робіт з дня внесення до Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва запису про кваліфікаційний сертифікат. Громадяни, які одержали відповідний кваліфікаційний сертифікат, мають особисту печатку та несуть відповідальність за неналежне виконання робіт (послуг), право виконання яких визначено кваліфікаційним сертифікатом, та порушення вимог законодавства, будівельних норм, стандартів і правил. Звуртаю увагу про обов'язки замовників Стаття 27. Закону України «Про архітектурну діяльність» Замовники та підрядники під час створення об'єкта архітектури зобов'язані: доручати виконання окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури, особам, які мають відповідний кваліфікаційний сертифікат . Відповідно до ПКМУ від 1 липня 2020р. № 559 « Про реалізацію експериментального проекту щодо запровадження першої черги Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва» Доручати виконання робіт особам, які мають відповідний кваліфікаційний сертифікат з гідно додатка 4 СПЕЦІАЛІЗАЦІЇ, КВАЛІФІКАЦІЙНИЙ РІВЕНЬ ТА КЛАСИ наслідків (відповідальності) об’єктів. Для належного визначення інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: А) відсутня інформація про клас наслідків (відповідальності) об’єкта. Б) Не визначенно Вид економічної діяльності спеціалізованой організації. 3. У додатоку 7 «Проект договору» не відповідает вимогам до предмета закупівлі роботи з технічного нагляду за об’єктом (ДК 021:2015 - 71247000-1 нагляд за будівельними роботами) , норм Господарського кодекса України Стаття 184 п.3. Стаття 186 , Закону України "Про архітектурну діяльність" статтю 11.» Авторський та технічний нагляд» . Постанови Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2005 року № 668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві». Наказу Мінрегіону від 13.04.2020 № 89 «Про затвердження примірних форм договорів про здійснення технічного нагляду та про надання інженерно-консультаційних послуг у будівництві». Вимагаю : 1. прівесті оголошеня « оголошення про проведення спрощеной закупівлі робіт». Предмет закупівлі : роботи з технічного нагляду за об’єктом (ДК 021:2015 - 71247000-1 нагляд за будівельними роботами): 1.1. Відповідно до п.1-13 ч.3 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) 3. В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону, обов’язково зазначаються:п.1-п.13. 1.2 відповідно до ч.5 ст. 14 Закону 5. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. 1.3 відповідно до ч.11 ст. 14 Закону 11. Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною. 1.4 відповідно до п.1;п.2 ;п.3;п.4; ч.13 ст. 14 Закону 13. Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: 1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі; 2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 1.5 Зазначить інформацію згідно Стаття 26. П.11 Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. 2. 2.1 Надати інформація про клас наслідків (відповідальності) об’єкта. 2.2 Визначить вид економічної діяльності спеціалізованой організації 3. 3.1 Додаток 7 «Проект договору» прівесті к чинному законодавству україни, Вимогам до предмета закупівлі роботи з технічного нагляду за об’єктом (ДК 021:2015 - 71247000-1 нагляд за будівельними роботами) , норм Господарського кодексаУкраїни Стаття 184 п.3. Стаття 186, Закону України "Про архітектурну діяльність" статтю 11.» Авторський та технічний нагляд». Постанови Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2005 року № 668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві». Наказу Мінрегіону від 13.04.2020 № 89 «Про затвердження примірних форм договорів про здійснення технічного нагляду та про надання інженерно-консультаційних послуг у будівництві»,та викласти договір про здійснення технічного нагляду у вигляді єдиного документа (з додатками). 3.2 В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі зазначить та оприлюднить інформацію про Календарний графік виконання будівельних робіт, що е складовою проекту організації будівництва (додаток Е ДБН А.1-5:2016 «Організація будівельного виробництва») та вимогою п. 17. (Невід'ємною частиною договору підряду є календарний графік виконання робіт)ПКМУ від 01 серпня 2005 року № 668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві».
Відповідь: Доброго дня! На Ваш запит повідомляємо наступне: Замовник самостійно та на свій розсуд встановлює критерії для відбору надійного учасника, який зможе виконати технічне завдання встановлене в даній спрощеній процедурі та за короткий час на підставі наданих документів учасником, які отримані в третьої сторони (державних органів чи інших замовників чи інших осіб) зможе оцінити стан учасника та відібрати найкращого та головне надійного, що не привиде до зриву виконання робіт. Згідно частини 7 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) встановлено, що у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. При цьому, усі звернення за роз’ясненнями, звернення з вимогою щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі. Тому, у відповідь на звернення за роз’ясненнями/вимогу до оголошеної спрощеної процедури закупівлі повідомляємо наступне: Права та обов’язки, якими володіє Замовник під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, визначаються Законом України «Про публічні закупівлі». Вимоги до змісту оголошення про проведення спрощеної закупівлі закріплені у статті 14 Закону. Статтею 14 Закону встановлено, що в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону, обов’язково зазначаються: 1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія; 2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності); 3) інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі; 4) кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг; 5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг; 6) умови оплати; 7) очікувана вартість предмета закупівлі; 8) період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів); 9) кінцевий строк подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж п’ять робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель); 10) перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв; 11) розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати); 12) розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати); 13) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі. В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі МОЖЕ зазначатись ІНША інформація. Частиною 7 статті 14 Закону України встановлено, що в період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями, звернення з вимогою щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі. У разі внесення змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі строк для подання пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель не менше ніж на два робочі дні. Замовник МАЄ ПРАВО З ВЛАСНОЇ ІНІЦІАТИВИ ВНЕСТИ ЗМІНИ ДО ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної закупівлі ТА/АБО ВИМОГ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, але ДО ПОЧАТКУ СТРОКУ ПОДАННЯ ПРОПОЗИЦІЙ. Зміни, що вносяться замовником, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції документів. При цьому, Закон не містить умов, які б забороняли встановлювати перелік документів, які повинні бути подані учасниками під час подання пропозиції, а отже Замовником не порушено норм чинного законодавства в цій частині. Слід зазначити, що відповідно до статті 10 Закону України, замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю. Виходячи із вищезазначеного, Замовником не порушено норм чинного законодавства в цій частині. У зв’язку з відсутністю порушень під час проведення спрощеної закупівлі, для задоволення Вашої вимоги щодо внесення змін в оголошення про застосування спрощеної закупівлі відсутні підстави. При цьому, додатково повідомляємо, щодо оголошення про проведення спрощеної закупівлі може бути внесено інформацію з конкретизацією вимог до учасників, наприклад щодо класу наслідків (по даній закупівлі клас наслідків – СС1). Щодо зазначення виду економічної діяльності не є обов’язковим, так як само зрозуміло, що єдиний код за КВЕД (71.12 Діяльність у сфері інжинірингу) відноситься до даної діяльності з технічного нагляду. Що стосується примірного договору, це є примірний договір, а не типовий – типовий викладається та укладається всіма користувачами/сторонами договору без змін, при цьому примірний договір – це рекомендована форма договору. Крім того на офіційному сайті Міністерства розвитку громад та територій України зазначено, що примірні форми договорів про здійснення технічного нагляду та про надання інженерно-консультаційних послуг (затверджені Наказом Мінрегіону від 13.04.2020 № 89 «Про затвердження примірних форм договорів про здійснення технічного нагляду та про надання інженерно-консультаційних послуг у будівництві») застосовуються замовником та інженерами з технічного нагляду і інженерами-консультантами у будівництві ЯК РЕКОМЕНТАЦІЇ ПІД ЧАС УКЛАДАННЯ ДОГОВОРІВ на надання вказаних послуг. Посилання на розміщення даної інформації https://www.minregion.gov.ua/napryamki-diyalnosti/building/pricing/tsinoutvorennya/pro-zatverdzhennya-prymirnyh-form-dogovoriv-pro-zdijsnennya-tehnichnogo-naglyadu-ta-pro-nadannya-inzhenerno-konsultaczijnyh-poslug-u-budivnycztvi/ . Що стосується нормативно-правового документу: Постанови Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2005 р. за № 668 Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, за яким пунктом першим Загальної частини встановлено, що ці загальні умови відповідно до Цивільного кодексу України визначають порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єкта будівництва і ніяким чином не поширюються на укладання договорів з послуг технічного нагляду, про Ви зазначаєте, що не вистачає календарного графіку виконання робіт. А отже, за оприлюдненою процедурою відсутні порушення у зв’язку з чим, відсутні підстави для задоволення вимоги про внесення змін до оголошення. З повагою, Уповноважена особа.
Дата відповіді: 27.04.2021 19:44