-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Електрична енергія
Торги не відбулися
9 125 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 45 625.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 45 625.00 UAH
Період уточнення:
21.04.2021 16:37 - 12.05.2021 00:00
Відповідь надана
щодо вимог ТД
Номер:
a5f2be9d5bc240bfbdda8ef57ddfc1c7
Дата опублікування:
11.05.2021 16:27
Опис:
Доброго дня! Просимо Вас видалити вимогу щодо документального підтвердження укладення договору з оператором системи розподілу, так як така вимога є дискримінаційною.
Відповідно до ч.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» - Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Договір з Оператором системи розподілу є публічним та укладається сторонами з урахуванням ст. 634 Цивільного кодексу України та розміщується на офіційному сайті відповідного оператору системи розподілу. Отже, Замовник сам перевіряє таку інформацію відповідно до чинного законодавства України.
В разі Вашого ігнорування та штучного обмеження кола учасників будемо змушені звернутись до контролюючих органів, а саме АМКУ.
Відповідь:
Шановний Учаснику! Дякуємо, за увагу до нашої закупівлі. Відповідно до вашого звернення повідомляємо, що Закон надає право Замовнику вимагати від Учасника надання документів, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника вимогам тендерної документації. Неподання таких документів, є порушенням вимог тендерної документації, що є підставою для відхилення тендерної пропозиції Учасника відповідно до п.4 ч.1 ст. 30 Закону. В разі, якщо Учасник вважає, що умови тендерної документації є незрозумілими, або в них містяться порушення, то Закон надає право такому Учаснику звернутися до Замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до Замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції. Замовник може ознайомитись з інформацією наданою Учасником з джерел доступ до яких є вільним. Відповідно до ч.3 ст. 17 Закону Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Уповноважений орган щороку до 20 січня та додатково в разі потреби оприлюднює інформацію про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним. Офіційний веб-сайт оператора системи розподілу, не входить в перелік відкритих єдиних державних реєстрів. Саме тому, просимо надати письмове підтвердження від операторів системи розподілу про факт укладання зазначених договорів. Дата вимога сформована спираючись на законодавство, а саме Правила роздрібного ринку електричної енергії, затверджених постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 14.03.2018 № 312 та Постанову НКРЕКП "Про затвердження Мінімальних вимог до якості обслуговування споживачів електричної енергії колцентрами" № 373 від 12.06.2018. Саме тому, просимо надати письмове підтвердження від операторів системи розподілу про факт укладання зазначених договорів.
Дата відповіді:
13.05.2021 09:34
Відповідь надана
щодо тендерної документації
Номер:
7a4de2ba225c4ba4ba9e06f248d1596a
Дата опублікування:
07.05.2021 11:50
Опис:
Шановний замовник. Просимо повідомити до якої групи площадок вимірювання належить Замовник (Група "а" (з АСКОЕ) чи група "б" (без АСКОЕ)?
Якщо до групи "А" - прохання надати орієнтований погодинний графік споживання електричної енергії за місяць.
Якщо на підприємстві присутні і точки, які відносяться до групи «А», і точки, які відносяться до групи «Б» - прохання надати орієнтований плановий обсяг споживання по кожній групі та їх клас напруги. Оскільки це окремі витратні складові.
Дякуємо!
Відповідь:
Шановний Учаснику! Дякуємо за увагу до нашої закупівлі. Відповідно до вашого звернення повідомляємо - що АСКОЕ на підприємстві відсутній, а отже площадки вимірювання Замовника належать до групи "Б" (без АСКОЕ), окрім н.ст. 2-ого підйому, яка розташована за адресою: 87455, Донецька обл., с.Урзуф, насосна б/н. та належить до групи «А» з АСКОЕ.
Відповідно до вашого звернення повідомляємо, що детальної інформації про орієнтований погодинний графік споживання електричної енергії за місяць за об’єктом: н.ст. 2-ого підйому, яка розташована за адресою: 87455, Донецька обл., с.Урзуф, насосна б/н. ми не маємо можливості. Однак повідомляємо, що наприклад за грудень 2021 року загальна кількість споживночої енергій за вказаним об’єктом складає: пік – 14417; полупік – 50239; ніч – 40322.
Об’єкт н.ст. 2-ого підйому, який розташований за адресою: 87455, Донецька обл., с.Урзуф, насосна б/н., має код доступу ЕІС: 62Z4819317103662.
Дата відповіді:
11.05.2021 13:18
Відповідь надана
щодо умов договору
Номер:
2a566c9843fc498cac926eaf7e08369a
Дата опублікування:
07.05.2021 11:49
Опис:
Шановний Замовнику, пропонуємо Вам змінити розділ 11 Договору «Порядок розв'язання спорів», у зв’язку з тим, що умови даного розділу носять дискримінаційний характер, а саме: Інформаційно-консультаційний центр по роботі із споживачами електричної енергії мають обмежену кількість учасників ринку електроенергії, це ті учасники, які постачають електричну енергію побутовим споживачам.
Відповідно до Правил роздрібного ринку електричної енергії затверджених Постановою НКРЕКП від 14.03.2018року №312 (далі - Правила), п.8.3.17 Правил Учасники роздрібного ринку, які обслуговують 50000 споживачів та більше, повинні створити центри обслуговування споживачів, які, у тому числі, приймають звернення/скарги/претензії споживачів, надають роз’яснення та інформацію, передбачену законодавством. У центрі обслуговування споживачів має бути організоване єдине вікно для прийому та видачі документів щодо надання послуг учасниками роздрібного ринку, а також може бути створений інформаційно-консультаційний центр та кол-центр, які функціонують відповідно до вимог, установлених Регулятором. Кол-центр не являється обов’язковим.
Більшість учасників обслуговує менше 50000 споживачів, отже - Для учасників роздрібного ринку, які обслуговують менше 50000 споживачів, створення центрів обслуговування споживачів та кол-центрів не є обов’язковим. У такому разі функції центра обслуговування споживачів, зокрема щодо забезпечення дотримання визначеного цими Правилами порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів, покладаються на окремий структурний підрозділ (посадову особу) учасника роздрібного ринку. п.8.3.6. Правил - Учасники роздрібного ринку мають здійснювати особистий прийом споживачів, реєстрацію та збереження звернень/скарг/претензій споживачів та додатків до них відповідно до порядку, визначеного цими Правилами та/або положенням про інформаційно-консультаційний центр по роботі зі споживачами електричної енергії, затвердженим Регулятором. Учасники роздрібного ринку мають виконувати функції, які виконує інформаційно-консультаційний центр, незалежно від того, чи створено учасником роздрібного ринку такий центр. Забезпечення виконання такої роботи може виконуватись відповідним структурним підрозділом (сектором) учасника роздрібного ринку чи окремим його працівником.
Додаток 5 до Правил роздрібного ринку електричної енергії «ПРИМІРНИЙ ДОГОВІР про постачання електричної енергії споживачу», а не ТИПОВИЙ ДОГОВІР, отже може бути змінений.
Відповідь:
Шановний Учаснику! Дякуємо, за увагу до нашої закупівлі. Відповідно до вашого звернення повідомляємо, що відповідно до п.11.1. проекту договору про постачання електричної енергії споживачу (Додаток 4 до тендерної документації) Спори та розбіжності, що можуть виникнути із виконанні умов цього Договору, у разі якщо вони не будуть узгоджені шляхом переговорів між Сторонами, або можуть бути вирішенні шляхом звернення Споживача до Інформаційно-консультаційного центру по роботі із споживачами електричної енергії, що створюється Постачальником згідно з Положенням про Інформаційно-консультаційний центр по роботі із споживачами електричної енергії, затвердженим постановою Національної комісії регулювання електроенергетики України від 12 березня 2009 року N 299, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 6 квітня 2009 року за N 308/16324 (із змінами) (далі - Положення про ІКЦ).Під час вирішення спорів Сторони мають керуватися порядком врегулювання спорів, встановленим ПРРЕЕ та Положенням про ІКЦ. Таким чином, зазначеним пунктом не передбачено вимогу щодо обов’язкового створення постачальником центрів обслуговування споживачів. Цим пунктом передбачено порядок вирішення спорів: переговори або звернення Споживача до Інформаційно-консультаційного центру по роботі із споживачами електричної енергії. При цьому також проєктом договору не передбачено відповідальності постачальника за відсутність Інформаційно-консультаційного центру по роботі із споживачами електричної енергії. У зв’язку з цим відсутні підстави для внесення змін до розділу 11 проєкту договору про постачання електричної енергії споживачу (Додаток 4 до тендерної документації).
Дата відповіді:
11.05.2021 13:18
Відповідь надана
щодо вимог тендерної документації
Номер:
ae14c767da574f81b65b6de1a7f8eac2
Дата опублікування:
07.05.2021 11:49
Опис:
Шановний Замовник! Просимо Вас внести зміни, а саме видалити п.9 таблиці Документи для підтвердження відповідності пропозиції учасника іншим вимогам замовника Додатку 2 Тендерної документації «У учасника обов’язково повинні бути укладені договори про надання послуг з розподілу (передачі) електричної енергії з такими операторами системи розподілу: ПАТ «ДТЕК «Донецькі електромережі». На підтвердження факту укладених договорів Учасник надає письмове підтвердження від операторів системи розподілу про факт укладання зазначених договорів».
Договір з Оператором системи розподілу є публічним та укладається сторонами з урахуванням ст. 634 Цивільного кодексу України та розміщується на офіційному сайті відповідного оператору системи розподілу.
На сайті відповідного Оператора системи розподілу (ПАТ «ДТЕК «Донецькі електромережі») міститься реєстр постачальників та договорів посилання на реєстр: (https://www.dtek-dem.com.ua/ua/supplier-registry), з якого Ви, як Замовник, маєте змогу встановити факт існування правовідносин між Постачальником (Учасником) та Замовником. З моменту акцентування заяви (внесення постачальника до реєстру) про укладення договору, Постачальник набуває всіх прав та зобов’язань за Договором і несе відповідальність за їх невиконання (неналежне виконання) згідно умов Договору, ПРЕЕ та чинним законодавством України.
Таким чином, інформація наявна в публічному доступі, що обумовлює перевірку самим Замовником факту наявності Договору з Оператором системи
розподілу.
Відповідь:
Шановний Учаснику! Дякуємо, за увагу до нашої закупівлі. Відповідно до вашого звернення повідомляємо, що Закон надає право Замовнику вимагати від Учасника надання документів, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника вимогам тендерної документації. Неподання таких документів, є порушенням вимог тендерної документації, що є підставою для відхилення тендерної пропозиції Учасника відповідно до п.4 ч.1 ст. 30 Закону.
В разі, якщо Учасник вважає, що умови тендерної документації є незрозумілими, або в них містяться порушення, то Закон надає право такому Учаснику звернутися до Замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до Замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції.
Замовник може ознайомитись з інформацією наданою Учасником з джерел доступ до яких є вільним. Відповідно до ч.3 ст. 17 Закону Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Уповноважений орган щороку до 20 січня та додатково в разі потреби оприлюднює інформацію про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним.
Офіційний веб-сайт оператора системи розподілу, не входить в перелік відкритих єдиних державних реєстрів. Саме тому, просимо надати письмове підтвердження від операторів системи розподілу про факт укладання зазначених договорів.
Дата вимога сформована спираючись на законодавство, а саме Правила роздрібного ринку електричної енергії, затверджених постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 14.03.2018 № 312 та Постанову НКРЕКП "Про затвердження Мінімальних вимог до якості обслуговування споживачів електричної енергії колцентрами" № 373 від 12.06.2018. Саме тому, просимо надати письмове підтвердження від операторів системи розподілу про факт укладання зазначених договорів.
Дата відповіді:
11.05.2021 15:48