-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
«Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки» (послуги з перезарядки та відновлення картриджів)
Торги не відбулися
165 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 825.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 825.00 UAH
Період уточнення:
21.04.2021 16:06 - 27.04.2021 00:00
Відповідь надана
Щодо розсташування Учасника.
Номер:
7e7eb34ba21f438691e0a5124fa5faea
Дата опублікування:
25.04.2021 20:15
Опис:
Шановний Замовник. У додатку 2 "Технічне завдання" Замовником встановлена вимога "гарантійний лист, що окрім інформації про гарантійний термін має містити інформацію щодо наявного сервісного центру у місті Тернопіль, який забезпечить гарантійну підтримку та технічне обслуговування обладнання протягом визначеного гарантійного терміну." Враховуючи, місцезнаходження Хмельницької обласної прокуратури, ми припускаємо, що Замовником допущено помилку. Просимо внести зміни до документації, якщо дійсно допущено помилку.
Відповідь:
Доброго дня. На Ваше питання повідомляємо, що в Додаток 2 до оголошення закупівлі послуг з перезарядки та відновлення картриджів (код ДК 021:2015: 50310000-1 «Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки», внесено зміни, а саме:
«Гарантійний лист, що окрім інформації про гарантійний термін має містити інформацію щодо наявного сервісного центру у місті Хмельницький, який забезпечить гарантійну підтримку та технічне обслуговування обладнання протягом визначеного гарантійного терміну».
Дата відповіді:
26.04.2021 13:50