-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей в адміністративно-побутовому корпусі (їдальня) за адресою: 85322, Донецька обл., м. Мирноград, вул. Центральна,73
Завершена
145 557.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 727.79 UAH
мін. крок: 0.5% або 727.79 UAH
Період уточнення:
21.04.2021 14:49 - 27.04.2021 12:00
Відповідь надана
Огляд в період уточнень
Номер:
81876436f2a646b588869a4b0824895c
Дата опублікування:
26.04.2021 17:51
Опис:
У тендерній документації міститься вимога: "До подачі тендерної пропозиції Учасник, в період дії терміну звернення за роз’ясненнями, здійснює виїзд на об’єкт для ознайомлення з проектною документацією та фактичними обсягами робіт. Учасники надають у складі пропозиції акт обстеження об’єкту за підписом представника Замовника (Додаток №5)."
Дана вимога є незаконною та дискримінаційною, такою що відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» порушує основні принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, а також значно обмежує кількість потенційних Учасників, адже участь у такій закупівлі можуть прийняти лише ті Учасники, які здійснили огляд в період уточнення.
Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримати акт з підписом Замовника та учасника.
Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників, оскільки після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною.
Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту в період уточнення з підписанням у Замовника акту огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669.
Просимо видалити вимогу стосовно огляду саме в період уточнень з документації.
Відповідь:
Шановний Учаснику! З огляду на те, що об’єкт замовника є об’єктом соціальної сфери – закладом освіти з щоденним накопичуванням цивільних осіб, у т.ч. неповнолітніх дітей, замовником при підготовленні оголошення враховано всі обмеження у зв’язку з запобігання поширенню коронавірусної хвороби Сovid-19. Зауважимо, що вимога щодо огляду об’єкту дозволяє учасникам на місці оглянути можливості щодо виконання робіт і визначитись з порядком застосування наявної в учасника матеріально-технічної бази, та відповідно мати можливість скласти свою цінову пропозицію до потреб закупівлі і не допустити в подальшому безпідставного коригування вартості послуг, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому в п.2 ч.1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі». Звертаємо увагу, що замовник формує умови оголошення про проведення спрощеної закупівлі з урахуванням норм чинного законодавства та жодним чином не встановлює вимоги до закупівлі з урахуванням можливостей учасників, а навпаки, учасники процедури державних закупівель зобов’язані надавати такі пропозиції, які будуть відповідати встановленим замовником вимогам
Дата відповіді:
27.04.2021 11:45
Відповідь надана
Огляд в період уточнень
Номер:
4b5baad70cb6433e911fe6fe0bc8c1c8
Дата опублікування:
26.04.2021 17:28
Опис:
У тендерній документації міститься вимога: "До подачі тендерної пропозиції Учасник, в період дії терміну звернення за роз’ясненнями, здійснює виїзд на об’єкт для ознайомлення з проектною документацією та фактичними обсягами робіт. Учасники надають у складі пропозиції акт обстеження об’єкту за підписом представника Замовника (Додаток №5)."
Дана вимога є незаконною та дискримінаційною, такою що відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» порушує основні принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, а також значно обмежує кількість потенційних Учасників, адже участь у такій закупівлі можуть прийняти лише ті Учасники, які здійснили огляд в період уточнення.
Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримати акт з підписом Замовника та учасника.
Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників, оскільки після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною.
Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту в період уточнення з підписанням у Замовника акту огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669.
Просимо видалити вимогу стосовно огляду саме в період уточнень з документації.
Відповідь:
Шановний Учаснику! З огляду на те, що об’єкт замовника є об’єктом соціальної сфери – закладом освіти з щоденним накопичуванням цивільних осіб, у т.ч. неповнолітніх дітей, замовником при підготовленні оголошення враховано всі обмеження у зв’язку з запобігання поширенню коронавірусної хвороби Сovid-19. Зауважимо, що вимога щодо огляду об’єкту дозволяє учасникам на місці оглянути можливості щодо виконання робіт і визначитись з порядком застосування наявної в учасника матеріально-технічної бази, та відповідно мати можливість скласти свою цінову пропозицію до потреб закупівлі і не допустити в подальшому безпідставного коригування вартості послуг, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому в п.2 ч.1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі». Звертаємо увагу, що замовник формує умови оголошення про проведення спрощеної закупівлі з урахуванням норм чинного законодавства та жодним чином не встановлює вимоги до закупівлі з урахуванням можливостей учасників, а навпаки, учасники процедури державних закупівель зобов’язані надавати такі пропозиції, які будуть відповідати встановленим замовником вимогам
Дата відповіді:
27.04.2021 11:45