• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги зі встановлення автоматичної пожежної сигналізації та системи керування евакуюванням (система оповіщення) в приміщеннях Комунального закладу дошкільної освіти (ясла-садок) №290» Криворізької міської ради, за адресою: м. Кривий Ріг, вул. Донецька,5Б

Торги не відбулися

312 302.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 561.51 UAH
Період уточнення: 21.04.2021 12:30 - 27.04.2021 00:00
Відповідь надана

Досвід учасника не менше 3 років

Номер: bf99c2705140483eaf8e767413b06a9b
Дата опублікування: 26.04.2021 10:03
Опис: У тендерній документації міститься вимога: "Гарантійний лист Учасника складений в довільній формі, на фірмовому бланку (за його наявності), за підписом уповноваженої особи Учасника та відбитком печатки (за наявності), що він працює у даній сфері надання послуг не менше 3 років." Дана вимога є дискримінаційною, оскільки встановивши вимогу про досвід в Учасника не менше ніж 3 роки, Замовник СВІДОМО обмежує коло учасників, які можуть взяти участь у торгах та можуть бути визнані переможцем торгів. Так як учасники які мають необхідну матеріально-технічну базу, необхідну кількість працівників, досвід надання аналогічних послуг та відповідають всім встановленим вимогам, однак не мають досвіду саме 3 років не зможуть бути визнані переможцем торгів, оскільки не відповідатимуть вашому технічному завданню. Повторюємося, встановивши дані вимоги Замовник обмежує коло учасників, оскільки любіює інтереси конкретного учасника, який має такий досвід. Закон України «Про публічні закупівлі» не встановлює мінімальну межу для досвіду надання послуг, тому такі послуги може надавати кожен, в кого є Ліцензія. Наявність ліцензії на надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення не має обмежень не за терміном не за територією надання послуг. Просимо внести зміни до тендерної документації, та виключити вимогу стосовно наявності досвіду роботи з монтажу пожежної сигналізації не менше ніж 3 років.
Відповідь: Вимога про надання гарантійного листа Учасника, що він працює у даній сфері надання послуг не менше 3 років дає впевненість Замовнику у досвідченості Учасника щодо якісного та своєчасного виконання зазначених послуг. Якщо досвід Учасник є менше трьох років, то він може надати гарантійний лист, щодо наявність особистого досвіду та гарантію, що послуги будуть виконані своєчасно та якісно. Крім того дану вимогу включено у всі тендерні документації Замовник на виконання будь-яких послуг або робіт. Що не суперечить вимогам п.3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Дата відповіді: 29.04.2021 09:03
Відповідь надана

Лист виробника

Номер: d0e378a3129745bf905400336c4ad56b
Дата опублікування: 26.04.2021 09:56
Опис: У тендерній документації міститься вимога: "5.16. Гарантійний лист від виробника обладнання щодо надання гарантій поставки протипожежного обладнання Учаснику в строках і обсягах визначених умовами тендеру з посиланням в листі на номер даної закупівлі (дана вимога зумовлена непоодинокими випадками встановлення учасниками невідповідного обладнання або такого, що перебувало у використанні та ремонті, що негативно впливає на результат наданих послуг в подальшому. Замовник не обмежує учасників певним колом виробників, проте звертає увагу на необхідність підтвердження можливості поставки виробником нового відповідного обладнання у визначені даним тендером строки)." Вважаємо дану вимогу дискримінаційною, оскільки ми співпрацюємо з постачальниками обладнання. Просимо надати відповідь, яка грунтується на нормах чинного законодавства України. Чому гарантійний лист повинен бути саме від виробника? Прохання надати можливість учасникам подавати у складі пропозиції лист від постачальника або від виробника.
Відповідь: У вимогах п.5.16 також прописано, чому саме вимагається гарантійний лист саме від виробника обладнання - "дана вимога зумовлена непоодинокими випадками встановлення учасниками невідповідного обладнання або такого, що перебувало у використанні та ремонті, що негативно впливає на результат наданих послуг в подальшому". Якщо Учасник співпрацює з постачальником обладнання, ви можете надати гарантійний лист від постачальника обладнання та додатково надати підтверджуючі документи щодо співпраці з виробником обладнання. Вимоги до обладнання та послуг зі встановлення автоматичної пожежної сигналізації та системи керування евакуюванням (система оповіщення) повинно відповідати вимогам ДБН В.2.5-56:2014 та вимогам Постанови КМУ від 23.11.2016 №852 зі змінами внесеними Постановою КМУ від 02.12.2020 №1190.
Дата відповіді: 29.04.2021 08:56
Відповідь надана

електромонтер охоронно-пожежної сигналізації

Номер: 951a7b331b3945e1afd7d86c9383f4b4
Дата опублікування: 26.04.2021 09:40
Опис: У тендерній документації міститься вимога: "2.1. Довідка в довільній формі на фірмовому бланку (за його наявності), за підписом уповноваженої особи Учасника та відбитком печатки (за наявності), що містить інформацію про підтвердження наявності в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, яких планується залучити до виконання договору (у вигляді переліку) (із зазначенням загальної кількості осіб, їх посад, прізвищ та ініціалів) в тому числі відповідальну особу з охорони праці та техніки безпеки. Крім того - керівника з монтажу та технічному обслуговуванню та не менше двох виконавців: електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування та/або електромонтер з ремонту та обслуговуванню апаратури та пристроїв та/або монтажник радіоелектронної апаратури та приладів - не нижче 3-го розряду;" Надайте пояснення, чому у документації зазначені тільки такі посади виконавців: лектромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування та/або електромонтер з ремонту та обслуговуванню апаратури та пристроїв та/або монтажник радіоелектронної апаратури та приладів - не нижче 3-го розряду? Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення передбачають наявність двох виконавців, а саме: електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду; налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду. Просимо включити у документацію можливість вказувати у довідці або електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування та/або електромонтер з ремонту та обслуговуванню апаратури та пристроїв та/або монтажник радіоелектронної апаратури та приладів - не нижче 3-го розряду або електромонтер охоронно-пожежної сигналізації не нижче 3-го розряду
Відповідь: Кадрові вимоги до працівників, досвіду роботи за спеціальністю та напрям підготовки, ступінь вищої освіти, мінімальна кількість працівників повинні відповідати вимогам Постанови КМУ від 23.11.2016 №852 зі змінами внесеними Постановою КМУ від 02.12.2020 №1190. Учасники мають можливість залучити інших необхідних виконавців, які необхідні для виконання зазначених Послуг. Додатково пояснивши про це в довідці про працівників відповідної кваліфікації.
Дата відповіді: 26.04.2021 11:05
Відповідь надана

ТД

Номер: 85585d7995734766b19d0fda40b272b3
Дата опублікування: 22.04.2021 11:20
Опис: Ознайомившись зі змістом тендерної документації, вважаємо, що окремі її умови не відповідають вимогам законодавства, в тому числі Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), порушують права та інтереси потенційних учасників закупівлі, а також створюють дискримінаційні умови та обмежують конкуренцію. Насамперед, це стосується вимоги про зобов'язання учасників надання супровідного листа щодо ознайомлення з обʹєктом та видами робіт, попередньо здійснивши виїзд на обʹєкт. Вважаємо, що дана вимога порушує щонайменше права учасників 24 областей України, які територіально перебувають поза межами місцезнаходження обʹєкту – Дніпропетровської області, що потребує додаткових витрат, тому є дискримінаційною та обмежує коло потенційних учасників. Зауважуємо, що згідно частини першої статті 5 Закону одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників, тому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Крім того, огляд об'єкту учасником до аукціону, а також можливість ознайомлення учасника з проектно-кошторисною документацією лише у друкованому вигляді за адресою замовника, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже замовник та учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі. Варто зазначити, що для коректного розрахунку вартості тендерної пропозиції, замовнику достатньо було б завантажити проектно-кошторисну документацію, і необхідність огляду об'єкту була б недоречною. Відповідно до статті 13 Закону замовник здійснює процедуру закупівлі - відкриті торги, шляхом використання електронної системи закупівель. Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам, обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням непорушності даних про учасників і їхніх пропозицій під час проведення процедури закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій. Крім того, факт відсутності Учасника на об'єкті до аукціону, не має жодної підстави для відхилення тендерної пропозиції, визначеною статтею 31 Закону. Повністю усвідомлюємо, що відповідно до частини другої статті 22 Закону документація може містити також іншу інформацію, відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити, але вимога замовника, що зазначена вище, повністю суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи вище наведені положення законодавства, вимога тендерної документації про надання супровідного листа щодо ознайомлення з обʹєктом та видами робіт, попередньо здійснивши виїзд на обʹєкт до електронного аукціону, а також можливість ознайомлення учасника з проектно-кошторисною документацією лише у друкованому вигляді за адресою замовника, грубо порушує передбачені статтею 5 Закону принципи недискримінації учасників, добросовісної конкуренції, максимальної економії та ефективності, запобігання корупційним діям і зловживанням та має бути виключена шляхом внесення відповідних змін до умов документації.
Відповідь: Закупівля послуг зі встановлення автоматичної пожежної сигналізації та системи керування евакуюванням (система оповіщення) в приміщеннях ЗДО №290 проводиться відповідно до розроблених ПКД. ПКД в наявності в сшитому вигляді та містять в тому числі й розроблені схеми, таблиці тощо, які не підлягають скануванню. Тому й до тендерної документації було включено пункт щодо «Ознайомлення з проектно-кошторисною документацією (далі ПКД) – (в наявності тільки в друкованому вигляді) можливо за адресою: м. Кривий Ріг, вул. Дніпровське шосе,16, каб. 311. Виконання послуг зі встановлення автоматичної пожежної сигналізації та системи керування евакуюванням (система оповіщення) в приміщеннях ЗДО№290 є однією з основних завдань щодо забезпечення протипожежної безпеки закладу дошкільної освіти та повинні бути виконані якісного та своєчасного. Крім того зазначені Послуги повинні відповідати вимогам Постанови КМУ від 23.11.2016 №852 зі змінами внесеними Постановою КМУ від 02.12.2020 №1190.
Дата відповіді: 26.04.2021 10:55