• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт харчоблоку Кілійського закладу загальної середньої освіти I-III ступенів №4 - гімназія Кілійської міської ради Одеської області по вул. Вишнева, 62А в м. Кілія Кілійського району Одеської області

«Капітальний ремонт харчоблоку Кілійського закладу загальної середньої освіти I-III ступенів №4 - гімназія Кілійської міської ради Одеської області по вул. Вишнева, 62А в м. Кілія Кілійського району Одеської області» (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація). Вид забезпечення тендерної пропозиції – Електронна банківська гарантія (гарантія повинна відповідати вимогам законодавчих та нормативно-правових актів), зокрема вимогам Постанови НБУ №639 від 15.12.2004р. «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». У разі якщо тендерні пропозиції подаються стосовно частини предмета закупівлі (лота), розмір забезпечення тендерної пропозиції встановлюється виходячи з очікуваної вартості предмета закупівлі щодо кожної його частини (лота). Розмір забезпечення тендерної пропозиції – не перевищує 0,5% очікуваної вартості закупівлі та складає: 30 000,00 грн. (Тридцять тисяч гривень 00 копійок). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття), або іншого забезпечення такої гарантії згідно чинного законодавства (шляхом списання (бронювання) коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії, якщо це передбачено договором про надання гарантії, укладеним між принципалом і банком-гарантом; надання гарантії за рахунок банківського кредиту або під заставу відповідно до укладених договорів між банком-гарантом і принципалом про надання кредиту під гарантію або договору застави та/або договору поруки, або іншого забезпечення, прийнятного для банку-гаранта) з метою забезпечення виконання зобов'язання за гарантією в повному обсязі у разі настання випадків, передбачених частиною 3 цього Розділу. Грошове або інше забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено оригіналом довідки (листа, тощо), виданої банком-гарантом (надається у складі тендерної пропозиції), завіреної печаткою банку-гаранту та підписом уповноваженої особи банку-гаранту з підтвердженням повноважень уповноваженої особи від банку, що видав таку гарантію. Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до статті 31 Закону. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника.

Торги не відбулися

6 523 936.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 32 619.68 UAH
Період уточнення: 21.04.2021 11:45 - 03.05.2021 00:00
Відповідь надана

Щодо гарантійного терміну

Номер: 9ff0b79505b14632bbae2359f20a8760
Дата опублікування: 26.04.2021 17:57
Опис: У Додатку 2 до тендерної документації – Проекті договору, у п.15.2. зазначено: «ПІДРЯДНИК встановлює гарантійний термін якості виконаних робіт протягом 120 місяців з моменту початку експлуатації об`єкта після завершення робіт», та у п.15.6. передбачено, що: «На обладнання, встановлене на об’єкті, яке не має гарантійного терміну виробника, ПІДРЯДНИК встановлює гарантійний термін 120 місяців.». Надайте відповідь: «Чому гарантійний термін встановлено саме 120 місяців»? Чим орієнтувався Замовник при встановленні такого пункту у проекті договору? На яких законних підставах визначено 120 місяців?
Відповідь: Відповідно до ч. 1 ст. 884 ЦК України, підрядник гарантує досягнення об'єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об'єкта відповідно до договору протягом гарантійного строку, якщо інше не встановлено договором будівельного підряду. Гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об'єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом.
Дата відповіді: 28.04.2021 10:24
Відповідь надана

Щодо плати за роботу (у певних випадках)

Номер: 5ea9574bf32b49ff8115c104f7d8db1c
Дата опублікування: 26.04.2021 17:56
Опис: У Додатку 2 до тендерної документації – Проекті договору, у п. 9.4. встановлено, що: «Якщо предмет Договору до здачі його ЗАМОВНИКУ був випадково пошкоджений або знищений, або закінчення роботи стало неможливим без вини Сторін, ПІДРЯДНИК не має права вимагати плати за роботу.» Надайте відповідь, на чому орієнтувався Замовник, на яких законодавчих підставах, коли зазначав відповідний пункт у проекті договору? Чому у разі випадкового пошкодження або знищення, або закінчення роботи стало неможливим без вини Сторін, саме ПІДРЯДНИК не має права на плату за роботу, яка ним виконана? На яких законодавчих підставах Замовником передбачено такий пункт у проекті договору?
Відповідь: Відповідно до законодавства підрядник у договорі підряду виконує роботу на власний ризик, і, якщо інше не встановлено договором, своїм коштом, тобто із власного матеріалу і власними засобами. Таким чином, характерною ознакою договору підряду є його алеаторність – робота виконується на власний ризик підрядника. Відповідно до ч. 1 ст. 855 ЦК України, якщо предмет договору підряду до здачі його замовникові був випадково знищений або закінчення роботи стало неможливим без вини сторін, підрядник не має права вимагати плати за роботу. Отже, при правовому регулюванні підрядних відносин законодавець питання ризику випадкового знищення результату роботи вирішує в імперативному порядку. Оскільки підрядник виконує роботу на власний ризик, то він повинен повністю відповідати за якість робіт, які прописані у договорі.
Дата відповіді: 28.04.2021 10:22
Відповідь надана

Щодо вартості витрат

Номер: c085a768cb5345b7953667609c469ad4
Дата опублікування: 26.04.2021 17:56
Опис: У Додатку 2 до тендерної документації – Проекті договору, у п.8.12. передбачено: «Вартість прямих витрат визначається згідно ДСТУ Б Д.1.1-2:2013. Вартість матеріалів, конструкцій та виробів повинна узгоджуватись з ЗАМОВНИКОМ.», а також у п. 8.13. зазначено, що: «Вартість експлуатації будівельних машин та механізмів визначається згідно ДСТУ Б Д.1.1-4:2013. Вартість експлуатації орендованих будівельних машин та механізмів повинна узгоджуватись з ЗАМОВНИКОМ.». Просимо надати відповідь, на основі чого Замовником передбачено такі пункти у проекті договору? Учасник надає у складі тендерної пропозиції кошторисну документацію, як це передбачено Замовником і визначає там ціни з урахуванням його відповідних затрат (тобто, якщо він орендує матеріально – технічну базу за одну ціну, то він і розраховує вартість пропозиції відповідно до таких затрат). Поясність, чому у такому випадку ПІДРЯДНИК повинен узгоджувати вартість прямих витрат та вартість експлуатації? В якому вигляді має відбуватись таке узгодження? Як ПІДРЯДНИК має узгодити вартість прямих витрат та вартість експлуатації будівельних машин та механізмів коли вже є всі визначені ціни?
Відповідь: Вказані положення сформовані відповідно до п. 6.3.1 та 6.3.2.1 ДСТУ Б Д.1.1-2:2013. Договірна ціна є кошторисом вартості підрядних робіт, який узгоджений замовником.
Дата відповіді: 28.04.2021 10:16
Відповідь надана

Щодо охорони об’єкта

Номер: c5bca32654674910a0d7084678d19405
Дата опублікування: 26.04.2021 17:55
Опис: У Додатку 2 до тендерної документації – Проекті договору, у п. 5.3.26. передбачено, що ПІДРЯДНИК зобов’заний: «Забезпечити охорону об’єкту на весь час виконання робіт.» Просимо надати відповідь на запитання: «Чому ПІДРЯДНИК має забезпечувати охорону об’єкту на весь час виконання робіт?». Оскільки охорона об’єкта здійснюється за додаткові кошти ПІДРЯДНИКОМ, він для цього або забезпечується відповідними працівниками, або ж має заключати договір із відповідною організацією, яка має здійснювати такі функції. Звертаємо увагу Замовника, що у тендерній документації не передбачено вимог щодо забезпечення такими працівниками, або ж організацією учасника. Крім того, такі витрати не зазначено в кошторисі. На підставі зазначеного, вважаємо, що такі вимоги є додатковими та не прописаними належним чином у тендерній документації і не включаються у вартість тендеру. Саме тому, просимо надати відповідь, «Чому ПІДРЯДНИК повинен охороняти об’єкт весь час виконання робіт?».
Відповідь: Замовник не несе відповідальність за збереження результатів робіт до їх здачі, будівельних матеріалів та обладнання підрядника та не зобов'язаний здійснювати їх охорону, відтак ПІДРЯДНИК має забезпечувати охорону об’єкту на весь час виконання робіт.
Дата відповіді: 28.04.2021 10:08
Відповідь надана

Щодо додаткових умов встановлених Замовником

Номер: 97b0af075f634de2a895ef2026029501
Дата опублікування: 26.04.2021 17:55
Опис: У Додатку 2 до тендерної документації – Проекті договору, у п. 5.3.11. зазначено: «Забезпечити облаштування ділянки, за результатами виконаних робіт до її фізичного стану, що існував до початку робіт. За власний рахунок відновити наявність асфальтного покриття та супутній благоустрій території, на якій проводились роботи."» Надайте відповідь, чому ПІДРЯДНИК має за власний рахунок відновити наявність асфальтного покриття та супутній благоустрій території, на якій проводились роботи? В кошторисі по вимогам Замовника таких витрат не передбачається. Тоді чому Замовником встанорвлюються такі додаткові умови у проекті договору? На яких підставах?
Відповідь: Підрядник зобов'язаний забезпечити облаштування ділянки, за результатами виконаних робіт до її фізичного стану, що існував до початку робіт, в тому числі відновити асфальтне покриття у випадку його пошкодження. Додаткового роз'яснення дане положення проекту договору не потребує.
Дата відповіді: 28.04.2021 10:05
Відповідь надана

Щодо виконання робіт

Номер: 23b4e5363cb743bd96bd7a569855975b
Дата опублікування: 26.04.2021 17:54
Опис: У Додатку 2 до тендерної документації – Проекті договору, у П. 5.2.8. передбачено, що Замовник має право: "Вимагати від ПІДРЯДНИКА усунення від робіт будь-яких працівників, які, на думку ЗАМОВНИКА, поводяться неналежним чином, некомпетентні, або халатно виконують свої обов'язки, причому такі працівники згодом можуть бути допущені до виконання робіт за Договором чи виконання інших робіт для ЗАМОВНИКА тільки за письмовим рішенням ЗАМОВНИКА". " Надайте відповідь, що означає «поводяться неналежним чином, некомпетентні, або халатно виконують свої обов'язки» . Як Замовник буде оприділяти неналежність, некомпетнтність і халатність виконання робіт працівникми ПІДРЯДНИКА ?
Відповідь: Всі вимоги за тендерною документацією є чіткими, зрозумілими та законними. Словосполучення «поводяться неналежним чином, некомпетентні, або халатно виконують свої обов'язки» буквально означає: поводяться неналежним чином, некомпетентні, або халатно виконують свої обов'язки. Додаткового роз'яснення дане положення проекту договору не потребує.
Дата відповіді: 28.04.2021 10:02
Відповідь надана

Щодо здачі результатів усіх робіт або частини робіт

Номер: 8c20e02f6cfd4ec29cc4002988d27aa5
Дата опублікування: 26.04.2021 17:53
Опис: У Додатку 2 до тендерної документації – Проекті договору, у п.5.2.6. передбачено: "В будь-який час до здачі ПІДРЯДНИКОМ результатів усіх робіт або частини робіт, відмовитися від їх виконання ПІДРЯДНИКОМ, шляхом направлення ПІДРЯДНИКУ відповідного повідомлення з переліком робіт, від виконання яких ЗАМОВНИК відмовляється." Надайте відповідь на питання: «Що значить «в будь – який час…..відмовитися…..»? Тобто, Замовник може відмовитись від виконання робіт ПІДРЯДНИКОМ навіть тоді, коли майже всі роботи ним на об’єкті виконані? На скільки правомірно Замовником такий пункт у проекті договору зазначено? Просимо аргументувати.
Відповідь: Всі вимоги за тендерною документацією є чіткими, зрозумілими та законними. Словосполучення "в будь-який час відмовитися" буквально означає: в будь-який час відмовитися. Додакового роз'яснення дане положення проекту договору не потребує.
Дата відповіді: 28.04.2021 10:01
Відповідь надана

Щодо нарахування штрафних санкції

Номер: 50744d3e791c42d3a8a6b9c6de16bb43
Дата опублікування: 26.04.2021 17:53
Опис: У Додатку 2 до тендерної документації – Проекті договору, у п. 3.5. передбачено, що: «При настанні даних обставин нарахування штрафних санкцій, 3% річних та індекс інфляції на вартість виконаних робіт не здійснюється." Просимо роз’яснити, на основі чого Замовником встановлено таку вимогу у проекті договору? Наведіть будь – ласка конкретні законні підстави щодо їх застосування.
Відповідь: На основі ЗУ "Про публічні закупівлі"
Дата відповіді: 28.04.2021 09:56
Відповідь надана

Щодо пункту 3.3. проекту договору

Номер: 783039e90325417494dc02fce937d1fa
Дата опублікування: 26.04.2021 17:52
Опис: У Додатку 2 до тендерної документації - Проекті договору у п. 3.3. передбачено, що "ПІДРЯДНИК зобов'язаний перерахувати грошові кошти, зайво отримані від ЗАМОВНИКА, на казначейський рахунок ЗАМОВНИКА негайно, але не пізніше трьох банківських днів з моменту отримання відповідної вимоги ЗАМОВНИКА." Просимо роз’яснити, що означає «зайво отримані від ЗАМОВНИКА»? Оскільки вимогами тендерної документації не передбачено отримання авансу учасниками та у будь-який інший спосіб таких коштів попередньо. Умовами тендерної документації встановлено тип оплати: післяоплата 100%. А тому, надайте відповідь, «зайво отримані від ЗАМОВНИКА» - це які кошти можуть бути? Які можуть бути випадки отримання «зайвих коштів від Замовника»?
Відповідь: В примітках Додатку 2 до тендерної документації вказано, що зазначені основні вимоги до договору не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору. Відтак проект договору за необхідності буде відкориговано.
Дата відповіді: 28.04.2021 09:55
Відповідь надана

Щодо кошторисної документації

Номер: 9aa9919f88ad44428a90928be2b32f7a
Дата опублікування: 26.04.2021 17:51
Опис: Шановний замовнику! У Додатку 1 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі: «Капітальний ремонт харчоблоку Кілійського закладу загальної середньої освіти IIII ступенів №4 - гімназія Кілійської міської ради Одеської області по вул. Вишнева, 62А в м. Кілія Кілійського району Одеської області» (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» вимагається: «Учасник якого визначено переможцем торгів повинен скоригувати кошторисну документацію, яка подана ним у складі тендерної пропозиції, відповідно до кошторисної документації Замовника.» Просимо роз’яснити, що означає вираз «відповідно до кошторисної документації Замовника»? Оскільки учасник подаючи тендерну пропозицію і так надає кошторисну документацію відповідно до вимог тендерної документації та відповідно до кошторисної документації Замовника.
Відповідь: Учасник якого визначено переможцем торгів повинен скоригувати кошторисну документацію, яка подана ним у складі тендерної пропозиції, відповідно до кошторисної документації Замовника. Ці положення застосовуються тоді, коли в кошторисній документації учасника є формальні помилки.
Дата відповіді: 28.04.2021 09:52