• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 35810000-5 Індивідуальне обмундирування (Протигази)

Юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону Код за ЄДРПОУ: 03327664 Місцезнаходження: 01015, м. Київ, вул. Лейпцизька, 1а. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: єдиним критерієм оцінки є ціна (100%)

Завершена

223 425.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 234.25 UAH
Період уточнення: 21.04.2021 10:40 - 27.04.2021 11:00
Відповідь надана

Щодо засобів індивідуального захисту сумнівного походження

Номер: 4e6e1b9862304db2a1c657172f9bdf01
Дата опублікування: 24.04.2021 15:36
Опис: Повідомляємо Вас, що за період 2014-2020 рр. державними підприємствами, установами та організаціями було проведено безліч тендерів та електронних закупівель засобів індивідуального захисту органів дихання, а саме - протигазів ГП-7, ГП-9, ПШ, ППМ-88, МАГ, УЗС БРИЗ, УЗС ИЗОД та інші. При цьому постачальники надавали Сертифікати відповідності, в якості підтвердження сертифікації даної продукції в Україні. Дані Сертифікати не містили посилання на відповідність зареєстрованих Технічних умов України, а лише посилання на ГОСТ 12.4.041-2006 або ДСТУ ГОСТ 12.4.041-2006. Виробником такої продукції в даних Сертифікатах фігурують деякі підприємства - резиденти України. В даний час технічні умови на цивільний протигаз ГП-7 – ТУ Г-10-1103-82 - належать Міністерству Оборони РФ, право на виробництво цивільних протигазів ГП-7 мають заводи АТ «Тамбовмаш», АТ «Сорбент» і АТ «ЕХМЗ ім. Н.Д. Зелінського» – підприємства Російської Федерації. Згідно інформації, яка розміщена на офіційному сайті одного із виробників (www.tambovmash.ru), протигази марки ГП-7 та його модифікації, у відповідності до військового стандарту РФ ГОСТ РВ №15.002-2000, є продуктом військового призначення та заборонений до вільної реалізації компаніями-посередниками без відповідного погодження із органами виконавчої влади Російської федерації (Директива №566/2/6598 Управління військ РХБЗ МО РФ), та більш того вимагає наявність спеціальної ліцензії Федеральної служби з технічного та експортного контролю РФ. Згідно українського законодавства для імпорту на митну територію України зазначених протигазів, необхідно отримати не тільки погодження органів виконавчої влади РФ (Міністерства оборони РФ), але й отримати дозвіл на ввезення від Державної служби експортного контролю України. Згідно позиції Державної служби експортного контролю України протигази типу ГП-7, ГП-9, ППМ-88, МАГ, УЗС БРИЗ, УЗС ИЗОД відносяться до товарів військового призначення, які в установленому порядку допущені до цивільного використання. Враховуючи вище наведену інформацію, можна зробити висновок що українські підприємства, які позиціонують себе виробниками протигазів типу ГП-7, ГП-9, ППМ-88, МАГ, або ж УЗС БРИЗ, УЗС ИЗОД, не володіючи зареєстрованими технічними умовами України, не можуть здійснювати повного циклу виробництва, а лише так звану вузлову зборку з комплектуючих походженням з Російської Федерації. Відповідно до частини першої статті 5 Закону України «Про санкції» від 14.08.2014 р. № 1644-VII, Указу Президента України від 14.05.2020 №184/2020 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 14 травня 2020 року «Про застосування, скасування і внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» та Постанови Кабінету Міністрів України «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації» від 30.12.2015 р. № 1147» закупівля товарів, робіт і послуг не буде здійснюватися у юридичних осіб – резидентів Російської Федерації державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких перебуває у власності Російської Федерації, а також в інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт і послуг походження з Російської Федерації, крім випадків, коли заміщення таких предметів закупівлі іншими неможливе, що підтверджено Міністерством економічного розвитку і торгівлі України. Підсумовуючи все вище сказане, просимо Вас не допустити закупівлю засобів індивідуального захисту сумнівного походження!!
Відповідь: Замовником в Технічних вимогах (Додаток 1) оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначено, що всі посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело походження товарів або виробника, вважати у редакції з виразом «або еквівалент». У разі, якщо дані Технічні вимоги містять посилання на конкретний ГОСТ, ДСТУ то вважається, що Технічні вимоги містять вираз «або еквівалент». У випадку якщо ГОСТ, ДСТУ втратив чинність, то якість продукції, запропонована учасниками, має бути не гірше ніж в зазначеному ГОСТі, ДСТУ. У місцях, де у технічних характеристиках предмета закупівлі містяться посилання на ТУ, допускається предмет закупівлі з технічними характеристиками не гіршими, ніж ті, які зазначені у таких ТУ. Так як, еквівалент - це товар, який є рівнозначний, рівноцінний іншому товару за своїми характеристиками; еквіваленти можуть бути взаємозамінними при досягненні того ж самого або кращого результату, то запропонований Учасником товар повинен бути не з гіршими технічними характеристиками ніж зазначені Замовником. Також слід зазначити, що в технічних вимогах Замовником не вказане конкретне посилання на ГОСТ або ДСТУ, а вимоги на вказаний товар відповідають діючім стандартам та законодавству України. Ураховуючи викладене, оголошення про проведення спрощеної закупівлі розроблене Замовником з дотриманням порядку, установленого Законом, у тому числі принципів здійснення публічних закупівель, закріплених у статті 5 Закону та не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дата відповіді: 26.04.2021 13:39