-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45310000-3 - Електромонтажні роботи («Влаштування пожежної сигналізації СЗШ № 31 на вул. Княгині Ольги, 104» (капітальний ремонт))
Категорія замовника: Підприємства, установи, організації, зазначені у п.3 ч.4 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі». Оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. Питома вага цінового критерію становить 100 відсотків. Інші критерії оцінки пропозицій Замовником не застосовуються. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі - визначена у Додатку №2 Оголошення
Завершена
1 040 843.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 204.22 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 204.22 UAH
Період уточнення:
20.04.2021 19:23 - 24.04.2021 00:00
Відповідь надана
Дискримінація
Номер:
81421f33acd848e8973e1aa22778d5bf
Дата опублікування:
23.04.2021 15:00
Опис:
Доброго дня. Поясніть, будь ласка, вашу вимогу: "...За результатами обстеження складається акт, за участю уповноважених представників замовника, учасника і відповідального виконавця. Акт подається учасником у складі пропозиції. При цьому, таке обстеження проводиться у період уточнень."
Чому ви обмежуєте Учасників в часі? Навіщо їхати на обстеження і проектувальнику, і відповідальному? Можливо ще потрібно всією організацією до вас приїхати на огляд?
Кількість обладнання чітко прописана у Технічному завданні. Якщо приїдуть декілька Учасників і обсяги робіт у кожного будуть свої? То які тоді будуть правильними?
Замовник повинен самостійно нести відповідальність за обсяги робіт. І не звужувати коло конкурентів, вимагаючи акти огляду.
Відповідь:
Доброго вечора. Шановний учаснику на Ваше запитання повідомляємо, що при огляді приміщень повинен бути фахівець для того, щоб надати правильну оцінку при огляді об’єкта.
Щодо обстеження об’єкта у період уточнень, з даного приводу повідомляємо, про те, що дана вимога дозволяє Замовникові при огляді приміщень учасниками за необхідності внести відповідні зміни у технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та/або вимоги до предмета закупівлі. А дані зміни згідно абзацу останнього частини 7 статті 14 Закону можна внести лише до початку строку подання пропозицій.
Дата відповіді:
23.04.2021 22:04
Відповідь надана
Дискримінація
Номер:
a7506b24cc054e31a0ab2c45703be1e4
Дата опублікування:
23.04.2021 14:54
Опис:
Доброго дня.
В оголошенні зазначено "...При цьому, з метою перевірки відповідності фактичних обсягів робіт, учасник повинен здійснити обстеження об’єкта, у термін не пізніше одного дня до дати закінчення періоду уточнень.. Обстеження об’єкта здійснюється із залученням відповідального виконавця окремих видів робіт (надання послуг) пов’язаних із створенням архітектури – інженера-проектувальника (інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації). Учасник надає засвідчену у складі пропозиції кваліфікаційний сертифікат такого виконавця. За результатами обстеження складається акт, за участю уповноважених представників замовника, учасника і відповідального виконавця. Акт подається учасником у складі пропозиції. При цьому, таке обстеження проводиться у період уточнень."
На яких законних підставах ви вимагаєте обстежувати об`єкт? Замовник повинен надавати Учасникам всі необхідні якісні та кількісні характеристики для правильного розрахунку вартості. Якщо Учасник із іншої області, то він має понести транспортні витрати, тільки тому що у Замовника така забаганка?
Ви оголошуєте спрощену закупівлю, знаючи, що АМКУ не займається розглядом тендерних документацій і прописуєте вимоги, щоб звузити коло конкурентів?
Відповідь:
Доброго вечора. Шановний учаснику на Ваше запитання повідомляємо, що статтею 14 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон), передбачено, що в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником, обов’язково зазначається інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі. У свою чергу Замовником встановлено вимоги до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, у тому числі визначено вимоги до предмета закупівлі та встановлено перелік документів для підтвердження учасником таких вимог.
Щодо обстеження об’єкта у період уточнень, з даного приводу повідомляємо, про те, що дана вимога дозволяє Замовникові при огляді приміщень учасниками за необхідності внести відповідні зміни у технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та/або вимоги до предмета закупівлі. А дані зміни згідно абзацу останнього частини 7 статті 14 Закону можна внести лише до початку строку подання пропозицій.
Дата відповіді:
23.04.2021 21:28
Відповідь надана
Дискримінація
Номер:
76d74a60027a4cf68ecc76d496ebe6e0
Дата опублікування:
22.04.2021 18:25
Опис:
Добрий день. Вимога:Учасник повинен здійснити обстеження об’єкта, у термін не пізніше одного дня до дати закінчення періоду уточнень.. Обстеження об’єкта здійснюється із залученням відповідального виконавця окремих видів робіт (надання послуг) пов’язаних із створенням архітектури – інженера-проектувальника (інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації). Учасник надає засвідчену у складі пропозиції кваліфікаційний сертифікат такого виконавця. За результатами обстеження складається акт, за участю уповноважених представників замовника, учасника і відповідального виконавця. Акт подається учасником у складі пропозиції. При цьому, таке обстеження проводиться у період уточнень.. Чому надана можливість здійснити огляд лише в період уточнень????Обгрунтуйте свою вимогу.Чому в Учасників відсутня можливість здійснити огляд в період прийому пропозицій????Просимо відредагувати вимогу про огляд, а саме надати можливість здійснити огляд до кінця періоду прийому пропозицій.
Відповідь:
Доброго вечора. Шановний учаснику на Ваше запитання повідомляємо, що статтею 14 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон), передбачено, що в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником, обов’язково зазначається інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі. У свою чергу Замовником встановлено вимоги до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, у тому числі визначено вимоги до предмета закупівлі та встановлено перелік документів для підтвердження учасником таких вимог. Вимоги до предмета закупівлі про надання Учасниками Акту обстеження об'єкта, який вимагається з метою здійснення перевірки відповідності фактичних обсягів робіт, встановлених у додатку 2 до Оголошення, підписаний уповноваженими представниками сторін та відповідального виконавця, встановлюються для всіх Учасників і є однаковими та ставлять їх у рівні умови, а документ, може бути наданий будь-яким підприємством / компанією / організацією, що має намір прийняти участь у спрощеній закупівлі, - відповідно кількість таких компаній учасників - необмежено. Окрім цього практика розгляду подібних зауважень/скарг органом оскарження (АМКУ) є наступною - Замовник на власний розсуд зазначає перелік та обсяг (кількість), формат, зміст та т. п. стосовно документів, які повинен надати Учасник.
Щодо обстеження об’єкта у період уточнень, з даного приводу повідомляємо, про те, що дана вимога дозволяє Замовникові при огляді приміщень учасниками за необхідності внести відповідні зміни у технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та/або вимоги до предмета закупівлі. А дані зміни згідно абзацу останнього частини 7 статті 14 Закону можна внести лише до початку строку подання пропозицій.
Дата відповіді:
23.04.2021 21:24
Відповідь надана
Невідповідність тендерної документації чинному законодавству
Номер:
255e4cf8c23a4000a3c3fc0ea3f209e1
Дата опублікування:
21.04.2021 15:30
Опис:
Шановний Замовнику! У п. 4.3.1. Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі ЗАМОВНИК ВИМАГАЄ
«…
Разом з тим, учасник повинен надати від органу, який видав ліцензію лист про підтвердження чинності виданих ліцензій/дозволів необхідних для виконання робіт.
…»
Ліцензування господарської діяльності регламентується Законом України «Про ліцензування видів господарської діяльності» №23 від 02.03.2015 року (зі змінами) https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/222-19#Text
та Постановою КМУ № 852 від 23.11.2016 року «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/852-2016-%D0%BF#Text.
Жоден з наведених вище документів та інших чинних на сьогоднішній день нормативних документів не передбачає надання від органу, який видав ліцензію лист про підтвердження чинності виданих ліцензій/дозволів необхідних для виконання робіт.
Додатково інформуємо Вас, що дані про чинні ліцензії знаходиться на сайті ДСНС України https://www.dsns.gov.ua/ua/Licenzuvannya.html в відкритому доступі і отримання інформації про чинність ліцензії Замовник торгів може отримати сам.
Законом України про публічні закупівлі передбачено, а саме ст. 17 п. 5. Замовник «не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.»
В зв’язку з наведеним вище просимо ВИЛУЧИТИ з тендерної документації вимогу щодо надання учасником торгів від органу, який видав ліцензію лист про підтвердження чинності виданих ліцензій/дозволів необхідних для виконання робіт.
Відповідь:
Доброго дня! Шановний учаснику. Ваше запитання було розглянуто. За результатами розгляду повідомляємо, що будуть внесені зміни в оголошення
Дата відповіді:
22.04.2021 13:06
Відповідь надана
Невідповідність тендерної документації чинному законодавсту
Номер:
9fbb1a9203d243a282b2f86136126d24
Дата опублікування:
21.04.2021 15:04
Опис:
Шановний Замовнику! У п. 7.4.5 "Оголошення та вимоги" Замовник вимагає надання у складі пропозиції довідки виданої Державною податковою службою України (відповідними територіальними органами ДПІ та/або їх підрозділами), яка містить інформацію про відкриті банківські рахунки учасника, дана довідка повинна бути датована не раніше дати оголошення даних торгів.
Доводимо до Вашого відома, що НАКАЗОМ МІНІСТЕРСТВА ФІНАНСІВ УКРАЇНИ № 292 від 09.07.2019 "Про внесення змін до Порядку подання повідомлень про відкриття/закриття рахунків платників податків у банках та інших фінансових установах до контролюючих органів" та "ПОРЯДОКУ подання повідомлень про відкриття/закриття рахунків платників податків у банках та інших фінансов" інформація про відкриття рахунку та відповідь про відкриття або відмову в відкриття рахунку посилається та отримується банком в електронному вигляді.
В свою чергу банк надає клінту "Довідку про відкриття рахунку".
Таким чином надання довідки Державною податковою службою України (відповідними територіальними органами ДПІ та/або їх підрозділами), яка містить інформацію про відкриті банківські рахунки НЕ ПЕРЕДБАЧЕНО ЧИННИМ ЗАКОНОДАВСТВОМ.
ПРОСИМО ВИЛУЧИТИ ДАНИЙ ПУНКТ З ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ АБО ЗАМІНИТИ ФОРМУЛЮВАННЯ "Замовник вимагає надання у складі пропозиції довідки виданої Державною податковою службою України (відповідними територіальними органами ДПІ та/або їх підрозділами), яка містить інформацію про відкриті банківські рахунки" НА ФОРМУЛЮВАННЯ "Замовник вимагає надання у складі пропозиції довідки про відкриття рахунків"
Відповідь:
Доброго дня! Шановний учаснику. Ваше запитання було розглянуто. За результатами розгляду повідомляємо, наступне.
Згідно із статтею 69 Податкового кодексу України банки зобов'язані надіслати повідомлення про відкриття або закриття рахунка платника податків – юридичної особи, у тому числі відкритого через його відокремлені підрозділи, чи самозайнятої фізичної особи до контролюючого органу, в якому обліковується платник податків, у день відкриття/закриття рахунка. При цьому встановлено, що датою початку видаткових операцій за рахунком платника податків є дата отримання банком повідомлення контролюючого органу про взяття рахунка на облік у контролюючих органах, або дата, визначена як дата взяття на облік у контролюючому органі за мовчазною згодою.
Обмін інформацією щодо відкриття/закриття рахунків платників податків в електронному вигляді між ДПС України та фінансовими установами здійснюється шляхом обміну електронними документами. Електронні повідомлення про відкриття/закриття рахунків платників податків банками надсилаються на адресу Інформаційного порталу Державної податкової служби України.
Відтак, Замовником встановлено вимогу про надання у складі пропозиції довідки виданої Державною податковою службою України (відповідними територіальними органами ДПІ та/або їх підрозділами), яка містить інформацію про відкриті банківські рахунки учасника, дана довідка повинна бути датована не раніше дати оголошення даних торгів. Дана довідка підтверджує, що учасник надав оригінали довідок про наявність поточного рахунку (поточних рахунків) з усіх обслуговуючих банків, у разі відкриття рахунків у декількох банках, довідок з банків про наявність/відсутність заборгованості за кредитами та наявність коштів на рахунках. Дана інформація про учасника важлива замовнику для вивчення майбутнього контрагента – отримувача коштів з бюджету, а саме: чи має фінансову спроможність учасник виконати умови договоруц, чи не накладено на кошти учасника, що знаходяться на банківських рахунках арешт; наявність відкритих банківських рахунків в офшорних зонах; чи застосовувалось банківською установою право закриття рахунку та відмови від договору рахунку в односторонньому порядку відповідно до загальних умов відкриття та ведення рахунків.
Крім того, Замовник не може бути впевненим, що Учасник подав відомості про відкриті рахунки з усіх обслуговуючих банків, а перевірити ці відомості можна саме звіривши інформацію із довідкою з ДПС.
Дата відповіді:
22.04.2021 13:05