• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з ремонту і технічного обслуговування насосів, клапанів, кранів і металевих контейнерів (Ремонт стаціонарних резервуарів паливного складу з улаштуванням рівнемірів та витратомірів)

Закупівля здійснюється відповідно до https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2021-03-16-003790-b, згідно з технічними вимогами і якісними характеристиками предмета закупівлі. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, – українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Критерій оцінки – ціна 100%. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені в оголошенні про початок торгів та в Додатку 6.1 до тендерної документації.

Завершена

3 739 583.33 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 37 395.83 UAH
Період уточнення: 20.04.2021 15:05 - 15.05.2021 00:00
Відповідь надана

Щодо стану колонок NOVA-1BED-50-0.25-1-A-1-01B

Номер: 1652340b1fe648e5bf217f0130ca6b5c
Дата опублікування: 07.05.2021 15:30
Опис: Чи відповідають метрологічні характеристики колонок NOVA-1BED-50-0.25-1-A-1-01B вимогам Постанови №891? В якому стані знаходяться ці колонки і чи не потребують ремонту? Прошу надати вказану інформацію, адже вона впливає на можливості та визначення вартості модернізації.
Відповідь: Доброго дня, Шановний Учаснику! Існуюче обладнання (встановлені нові паливороздавальні колонки NOVA-1BED-50-0.25-1-A-1-01B) Замовника на даний час не використовується, але вони працездатні і ремонту не потребують. Всім Резервуарам перед початком проведення робіт необхідно буде провести діагностику (зачистку та випробування під тиском).
Дата відповіді: 12.05.2021 17:06
Відповідь надана

Щодо обсягів автоматизації

Номер: 8d43923968074048a1325de8b607aa63
Дата опублікування: 07.05.2021 15:08
Опис: У ТД не прописані обсяги автоматизації. Зокрема, чи потрібно створювати нові АРМ оператора на кожному об'єкті (комп’ютер, програмне забезпечення тощо), чи використовується існуюче обладнання Замовника? Не прописані технічні параметри контролерів та функціонал програмного забезпечення, які потрібні протоколи обміну, питання сумісності нового обладнання з наявними технічними можливостями та технологічними процесами Замовника тощо. Без відповіді на ці запитання неможливо бути адекватно порівняти вартості пропозицій учасників.
Відповідь: Доброго дня, Шановний Учаснику. Потреба в створенні нових АРМ оператора на кожному об'єкті відсутня, проте необхідне встановлення та налаштування програмного забезпечення для збору та передачі даних на існуючих АРМ.
Дата відповіді: 12.05.2021 17:05
Відповідь надана

Щодо неповноти поданих технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі

Номер: 9c8038646b30462589b3f15f7b043e02
Дата опублікування: 07.05.2021 12:50
Опис: Добрий день! У складі ТД немає проектної документації чи виробничої документації по обєктам (генплан об'єкту чи резервуарного парку, технологічна схема, тощо), що не дозволяє адектватно оцінити вказані обєми робіт. Немає чіткого розуміння, виходячи з поданої інформації, як розподіляються роботи пооб'єктно: влаштування піщаних та щебеневих основ, бетонні роботи, прокладка кабельних трас, тощо. Яка марка бетону потрібна, вид щебеню та піску, діаметр труби ПЕТ? Яким чином розраховано транспортні послуги 5250 км? Взагалі на основі чого виділені вказані об'єми робіт. Отже, просимо надати додаткову технічну інформацію, яка дозволить адекватно оцінити об'єми та вартість робіт.
Відповідь: Доброго дня, Шановний Учаснику! Тендерною документацією передбачені роботи, витратні матеріали та транспортні послуги в достатніх обсягах для їх виконання. Детальну інформацію щодо запропонованих матеріалів зазначає Учасник в розрахунку своєї пропозиції виходячи з вимог згідно Тендерної документації та чинних нормативних документів.
Дата відповіді: 12.05.2021 16:56
Відповідь надана

Щодо можливості використання досвіду субпідрядної організації

Номер: fcf03bd99d194257a6a909a16f4fc98c
Дата опублікування: 05.05.2021 17:00
Опис: Доброго дня. Просимо надати роз’яснення на наступне питання. Згідно додатку 2 тендерної документації Замовником визначено єдиний кваліфікаційний критерій, а саме у п. 2.1. “Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)”. Учасникам необхідно надати оригінал та/або електронну копію та/або скановану копію договору* про надання послуг з ремонту/монтажу/будівництва АЗС/складів ПММ, протягом 2015-2021 років, протягом 2015-2021 років та оригінал та/або електронну копію та/або скановану копію відгуку** від підприємства, для якого виконувались роботи/надавались послуги Учасником, що підтверджують досвід та добросовісне виконання договору. Відповідно додатку 2 тендерної документації п. 4.2. “У разі якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг, для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону, замовник перевіряє кожного з таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав, визначених у частині першій статті 17 Закону для учасника процедури закупівлі, для цього учасник надає щодо кожного такого суб’єкта господарювання інформацію (оригінал та/або електронна копія та/або сканована копія) про відсутність підстав визначених у частині першій статті 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» у довільній формі”, підприємство планує залучити субпідрядну організацію для участі у даній процедурі закупівлі. Чи враховується досвід субпідрядника, якого планує залучити Підприємство для підтвердження учасником кваліфікаційного критерію наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів. Зокрема, у випадку відсутності в Учасника (підприємства) досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. Чи може учасник (підприємство) підтвердити відповідність кваліфікаційному критерію “Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)” досвідом субпідрядної організації? Якщо так, то просимо надати чітку відповідь для виключення будь-яких непорозумінь. Дякуємо.
Відповідь: Доброго дня, Шановний Учаснику! Відповідно до п. 4.2. Додатку 2 до тендерної документації «У разі якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг, для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону, замовник перевіряє кожного з таких суб’єктів господарювання…» Частиною третьою статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено наступне: «Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців». Враховуючи вищезазначене, Закон не допускає можливості залучати спроможності субпідрядників/співвиконавців для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Тобто, відповідність наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має підтвердити за рахунок власного досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів).
Дата відповіді: 07.05.2021 14:05
Відповідь надана

Щодо документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів

Номер: e1deb003444548a19cbc52a5685568a4
Дата опублікування: 05.05.2021 14:16
Опис: Шановний Замовник! Під час вивчення змісту Тендерної документації по предмету закупівлі «Послуги з ремонту і технічного обслуговування насосів, клапанів, кранів і металевих контейнерів (Ремонт стаціонарних резервуарів паливного складу з улаштуванням рівнемірів та витратомірів)», що опубліковано за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-04-20-001915-b у нас виникло питання до викладених Замовником вимог, а саме, в додатку 2 до тендерної документації Замовник просить підтвердити наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме надати договір про надання послуг з ремонту/монтажу/будівництва АЗС/складів ПММ, протягом 2015-2021 років, протягом 2015-2021 років. На підтвердження відповідності вищевказаному кваліфікаційного критерію Учасники повинні надати “Оригінал та/або електронна копія та/або сканована копія договору* про надання послуг з ремонту/монтажу/будівництва АЗС/складів ПММ, протягом 2015-2021 років, протягом 2015-2021 років”, проте у переліку видів робіт, що вказані у додатку 1 до тендерної документації, передбачено: Встановлення та пусконалагоджувальні роботи Рівнеміра Встановлення та пусконалагоджувальні роботи Витратоміра(колонки паливороздавальної) інші супутні роботи Звертаємо Вашу увагу на те, що роботи, вказані у додатку 1 до тендерної документації можуть виконуватися не лише на автозаправних станціях та складах паливно-мастильних матеріалів, а й на інших об’єктах обліку пального. При цьому ремонт/монтаж/будівництво АЗС/складів ПММ не завжди передбачає встановлення рівнемірів та/або витратомірів. Також звертаємо вашу увагу, що предмет договору може бути сформульовано по-різному, відповідно до видів робіт, які виконувались на об’єкті і відрізнятися від вимог тендерної документації. Додатково повідомляємо, що основні (головні) роботи на об’єктах Замовника - це встановлення рівнемірів і витратомірів, а всі інші послуги, що вказані у додатку 1 до тендерної документації - це супутні роботи, що виконуються в процесі встановлення та пусконалагоджування рівнемірів та витратомірів. Таким чином, вимога тендерної документації “копія договору про надання послуг з ремонту/монтажу/будівництва АЗС/складів ПММ” суттєво обмежила можливість взяти участь у закупівлі потенційним учасникам. Інформуємо вас про те, що у нашого Підприємства, яке має намір приймати участь у закупівлі, наявний досвід зі встановлення (монтажу) автоматизованої системи обліку пального. Підприємство здійснило поставку паливороздавальних колонок в комплекті з витратомірами, а також надало послуги зі встановлення і пусконалагодження. Вимога Тендерної документації стосовно документального підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме надання “Оригінал та/або електронна копія та/або сканована копія договору* про надання послуг з ремонту/монтажу/будівництва АЗС/складів ПММ, протягом 2015-2021 років, протягом 2015-2021 років” не відображає основні види робіт, які потрібно виконати на об’єктах Замовника, а саме встановлення та пусконалагоджувальні роботи рівнеміра та витратоміра (колонки паливороздавальної). Наведені вище вимоги Тендерної документації порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників. Враховуючи наведене, просимо Замовника внести зміни до Тендерної документації, а саме п. 2.1.1. Додатку 2 до тендерної документації викласти в наступній редакції: «Оригінал та/або електронна копія та/або сканована копія договору* про надання послуг з ремонту/монтажу/будівництва АЗС/складів ПММ/систем обліку пального тощо, однією з умов якого є встановлення та пусконалагоджувальні роботи рівнеміра та витратоміра (колонки паливороздавальної), протягом 2015-2021 років.».
Відповідь: Доброго дня, Шановний Учаснику! Замовником буде внесено відповідні зміни в тендерну документацію.
Дата відповіді: 07.05.2021 14:02