-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
комплект для проведення презентації (проектор, проекційний екран)
Завершена
91 200.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 456.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 456.00 UAH
Період уточнення:
19.04.2021 17:18 - 23.04.2021 00:00
Без відповіді
Авторизація
Номер:
83d20475e7064a8cb4c669c93a6effc7
Дата опублікування:
22.04.2021 15:09
Опис:
Також повідомляємо, термін авторизації доволі широко використовується у законодавстві держав Митного союзу, таких як Росія, Казахстан та Узбекистан для спрощення монополізації мережі дистриб'юторів та тим самим встановлення більших цін. В Україні від 12 листопада 2019 року він вичерпан.
Без відповіді
Авторизація
Номер:
9799b1a549704357b52be5001c6bf233
Дата опублікування:
22.04.2021 14:52
Опис:
12 листопада 2019 року президент України підписав закон №202-ІХ , про внесення змін до Митного кодексу України щодо захисту прав інтелектуальної власності при переміщенні товарів. через митний кордон України, який має на меті наблизити митне законодавство України до стандартів та практики Європейського Союзу. Це є одним з обов’язків України в рамках Угоди про асоціацію з ЄС. За даним Законом в нашій країні законодавчо визнається міжнародний принцип вичерпання прав.
Ця поправка прибирає штучне перешкоджання конкуренції у вигляді листів авторизації та визнає цей документ авторизації як нікчемний . Просимо ознайомитись ще раз з терміном «вичерпане право»
Яким чином замовник буде перевіряти листи авторизації ? Чи є законом або тендерною документацією встановлена форма цього листа ? Який саме вигляд він має? Цей лист щось на кшталт закінчення курсів манікюру або курсів з іноземної мови? Дякуємо!
Відповідь надана
Дискримінаційні вимоги. Авторізаційний лист
Номер:
d3bfdb75038448b98c6062bea1f5e495
Дата опублікування:
21.04.2021 02:08
Опис:
Предмет закупівлі за законодавством України, не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та відносно нього не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж
12 листопада 2019 року президент України підписав закон №202-ІХ , про внесення змін до Митного кодексу України щодо захисту прав інтелектуальної власності при переміщенні товарів. через митний кордон України, який має на меті наблизити митне законодавство України до стандартів та практики Європейського Союзу. Це є одним з обов’язків України в рамках Угоди про асоціацію з ЄС. За даним Законом в нашій країні законодавчо визнається міжнародний принцип вичерпання прав, якого де-факто дотримувалися і до введення даного закону, і який означає, що правом на реалізацію продуктів має будь-хто, хто офіційно придбав легальний товар. Цим Законом підтверджується можливість ввезення оригінальної продукції і товарів офіційної торгової марки на територію держави не лише самим виробником, або його офіційним дистриб'ютором, а будь-ким, хто здійснює легальне ввезення товару в країну. Тлумачення авторізації у законодавстві України відсутнє, та є виключно застарілим маркетинговим ходом певних фірм з постачання за для усунення конкуренції.
Повідомляємо, що юридична особа або фізична особа підприємець, яка веде підприємницьку діяльність, яку не заборонено законом, реалізує та рекламує продукцію, згідно зі своїми повноваженнями, виступає представником виробника.
Висновки Замовника, що авторізаційний лист – є гарантією постачання якісного товару може свідчити лише про те, що дана вимога могла бути прописана під конкретних двох учасників, що є фактом порушення принципу відкритості та прозорість на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням. Тому, просимо прибрати пункти щодо надання авторізаційоного листа
Відповідь:
Шановний Учасник!
Саме поняття авторизація (англ. Authorization - дозвіл, уповноваження) – це надання певній особі або групі осіб прав на виконання певних дій, а також процес перевірки (підтвердження) даних прав при спробі виконання цих дій. У законодавстві України, до речі, використовується досить широко.
Зазначена вимога сформована з метою визначення найбільш надійного постачальника, який поставить якісний товар та забезпечить його гарантійне обслуговування та уникнення поставки низькоякісного товару. Також листи підтверджують можливість учасника виконати всі умови договору в частині строків поставки, обсягів поставки, те, що продукція (товар) буде відповідати нормам і стандартам чинним на території України та технічно-якісним вимогам предмету закупівлі. Замовник не обмежує коло учасників та надає можливість приймати участь як виробникам так і постачальникам, які не є виробниками відповідного товару. Відповідно до Закону України «Пропублічні закупівлі», замовник має право вимагати від учасника додаткові документи, що прямо не заборонені законом і авторизаційний лист є одним із таких документів. Надання авторизаційного листа не є дискримінаційною вимогою, що звузить коло учасників закупівлі, оскільки, якщо виробник сам приймає участь в торгах він може надати авторизаційний лист від виробника щодо якості та кількості товару, який буде постачатись, якщо це постачальник (дистриб’ютор), відповідно до діючого законодавства у суб’єкта господарювання має бути укладений відповідний договір на поставку товару або договір купівлі- продажу товару і відповідно немає жодних обмежень щодо отримання авторизаційного листа від виробника або офіційного дистриб’ютора.
Враховуючи викладене, вважаємо, що вимога щодо подання авторизаційного листа не обмежує конкуренцію та не призводить до дискримінації учасників, а зазначена лише для підтвердження терміну офіційної гарантії предмету закупівлі.
Крім цього, Вами не доведено та не підтверджено, яким чином зазначена вимога Документації порушує Ваші права та законні інтереси, пов’язані з участю у процедурі закупівлі, та перешкоджає подати пропозицію до спрощеної закупівлі.
Дата відповіді:
22.04.2021 14:08