• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Інтерактивні дошки для кабінетів Нової української школи

Торги відмінено

160 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.6% або 1 000.00 UAH
Період уточнення: 19.04.2021 15:04 - 23.04.2021 00:00
Відповідь надана

дискримінаційні вимоги

Номер: a9bbf721058040648d61adfe8102f504
Дата опублікування: 20.04.2021 14:55
Опис: Шановний замовник! Нами проаналізовано ринок і виявлено, що дошка з вказаними вами характеристики є тільки у одного виробника, тобто такими умовами ви дискримінуєте інших виробників чи продавців, що суперечить вимогам статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі». Такий підхід може свідчити про корупційну складову зазначеної закупівлі та створює ризик закупівлі товарів по завищеній ціні. Вимагаємо прописати технічні характеристики предмету закупівлі таким чином, щоб хоча б два виробники змогли запопонувати вам свое обладнання, врахувати вимоги Наказів МОН та ЗУ «Про публічні закупівлі» та привести Вашу документацію у відповідність до діючого законодавства
Відповідь: Законом передбачено складання тендерної документації тільки при проведенні конкурентних процедур закупівель, які перелічені в пункті 13 ч. 1 ст. 1 та ст. 13 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме – відкритих торгів, торгів з обмеженою участю та конкурентного діалогу. Спрощена закупівля не є конкурентною процедурою в розумінні Закону. Вимоги, які встановлені Законом для тендерної документації, не поширюються на спрощені закупівлі. В той же час законом прямо передбачено можливість вказувати торгову марку предмету закупівлі в спрощеній закупівлі. Так, відповідно до ч. 4 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник МОЖЕ вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Замовник зацікавлений в закупівлі якісного товару, який не втратить своєї актуальності в найближчі роки, і, особливо, програмного забезпечення, що повинно бути сучасним і оновлюватися, тому замовник не вважає за потрібне вносити зміни до тендерної документації з метою погіршення технічних вимог до предмета закупівлі.
Дата відповіді: 20.04.2021 21:49
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги

Номер: 4f847bc80b3c4756a418cd84f8b499d6
Дата опублікування: 20.04.2021 14:50
Опис: Шановний Замовник! У вашій ТД зазначена вимога надати безліч інтернет-посилань: на відеороліки, на пробну версію, на уроки і т.д. Вказані умови є абсолютно дискримінаційниим за наступних підстав. Згідно зі ст. 3 Закону Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до ч. ч. 1, 3 ст. 5 Закону вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Звертаємо Вашу увагу, що всі вказані Вами посилання та відеогляди програмного забезпечення , має лише 1 представник на території України. І це є грубим порушенням всіх принципів державних закупівель, оскільки Ви свідомо обмежуєте коло всіх інших учасників! І факт наявності всіх посилань та відеоглядів не говорить про власне технічні характеристики та можливості Програмного забезпечення. Аналоги чи еквіваленти програмного забезпечення дійсно є, і іх можливості не гірше, ніж ви очікуєте від зукупівлі! Але таких деталізованих підтверджень кожного пункту(щоб все підтверджувати безліччю посилань) НЕ може запропонувати Вам жоден представник, окрім одного. На підтвердження цього стрердження, надаємо Вам посилання на тендер, де вимоги Замовника були аналогічні Вашим (і як не дивно взяти участь зміг лише 1 учасник!: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-11-19-002946-a) На підставі вище викладеного, наполягаємо на видаленні всіх вимог, що надають перевагу одному учаснику порівняно з іншими!
Відповідь: Законом передбачено складання тендерної документації тільки при проведенні конкурентних процедур закупівель, які перелічені в пункті 13 ч. 1 ст. 1 та ст. 13 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме – відкритих торгів, торгів з обмеженою участю та конкурентного діалогу. Спрощена закупівля не є конкурентною процедурою в розумінні Закону. Вимоги, які встановлені Законом для тендерної документації, не поширюються на спрощені закупівлі. В той же час законом прямо передбачено можливість вказувати торгову марку предмету закупівлі в спрощеній закупівлі. Так, відповідно до ч. 4 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник МОЖЕ вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Замовник зацікавлений в закупівлі якісного товару, який не втратить своєї актуальності в найближчі роки, і, особливо, програмного забезпечення, що повинно бути сучасним і оновлюватися, тому замовник не вважає за потрібне вносити зміни до тендерної документації з метою погіршення технічних вимог до предмета закупівлі.
Дата відповіді: 20.04.2021 15:01
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги

Номер: 6759b83f038b4942a5dfdeef817cc976
Дата опублікування: 20.04.2021 09:52
Опис: Шановний Замовник! У вашій ТД зазначена вимога надати безліч інтернет-посилань: на відеороліки, на пробну версію, на уроки і т.д. Вказані умови є абсолютно дискримінаційниим за наступних підстав. Згідно зі ст. 3 Закону Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до ч. ч. 1, 3 ст. 5 Закону вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Звертаємо Вашу увагу, що всі вказані Вами посилання та відеогляди програмного забезпечення , має лише 1 представник на території України. І це є грубим порушенням всіх принципів державних закупівель, оскільки Ви свідомо обмежуєте коло всіх інших учасників! І факт наявності всіх посилань та відеоглядів не говорить про власне технічні характеристики та можливості Програмного забезпечення. Аналоги чи еквіваленти програмного забезпечення дійсно є, і іх можливості не гірше, ніж ви очікуєте від зукупівлі! Але таких деталізованих підтверджень кожного пункту(щоб все підтверджувати безліччю посилань) НЕ може запропонувати Вам жоден представник, окрім одного. На підтвердження цього стрердження, надаємо Вам посилання на тендер, де вимоги Замовника були аналогічні Вашим (і як не дивно взяти участь зміг лише 1 учасник!: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-11-19-002946-a) На підставі вище викладеного, наполягаємо на видаленні всіх вимог, що надають перевагу одному учаснику порівняно з іншими!
Відповідь: Законом передбачено складання тендерної документації тільки при проведенні конкурентних процедур закупівель, які перелічені в пункті 13 ч. 1 ст. 1 та ст. 13 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме – відкритих торгів, торгів з обмеженою участю та конкурентного діалогу. Спрощена закупівля не є конкурентною процедурою в розумінні Закону. Вимоги, які встановлені Законом для тендерної документації, не поширюються на спрощені закупівлі. В той же час законом прямо передбачено можливість вказувати торгову марку предмету закупівлі в спрощеній закупівлі. Так, відповідно до ч. 4 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник МОЖЕ вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Замовник зацікавлений в закупівлі якісного товару, який не втратить своєї актуальності в найближчі роки, і, особливо, програмного забезпечення, що повинно бути сучасним і оновлюватися, тому замовник не вважає за потрібне вносити зміни до тендерної документації з метою погіршення технічних вимог до предмета закупівлі.
Дата відповіді: 20.04.2021 21:49