• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт із заміною ліфта Комунального підприємства "Луцький центр первинної медичної допомоги" за адресою: проспект Волі, 66а, м. Луцьк, Волинська область (код ДК 021-2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)

Капітальний ремонт із заміною ліфта Комунального підприємства "Луцький центр первинної медичної допомоги" за адресою: проспект Волі, 66а, м. Луцьк, Волинська область (код ДК 021-2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація). Детально викладено в "Тендерна документація (45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація).zip"

Завершена

1 547 931.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 750.00 UAH
Період уточнення: 19.04.2021 08:11 - 27.04.2021 00:00
Відповідь надана

Щодо наявності одного комплекту проектної документації.

Номер: 8df19966de5142d7832030d34c7b7e31
Дата опублікування: 23.04.2021 16:18
Опис: В проекті договору п. 2.5. вказано що Підрядник повинен зберігати на будівельному майданчику один комплект проектної документації разом із змінами до неї та надавати її Замовнику на його прохання для користування. Допускається зберігання проектної документації, розробленої у вигляді електронних документів, за умови права доступу до неї Замовника. Просимо вказати, Підрядник повинен сам виготовити цю проектну документацію?
Відповідь: РОЗ'ЯСНЕННЯ на звернення щодо змісту тендерної документації для закупівлі: Капітальний ремонт із заміною ліфта Комунального підприємства "Луцький центр первинної медичної допомоги" за адресою: проспект Волі, 66а, м. Луцьк, Волинська область (код ДК 021-2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) З метою надання роз'яснення на звернення учасника, оприлюдненого 23.04.2021 р., керуючись статтями 5, 10, 11 та розділом Х Закону України «Про публічні закупівлі» тендерний комітет від імені замовника надає роз’яснення: Пунктом 2.5 Додатка 4 до тендерної документації встановлено, що Підрядник повинен зберігати на будівельному майданчику один комплект проектної документації разом із змінами до неї та надавати її Замовнику на його прохання для користування. Допускається зберігання проектної документації, розробленої у вигляді електронних документів, за умови права доступу до неї Замовника. При чому пунктом 8.11 Додатка 4 до тендерної документації передбачені наступні дії Замовника, а саме: протягом 5-ти календарних днів після підписання Договору він повинен передати Підряднику дозвільну та технічну документацію, в тому числі проектну документацію, необхідну для виконання капітального ремонту. Тобто умовами Договору не зобов’язують Підрядника виготовляти проектну документацію щодо даного предмета закупівлі. Додатково хочемо наголосити, що станом на дату оголошення цих відкритих торгів проектна документація наявна. Таким чином, роз’яснюємо, що Тендерна документація в частині уточнення питань, які порушено у звернені від 23.04.2021р. оформлена та оприлюднена у чіткій відповідності до положень Закону та інших названих вище нормативно-правових актів, з дотриманням установлених вимог чинного законодавства України та не містить умов, які не можуть бути виконані учасником, в тому числі з технічних причин. Правові підстави для внесення змін до Тендерної документації в частині уточнення питань, які порушено у звернені від 23.04.2021р. відсутні.
Дата відповіді: 29.04.2021 12:40
Відповідь надана

Щодо виконання п.3.1.10 тендерної документації

Номер: 2e6346e4d7d84105b1fac0f343c36462
Дата опублікування: 22.04.2021 14:53
Опис: Просимо вказати п.3.1.10 тендерної документації має відношення до даної закупівлі чи ні, бо там на початку якась нісенітниця. По закону - немає, по вашому формулювання - незрозуміло. Якось чітко і зрозуміло сформулюйте перше речення.
Відповідь: РОЗ'ЯСНЕННЯ на звернення щодо змісту тендерної документації для закупівлі: Капітальний ремонт із заміною ліфта Комунального підприємства "Луцький центр первинної медичної допомоги" за адресою: проспект Волі, 66а, м. Луцьк, Волинська область (код ДК 021-2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) З метою надання роз'яснення на звернення учасника, оприлюдненого 22.04.2021 р., керуючись статтями 5, 10, 11 та розділом Х Закону України «Про публічні закупівлі» тендерний комітет від імені замовника надає роз’яснення: Норми пункту 3.1.10 Розділу 3 тендерної документації поширюються на випадки, у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється, якщо вартість закупівлі перевищує межі, встановлені у частині третій статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну - 5150 тисячам євро, при чому курс євро визначається згідно з офіційним курсом, установленим Національним банком України станом на дату оприлюднення в електронній системі закупівель оголошення . Тобто вимога, передбачена пунктом 3.1.10 Розділу 3 тендерної документації не поширюється на дану закупівлю. Таким чином, роз’яснюємо, що Тендерна документація в частині уточнення питань, які порушено у звернені від 22.04.2021р. оформлена та оприлюднена у чіткій відповідності до положень Закону та інших названих вище нормативно-правових актів, з дотриманням установлених вимог чинного законодавства України та не містить умов, які не можуть бути виконані учасником, в тому числі з технічних причин. Правові підстави для внесення змін до Тендерної документації в частині уточнення питань, які порушено у звернені від 22.04.2021р. відсутні.
Дата відповіді: 27.04.2021 21:15
Відповідь надана

Щодо відсутності в тендерній документації вимоги надати підсумкові документи до кошторисної доккументації.

Номер: 8b142e79dea64d4193d2dbeccba7e4df
Дата опублікування: 22.04.2021 14:29
Опис: Повідомляємо, що згідно підпунктів 2, 3, 4 пункту 3.3.1 Розділу 3.3 Додатку 2 до тендерної документації вказано, що учасникам необхідно надати кошторисну документацію (локальні кошториси, підсумкові відомості ресурсів, розрахунки загально-виробничих витрат). Однак, загальна сума локальних кошторисів/підсумкових відомостей ресурсів та розрахунків загально-виробничих витрат, які вимагаються тендерною документацією не буде відповідати вартості тендерної пропозиції учасників, оскільки вказані документи не є підсумковими по об'єкту та не будуть відображати суму тендерної пропозицій учасників. Просимо замовника це якось врахувати коли почне перевіряти документації учасників))))
Відповідь: РОЗ'ЯСНЕННЯ на звернення щодо змісту тендерної документації для закупівлі: Капітальний ремонт із заміною ліфта Комунального підприємства "Луцький центр первинної медичної допомоги" за адресою: проспект Волі, 66а, м. Луцьк, Волинська область (код ДК 021-2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) З метою надання роз'яснення на звернення учасника, оприлюдненого 22.04.2021 р., керуючись статтями 5, 10, 11 та розділом Х Закону України «Про публічні закупівлі» тендерний комітет від імені замовника надає роз’яснення: Відповідно до підпунктів 2, 3, 4 пункту 3.3.1 Розділу 3.3 Додатку 2 до тендерної документації, для документального підтвердження вимогам, передбаченим пунктами 3.1.1 - 3.2.8 Додатку до тендерної документації у складі тендерної пропозиції (Технічного опису предмета закупівлі) учасник повинен включити наступні документи: Локальний кошторис на будівельні роботи за формою № 1 згідно із Додатком А ДСТУ Б Д.1.1-2:2013 (з дотриманням вимог, визначених Тендерною документацією); Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису згідно із Додатком Д ДСТУ Б Д.1.1-2:2013 (з дотриманням вимог, визначених Тендерною документацією); Розрахунки загально-виробничих витрат до локальних кошторисів згідно із Додатком Д ДСТУ Б Д.1.1-2:2013 (з дотриманням вимог, визначених Тендерною документацією); При чому потрібно врахувати, що вище зазначені документи складаються та подаються учасником з врахуванням вимог, встановлених пунктами 3.2.1 – 3.2.12 Розділу 3.2 та пункту 3.3.4 Розділу 3.3 Додатку 2 до тендерної документації. Однак, хочемо наголосити, що при розгляді (вивченні) тендерних пропозицій замовник буде перевіряти документи учасників на відповідність показників предмета закупівлі, в тому числі видів та кількісних характеристик (об’ємів) послуг (робіт, витрат), матеріальних та/або трудових ресурсів. Таким чином, роз’яснюємо, що Тендерна документація в частині уточнення питань, які порушено у звернені від 22.04.2021р. оформлена та оприлюднена у чіткій відповідності до положень Закону та інших названих вище нормативно-правових актів, з дотриманням установлених вимог чинного законодавства України та не містить умов, які не можуть бути виконані учасником, в тому числі з технічних причин. Правові підстави для внесення змін до Тендерної документації в частині уточнення питань, які порушено у звернені від 22.04.2021р. відсутні.
Дата відповіді: 27.04.2021 20:43
Відповідь надана

Суперечливі та незрозумілі вимоги в тендерній документації

Номер: 2bf332849f9d4518a28f474d4d054ebe
Дата опублікування: 22.04.2021 11:32
Опис: Згідно підпунктів 2, 3, 4 пункту 3.3.1 Розділу 3.3 Додатку 2 до тендерної документації вказано надати кошторисну документацію (локальні кошториси, підсумкові відомості ресурсів, розрахунки загально-виробничих витрат) . Однак згідно пункту 3.3.4 Розділу 3.3 Додатку 2 до тендерної документації вказано що Документи, передбачені пунктом 3.3.1 цього Додатку, складаються та подаються учасником без зазначення (в тому числі у відповідних графах форм документів) ціни (цін) та будьяких цінових (вартісних) показників, в тому числі ціни (вартості) окремих видів послуг (робіт, витрат), матеріальних та /або трудових ресурсі. Просимо Замовника роз'яснити, як сформувати кошторисну документацію без зазначення в ній цінових вартісних показників???
Відповідь: РОЗ'ЯСНЕННЯ на звернення щодо змісту тендерної документації для закупівлі: Капітальний ремонт із заміною ліфта Комунального підприємства "Луцький центр первинної медичної допомоги" за адресою: проспект Волі, 66а, м. Луцьк, Волинська область (код ДК 021-2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) З метою надання роз'яснення на звернення учасника, оприлюдненого 22.04.2021 р., керуючись статтями 5, 10, 11 та розділом Х Закону України «Про публічні закупівлі» тендерний комітет від імені замовника надає роз’яснення: Відповідно до підпунктів 2, 3, 4 пункту 3.3.1 Розділу 3.3 Додатку 2 до тендерної документації, для документального підтвердження вимогам, передбаченим пунктами 3.1.1 - 3.2.8 Додатку до тендерної документації у складі тендерної пропозиції (Технічного опису предмета закупівлі) учасник повинен включити наступні документи: Локальний кошторис на будівельні роботи за формою № 1 згідно із Додатком А ДСТУ Б Д.1.1-2:2013 (з дотриманням вимог, визначених Тендерною документацією); Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису згідно із Додатком Д ДСТУ Б Д.1.1-2:2013 (з дотриманням вимог, визначених Тендерною документацією); Розрахунки загально-виробничих витрат до локальних кошторисів згідно із Додатком Д ДСТУ Б Д.1.1-2:2013 (з дотриманням вимог, визначених Тендерною документацією); При чому потрібно врахувати, що відповідно до пункту 3.3.4 Розділу 3.3 Додатку 2 до тендерної документації, вище зазначені документи складаються та подаються учасником без зазначення (в тому числі у відповідних графах форм документів) ціни (цін) та будь-яких цінових (вартісних) показників, в тому числі ціни (вартості) окремих видів послуг (робіт, витрат), матеріальних та/або трудових ресурсів. Тобто при формуванні кошторисної документації, в тому числі локального кошторису, підсумкової відомості ресурсів та розрахунків загально-виробничих витрат учасник повинен видалити у відповідних графах форм документів ціни та будь-які цінові (вартісні) показники щодо початкової ціни тендерної пропозиції. Окрім того ціну тендерної пропозиції учасник подає, шляхом заповнення відповідних електронних полів. Додатково повідомляємо, що учасник, якого відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» буде визнано переможцем процедури закупівлі, для підтвердження ціни тендерної пропозиції за результатами аукціону, повинен розрахувати, скласти та надати замовнику через електронну систему закупівель щодо нової ціни тендерної пропозиції за результатами аукціону вище зазначені документи з відповідним розрахунком цінові (вартісні) показники Таким чином, роз’яснюємо, що Тендерна документація в частині уточнення питань, які порушено у звернені від 22.04.2021р. оформлена та оприлюднена у чіткій відповідності до положень Закону та інших названих вище нормативно-правових актів, з дотриманням установлених вимог чинного законодавства України та не містить умов, які не можуть бути виконані учасником, в тому числі з технічних причин. Правові підстави для внесення змін до Тендерної документації в частині уточнення питань, які порушено у звернені від 22.04.2021р. відсутні.
Дата відповіді: 27.04.2021 20:38
Відповідь надана

Незрозумілі та нечіткі вимоги замовника закупівлі

Номер: c823a454168a4229837b364ebbe16a65
Дата опублікування: 21.04.2021 12:22
Опис: Згідно Розділу 2, Форми 1, Додатку 5 до тендерної документації вказано заповнити порівняльну таблицю: в одній колонці вказано "Найменування показника (вимоги) згідно з Додатком 2", а в іншій "Зміст (опис) технічних вимог (характеристик) показника ліфта відповідно до офіційної технічної документації виробника товару" Просимо конкретизувати які показники (вимоги) брати до уваги з Додатку 2 та вказати конкретні найменування документів які замовник вважає "офіційною технічною документацією виробника товару".
Відповідь: «ЗАТВЕРДЖЕНО» Рішенням тендерного комітету від 24 квітня 2021 року Заступник директора з економічних питань Слабенко О.І. РОЗ'ЯСНЕННЯ на звернення щодо змісту тендерної документації для закупівлі: Капітальний ремонт із заміною ліфта Комунального підприємства "Луцький центр первинної медичної допомоги" за адресою: проспект Волі, 66а, м. Луцьк, Волинська область (код ДК 021-2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) З метою надання роз'яснення на звернення учасника, оприлюдненого 21.04.2021 р., керуючись статтями 5, 10, 11 та розділом Х Закону України «Про публічні закупівлі» тендерний комітет від імені замовника надає роз’яснення: Викладені зауваження у зверненні взяті до уваги та повторно переглянули зміст Тендерної документації. За результатами розгляду, тендерним комітетом прийнято рішення про виправлення неточностей в технічних вимогах, шляхом їх уточнення. Додатково повідомляємо, що згідно із частиною другою статті 24 Закону замовник має право внести зміни до тендерної документації. На основі вище викладеного, з метою коригування змісту Тендерної документації, повідомляємо, що до Тендерної документації будуть внесені зміни, в тому числі в частині уточнення питань, які порушено у звернені від 21.04.2021р.
Дата відповіді: 26.04.2021 23:01
Відповідь надана

Невідповідність додаткових вимог замовника власне предмету закупівлі

Номер: a8d9c7a0e31b4fd2a390473646feb6a5
Дата опублікування: 21.04.2021 11:59
Опис: Згідно Розділу 5, Форми 1, Додатку 5 до тендерної документації вказано що учасники закупівлі повинні гарантувати та вказати найменування організації, яку буде залучено для здійснення технічного обслуговування ліфта. Однак, предметом закупівлі передбачено роботи по заміні ліфта, а технічне обслуговування ліфта, це окрема послуга за ДК 021:2015 – 50750000-7 Послуги з технічного обслуговування ліфтів, яка надається постійно, а власне самі послуги виконуються щомісячно, або і частіше сторонніми організаціями протягом всього строку служби ліфта Відповідно послуги з технічного обслуговування ліфта Замовник повинен окремо закупити. Тому просимо Замовника ознайомитись з КД 36.1-001-200 Положення про систему технічного обслуговування та ремонту ліфтів в Україні, НПАОП 0.00-1.02-08 Правила будови та безпечної експлуатації ліфтів та внести відповідні зміни в тендерну документацію.
Відповідь: «ЗАТВЕРДЖЕНО» Рішенням тендерного комітету від 24 квітня 2021 року Заступник директора з економічних питань Слабенко О.І. РОЗ'ЯСНЕННЯ на звернення щодо змісту тендерної документації для закупівлі: Капітальний ремонт із заміною ліфта Комунального підприємства "Луцький центр первинної медичної допомоги" за адресою: проспект Волі, 66а, м. Луцьк, Волинська область (код ДК 021-2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) З метою надання роз'яснення на звернення учасника, оприлюдненого 21.04.2021 р., керуючись статтями 5, 10, 11 та розділом Х Закону України «Про публічні закупівлі» тендерний комітет від імені замовника надає роз’яснення: Викладені зауваження у зверненні взяті до уваги та повторно переглянули зміст Тендерної документації. За результатами розгляду, тендерним комітетом прийнято рішення про виправлення неточностей в технічних вимогах, шляхом їх уточнення. Додатково повідомляємо, що згідно із частиною другою статті 24 Закону замовник має право внести зміни до тендерної документації. На основі вище викладеного, з метою коригування змісту Тендерної документації, повідомляємо, що до Тендерної документації будуть внесені зміни, в тому числі в частині уточнення питань, які порушено у звернені від 21.04.2021р.
Дата відповіді: 26.04.2021 23:00