• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Деревина дров’яна непромислового використання, ДК 021:2015 – 03410000-7 Деревина

Завершена

828 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 140.00 UAH
Період уточнення: 16.04.2021 17:07 - 23.04.2021 00:00
Відповідь надана

Тендерна документація

Номер: 0b8c0738a702493982cac87db1978c68
Дата опублікування: 22.04.2021 14:20
Опис: Шановний Замовник! 1. У п.2.8. Розділу V тендерної документації вами зазначена вимога, зокрема: "Учасники повинні підтвердити відповідність своєї участі у тендері вимогам щодо етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель згідно листа Мінекономрозвитку №3304-04/13647-06 від 01.04.2019 року. З огляду на це, учасники подають у складі тендерної пропозиції документи, що підтверджують запровадження на підприємстві учасника політики щодо етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель, добросовісної конкуренції. Серед таких документів повинен знаходитись наказ підприємства-учасника щодо призначення уповноваженого працівника за контроль та дотримання заходів і політики етичної поведінки при участі у процедурах публічних закупівель, а також настанови (інструкція, програма) підприємства щодо виконання вказаної політики." По-перше, згідно якого Закону України встановлена така вимога ? По-друге, в зазначеному листі Мінекономрозвитку не передбачено такої "вимоги" про запровадження на підприємстві працівника за контролем та дотриманням заходів і політики етичної поведінки при участі у процедурах публічних закупівель. По-третє, зазначений лист містить рекомендації для ЗАМОВНИКА, а не для учасника. З огляду на вищезазначене, вимагаємо вилучити дану вимогу з тендерної документації, як дискримінаційну вимогу! 2. Відповідно до п.7.1. Додатку 1 до тендерної документації Замовник вимагає від Учасника надати документальне підтвердження державної реєстрації його потужностей виробництва/видобування/рубки деревини, з зазначенням їх місце розташування та легалізації згідно чинного законодавства. Просимо роз’яснити який саме документ має на увазі Замовник.
Відповідь: Доброго дня. 1. В рамках підписаної Угоди про асоціацію між Україною, з однієї сторони, та Європейським Союзом, Європейським співтовариством з атомної енергії і їхніми державами-членами, з іншої сторони (далі – Угода про асоціацію) Україною були взяті зобов’язання щодо приведення національного законодавства з питань публічних закупівель у відповідність до директив ЄС шляхом поступової гармонізації. Зазначаємо, що на виконання статті 152 Угоди про асоціацію в частині публічних закупівель, розпорядженням Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 № 175-р затверджена Стратегія реформування системи публічних закупівель («дорожня карта») та План заходів щодо її реалізації, яким передбачено, зокрема, запровадження Кодексу поведінки для всіх суб’єктів сфери публічних закупівель, що встановлюватиме єдині правила поведінки суб’єктів сфери публічних закупівель. Мінекономрозвитку спільно з Проектом ЄС напрацьовано Настанови щодо етичної поведінки замовників під час здійснення публічних закупівель (далі – Настанови). Оскільки рівень етичної культури замовників і обґрунтованість прийнятих рішень впливають на ступінь довіри, прозорості та справедливості при проведенні процедур закупівель, Мінекономрозвитку з метою формування загальноприйнятих норм етичної поведінки, дотримання основних принципів здійснення закупівель, запобігання можливим правопорушенням та конфлікту інтересів пропонує замовникам використовувати розроблені Настанови. Тому, враховуючи вище наведене необхідність надання наказу підприємства-учасника, щодо призначення уповноваженого працівника за контролем та дотриманням заходів і політики етичної поведінки при участі у процедурах публічних закупівель, а також настанови (інструкція, програма) підприємства, щодо виконання вказаної політики, не обмежує коло учасників, які можуть надати свою тендерну пропозицію для участі в закупівлі, та не суперечить ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до ч.3 ст. 22 Закону "Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації." 2. Статтею 69 Лісового кодексу України, визначено, що спеціальне використання лісових ресурсів на виділеній лісовій ділянці проводиться за спеціальним дозволом – лісорубним квитком. На виділених лісових ділянках можуть використовуватися лише ті лісові ресурси і лише для цілей, що передбачені виданим спеціальним дозволом. Вимогами ст. 70 Лісового кодексу України визначено, що заготівля деревини в порядку проведення рубок головного користування, а також інших рубок, пов'язаних із веденням лісового господарства, проводиться власниками лісів і постійними лісокористувачами, яким у встановленому порядку надано це право. Відповідно до п. 2 Порядку спеціального використання лісових ресурсів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23.05.2017 №761 (зі змінами, надалі – Порядок №761), лісорубний або лісовий квиток є основним документом, на підставі якого зокрема, здійснюється спеціальне використання лісових ресурсів та ведеться облік дозволених до відпуску запасів деревини.
Дата відповіді: 27.04.2021 12:47