-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
телевізійне й аудіовізуальне обладнання ДК 021:2015 32320000-2 інтерактивний дисплей
Завершена
199 067.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 995.34 UAH
мін. крок: 0.5% або 995.34 UAH
Період уточнення:
16.04.2021 15:24 - 22.04.2021 12:00
Відповідь надана
Програмне забезпечення
Номер:
30b1b1716bca4d36b2fa67fbaed81369
Дата опублікування:
16.04.2021 15:40
Опис:
Шановний Замовник!
Висловлюємо Вам свою повагу та повідомляємо наступне:
Відповідно до п.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі" № 922-VIII від 25 грудня 2015 року, тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики. Проаналізувавши детально данну закупівлю, було виявлено, що очікувана вартість Вашої закупівлі дозволяє придбати дійсно якісне, сучасне та зручне у користуванні обладнання, також, повідомляємо, що програмне забезпечення до інтерактивної панелі є невідʼємною її складовою, так як повноцінно використовувати інтерактивне обладнання можливо лише з відповідним програмним забезпеченням.
Згідно законодавства України, Замовник самостійно визначає перелік та характеристики предмету закупівлі у відповідності до його потреб та в межах бюджетного фінансування, тому для раціонального витрачання бюджету Вашої закупівлі та уникнення завищення цін, а також постачання неякісного інтерактивного обладнання, рекомендуємо внести зміни в технічну частину, а саме характеристики інтерактивної панелі (або спеціалізоване програмне забезпечення) та додати наступну інформацію:
Спеціалізоване програмне забезпечення навчального призначення: для створення, перегляду та програвання інтерактивного навчального контенту;
сумісне з операційною системою комп’ютера вчителя; обовʼязкова наявність 10 бібліотек інтерактивних 3D моделей (не менше 1 500) для створення навчального контенту;
бібліотеки за складовими групами повинні бути сгруповані наступним чином: біологія тварин, геометрія, геологія, фізика, культура, астрономія, палеонтологія, біологія рослин, хімія, біологія людини;
можливість переміщувати 3D-моделі в реальний світ за допомогою розширеної реальності (AR) ; наявність, функції глибокого збільшення, що дозволяє переглядати моделі на рівні мікроскопа; можливість пояснити складні поняття, використовуючи ілюстративні 3D-моделі з детальним багатомовним описом за вибором вчителя;
можливість перевірки знання учнів, під час викладання, за допомогою функції сліпої карти, яка доступна для кожної моделі;
можливість синхронізації спеціалізованого програмного забезпечення із Office та використання інтерактивних 3D-моделей в своїх презентаціях; можливість використання програмного забезпечення на обладнанні, яке вже використовують у школі: ПК, планшети, сенсорні панелі, інтерактивні дошки, онлайн та офлайн.
Спеціалізоване програмне забезпечення повинно мати рекомендації провідних закордонних університетів.
Для підтвердження функціональності та всіх вищеперелічених характеристик надати посилання для скачування пробної версії спеціалізованого програмного забезпечення та посилання на офіційний сайт виробника (або офіційного дистрибютора на території України) програмного забезпечення. Також, надати Авторизаційні листи від розробника або офіційного дистриб'ютора базового та спеціалізованого програмного забезпечення з зазначенням найменування учасника, номера торгів та назви програмного забезпечення.
Відповідно до Наказу Міністерства освіти і науки №574 та інших законодавчих актів, інтерактивна панель повинна обовʼязково бути укомплектовані програмним забезпеченням, тому внесення змін в тендерну документацію буде обгрунтованим та цілеспрямованим рішенням Замовника.
Відповідь:
Шановний Учасник! За результатом розгляду звернення повідомляємо про наступне!
Права та обов’язки, якими володіє Замовник під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, визначаються Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Даним Законом встановлено, що Замовник самостійно визначає перелік та характеристики предмету закупівлі у відповідності до його потреб та в межах бюджетного фінансування. Вимоги оголошення про проведення спрощеної закупівлі встановлені, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 5 Закону та з дотриманням вимог чинного законодавства в цілому.
Також, частиною 5 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Окрім цього, у Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначено, що учасник може запропонувати товар з кращими характеристиками.
Дата відповіді:
19.04.2021 14:13
Відповідь надана
Рекомендації
Номер:
05da66c8fead45c59360fdf611645c08
Дата опублікування:
16.04.2021 15:38
Опис:
Шановний Замовник!
Висловлюємо Вам свою повагу!
Ми, Учасник, який має намір взяти участь у Вашій закупівлі. Детально проаналізувавши Вашу тендерну документацію та вимоги до Учасників виявили, що для того, щоб забезпечити Ваш заклад більш якіснішим та сучаснішим обладнанням, а також виконання своїх зобовʼязань учасником-переможцем на професіональному рівні, Вам потрібно розширити вимоги в документації, а саме технічній частині. Повідомляємо Вам, що відповідно до ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право вносити зміни до оголошення про проведення закупівлі та вимог до предмета закупівлі. Виходячи с вищепереліченого, рекомендуємо Вам внести зміни до технічної частини, а саме додати вимогу про надання учасниками наступних документів:
1. Авторизаційний лист від виробника або його офіційного дистриб'ютора на території України, з зазначенням найменування учасника, номера торгів, назви товару на інтерактивну панель.
Обгрунтування: даний документ, підтверджує, що запропоноване обладнання буде закуповуватись у офіційних представників і допоможе Ва уникнути постачання нелегально завезеного на територію України товару.
2. Свідоцтво про визнання відповідності педагогічним вимогам, видане МОН України на інтерактивну панель та базове програмне забезпечення до інтерактивної панелі.
Обгрунтування: даний документ, дає Вам можливість бути впевненим в тому що, інтерактивні панелі дійсно відповідають наказам МОН та рекомендовані для використання в навчальних закладах.
3. Свідоцтво на знак для товарів і послуг (на торговельну марку інтерактивних панелей), що підтверджує право власності та реестрацію торгівельної марки в Україні. Свідоцтво України на знак для товарів і послуг є офіційним охоронним документом, який повинен бути виданий від імені держави уповноваженим на це органом – Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (Мінекономіки).
Обгрунтування: дане свідоцтво підтверджує надійність постачальника та гарантію того, що постачальник виконає свої гарантійні зобов’язання (протягом 3-х років!) та не зупинить ввіз продукції на територію України під торгівельною маркою, що не зареєстрована на території України. Дане свідоцтво є надійним підтвердженням гарантійного строку та зобов'язань.
Вищезазначені рекомендації ніяк не дискримінують учасників, а лише звільнять Вас від ризику закупівлі неякісного або нелегального обладнання.
Відповідь:
Шановний Учасник! Дякуємо за Вашу увагу, зацікавленість до даної закупівлі та рекомендації. Розглянувши Ваше звернення щодо розширення вимог в документації, а саме технічній частині, повідомляємо про наступне.
Відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю та можливість приймати участь в закупівлі.
Вимога щодо надання учасниками документу «Авторизаційний лист від виробника або його офіційного дистриб'ютора на території України, з зазначенням найменування учасника, номера торгів, назви товару на інтерактивну панель» може обмежувати право на участь інших учасників. Скасовується принцип недискримінації учасників та рівного ставлення до них.
Також, частиною 5 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вимога щодо надання учасниками документу «Свідоцтво про визнання відповідності педагогічним вимогам, видане МОН України на інтерактивну панель та базове програмне забезпечення до інтерактивної панелі» є недоцільним, оскільки Наказ МОН «Про затвердження Порядку надання навчальній літературі, засобам навчання і навчальному обладнанню грифів та свідоцтв Міністерства освіти і науки України» від 17.06.2008р. №537, що вбачає отримання даного документу, є таким, що втратив чинність.
Стосовно інших документів, що пропонується до внесення змін до технічної частини, то Замовник самостійно визначає технічні вимоги, виходячи зі специфіки предмета закупівлі. Ми вважаємо достатнім перелік документів, який учасник повинен надати на підтвердження своєї спроможності здійснити поставку товару, що є предметом закупівлі.
Дата відповіді:
19.04.2021 14:02