• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Виготовлення проектно - кошторисної документації на облаштування систем автоматичної пожежної сигналізації, керування евакуюванням (в частині системи оповіщення про пожежу і покажчиків напрямку евакуювання) та передавання тривожних сповіщень в нежитлових приміщеннях закладів освіти Код ДК 021:2015 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська мова. Забезпечення тендерних пропозицій - не вимагається.

Завершена

360 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 800.00 UAH
Період уточнення: 15.04.2021 14:56 - 29.05.2021 00:00
Відповідь надана

дискримінаційна вимога

Номер: 28291002f9154d0e9fba47b1c70f03de
Дата опублікування: 20.04.2021 18:14
Опис: В ТД наявна вимога "учасники у складі пропозиції повинні надати сертифікат який підтверджує що система учасника протидії COVID-19 відповідає вимогам стандарту SIC.Covid-Free:2020 чинний на момент подачі пропозиції." що є дискримінаційною! на підставі якого нормативно правового акту встановлена дана вимога?? на сьогоднішній день сертифікація це суто добровільна а не обов'язкова справа, тому дана вимога є дискримінаційною! Вимагаємо видалити дану вимогу з ТД!
Відповідь: Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад, у відповідності до його преамбули. Згідно зі статтею 13 Закону процедура зазначеної закупівлі – відкриті торги. На виконання норм пункту третього статті 22 Закону, яким встановлено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Згідно ч.5 ст.23 Закону, Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. З 11.04.2021 року на території Харківської області введено карантинні заходи, встановлені для найвищого «червоного» рівня епідеміологічної небезпеки поширення COVID-19. Тож, замовник вимагає від потенційних виконавців послуг вжиття заходів щодо мінімізації або усунення ризиків поширення COVID-19. Стандарт SIC.COVID-FREE:2020 передбачає дотримання суб’єктом господарювання рекомендації щодо безпечної роботи під час пандемії. А сертифікат є підтвердженням відповідності потенційного учасника вказаному стандарту. Пройти сертифікацію може будь який суб’єкт господарювання, який відповідає вимогам стандарту. Тому, вказана вимога не є дискримінаційною, оскільки, не звужує коло потенційних учасників.
Дата відповіді: 21.04.2021 11:48
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога

Номер: 69536ee4ea884528ab41331188e97670
Дата опублікування: 20.04.2021 14:31
Опис: В Додатку 1 до тендерної документації в розділі Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі зазначена вимога « До закінчення кінцевого строку звернення за роз’ясненнями (періоду уточнення) учасник обов’язково повинен здійснити обстеження закладів освіти зазначених в додатку 1 до тендерної документації для ознайомлення з фактичними обсягами послуг. За наслідками обстеження скласти відповідний акт, підписати його в уповноваженої особи замовника, надати його копію у складі пропозиції». Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримати акт з підписом керівника закладу та уповноваженою особою учасника, який подає у складі пропозиції.» Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання акту обстеження є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт обстеження, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Ця вимога направлена саме на те, щоб Виконавці понесли максимум збитків. Адже з ще не отриманих прибутків сплачувати витрати на відрядження, пальне та амортизацію транспорту тільки для подачі пропозиції на тендер є некоректним. Просимо врахувати, що договір буде укладено тільки з одним Учасником, якого визнають переможцем - а поїздки повинні здійснити всі! Чи не бажаєте перенести обов’язковий огляд об’єку замовника до вимог для переможця - після визнання переможцем та до укладення договору? Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту в період уточнення з підписанням у Замовника акту огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до Тендерної документації. У разі ігнорування даної вимоги, ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України.
Відповідь: Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад, у відповідності до його преамбули. Згідно зі статтею 13 Закону процедура зазначеної закупівлі – відкриті торги. На виконання норм пункту третього статті 22 Закону, яким встановлено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Предметом закупівлі, на відміну від закупівель на які ви посилаєтесь, є виготовлення проектно-кошторисної документації. Замовник не має можливості надати учасникам вичерпну інформацію щодо обсягів послуг, оскільки, не має власних фахівців в даній галузі. Надання загальних характеристик об’єктів, як то їх площі, не дає можливості визначити обсяг робіт та сформувати ціну пропозиції. У зв’язку з чим, для Замовника важливо щоб переможець торгів був обізнаний щодо всіх умов надання послуг та виконав усі взяті на себе зобов’язання. Будь хто з потенційних учасників має можливість приїхати та оглянути об’єкти у робочі часи, тому вказана вимога не звужує коло потенційних учасників та не є дискримінаційною.
Дата відповіді: 23.04.2021 12:10
Відповідь надана

Аналогічні договори

Номер: 70e99cd1c3634dec95fc4a82b7e3d071
Дата опублікування: 19.04.2021 17:53
Опис: Просимо надати розяснення чи може учасник у складі пропозиції надати аналогічний договір на розробку проектно-кошторисної документації у складі робіт якого передбачені роботи з проектування системи пожежної сигналізації?
Відповідь: Аналогічним у розумінні даної закупівлі є договір на розробку проектно-кошторисної документації на проектування системи пожежної сигналізації.
Дата відповіді: 23.04.2021 12:32