• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Мийні засоби; розчинники жирів; засоби для чищення; засоби для миття підлоги; засоби для чищення екранів; засоби для чищення туалету; засоби для миття посуду; мийні засоби (для миття вікон; відбілювач Білизна); протипилові засоби; промивальні засоби.

Відповідно до Технічних вимог Додаток № 1

Завершена

150 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 752.50 UAH
Період уточнення: 15.04.2021 12:40 - 21.04.2021 00:00
Відповідь надана

Містер Пропер

Номер: 7d9804a12fde40919b34febec9336825
Дата опублікування: 17.04.2021 16:39
Опис: Шановний Замовник, товарна позиція №4 в Додатку №1 на поточний момент не існує на товарному ринку України в фасуванні об"ємом 750мл . Прошу Вашого дозволу на перерахунок 180шт цього товару ємністю 750мл (135л) на 135шт ємністю 1л (135л) . Загальний об"єм в літрах при цьому буде відповідати Вашій потребі .
Відповідь: Доброго дня, шановниу учасник ! Ми розглянули Вашу вимогу. Дякуємо! так, була допущена помилка в товарні позиції № 4 в Додатку № 1 в фасуванні об'ємом 750 мл. Об'єм на закупівлю засобу для миття підлоги змінено на 500 мл. кількість залишилася без змін - 180 шт. Бажаємо перемоги !
Дата відповіді: 20.04.2021 15:32
Відповідь надана

зразки товару

Номер: 6177fd7245534162a31ed6bf565c610f
Дата опублікування: 15.04.2021 17:39
Опис: Відповідно до частини першої статті 26 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Будь-які інші способи подання тендерної пропозиції або її частини Законом не передбачені, в том числі можливість подання учасниками зразків продукції у складі тендерної пропозиції чи поза нею. Згідно з частиною восьмою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі має право внести зміни до своєї тендерної пропозиції або відкликати її до закінчення кінцевого строку її подання. Отже, зразок-еталон запропонованого товару, наданий після закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій та поданий поза електронною системою, не є складовою частиною тендерної пропозиції учасника. Враховуючи вищевикладене, замовником буде проведено розгляд тендерних пропозицій не у відповідності до вимог частини дев’ятої статті 29 Закону, а саме: замовник здійснюватиме розгляд зразка запропонованого товару, який не є складовою частиною тендерної пропозиції, та, як наслідок, відхилення тендерної пропозиції за відсутності зразка є порушенням вимог частини першої статті 31 Закону». Також: частиною другою статті 22 Закону визначено вичерпний перелік відомостей, які зазначаються замовником у тендерній документації. Та відповідно до частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Тобто, якщо замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації іншу інформацію, одночасно з цим вимоги для наявності такої інформації повинні бути передбачені законодавством. При цьому вимога щодо надання зразків у встановлений період часу не передбачена законодавством взагалі. Та частиною першою статті 31 Закону визначено вичерпний перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій учасника та/або переможця, серед яких відсутня підстава для такого відхилення щодо надання / ненадання переможцем електронного аукціону зразка товару поза межами електронної системи закупівель. Таким чином, зразки товару не є складовою тендерної пропозиції учасника у розумінні Закону, та ненадання зразків товару поза межами електронної системи закупівель не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника відповідно до вимог статті 31 Закону. При цьому Законом поза межами електронної системи закупівель передбачено надання лише саме документів виключно переможцем процедури закупівлі, а не переможцем електронного аукціону, як зазначено замовником до тендерної документації. Отже, враховуючи викладене, всупереч вимогам частини першої статті 31 Закону буде відхилено тендерну пропозицію учасника із підстави, не передбаченої Законом та не у відповідності до вимог закону, та таке відхилення є безпідставним. - зразки продукції (товару) не є складовою тендерної пропозиції учасника у розумінні Закону, тому їх ненадання поза межами електронної системи закупівель не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника відповідно до вимог статті 31 Закону; Якщо Ви не внесете зміни щодо зразків та залишеться наявність дискримінаційних вимог, будемо вимушені оскаржувати умови тендерної документації до Органу оскарження. Дякуємо за розуміння.
Відповідь: Шановний учасник, відповідно до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі в п.6. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв зазначено, що критерієм оцінки пропозицій є ціна. Питома вага критерію «Ціна» складає 100%. Закон України «Про публічні закупівлі» у чинній редакції непередбачає обов’язкового надання учасниками зразка товару. В Додатку № 1 Технічні вимоги в п. 3 зазначено, що «Учасник-переможець до укладення Договору, на вимогу Замовника (при необхідності), надає зразок в упаковці виробника для перевірки якості…» Так як наш заклад є стаціонарною соціально-медичною установою для постійного проживання людей похилого віку, ветеранів війни та праці, інвалідів, які потребують стороннього догляду, побутового і медичного обслуговування та за станом здоров’я можуть мать алергічну реакцію, то Тендерний комітет вважає логічним вимагати (при необхідності) у майбутнього Учасника-переможця зразки продукції до укладення Договору, для перевірки якості товару, який він має намір поставити. Замовник при цьому має на меті лише відповідність зразків розмірам товару, маркуванню, зазначеному на товарі, документам якості, що надані у складі пропозиції учасника після аукціону та після визначення переможця процедури закупівлі та до укладення договору. Бажаємо перемоги !
Дата відповіді: 20.04.2021 14:31