• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

Бензин А-95

Завершена

50 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 250.00 UAH
Період уточнення: 14.04.2021 11:21 - 20.04.2021 01:03
Відповідь надана

Щодо вимог оголошення

Номер: 8ba6c69769394882986fc000f166f16a
Дата опублікування: 16.04.2021 17:07
Опис: ВИМОГА вилучення дискримінаційних умов Тендерна документація містить дискримінаційні умови та суперечать ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: Керуючись Оголошенням учасники повинні виконати наступні умови: «2. Якщо суб’єкт господарювання, що здійснює торгівлю пальним на АЗС, яка розташована на відстані не більше 10 км. від місця знаходження замовника та який зазначений в Таблиці 1, не є особою учасника, то учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції надає лист від суб’єкта господарювання, що здійснює торгівлю пальним на АЗС на відстані не більше 10 км. від місця знаходження замовника, та який зазначено в Таблиці 1. В листі зазначений суб’єкт господарювання повинен підтвердити наявність партнерських відносин з учасником та гарантувати відпуск бензину А-95 за скретч-картками та/або талонами, які надаватиме учасник замовнику. Лист повинен бути підписаним уповноваженою особою суб’єкта господарювання та датований не раніше 01 квітня 2021 року. » Достатнім підтвердженням відносин між Учасниками та суб’єктом господарювання, що здійснює торгівлю пальним на АЗС є відповідні договори, які надаються Учасниками. Саме договір є найсуворішою формою відповідальності між суб’єктом господарювання, що здійснює торгівлю пальним на АЗС та Учасником – оскільки в ньому передбачені взаємні обов’язки сторін, відповідальність за невиконання цих обов’язків. Лист, який вимагає Замовник, не має жодної правової визначеності та не існує юридичної відповідальності за невиконання листа. В дійсності, вимоги про лист від суб’єкта господарювання, що здійснює торгівлю пальним на АЗС, фактично полягають в витребуванні документів не від самих учасників, а від третіх осіб, які не є Учасниками, що штучно ускладнює збір документів для участі в процедурі закупівель, особливо з урахуванням відсутності юридичного сенсу в надані такого листа за наявності договорів. Таким чином, вимога щодо надання листа від суб’єкта господарювання, що здійснює торгівлю пальним на АЗС носить дискримінаційний характер та має бути вилучена, оскільки суперечить законодавству. В інакшому випадку - звернемося до АМКУ.
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за Ваше звернення та повідомляємо наступне. Особливістю договорів є те, що вони можуть бути розірваними, припиненими, визнаними недійсними тощо, а тому підтвердженням діючих відносин між Учасником та суб’єктом господарювання, що здійснює торгівлю пальним на АЗС, може бути лише діючий договір. Для підтвердження дійсності договору, укладеного між Учасником та суб’єктом господарювання, що здійснює торгівлю пальним на АЗС, вимагається в складі пропозиції лист, датований не раніше 01 квітня 2021, який дає можливість отримати відносно актуальну інформацію щодо дійсності відносин між Учасником та суб’єктом господарювання, що здійснює торгівлю пальним на АЗС.
Дата відповіді: 19.04.2021 10:41