• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

1 Лот - Персональні комп'ютери, 2 Лот - Сканер книжковий, 3 Лот - Ноутбук

Відповідно до затвердженого кошторису на 2021 рік. Джерело фінансування - кошти Пенсійного фонду України. Орган соціального страхування - Пенсійний фонд України. Пропозиції учасника готуються виключно українською мовою. Умови надання забезпечення - банківська гарантія.

Завершена

2 525 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 1 700.00 UAH
Період уточнення: 13.04.2021 15:32 - 20.04.2021 00:00
Відповідь надана

Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі та Уточнення

Номер: 762e548ecc5d40b6bff6d7d1a4ed6c18
Дата опублікування: 15.04.2021 02:37
Опис: Шановний Замовник! 1)Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі. 2)Чи потрібно вам: монтаж,встановлення,підключення,навчання,введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару? Дякуємо за відповідь!
Відповідь: Доброго дня! Шановний Учасник, на Ваш запит від 15.04.2021 повідомляємо наступне. 1. Розглядаються всі пропозиції, що надходять в рамках торгів щодо предмету закупівлі. В тому числі розглядаються пропозиції аналогічні та/або еквівалентні предмету закупівлі за наявності посилань на відповідність технічних вимог аналогів або еквівалентів предмету закупівлі. Технічні вимоги предмету закупівлі визначені з достатнім ступенем деталізації для визначення пропозицій учасникам торгів. Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі викладені Замовником в Додатку 2 до тендерної документації. Пропозиція Учасника повинна відповідати технічним, кількісним та якісним характеристикам викладених в додатку 2 до тендерної документації. 2. Монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання Замовнику не потрібні. Ціна договору про закупівлю включає вартість товару, доставки до місця поставки та вартість тари, упакування і маркування, податки, збори та всі інші витрати, що мають бути здійснені у зв’язку з виконанням цього Договору. Пункт 3.2. проекту Договору при погодженні його умов між Замовником та Переможцем процедури буде відкоригований під час укладення Договору (без зміни істотних умов договору). Заступник начальника управління інформаційних систем та електронних реєстрів – начальник відділу захисту інформаційних систем - член тендерного комітету Дмитро КАРПОВ
Дата відповіді: 16.04.2021 14:10
Відповідь надана

Шановний Замовнику

Номер: 502cdc928018477eb5a01745073bd455
Дата опублікування: 14.04.2021 10:14
Опис: Шановний Замовнику ! Питання до Лоту№ 3 Ноутбук , чи будете Ви розглядати ноутбуки на базі АМД ? Дякую
Відповідь: Доброго дня! На Ваш запит від 14.04.2021 повідомляємо наступне. 1. Розглядаються всі пропозиції, що надходять в рамках торгів щодо предмету закупівлі. В тому числі розглядаються пропозиції аналогічні та/або еквівалентні предмету закупівлі за наявності посилань на відповідність технічних вимог аналогів або еквівалентів предмету закупівлі. Технічні вимоги предмету закупівлі визначені з достатнім ступенем деталізації для визначення пропозицій учасникам торгів. Заступник начальника управління інформаційних систем та електронних реєстрів – начальник відділу захисту інформаційних систем - член тендерного комітету Дмитро КАРПОВ
Дата відповіді: 16.04.2021 14:08