• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з фотофіксації та створення ортофотопланів масштабу 1:2000 на територію населенних пунктів Антонівка, Іванівка, Краснопілка, Піківець, Посухівка, Родниківка, Синиця, Черповоди, Юрківка, Яроватка, Паланської сільської ради та прилеглих територій.

Торги відмінено

250 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 500.00 UAH
Період уточнення: 13.04.2021 15:04 - 19.04.2021 00:00
Відповідь надана

Запитання

Номер: d81df1a3e944481781d7eccde46aa459
Дата опублікування: 16.04.2021 14:47
Опис: Відповідно до пп.3.1. пп.3. п.5 розділу 3 до тендерної документації, Замовник вимагає від Учасника: "Під аналогічним договором вважається договір щодо створення цифрового ортофотоплану(-ів) масштабу 1:2000 на територію населених пунктів". Просимо пояснити чи буде вважатися аналогічним договір предметом якого є виготовлення топографічного плану в маштабі 1:2000 в цифровій та графічній формі в системі УСК-2000 на території селища.
Відповідь: Дана вимога передбачена в системі електронних торгів Prozoro і не є порушенням принципів добросовісної конкуренції серед учасників і не дискримінує учасників торгів. Відповідно до абзацу шостого статті 5 Закону України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність» суб’єктом топографо-геодезичної і картографічної діяльності є юридичні та фізичні особи, які володіють необхідним технічним та технологічним забезпеченням та у складі яких за основним місцем роботи є сертифікований інженер-геодезист, що є відповідальним за якість результатів топографо-геодезичних і картографічних робіт. З метою підтвердження, що саме у учасника торгів за основним місцем роботи є сертифікований інженер-геодезист, а також інші працівники які мають відповідну кваліфікацію, знання та досвід роботи, замовником встановлена вимога щодо надання наказів про прийняття на роботу та/або трудовий договір, контракт, які підтверджують перебування зазначених працівників у трудових відносинах з Учасником та/або трудова книжка ( сторінки на яких містяться записи з відомостями про роботу) працівників вказаних у довідці. Теж саме стосується інших суб’єктів господарювання, які будуть залучені як субпідрядників/співвиконавців відповідно до абзацу другого частини третьої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі». - Виходячи з специфіки предмета закупівлі, а саме фотофіксації (аерофотознімання) населених пунктів отримання аерофотознімків та створення на їх основі цифрових ортофотопланів під аналогічним договором вважатимеся лише договір щодо створення цифрового ортофотоплану(ів) масштабу 1:2000, або крупнішого масштабу на територію населеного(их) пункту(ів).
Дата відповіді: 21.04.2021 07:38
Відповідь надана

Запитання

Номер: 09181f8fe01e4394b0f1cfb0aceb6510
Дата опублікування: 16.04.2021 14:28
Опис: Відповідно до пп.2.4. пп.2. п.5 розділу 3 до тендерної документації, Замовник вимагає від Учасника: «Копії наказів про прийняття на роботу та/або трудовий договір, контракт, які підтверджують перебування зазначених працівників у трудових відносинах з Учасником та/або трудова книжка ( сторінки на яких містяться записи з відомостями про роботу) працівників вказаних у довідці, згідно пункту 2.1 цього розділу ТД.». Вимога Замовника є дискримінаційною і такою, що суперечить принципам проведення закупівель зазначених в пункті 1 частині 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: принципу добросовісної конкуренції серед учасників, в пункті 4 частині 4 статті 5 Закону, що передбачає недискримінацію учасників та рівне ставлення до них та в пункті 3 частині 1 статті 5 Закону, що передбачає відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель та штучно звужує коло потенційних учасників закупівлі і не дає можливості взяти участь у закупівлі усім іншим потенційним учасникам. Виходячи з наведеного, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть виключно суб’єкти господарювання, які мають вище перелічених, штатних працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Відповідно до абз. 2 ч. 3 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Таким чином Учасник може мати як штатних так і залучених працівників. Отже зазначені вимоги Замовником в тендерній документації є такими, що спрямовані на штучне зменшення кількості потенційних учасників та обмеження права таких учасників на прийняття участі у даній закупівлі. Враховуючи вищенаведене вимагаємо видалити дану вимогу Замовника як дискримінаційну та внести зміни до пп.2.4. пп.2. п.5 розділу 3 до тендерної документації, наступного змісту: «Копії наказів про прийняття на роботу та/або трудовий договір, контракт, договір цивільно-правового характеру, які підтверджують перебування зазначених працівників у трудових відносинах з Учасником та/або трудова книжка ( сторінки на яких містяться записи з відомостями про роботу) працівників вказаних у довідці, згідно пункту 2.1 цього розділу ТД».
Відповідь: Відповідно до пп.2.4. пп.2. п.5 розділу 3 до тендерної документації, Замовник вимагає від Учасника: «Копії наказів про прийняття на роботу та/або трудовий договір, контракт, які підтверджують перебування зазначених працівників у трудових відносинах з Учасником та/або трудова книжка ( сторінки на яких містяться записи з відомостями про роботу) працівників вказаних у довідці, згідно пункту 2.1 цього розділу ТД.». Вимога Замовника є дискримінаційною і такою, що суперечить принципам проведення закупівель зазначених в пункті 1 частині 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: принципу добросовісної конкуренції серед учасників, в пункті 4 частині 4 статті 5 Закону, що передбачає недискримінацію учасників та рівне ставлення до них та в пункті 3 частині 1 статті 5 Закону, що передбачає відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель та штучно звужує коло потенційних учасників закупівлі і не дає можливості взяти участь у закупівлі усім іншим потенційним учасникам. Виходячи з наведеного, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть виключно суб’єкти господарювання, які мають вище перелічених, штатних працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Відповідно до абз. 2 ч. 3 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Таким чином Учасник може мати як штатних так і залучених працівників. Отже зазначені вимоги Замовником в тендерній документації є такими, що спрямовані на штучне зменшення кількості потенційних учасників та обмеження права таких учасників на прийняття участі у даній закупівлі. Враховуючи вищенаведене вимагаємо видалити дану вимогу Замовника як дискримінаційну та внести зміни до пп.2.4. пп.2. п.5 розділу 3 до тендерної документації, наступного змісту: «Копії наказів про прийняття на роботу та/або трудовий договір, контракт, договір цивільно-правового характеру, які підтверджують перебування зазначених працівників у трудових відносинах з Учасником та/або трудова книжка ( сторінки на яких містяться записи з відомостями про роботу) працівників вказаних у довідці, згідно пункту 2.1 цього розділу ТД».
Дата відповіді: 21.04.2021 07:35
Відповідь надана

Запитання

Номер: 9f653d813ed64978b933ae4f8bc26619
Дата опублікування: 16.04.2021 14:27
Опис: Відповідно до п.1. Додатку 2 до Тендерної документації, Замовник вимагає від Учасника: «Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, що визначені п.п.2, 3, 4, 8, 9, 11 ч.1 ст. 17 Закону Учасник підтверджує зазначену інформацію шляхом проставлення відміток «галочок» навпроти кожної з таких підстав у відповідних полях системи Prozorro згідно функціоналу свого майданчику відповідно до ст.17 Закону». Вимога Замовника є дискримінаційною і такою, що суперечить принципам проведення закупівель зазначених в пункті 1 частині 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: принципу добросовісної конкуренції серед учасників, в пункті 4 частині 4 статті 5 Закону, що передбачає недискримінацію учасників та рівне ставлення до них та в пункті 3 частині 1 статті 5 Закону, що передбачає відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. Адже інформація, яка підтверджує відсутність підстав передбачених пунктами 3, 4, 8, 9 та 11 частини 1 статті 17 Закону міститься відкритих єдиних державних реєстрах, яку Замовник може перевірити самостійно.
Відповідь: Відповідно до п.1. Додатку 2 до Тендерної документації, Замовник вимагає від Учасника: «Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, що визначені п.п.2, 3, 4, 8, 9, 11 ч.1 ст. 17 Закону Учасник підтверджує зазначену інформацію шляхом проставлення відміток «галочок» навпроти кожної з таких підстав у відповідних полях системи Prozorro згідно функціоналу свого майданчику відповідно до ст.17 Закону». Вимога Замовника є дискримінаційною і такою, що суперечить принципам проведення закупівель зазначених в пункті 1 частині 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: принципу добросовісної конкуренції серед учасників, в пункті 4 частині 4 статті 5 Закону, що передбачає недискримінацію учасників та рівне ставлення до них та в пункті 3 частині 1 статті 5 Закону, що передбачає відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. Адже інформація, яка підтверджує відсутність підстав передбачених пунктами 3, 4, 8, 9 та 11 частини 1 статті 17 Закону міститься відкритих єдиних державних реєстрах, яку Замовник може перевірити самостійно.
Дата відповіді: 21.04.2021 07:34
Відповідь надана

Запитання

Номер: d9cb37e1e5cb49feab86fdc717b14d43
Дата опублікування: 16.04.2021 14:27
Опис: Відповідно до пп.2.1. пп.2 п.5 розділу 3 до Тендерної документації, Замовник вимагає від Учасника надати: «В довідці повинна бути відображена в повному обсязі інформація про працівників учасника (не менше 4 осіб) за спеціальностями в галузі геодезії. Для підтвердження наявності в Учасника (перебування в трудових відносинах) працівників, які мають відповідну кваліфікацію, знання та досвід роботи, Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати щодо таких працівників: - наявність не менше 1 сертифікованого інженера-геодезиста (за основним місцем роботи) з діючим кваліфікаційним сертифікатом, термін дії, якого не повинен закінчуватися в період надання відповідних послуг за договором, відповідального за якість результатів топографо-геодезичних і картографічних робіт; - наявність працівників, які будуть залучені до надання послуг, передбачених технічним завданням як геодезисти, картографи; - наявність працівників, які будуть залучені для надання послуг, передбачених технічним завданням як аерофотогеодезисти; Освітньо-професійна підготовка працівників учасника, вказаних у довідці, згідно пункту 2.1 цього розділу ТД, повинна відповідати вимогам статтей 5 та 51 Закону України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність» .Вимога Замовника є дискримінаційною і такою, що суперечить принципам проведення закупівель зазначених в пункті 1 частині 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: принципу добросовісної конкуренції серед учасників, в пункті 4 частині 4 статті 5 Закону, що передбачає недискримінацію учасників та рівне ставлення до них та в пункті 3 частині 1 статті 5 Закону, що передбачає відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель та штучно звужує коло потенційних учасників закупівлі і не дає можливості взяти участь у закупівлі усім іншим потенційним учасникам. Виходячи з наведеного, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть виключно суб’єкти господарювання, які мають вище перелічених, у конкретно наведеній кількості працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Статтею 5 Закону України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність» передбачено, що суб’єктами топографо-геодезичної і картографічної діяльності є, зокрема, юридичні та фізичні особи, які володіють необхідним технічним та технологічним забезпеченням та у складі яких за основним місцем роботи є сертифікований інженер-геодезист, що є відповідальним за якість результатів топографо-геодезичних і картографічних робіт. Зокрема у статті 5 Закону України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність» відсутнє умовне формулювання «не менше» тощо, а положення щодо наявності сертифікованого інженера-геодезиста є однозначним та вичерпним, а отже твердження Замовника щодо наявності в Учасника працівників відповідної кваліфікації (не менше 4-х осіб за спеціальностями в галузі геодезії.), а саме: - наявність працівників, які будуть залучені до надання послуг, передбачених технічним завданням як геодезисти, картографи; - наявність працівників, які будуть залучені для надання послуг, передбачених технічним завданням як аерофотогеодезисти; є лише його припущенням, та необґрунтовано із чинним законодавством України. Отже зазначені вимоги Замовником в тендерній документації є такими, що спрямовані на штучне зменшення кількості потенційних учасників та обмеження права таких учасників на прийняття участі у даній закупівлі. Враховуючи вищенаведене вимагаємо видалити вимогу щодо кількості працівників та внести зміни до пп. 2.1. пп.2 п.5 розділу 3 до Тендерної документації наступного змісту: «В довідці повинна бути відображена в повному обсязі інформація про працівників учасника за спеціальностями в галузі геодезії. Для підтвердження наявності в Учасника (перебування в трудових відносинах) працівників, які мають відповідну кваліфікацію, знання та досвід роботи, Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати щодо таких працівників: наявність не менше 1 сертифікованого інженера-геодезиста (за основним місцем роботи) з діючим кваліфікаційним сертифікатом відповідального за якість результатів топографо-геодезичних і картографічних робіт; Освітньо-професійна підготовка працівників учасника, вказаних у довідці, згідно пункту 2.1 цього розділу ТД, повинна відповідати вимогам статтей 5 та 51 Закону України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність».
Відповідь: Відповідно до пункту 31статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16 та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність встановленим кваліфікаційним критеріям, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі. Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід визначено замовником виходячи зі специфіки надання послуг працівниками певної кваліфікації. При цьому такі працівники можуть бути як штатними працівниками учасника, так і залучені учасником на договірних засадах. Вимога стосовно кількості працівників певної кваліфікації встановлювалась замовником з врахуванням обсягу, строку та сезонністю надання послуг, а саме при виконанні фотофіксації (аерофотознімання) не допускається наявність факторів зовнішнього середовища, що закривають деталі місцевості, листяного покрову на деревах, та не допускається наявність снігового покрову. Також звертаємо увагу, на те що відповідно до абзацу другого частини третьої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» якщо для закупівлі послуг замовником встановлено кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Дата відповіді: 21.04.2021 07:34
Відповідь надана

Вимога

Номер: 09b259ef3d5f497d93817bb2e7345bf3
Дата опублікування: 15.04.2021 16:15
Опис: П. 2.1 розділу 5 ТД встановлено вимогу "- наявність працівників, які будуть залучені для надання послуг, передбачених технічним завданням як аерофотогеодезисти;". Однак вказана спеціальність відстутня у Класифікаторі професій ДК 003:2010, отже відповідна вимога незаконна та дискримінаційна. Також згадані у ТД статті 5 та 5 пр.1 Закону України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність» не містять вимог щодо переліку конкретних спеціальностей осіб та їхньої кількості, які можуть займатися професійною топографо-геодезичною і картографічною діяльністю, а вказано лише наступне: Професійною топографо-геодезичною і картографічною діяльністю можуть займатися особи, які мають вищу освіту за спеціальностями та кваліфікаціями у галузі геодезії. Таким чином вважаемо вимоги щодо конкретних спеціальностей працівників та їх кількості, вказаних в п. 2.1 розділу 5 Тендерної документації дискримінаційними та вимагаємо їх вилучення з ТД. Або просимо обгрунтування саме цих вимог згідно чинного законодавства з вказанням конкретних норм щодо відповідності спеціальності працівників конкретним видам робіт, а також розрахунки, які обгрунтовують вказану кількість працівників виходячи з норм чинного законодавства України.
Відповідь: Відповідь: запитання №1 Замовник передбачав, що відповідні роботи розпочнуться в кінці березня або на початку квітня. Тому у Тендерній документації ставилася вимога щодо актуальності аерофотознімків – 2021 рік, виконана у безлистяний період березень-квітень. Враховуючи те, що Тендерною документацією встановлено строк надання послуг до 31.12.2021 року, а актуальність аерофотознімків повинна бути на 2021 рік, роботи на прилеглих територіях до відповідних населених пунктів можливо розпочати у травні місяці, при незначному листяному покрову, а роботи по населеним пунктам у безлистяний період в осені. Відповідь: запитання №2 Під час складання Тендерної документації, зокрема, визначення кваліфікаційних критеріїв Замовник керувався виключно нормами чинного законодавства. Так, відповідно до додатку А Покажчик професійних назв робіт за кодами професій Класифікатора професій (ДК 003:2010), затвердженого наказом Держспоживстандарту України від 28.07.2010 № 327 за відповідними кодами встановлена професійна назва роботи, зокрема, за кодом: 2148.2 – геодезист, картограф; 3131 – аерофотогеодезист. Таким чином, Замовник не встановлював дискримінаційних вимог до потенційних участників, а керувався виключно тим щоб переможець торгів забезпечив високий рівень якості наданих послуг та якомога у найкоротший термін.
Дата відповіді: 19.04.2021 12:00
Відповідь надана

Запитання

Номер: 17572a254c054952ad4a8f11ad2c45c8
Дата опублікування: 14.04.2021 16:00
Опис: Згідно додатку № 3 до ТД в п. 2.3 вказана вимога "а) актуальність аерофотознімків – 2021 рік, виконана у безлистяний період березень-квітень". Враховуючі дату аукціону по даному тендеру, а також строки на підписання договору з виконавцем реальна дата підписання вказного договору буде не раніше травня 2021 р. Одним із предметів цього договору є "Послуги з фотофіксації" (аерофотознімання) , що унеможливлює виконання вищевказаної вимоги в задані строки, тому що виконавець приступає до виконання предмету договору після його підписання, тобто не раніше травня 2021 р., як було вказано вище.
Відповідь: Згідно додатку № 3 до ТД в п. 2.3 вказана вимога "а) актуальність аерофотознімків – 2021 рік, виконана у безлистяний період березень-квітень". Враховуючі дату аукціону по даному тендеру, а також строки на підписання договору з виконавцем реальна дата підписання вказного договору буде не раніше травня 2021 р. Одним із предметів цього договору є "Послуги з фотофіксації" (аерофотознімання), що унеможливлює виконання вищевказаної вимоги в задані строки, тому що виконавець приступає до виконання предмету договору після його підписання, тобто не раніше травня 2021 р., як було вказано вище.
Дата відповіді: 19.04.2021 11:58