• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Комплекти обладнання для оснащення навчальних кабінетів фізики, хімії, біології, математики

Завершена

700 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 500.00 UAH
Період уточнення: 12.04.2021 17:16 - 18.04.2021 00:00
Відповідь надана

Щодо обладнання одного виробника

Номер: ad52bebe3782450e9624d6d80b4f4def
Дата опублікування: 16.04.2021 17:21
Опис: Шановний Замовнику, за сукупністю технічних характеристик та вимог щодо авторизаційних листів і сертифікатів на Цифровий вимірювальний комплекс для кабінету хімії та Комплект лабораторного "Молекулярна фізика і термодинаміка" зазначеним позиціям відповідає продукція лише одного виробника: - Для цифрового вимірювального комплексу – це виключно Цифрова лабораторія Vernier . - Для Комплекту лабораторного "Молекулярна фізика і термодинаміка" – це виключно Комплект лабораторний "Молекулярна фізика і термодинаміка" з цифровим датчиком B-PRO. Прохання внести зміни до тендерної документації, які б дозволили запропонувати продукцію інших виробників.
Відповідь: Доброго дня. Уважно розглянувши ваше звернення повідомляємо наступне. Тендерна документація була складена у відповідності до вимог Закону. Так, технічні характеристики обладнання та засобів навчання (Додаток 2 до тендерної документації) визначалися відповідно до наказів Міністерства освіти і науки України від 02.11.2017 № 1440 «Про затвердження Типового переліку комп’ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної освіти)» та від 29.04.2020 № 574 «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій». Вищезазначеними наказами встановлені мінімальні технічні характеристики обладнання та засобів навчання, кількісний і якісний склад комплектації навчальних кабінетів та STEM-лабораторій, які можуть використовуватися у закладах освіти. При цьому у Типових переліках технічні характеристики обладнання та засобів навчання визначено з формулюванням «НЕ МЕНШЕ» та «НЕ ГІРШЕ» і в жодному нормативно-правовому документі Міністерства освіти і науки України не встановлено заборони на придбання та використання у закладах освіти обладнання з кращими та більш потужними технічними характеристиками. Більше того, Типовий перелік, у багатьох випадках, прямо вказує, що кількісний і якісний склад обладнання визначається педагогічним працівником. Частиною 1 ст. 54 Закону України «Про освіту», визначено, що педагогічні, науково-педагогічні та наукові працівники мають право на академічну свободу, включаючи свободу викладання, свободу від втручання в педагогічну, науково-педагогічну та наукову діяльність, вільний вибір форм, методів і засобів навчання, що відповідають освітній програмі. Саме тому, технічні характеристики предмету закупівлі було складено за побажаннями вчителів, які будуть використовувати дане обладнання в процесі викладання. Статтею 23 Закону визначено, що технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних товарів, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог; у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасником. У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та інше. До кожного посилання повинен додаватися вираз «або еквівалент». Крім того, варто зазначити, що Разом з тим, в тендерній документації на закупівлю міститься вираз «У разі якщо у тендерній документації міститься посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника - читати "або еквівалент". Разом з тим, закупівля зазначеного обладнання ніяким чином не порушує принципи здійснення публічних закупівель, адже на підставі ч. 4 ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі», для планування закупівель та підготовки до проведення закупівель, замовники можуть проводити попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, у тому числі запитувати й отримувати рекомендації та інформацію від суб’єктів господарювання. Тобто Замовник вправі визначати конкретний тип, модель, технологію виробництва обладнання, тощо, із обов’язковим зазначенням «або еквівалент» (дані вимоги Замовником виконано). Тлумачення поняття дискримінація наведено у Господарському кодексі України. Європейський суд з прав людини також дає визначення дискримінації: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об’єктивного і розумного виправдання», тобто, якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». В даному випадку Замовник переслідує «законну мету» придбання обладнання, яке буде безпечним у використанні учнями та вчителями, кращим в своїй ціновій категорії та несе відповідальність за безпечність, якість та відповідність педагогічним вимогам навчального обладнання та засобів навчання. На підставі ч. 4 ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі» нами було проведено моніторинг ринку, і технічні характеристики відповідно тендерної документації складені таким чином, що їм відповідає як мінімум 3 виробники продукції що представлена на території України.
Дата відповіді: 21.04.2021 10:08