-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт системи пожежогасіння та автоматичної сигналізації з оповіщенням господарчого корпусу та підсобних споруд Слов’янського психоневрологічного інтернату. Коригування.»
Завершена
1 284 538.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 422.69 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 422.69 UAH
Період уточнення:
12.04.2021 15:59 - 16.04.2021 00:00
Відповідь надана
Програмний комплекс АВК
Номер:
89237dfe271a4366a67548ba74bbb826
Дата опублікування:
15.04.2021 12:19
Опис:
У тендерній документації міститься вимога: "Кошторисні розрахунки розробити на українській мові із застосуванням програмного комплексу АВК (або у програмного комплексу, який взаємодіє з ним в частині кошторисної документації та розрахунків договірних цін) – надати копію відповідного договору та ліцензію." Надайте пояснення про який договір йдеться у тендерній документації? Наше підприємство має у власності програмний комплекс АВК, на підтвердження може надати Ліцензію. Ліцензії буде достатньо?
Відповідь:
Якщо в ліцензії ваше підприємство вказане як власник, тоді договір не потрібен. Якщо ні, то потрібен договір на придбання ліцензійного програмного комплексу.
Дата відповіді:
15.04.2021 16:57
Відповідь надана
Огляд в період уточнень
Номер:
b4ec099340414990bdf2a22004bdef86
Дата опублікування:
15.04.2021 12:10
Опис:
У тендерній документації міститься вимога: "актом про огляд об’єкту за підписом представника Замовника - в період дії терміну звернення за роз’ясненнями Учасник здійснює виїзд на об’єкт для ознайомлення з робочим проектом та фактичними обсягами робіт;" Дана вимога є незаконною та дискримінаційною, такою що відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» порушує основні принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, а також значно обмежує кількість потенційних Учасників, адже участь у такій закупівлі можуть прийняти лише ті Учасники, які здійснили огляд в період уточнення. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримати акт з підписом Замовника та учасника. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників, оскільки після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту в період уточнення з підписанням у Замовника акту огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669. Для нас, як учасника, дана вимога є дискримінаційною. Тому просимо внести зміни у тендерну документацію, та видалити вимогу стосовно періоду здійснення огляду.
Відповідь:
Вимогу скасовано
Дата відповіді:
15.04.2021 17:08
Відповідь надана
Дискримінаційна вимога
Номер:
7fb8e887ce1c4c05bc0bcdbed94b52af
Дата опублікування:
15.04.2021 09:39
Опис:
Шановний Замовнику! Були наведені рішення Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, де конкретно прописано, що огляд об'єкта є дискримінаційною вимогою, що порушує права Учасника. З вище викладеного хочемо зазначити, що уповноважена особа Слов'янського психоневрологічного інтернату Білоножко Ілля Олександрович, ігнорує рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України. Тим самим, зменшує коло потенційних учасників, порушує принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників.
Вразі подальшого ігнорування нашої вимоги та рішень Антимонопольного комітету щодо огляду, як дискримінаційної вимоги, ми будемо вимушені звернутися до правоохоронних органів.
Відповідь:
Вимогу скасовано
Дата відповіді:
15.04.2021 17:09
Відповідь надана
Дискримінаційна вимога
Номер:
738bd14b540c4a06ae795da607d57338
Дата опублікування:
14.04.2021 12:09
Опис:
В Додатку 5 зазначена вимога «2) актом про огляд об’єкту за підписом представника Замовника - в період дії терміну звернення за роз’ясненнями Учасник здійснює виїзд на об’єкт для ознайомлення з робочим проектом та фактичними обсягами робіт;»
Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримати акт з підписом керівника замовника .
Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною.
Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання акту огляду об’єкту є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання.
Ця вимога направлена саме на те, щоб Виконавці понесли максимум збитків. Адже з ще не отриманих прибутків сплачувати витрати на відрядження, пальне та амортизацію транспорту тільки для подачі пропозиції на тендер є некоректним. Просимо врахувати, що договір буде укладено тільки з одним Учасником, якого визнають переможцем - а поїздки повинні здійснити всі! Чи не бажаєте перенести обов'язкові відвідання об'єктів до вимог для переможця - після визнання переможцем та до укладення договору?
Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту в період дії терміну звернення за роз’ясненнями з підписанням у Замовника акту огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель:
1. Рішення від 13.12.2019 №18550
2. Рішення від 13.05.2020 № 9264
3. Рішення від 29.05.2020 № 10669
4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз
З огляду на вищевикладене Ви є проінформовані, що ця вимога є дійсно дискримінаційною. Тому просимо внести зміни до Тендерної документації та вилучити вимогу щодо огляду об'єкта. У разі ігнорування даної вимоги, будемо змушені звертатися за захистом своїх законних прав та інтересів до:
1. Голови антимонопольного комітету України
2. Комітету протидії корупції та організованій злочинності
3. Організації з громадської ради при НАБА
4. Державної аудиторської служби.
5. Рахункової палати України
Відповідь:
Шановний учаснику, звертаємо увагу, що замовник формує умови оголошення про проведення спрощеної закупівлі з урахуванням норм чинного законодавства та жодним чином не встановлює вимоги до закупівлі з урахуванням можливостей учасників, а навпаки, учасники процедури державних закупівель зобов’язані надавати такі пропозиції, які будуть відповідати встановленим замовником вимогам. Зауважимо, що вимога щодо огляду об’єкту дозволяє учасникам на місці оглянути можливості щодо виконання робіт і визначитись з порядком застосування наявної в учасника матеріально-технічної бази, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного коригування вартості, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому в п.2 ч.1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином дана вимога не є дискримінаційною та не порушує права учасників.
Дата відповіді:
15.04.2021 09:07