-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Охоронні послуги
Завершена
530 080.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 651.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 651.00 UAH
Період уточнення:
12.04.2021 10:39 - 18.04.2021 00:00
Відповідь надана
Формат документації
Номер:
a6fe0632b1e24611afa0b43cbbf539b8
Дата опублікування:
16.04.2021 16:50
Опис:
Замовнику, то не потрібно оприлюднювати документацію в новій редакції, Ви можете прикріпити документацію у текстовому форматі як вкладений файл до відповіді на будь-яке запитання, як варіант. Поряд з тим гостро стоїть питання, чи буде відхилено пропозиції учасників, які подадуть документи, що не відповідають формі, що встановлена в документації, через об'єктивну технічну неможливість їх скопіювати? Зважаючи на чималу кількість звернень учасників з приводу формату документації та Вашу бездіяльність, складається враження, що Ви, Замовнику, не зацікавлені у тому щоб в закупівлі прийняли участь "непотрібні" учасники..
Відповідь:
Шановний учаснику! Дякуємо за Ваше звернення.
За результатами розгляду можемо повідомити наступне: При здійсненні закупівлі товарів, робіт, послуг, Замовник керується такими принципами : добросовісна конкуренція серед учасників;максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них;об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;запобігання корупційним діям і зловживанням .Згідно з ч. 4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Законодавчого визначення поняття «дискримінація» не існує. В юридичній енциклопедії міститься наступне визначення: дискримінація (лат. discriminatio – відокремлення, розділення, розрізнення) – умисне обмеження або позбавлення прав певних юридичних та фізичних осіб; створення умов, які ставлять яку-небудь організацію чи громадян у гірше становище порівняно з іншими. Одним із принципів публічних закупівель є недискримінація учасників (ст. 5 Закону), а частиною 4 статті 5 Закону передбачено, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, а тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (ч. 4 ст. 22 Закону). Однак, Статтею 5 Закону визначено поняття недискримінації для процедур закупівель, передбачених Законом, а саме: Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах, а також замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої Законом. Замовником торгів було забезпечено вільний доступ до інформації про закупівлю всіх зацікавлених осіб (вітчизняних та іноземних), шляхом її розміщення через електронну систему закупівель відповідно до ст.10 Закону, таким чином і було реалізовано принцип недискримінації учасників в спосіб, чітко визначений Законом. Отже, замовником торгів будь-які права потенційних учасників торгів не порушені, та ним не було встановлено жодних дискримінаційних вимог у тендерній документації.
- Тендерна пропозиція Учасника повинна відповідати усім вимогам ТД.
Дата відповіді:
19.04.2021 15:09
Відповідь надана
Документація
Номер:
23fb4917601649689106cd2707a9d05e
Дата опублікування:
16.04.2021 09:58
Опис:
Доброго дня, Шановний Замовнику, прохання надати документацію в текстовому форматі (.doc, .rtf, тощо). Ми, звичайно, розуміємо, що законодавством не встановлено чітких вимог щодо формату документації, проте давайте керуватись здоровим глуздом, адже в документації містяться примірні форми, які учасники повинні заповнити при поданні пропозицій не змінюючи останні. То виникає питання, яким чином учасники можуть виконати дану вимогу Замовника, якщо відсутня можливість скопіювати ттакі примірні форми?
Відповідь:
Шановний Учасник! Дякуємо за Ваше звернення.Повідомляємо наступне:
Законом не встановлено порядок змін до оголошення, та поряд з цим, викладення ТД в новій редакції здійснюється на підставі прийнятого рішення уповноваженої особи , але об'єктивної причини в оприлюдненні ТД в новій редакції, а саме - розміщення ТД в іншому форматі, не вбачається.
Дата відповіді:
16.04.2021 15:49
Відповідь надана
Питання!
Номер:
354c427af3324e6e84fd5ae165fef4ce
Дата опублікування:
15.04.2021 13:11
Опис:
Шановний Замовнику ! Просимо вас викличити из Тендерної документації , пункт про вогнепальну зброю , так как це обмежує коло потенційних учасників ,(і якщо це травматична зброя, то дозвіл не є обов'язковим) також просимо привести до належного машинозчитування Тендерну документацію для можливості учасникам копіювати форми та частини пропозиції .
Відповідь:
Шановний Учасник! Дякуємо за Ваше звернення. Стосовно довідки у довільній формі за підписом керівника, щодо наявності дозволу на володіння, носіння вогнепальної (травматичної) зброї, повідомляємо наступне:
Вимога Замовника щодо вогнепальної (травматичної) зброї застосовується до учасників торгів в розумінні слова «за наявності», Замовник не вимагає в тендерній документації наявності саме у Учасника мати дозвіл на володіння, носіння вогнепальної (травматичної) зброї, тому не являється дискримінаційним вимогами. Але поряд з цим, не встановлено законом обмежень щодо надання іншої інформації, яку учасник вважає за необхідне включити до пропозиції.
повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (у редакції Закону № 114-ІХ від 19.09.2019) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Згідно з пунктом 3 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, зміни до тендерної документації та роз’яснення до неї (у разі наявності) у машинозчитуваному форматі –протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх внесення або надання роз’яснень.
Водночас інформація про закупівлі, зазначена у частині першій цієї статті, оприлюднюється відповідно до вимог Закону України “Про доступ до публічної інформації”, у тому числі у формі відкритих даних (частина шоста статті 10 Закону).
У свою чергу, вимоги до формату і структури наборів даних, що підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, визначаються Положенням про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 № 835.
При цьому абзацом п’ятим пункту 2 Положення визначено, що машинозчитуваний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу інформаційним системам ідентифікувати, розпізнавати, перетворювати та отримувати конкретні дані без участі людини.
Дата відповіді:
15.04.2021 16:26
Відповідь надана
Витяги на охорону праці та пожежну безпеку
Номер:
db5e66c7a00e43b2973ee82206969052
Дата опублікування:
13.04.2021 14:13
Опис:
Витяги на охорону праці та пожежну безпеку треба надати на Директора чи на всіх залучених працівників. Прохання уточнити.
Відповідь:
Шановний учаснику! Законодавство про охорону праці поширюється на всіх юридичних та фізичних осіб, які відповідно до законодавства використовують найману працю, та на всіх працюючих згідно Закону України «Про охорону праці» .Тобто копії витягів надаються на всіх залучених працівників.
Дата відповіді:
15.04.2021 16:42
Відповідь надана
Документація в машинозчитувальному форматі
Номер:
4d5f1feda6de4241bf8cdeeca2bce7bf
Дата опублікування:
13.04.2021 14:12
Опис:
Прохання надати документацію у ворді (машинозчитувальному формат, адже це визначено законом) для можливості учасникам копіювати форми та частини пропозиції.
Відповідь:
Шановний користувачу, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (у редакції Закону № 114-ІХ від 19.09.2019) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Згідно з пунктом 3 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, зміни до тендерної документації та роз’яснення до неї (у разі наявності) у машинозчитуваному форматі –протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх внесення або надання роз’яснень.
Водночас інформація про закупівлі, зазначена у частині першій цієї статті, оприлюднюється відповідно до вимог Закону України “Про доступ до публічної інформації”, у тому числі у формі відкритих даних (частина шоста статті 10 Закону).
У свою чергу, вимоги до формату і структури наборів даних, що підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, визначаються Положенням про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 № 835.
При цьому абзацом п’ятим пункту 2 Положення визначено, що машинозчитуваний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу інформаційним системам ідентифікувати, розпізнавати, перетворювати та отримувати конкретні дані без участі людини.
Дата відповіді:
15.04.2021 16:28
Відповідь надана
Питання
Номер:
33500f97702449cb9f280647a1b098f7
Дата опублікування:
13.04.2021 14:10
Опис:
Щодо даної вимоги: довідка у довільній формі за підписом керівника щодо наявності дозволу на володіння, носіння вогнепальної (травматичної) зброї, виданого УЧАСНИКУ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ, у межах чинного законодавства, фірменого одягу - дозвіл може бути виданий не підприємтсву, а конкретному працівнику! Тому Ваша вимога не коректна. Якщо особа отримала дозвіл на зброю в добровільному та індивідуальному порядку, то для чого учаснику дозвіл на зброю??? І якщо це травматична зброя, то дозвіл не є обов'язковим, тому вимагаємо Вашу некоректну вимогу привести до ладу!
Відповідь:
Шановний Учасник! Дякуємо за Ваше звернення. Стосовно довідки у довільній формі за підписом керівника, щодо наявності дозволу на володіння, носіння вогнепальної (травматичної) зброї, повідомляємо наступне:
Вимога Замовника щодо вогнепальної (травматичної) зброї застосовується до учасників торгів в розумінні слова «за наявності», Замовник не вимагає в тендерній документації наявності саме у Учасника мати дозвіл на володіння, носіння вогнепальної (травматичної) зброї, тому не являється дискримінаційним вимогами. Але поряд з цим, не встановлено законом обмежень щодо надання іншої інформації, яку учасник вважає за необхідне включити до пропозиції.
Дата відповіді:
15.04.2021 16:22
Відповідь надана
Питання
Номер:
4c3bc82af77141de9f1752f923c85d41
Дата опублікування:
13.04.2021 14:08
Опис:
Учасник може використовувати орендований транспорт? Чи він має бути тільки власний? Прошу уточнити.
Відповідь:
Шановний Учасник! в тендерній документації не встановлено вимоги щодо права власності транспортного засобу. Стаття 133 Господарського кодексу України визначає правовий режим майна суб'єктів господарювання:
Основу правового режиму майна суб'єктів господарювання, на якій базується їх господарська діяльність, становлять право власності та інші речові права - право господарського відання, право оперативного управління.
Господарська діяльність може здійснюватися також на основі інших речових прав (права володіння, права користування тощо), передбачених Цивільним кодексом України.
Майно суб'єктів господарювання може бути закріплено на іншому праві відповідно до умов договору з власником майна.
Держава забезпечує рівний захист майнових прав усіх суб'єктів господарювання.
Дата відповіді:
15.04.2021 16:20
Відповідь надана
Дозвіл на володіння, носіння вогнепальної зброї
Номер:
4e1b150e65b24ee8a1ea8c4547a8c9b5
Дата опублікування:
13.04.2021 12:51
Опис:
Шановний Замовнку! В п.1.4. Додатку 1 Вами вимагається Довідка у довільній формі за підписом керівника щодо наявності дозволу на володіння, носіння вогнепальної (травматичної) зброї, виданого УЧАСНИКУ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ, у межах чинного законодавства, фірменого одягу.
Чи достатньо буде надати учаснику в складі тендерної пропозиції довідку про відповідні дозволи (з наданням їх копій), що отримані штатними працівниками учасника?
В іншому випадку, Ви суттево звужуєте коло потенційних учасників до саме Національної Поліції та ДСО.
Відповідь:
Шановний Учасник! Дякуємо за Ваше звернення. Стосовно довідки у довільній формі за підписом керівника, щодо наявності дозволу на володіння, носіння вогнепальної (травматичної) зброї, повідомляємо наступне:
Вимога Замовника щодо вогнепальної (травматичної) зброї застосовується до учасників торгів в розумінні слова «за наявності», Замовник не вимагає в тендерній документації наявності саме у Учасника мати дозвіл на володіння, носіння вогнепальної (травматичної) зброї, тому не являється дискримінаційним вимогами. Але поряд з цим, не встановлено законом обмежень щодо надання іншої інформації, яку учасник вважає за необхідне включити до пропозиції.
Дата відповіді:
15.04.2021 16:21