-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-16 Золотоноша-Черкаси-Сміла-Умань на ділянці км 83+700-км 89+700, Черкаська область
Завершена
49 066 255.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 24 533.13 UAH
мін. крок: 0.1% або 24 533.13 UAH
Період уточнення:
04.04.2017 14:27 - 05.05.2017 10:00
Відповідь надана
Тендерне забезпечення
Номер:
7064a96883384bada5ae683970a5d1fe
Дата опублікування:
29.04.2017 17:13
Опис:
Просимо роз’яснити, чи буде прийняте замовником тендерне забезпечення у вигляді електронної банківської гарантії, виданої нерезиденту банком-нерезидентом ВАТ «Пріорбанк», з ЕЦП цього банку?
Відповідь:
Умовами тендерної документації не передбачено надання банківської гарантії банком-нерезидентом.
Дата відповіді:
05.05.2017 17:27
Відповідь надана
Проект договору
Номер:
d9017e4cd3064e51b2c2d1ff7118603c
Дата опублікування:
29.04.2017 17:12
Опис:
Якщо учасником буде надано протокол розбіжностей до проекту договору (під час подання пропозиції або після того, як його буде визначено переможцем, на етапі укладання договору), і якщо замовник його не погодить або погодить частково, а учасник не погоджується на підписання договору в редакції замовника, чи підлягає поверненню учаснику сума тендерного забезпечення?
Відповідь:
Відповідно до ч.4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Відповідно до ст.37 вказаного Закону, договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладення з порушенням вимог частини четвертої статті 36 цього Закону. Таким чином, Учасник ще на стадії подання пропозицій повинен визначитись з тим, чи погоджується він з умовами, викладеними в проекті Договору. Умови договору про закупівлю не будуть відрізнятися від умов, викладених в проекті договору. У разі непідписання учасником-переможцем договору про закупівлю на умовах, передбачених у ньому, забезпечення тендерної пропозиції поверненню не підлягає.
Дата відповіді:
05.05.2017 17:27
Відповідь надана
Проект договору
Номер:
a26a0aa2f42846a5a98809394ec01583
Дата опублікування:
29.04.2017 17:12
Опис:
Просимо надати роз’яснення, що якщо в учасника є пропозиції та/або зауваження до проекту договору, що підготовлений замовником у складі тендерної документації, чи має він право надати у складі тендерної пропозиції (або після того, як його буде визначено переможцем, на етапі укладання договору) протокол розбіжностей до проекту договору?
Відповідь:
Відповідно до ч.4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Відповідно до ст.37 вказаного Закону, договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладення з порушенням вимог частини четвертої статті 36 цього Закону.
Дата відповіді:
05.05.2017 17:26
Відповідь надана
Технічне завдання
Номер:
b87e3bd3438c423caf967a78fe4639e7
Дата опублікування:
29.04.2017 15:50
Опис:
Згідно пп.1 п. 6 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу ІІІ тендерної документації, учасник має надати в складі тендерної пропозиції інформацію про фактичне місце розташування атестованого асфальтобетонного заводу, а також надати транспортну схему з вказанням фактичної адреси виробництва асфальтобетонної суміші. В учасника наявний мобільний асфальтобетонний завод, що розташований за його місцезнаходженням та не є в безпосередній близькості до ділянки поточного ремонту. Однак, учасник розраховує, що у разі перемоги в торгах цей завод буде переміщено я в оптимальне для виконання робіт місце, наприклад, в межах 50-кілометрової відстані до об’єкту. Просимо надати роз’яснення, чи може у такому випадку учасник готувати свою пропозицію із зазначенням фактичного місця розташування заводу на момент складання пропозиції, але цінову пропозицію та транспортну схему розраховувати як за запланованим місцем розташування заводу після перебазування під об’єкт за цією закупівлею? Чи буде у такому разі тендерна пропозиція відповідати умовам тендерної документації?
Відповідь:
Відповідно до пректно - кошторисної документації передбачено витрату на
доставку матеріальних ресурсів з усередненим показником вартості витрат на 1 тону відповідно до ДСТУ Н Б Д.1.1-2:2013 “Настанова щодо визначення прямих витрат у вартості будівництва”, додатку В – 80 км. Разом з тим, вартість транспортування асфальто-бетонної продукції на момент проведення аукціону не можливо розрахувати, не знаючи відстані та місця розміщення мобільного асфальто-бетонного заводу. Тому незважаючи на те, чи є асфальтобетонний завод мобільним чи стаціонарним, вже на стадії розрахунку ціни пропозиції необхідно знати його конкретне місце розташування.
Учасник повинен готувати свою тендерну пропозицію (в т.ч. розрахунок ціни) із врахуванням фактичного місця розташування заводу яке необхідно казати у транспортній схемі розташування заводу.
Дата відповіді:
05.05.2017 17:24
Відповідь надана
Тендерне забезпечення
Номер:
9146316b7c0247348fea549953d17e4b
Дата опублікування:
29.04.2017 10:58
Опис:
У разі участі у торгаг нерезидента, чи можливе надання забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії за електронним цифровим підписом, виданої банком країни неризидента?
Відповідь:
Умовами тендерної документації не передбачено надання банківської гарантії банком-нерезидентом
Дата відповіді:
05.05.2017 17:23
Відповідь надана
кваліфікаційні вимоги ТД
Номер:
df251e682c174e5bbfe511b42a39a6fc
Дата опублікування:
25.04.2017 14:25
Опис:
У тендерній документації встановлено, що для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає наступні документи:
- копія аналогічного договору за яким протягом одного календарного року (у період з 2012 по 2016 роки) учасником виконувались роботи/послуги з будівництва, реконструкції чи ремонту на автомобільних дорогах. До договору надаються скан-копії наступних документів:
- форми Кб-2в, Кб-3 підписані сторонами договору;
- відгук замовника щодо якості виконаних робіт/наданих послуг по договору. У відгуці обов’язково зазначити інформацію щодо фактично влаштованого асфальтобетонного покриття, обсяг якого повинен становити не менше 10% від зазначеного у технічному завданні (Додаток №6).(Загальний обсяг покриття слід враховувати як вирівнюючий та верхній шари покриття).
Вимагаємо надати обґрунтування необхідності зазначення у відгуці замовника інформації щодо фактично влаштованого асфальтобетонного покриття, оскільки незрозуміло, з яких підстав замовнику необхідний відгук саме такого змісту і при тому, що у ТД замовник також вимагає і копію аналогічного договору, і копії форм КБ-2в та КБ-3, в яких така інформація буде наявна в повному обсязі. При цьому, учасник може вказати таку інформацію у довідці про виконання аналогічних договорів, із посиланням на відповідні пункти акту виконаних робіт.
Відповідь:
Відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922 (далі – Закон № 922) замовник наділений правом установлювати один або декілька кваліфікаційних критеріїв, в т.ч. наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Цією ж статтею передбачено, що замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації.
Відповідно до змісту ТД Служби автомобільних доріг в Черкаській області (далі - Служба) для підтвердження відповідності учасника такому кваліфікаційному критерію як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, необхідно надати копію аналогічного договору за яким протягом одного календарного року (у період з 2012 по 2016 роки) учасником виконувались роботи/послуги з будівництва, реконструкції чи ремонту на автомобільних дорогах. До договору надаються скан-копії наступних документів:
- форми Кб-2в, Кб-3 підписані сторонами договору;
- відгук замовника щодо якості виконаних робіт/наданих послуг по договору. У відгуці обов’язково зазначити інформацію щодо фактично влаштованого асфальтобетонного покриття, обсяг якого повинен становити не менше 10% від зазначеного у технічному завданні (Додаток №6).(Загальний обсяг покриття слід враховувати як вирівнюючий та верхній шари покриття).
Учасник за власним бажанням може надати додаткові матеріали про його відповідність кваліфікаційним критеріям.
Отже, замовником визначений спосіб документального підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі такому кваліфікаційному критерію, як «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» відповідно до вимог Закону № 922.
Підтвердити - означає надати докази. Саме надання вказаних документів дозволить Службі, як замовнику, визначитися з відповідністю учасника встановленому кваліфікаційному критерію, а також наскільки такий учасник в змозі забезпечити якісне надання послуг.
Форми Кб-2в, Кб-3 підписані сторонами договору підтверджують якість безпосередньо на момент виконання робіт. Але, за усталеною практикою, згодом (в період експлуатації) можуть проявитись дефекти, що пов’язані з неякісно виконаними роботами. Враховуючи те, що замовник вимагає надання копії договору який може бути виконаний, зокрема, і 5 років тому, єдиним належним підтвердженням якості робіт є позитивний відгук замовника. Надання у відгуці від замовника за договором інформації щодо фактично влаштованого асфальтобетонного покриття, обсяг якого повинен становити не менше 10% від зазначеного у технічному завданні Служби (Додаток №6) зумовлене тим, що основним видом робіт даної закупівлі є влаштування асфальтобетонного покриття. В той час, наданий учасником аналогічний договір може стосуватись виконання інших видів робіт з поточного ремонту.
Крім того, надаючи відгук, замовник підтверджує відсутність претензій щодо влаштування в обсязі 12120,8 м2 та подальшої (протягом тривалого часу) експлуатації покриття.
Вважаємо, що за строк встановлений Законом № 922 та тендерною документацією для складання та подання тендерної пропозиції, будь-який добросовісний учасник зможе отримати позитивний відгук у разі належними чином сформованого відповідного запиту.
Таким чином, у тендерній документації відсутні будь-які умови, що призводять до дискримінації, необ’єктивній чи упередженій оцінці тендерних пропозицій.
Дата відповіді:
28.04.2017 13:58
Відповідь надана
Кваліфікаційні та інші вимоги до тендерної документації
Номер:
a963c128eba04a5c927f2ce1ec15a4a6
Дата опублікування:
25.04.2017 12:23
Опис:
Відповідно до тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційного критерію, наявності обладнання та матеріально-технічної бази, необхідно надати наступні документи: 1. довідка, встановленої форми (Додаток №1), яка підтверджує наявність в учасника обладнання та матеріально технічної бази для виконання робіт. У довідці обов’язково вказати фактичне місце розташування атестованого асфальтобетонного заводу, який буде задіяний для надання послуг по предмету закупівлі. Додатком до довідки є: - транспортна схема згідно Додатку №8 у якій вказується фактичні дані про відстані транспортування з підприємств виробників/постачальників готових виробів та матеріалів (відповідно до Додатку №8 в транспортній схемі обов’язково треба зазначити наступні матеріали: асфальтобетонна суміш, щебенево-мастикова асфальтобетонна суміш, фарба, бітумна емульсія, бітум, щебенево-піщана суміш, щебінь, цемент, бетон, арматура, бар’єрне огородження). Для підтвердження транспортної схеми необхідно надати скан-копії: - договорів, що укладені з безпосередніми виробниками та/або постачальниками вищезазначених матеріалів; - чинних сертифікатів відповідності на (щебеневу продукцію, цемент, бітумну емульсію та бітум). Підтвердження Учасником наявності необхідного обладнання та матеріально-технічної бази передбачає надання інформації стосовно того чи іншого обладнання (устаткування), приміщень або інших основних засобів. Таким чином надання транспортної схеми не може бути підтвердженням наявності обладнання матеріально-технічної бази, тим паче з наданням договорів укладених з безпосередніми виробниками та/або постачальниками зазначених у тендерній документації матеріалів, адже укладання договорів поставки матеріалів на момент тендеру не є доцільним для постачальників, так як Учасник може не стати Переможцем тендеру. Також звертаємо Вашу увагу, що сертифікати відповідності видаються на конкретну партію постачання матеріалів. Вимагати сертифікати відповідності на матеріали є порушенням прав Учасника, так як на поточну дату Учасник міг не закуповувати матеріали, які необхідні для виконання послуг саме для цього об’єкту закупівлі. Отже зазначеними вимогами Замовник грубо порушив такі принципи здійснення закупівель, як: недискримінація учасників, добросовісна конкуренція серед учасників. Також у Додатку №1 до тендерної документації зазначено, що при використанні техніки яка підлягає обов’язковій атестації в таблиці зазначити орган атестації і надати скан-копію атестату завірену Учасником. Просимо пояснити, який документ мається на увазі та навести приклад. Так як дана вимога є незрозумілою. Відповідно до п.7 Розділу 3 Тендерної документації Замовник передбачає, що в договірній ціні заробітна плата обчислюється з урахуванням нормативних трудовитрат та рівня заробітної плати, наданого Мінрегіонбудом, погодженого Мінекономрозвитку та рекомендованого Укравтодором в розмірі 3400,00 грн для розряду робітників 3,8. Відповідно до листа Мінрегіонбуду від 03.04.2017р. №7/15-3463 орієнтовний розмір кошторисної заробітної плати, який доцільно враховувати у 2017 році складає від 3590 до 5500 гривень, що відповідає середньому розряду складності робіт у будівництві 3,8. Технічним завданням передбачено виконання обсягів послуг з посиланням на конкретні РЕКН, що в свою чергу унеможливлює врахування застосування машин і механізмів, що знаходяться на балансі підприємства Учасника, з урахуванням чинних кошторисних елементних ресурсних норм (РЕКН). Враховуючи вищевикладене вимагаємо внести відповідні зміни до тендерної документації для уникнення дискримінаційних умов.
Відповідь:
Транспортна схема є додатком до довідки ТД встановленої форми (Додаток №1). Довідка ТД, встановленої форми (Додаток №1) – є підтвердження відповідності кваліфікаційного критерію, наявності обладнання та матеріально-технічної бази. Транспортна схема згідно Додатку №8 – є додатком до довідки, у якій вказується фактичні дані про відстані транспортування з підприємств виробників/постачальників готових виробів та матеріалів. Укладання договорів з безпосередніми виробниками та/або постачальниками є обґрунтованою вимогою, враховуючи повне завантаження виробників будівельних матеріалів протягом будівельного сезону, оскільки це підтверджує спроможність здійснення поставки.
Вимога ТД стосовно надання копії сертифікату відповідності є обов’язковою вимогою ДСТУ Б В.2.7-46:2010, ДСТУ Б В.2.7-129:2006, ДСТУ Б В.2.7-75-98, тому не є дискримінаційною. Сертифікуються виробники будівельних матеріалів (щебенева продукція, цемент, бітумна емульсія, бітум), сертифікати видаються на річний термін.
У Додатку №1 до тендерної документації під обов’язковій атестації техніки мається на увазі атестат відповідності виконання робіт згідно вимог нормативних документів. Приклад: машина для нанесення дорожньої розмітки повинна бути атестована для виконання робіт з нанесення дорожньої розмітки згідно вимог ДСТУ 2587:2010.
Щодо орієнтовного рівня кошторисної заробітної плати, показник орієнтовного рівня кошторисної заробітної плати, який доцільно враховувати у 2017 році призначений для врахування замовниками (інвесторами) при визначенні вартості будівництва на стадії розроблення проектної документації. По кожному конкретному об’єкту замовники будівництва приймають рішення щодо рівня кошторисної заробітної плати у складі вартості будівництва, виходячи з виду будівництва (нове будівництво, реконструкція, реставрація, капітальний ремонт) та особливостей здійснення будівельних робіт на об’єкті будівництва (“Порядок розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів” затверджений наказом Мінрегіону від 20.10.2016 №281 та зареєстрований в Мінюсті 11.11.2016 за №1469/29599). Крім того, від Державного агентства автомобільних доріг України та Державного підприємства “Державний дорожній науково-дослідний інститут імені М.П. Шульгіна” не надходило жодних листів з роз’ясненням щодо розміру кошторисної заробітної плати, при визначенні вартості ремонтів об’єктів із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів наданих під державні гарантії. Тому при розрахунках вартості робіт з поточних ремонтів автомобільних доріг загального користування та транспортних споруд на них, що здійснюються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів наданих під державні гарантії, рекомендований рівень середньомісячної заробітної плати приймати відповідно до листа Укравтодору від 18.01.2012 N 2/5.1-4-082 (3400 грн.).
Технічне завдання складено згідно з проектом розробленим проектним інститутом. В проект входить інвесторський кошторис в який входить перелік робіт відповідно до об’ємів з урахуванням чинних ресурсних елементних кошторисних норм (РЕКН). Замовник не складає документацію під конкретного учасника торгів. Виконуючи розрахунок договірної ціни учасник може використовувати аналогічні машини та механізми.
Дата відповіді:
28.04.2017 13:49
Відповідь надана
Тендерна документація
Номер:
f9fa2b8aeb1c41b681014c65b41c17ea
Дата опублікування:
25.04.2017 12:00
Опис:
Ознайомившись з вашою попередньою відповіддю щодо мови тендерної пропозиції, опублікованої 21.04.17 в 14-34, зазначаємо наступне.
Ми читали умови тендерної документації, однак звертались до вас за роз’ясненням з конкретним запитанням, а ваша відписка із цитуванням п.7 р.1 тендерної документації не надає відповідь на поставлене запитання по суті. Крім того, залишається незрозумілим, чи вважаєте ви російську мову іноземною.
Повторно вимагаємо роз’яснити, чи потрібно здійснювати переклад документів, що подаються учасником у складі пропозиції, з російської мови на українську мову? Якщо так, то чи до всіх без виключення документів це стосується.
Відповідь:
У тендерній документації, що складена з урахуванням положень Примірної тендерної документації, затвердженої наказом Мінекономрозвитку України № 680 від 13.04.2016, замовник встановив, що тендерна пропозиція повинна складатись українською мовою. Ця вимога стосується всіх документів, що входять до складу такої пропозиції. Таким чином, учаснику потрібно здійснити переклад документів, що складені на будь-якій іншій мові ніж українська, в т.ч. з російської мови.
Дата відповіді:
28.04.2017 13:44
Відповідь надана
ТД
Номер:
d577855df15f4062baaa5698d549d3a9
Дата опублікування:
21.04.2017 11:09
Опис:
У тендерній документації замовник вимагає від учасника довідку про наявність інженерно - технічних працівників (додаток № 2 до тендерної документації), в якій учаснику необхідно вказати ПІБ таких працівників, а також додати до неї дипломи про закінчення учбових закладів, трудові книжки (в повному обсязі), накази про прийняття/переведення на посаду. Відповідно до ч.3 ст. 32 Конституції України, кожному гарантується судовий захист права спростовувати недостовірну інформацію про себе і членів своєї сім'ї та права вимагати вилучення будь-якої інформації, а також право на відшкодування матеріальної і моральної шкоди, завданої збиранням, зберіганням, використанням та поширенням такої недостовірної інформації.
Просимо роз’яснити, яким чином ви будете здійснювати вилучення інформації про фізичну особу (ПІБ, дані про освіту, копії дипломів, трудових книжок та наказів про прийом на роботу) з електронного майданчика у разі пред’явлення такої вимоги фізичною особою?
Відповідь:
Копії документів, які відповідно до умов ТД надає учасник, максимально забезпечить достовірність інформації, що підтверджує кваліфікаційний критерій «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». Відповідно до чинного законодавства, відповідальність за поширення недостовірної інформації несе учасник. Згідно ч.7 ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі наявності в ній будь-якої недостовірної інформації.
Обслуговування електронної системи публічних закупівель здійснюється ДП «ПРОЗОРРО». Відповідно до п.5.1 Статуту ДП «ПРОЗОРРО», останнє наділене правом збирати, обробляти та розповсюджувати інформацію учасників процедур закупівель про заплановані закупівлі та торги, здійснювати обмін інформацією, надавати послуги доступу до центральної бази даних та інші послуги, пов’язані з роботою системи електронних закупівель.
Дата відповіді:
26.04.2017 18:25
Відповідь надана
ТД
Номер:
c9069e28d13a425c92c206405d8e890e
Дата опублікування:
21.04.2017 11:07
Опис:
У тендерній документації замовник вимагає від учасника довідку про наявність інженерно - технічних працівників (додаток № 2 до тендерної документації), в якій учаснику необхідно вказати ПІБ таких працівників, а також додати до неї дипломи про закінчення учбових закладів, трудові книжки (в повному обсязі), накази про прийняття/переведення на посаду. Чому для підтвердження такого кваліфікаційного критерію недостатньо подання учасником інформаційної довідки про наявність інженерно-технічних працівників для підтвердження його відповідності такому кваліфікаційному критерію, як це ви вимагаєте щодо працівників робітничих професій у цій же тендерній документації?
Відповідь:
Відповідно до умов ТД, учасник повинен надати документи, що підтверджують встановлений статтею 16 Закону, кваліфікаційний критерій «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». Наявність інженерно-технічних працівників, що підтверджується дипломами про закінчення учбових закладів, трудовими книжками (в повному обсязі), наказами про прийняття/переведення на посаду, тощо, свідчить про змогу учасника забезпечити якісне надання послуг та дозволить замовнику, визначитися з відповідністю учасника встановленому кваліфікаційному критерію. Наявність працівників робітничих професій (в потрібній кількості) може бути забезпечена перед початком та в процесі виконання робіт.
Дата відповіді:
26.04.2017 18:24