-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з прибирання (Послуги з прибирання)
Закупівля здійснюється у відповідності https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2021-03-11-002998-c, згідно технічних вимог і якісних характеристик предмета закупівлі. Джерело фінансування: Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції – українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Критерій оцінки – ціна 100%. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені в оголошенні про початок торгів та в Додатку 6.1 до тендерної документації.
Торги відмінено
33 393 022.80
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 166 965.11 UAH
мін. крок: 0.5% або 166 965.11 UAH
Період уточнення:
08.04.2021 17:48 - 03.05.2021 00:00
Відповідь надана
Уточнення
Номер:
172f6dc3802646baa9ce0c46788f7180
Дата опублікування:
01.05.2021 08:23
Опис:
Просимо надати чітку відповідь, чи може учасник надати скановані копії медичних довідок та медичних книжок працівників учасника ТАК чи НІ?
Відповідь:
Доброго дня!
Згідно умов Додатку 1 до тендерної документації «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», учасник має надати у складі пропозиції документальне підтвердження, що для допуску працівника підприємства до виконання ним послуг з прибирання на об’єктах замовника є в наявності: - дійсні на момент подання пропозиції медичні довідки працівників учасника, які будуть залучені до надання послуг, з відміткою про проходження медичного огляду. Для прибиральників приміщень їдальні обов’язкова наявність медичної книжки.
Дякуємо за Ваше запитання!
Дата відповіді:
05.05.2021 17:00
Відповідь надана
Медичні довідки
Номер:
c8f2ea055c6b44b4ab115182ca997736
Дата опублікування:
29.04.2021 12:57
Опис:
Доброго дня, згідно тендерної документації "Всі документи тендерної пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів в електронну систему закупівель." та "Документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі) повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи) на кожній сторінці такого документу (окрім документів, виданих іншими підприємствами/ установами/ організаціями).
Просимо надати чітку відповідь, чи може учасник надати скановані копії медичних довідок та медичних книжок працівників учасника з підписом уповноваженої посадової особи учасника?
Відповідь:
Доброго дня!
Відповідь на ваше питання висвітлена у пункті 1 розділу 3 тендерної документації, а саме: Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи, які вимагаються замовником, та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Замовником не вимагається від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису.
Дякуємо за Ваше запитання!
Дата відповіді:
30.04.2021 15:45
Відповідь надана
Уточнення щодо вимог Тендерної документації
Номер:
14fa0f4173154858b1945ceaa29d615c
Дата опублікування:
28.04.2021 15:38
Опис:
Доброго дня! Відповідно до вимог додатку 1 до тендерної документації учасник має надати у складі пропозиції документальне підтвердження, що для допуску працівника підприємства до виконання ним послуг з прибирання на об’єктах Замовника є в наявності: - дійсні на момент подання пропозиції медичні довідки працівників учасника, які будуть залучені до надання послуг, з відміткою про проходження медичного огляду.
Скажіть будь ласка, які саме медичні довідки повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції? За якою формою? Що саме повинно бути вказано в медичній довідці?
Відповідь:
Доброго дня!
Замовником у тендерній документації не встановлено жодних особливих вимог щодо форми та інформації яка знаходиться у медичній довідці, оскільки це не входить до компетенції Замовника згідно з Законом. Учасники надають медичні довідки відповідно до форм, встановлених для них чинним законодавством, та які містять всю законодавчо передбачену для них інформацію.
Дякуємо за Ваше запитання!
Дата відповіді:
30.04.2021 15:43
Відповідь надана
Медичні довідки
Номер:
ca4351c1019d4f0db172af76f9c6c5cf
Дата опублікування:
26.04.2021 15:50
Опис:
Доброго дня. Просимо уточнити, в якому вигляді файлів повинні завантажуватись медичні довідки працівників учасника, які будуть залучені до надання послуг (оригінал та/або сканована копія тощо)?
Відповідь:
Доброго дня!
Відповідь на ваше питання висвітлена у пункті 1 розділу 3 тендерної документації, а саме: Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи, які вимагаються замовником, та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Замовником не вимагається від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису. Дякуємо за Ваше питання!
Дата відповіді:
28.04.2021 18:49
Відповідь надана
Медичні довідки
Номер:
1893d4cddd2947868de8d0e43733de77
Дата опублікування:
22.04.2021 11:06
Опис:
Доброго дня.
В зв’язку з тим що, персонал який буде залучений для надання послуг з прибирання, буде доукомплектовуватись після визначення переможця, просимо уточнити, чи можливо в складі тендерної пропозиції надати не копії медичних довідок працівників учасника, а Гарантійний лист, що учасник гарантує забезпечити достатню кількість прибиральників та обслуговуючого персоналу з дійсними на момент надання послуг дозвільними документами (медичні довідки та/або медичні книжки, проходження інструктажу з правил пожежної безпеки, проходження інструктажу з охорони праці на підприємстві) згідно чинного Законодавства України?
Відповідь:
Доброго дня!
Згідно умов Додатку 1 до тендерної документації «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ»:
- Учасник має надати у складі пропозиції документальне підтвердження, щодо допуску працівника підприємства до виконання ним послуг з прибирання на об’єктах Замовника є в наявності:
- дійсні на момент подання пропозиції медичні довідки працівників учасника, які будуть залучені до надання послуг, з відміткою про проходження медичного огляду. Для прибиральників приміщень їдальні обов'язкова наявність медичної книжки.
Замовник не заперечує проти надання учасниками додаткових документів, проте звертаємо Вашу увагу, що тендерна документація не містить вимог щодо надання ваших внутрішніх документів що підтверджують проходження інструктажу з правил пожежної безпеки, та проходження інструктажу з охорони праці на підприємстві. Та враховуючи, що ці документи не вимагаються тендерною документацією, розглядатись вони не будуть.
Документи про проходження таких внутрішніх «Інструктажів» не є аналогами медичних книжок згідно з чинним законодавством, тому не можуть вважатись документальним підтвердженням наявності дійсних на момент подання пропозиції медичних довідок працівників учасника, які будуть залучені до надання послуг, з відміткою про проходження медичного огляду. Для прибиральників приміщень їдальні обов'язкова наявність медичної книжки. Дякуємо за питання!
Дата відповіді:
26.04.2021 14:57
Відповідь надана
Документальне підтвердження
Номер:
aaa663b7fa014ecba15b73b1339112b9
Дата опублікування:
19.04.2021 13:20
Опис:
Доброго дня, згідно Додатку 1
до тендерної документації:
"Учасник має надати у складі пропозиції документальне підтвердження, що для допуску працівника підприємства до виконання ним послуг з прибирання на об’єктах Замовника є в наявності:
- індивідуальний спецодяг з розпізнавальними логотипами та написами, які однозначно ідентифікують працівника підприємства, що надає послуги з прибирання;
- обов'язкове офіційне працевлаштування працівника для оформлення тимчасової, або постійної перепустки від підрозділу Замовника для працівників Виконавця з метою забезпечення допуску на об’єкти;
- дійсні на момент подання пропозиції медичні довідки працівників учасника, які будуть залучені до надання послуг, з відміткою про проходження медичного огляду. Для прибиральників приміщень їдальні обов'язкова наявність медичної книжки."
Яке саме документальне підтвердження вимагається від Учасника?
Відповідь:
Замовником розглянуто ваше питання та повідомляється про наступне:
Згідно умов Додатку 1 до тендерної документації «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ», Учасник має надати у складі пропозиції документальне підтвердження, що для допуску працівника підприємства до виконання ним послуг з прибирання на об’єктах Замовника є в наявності:
- індивідуальний спецодяг з розпізнавальними логотипами та написами, які однозначно ідентифікують працівника підприємства, що надає послуги з прибирання;
- обов'язкове офіційне працевлаштування працівника для оформлення тимчасової, або постійної перепустки від підрозділу Замовника для працівників Виконавця з метою забезпечення допуску на об’єкти;
- дійсні на момент подання пропозиції медичні довідки працівників учасника, які будуть залучені до надання послуг, з відміткою про проходження медичного огляду. Для прибиральників приміщень їдальні обов'язкова наявність медичної книжки.
Поняття «Документального підтвердження» за своїм змістом означає, що Учасник має надати у складі пропозиції документи, які підтверджують його відповідність тому чи іншому критерію.
У даному конкретному випадку, це мають бути:
1) Документи, які підтверджують, що Учасник має в наявності індивідуальний спецодяг з розпізнавальними логотипами та написами, які однозначно ідентифікують працівника підприємства, що надає послуги з прибирання;
Замовником у складі тендерної пропозиції не вимагає надання конкретно визначеного документу для підтвердження відповідності даному критерію, отже учасник в даному випадку надає документальне підтвердження на свій розсуд (фото та/або малюнки, та/або креслення тощо).
2) Документи, які підтверджують обов'язкове офіційне працевлаштування працівника для оформлення тимчасової, або постійної перепустки від підрозділу Замовника для працівників Виконавця з метою забезпечення допуску на об’єкти;
Замовником у складі тендерної пропозиції не вимагає надання конкретно визначеного документу для підтвердження відповідності даному критерію, отже учасник в даному випадку надає документальне підтвердження на свій розсуд (довідка та/або гарантійний лист, та/або штатний розпис, та/або накази про прийняття на роботу, та/або трудові книжки, та/або Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за останній звітний період (за наявності), зокрема Додаток 4ДФ до податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску, та/або тощо) .
3) Дійсні на момент подання пропозиції медичні довідки працівників учасника, які будуть залучені до надання послуг, з відміткою про проходження медичного огляду. Для прибиральників приміщень їдальні обов'язкова наявність медичної книжки.
У даному випадку, Замовником конкретно зазначено, що учасники мають надати медичні довідки працівників учасника, які будуть залучені до надання послуг, з відміткою про проходження медичного огляду та для прибиральників приміщень їдальні обов'язкова наявність медичної книжки. Дякуємо за питання!
Дата відповіді:
21.04.2021 17:31