• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Металопрокат

Металопрокат

Торги не відбулися

990 998.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 954.99 UAH
Період уточнення: 08.04.2021 17:30 - 14.04.2021 10:39
Відповідь надана

Технічне завдання

Номер: ecb3d0b404c84ef085915d1de5b97485
Дата опублікування: 12.04.2021 18:00
Опис: Доброго дня! В технічному завданні якась помилка? Загальна кількість: 12 530 кг + 470 м.п. не співпадає з даними в таблиці, якщо підрахувати загальну суму. Дякую.
Відповідь: Шановний Учасник! Уточнення щодо кількості внесені в документацію.
Дата відповіді: 12.04.2021 18:12
Відповідь надана

Шановний, Замовник, скільки плануєте приблизно поставок до грудня 2021 року? Це потрібно для того, щоб правильно коригувати ціну (прохідна ціна) з урахуванням доставки!

Номер: 177d594dd48242cbb28d69f8e8f44b2f
Дата опублікування: 08.04.2021 23:08
Опис: Шановний, Замовник, скільки плануєте приблизно поставок до грудня 2021 року? Це потрібно для того, щоб правильно коригувати ціну (прохідна ціна) з урахуванням доставки!
Відповідь: Шановний Учасник! Плануємо не більше 3-х поставок.
Дата відповіді: 09.04.2021 08:27
Відповідь надана

Зразки товару

Номер: 9a897910e77a498896ff8316e8d6c2fb
Дата опублікування: 08.04.2021 23:08
Опис: Відповідно до частини першої статті 26 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Будь-які інші способи подання тендерної пропозиції або її частини Законом не передбачені, в том числі можливість подання учасниками зразків продукції у складі тендерної пропозиції чи поза нею. Згідно з частиною восьмою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі має право внести зміни до своєї тендерної пропозиції або відкликати її до закінчення кінцевого строку її подання. Отже, зразок-еталон запропонованого товару, наданий після закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій та поданий поза електронною системою, не є складовою частиною тендерної пропозиції учасника. Враховуючи вищевикладене, замовником буде проведено розгляд тендерних пропозицій не у відповідності до вимог частини дев’ятої статті 29 Закону, а саме: замовник здійснюватиме розгляд зразка запропонованого товару, який не є складовою частиною тендерної пропозиції, та, як наслідок, відхилення тендерної пропозиції за відсутності зразка є порушенням вимог частини першої статті 31 Закону». Також: частиною другою статті 22 Закону визначено вичерпний перелік відомостей, які зазначаються замовником у тендерній документації. Та відповідно до частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Тобто, якщо замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації іншу інформацію, одночасно з цим вимоги для наявності такої інформації повинні бути передбачені законодавством. При цьому вимога щодо надання зразків у встановлений період часу не передбачена законодавством взагалі. Та частиною першою статті 31 Закону визначено вичерпний перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій учасника та/або переможця, серед яких відсутня підстава для такого відхилення щодо надання / ненадання переможцем електронного аукціону зразка товару поза межами електронної системи закупівель. Таким чином, зразки товару не є складовою тендерної пропозиції учасника у розумінні Закону, та ненадання зразків товару поза межами електронної системи закупівель не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника відповідно до вимог статті 31 Закону. При цьому Законом поза межами електронної системи закупівель передбачено надання лише саме документів виключно переможцем процедури закупівлі, а не переможцем електронного аукціону, як зазначено замовником до тендерної документації. Отже, враховуючи викладене, всупереч вимогам частини першої статті 31 Закону буде відхилено тендерну пропозицію учасника із підстави, не передбаченої Законом та не у відповідності до вимог закону, та таке відхилення є безпідставним. - зразки продукції (товару) не є складовою тендерної пропозиції учасника у розумінні Закону, тому їх ненадання поза межами електронної системи закупівель не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника відповідно до вимог статті 31 Закону; Якщо Ви не внесете зміни щодо зразків та залишеться наявність дискримінаційних вимог, будемо вимушені оскаржувати умови тендерної документації до Органу оскарження. Дякуємо за розуміння.
Відповідь: Шановний Учасник! Проведення спрощеної процедури регулюється ст 14 Закону України "Про публічні закупівлі". В Оголошенні про проведння спрощеної закупівлі , що оприлюднюється відповідно до ст 10 Закону, Замовник, згідно ст 14 п 10 встановлює перелік критерів та методику оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв.. Замовник відхиляє пропозицію згідно ст.13 Закону України " Про публічні закупівлі". Оголошення не містить дискрімінаційних вимог.
Дата відповіді: 09.04.2021 08:48
Відповідь надана

Запрос на образцы товара

Номер: 661d696b37b0477494bdc46b6e138274
Дата опублікування: 08.04.2021 23:07
Опис: Уважаемый Заказчик, возможно Вы ошиблись в тендерной документации на счет образцов? Вы запрашиваете образцы на металлопрокат, все верно? Все-таки это же металлопрокат, а не бытовая химия или спецодежда...Просьба убрать требования на счет образцов. Благодарим Вас.
Відповідь: Шановний Учасник! в Оголошенні зазначено, що ,Учасник, який перебуває у статусі «Кваліфікація», повинен надати зразки продукції на вимогу Замовника, протягом 3 (трьох) робочих днів з дати отримання такої вимоги. Але ніде в Оголошенні не зазначено, що Замовник обовязково буде вимагати надання зразків металопроката та цей пункт приведе до відхилення пропозиції. Перелік критеріїв, які приведуть до відхилення пропозиції встановлено у ст 14 п 13 Закону України " Про публічні закупівлі". В Оголошенні не зазначено інше.
Дата відповіді: 09.04.2021 09:02