• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Бензин та дизельне паливо

Завершена

3 596 993.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17 985.00 UAH
Період уточнення: 15.05.2017 13:38 - 22.05.2017 13:43
Відповідь надана

Запит про внесення змін до тендерної документації

Номер: 7270c02b4e184de68d3a4454a06e5262
Дата опублікування: 20.05.2017 14:06
Опис: На веб-порталі PROZORRO розміщено оголошення № UA-2017-05-15-000277-a про проведення відкритих торгів щодо закупівлі код за ДК 021-2015: 09130000-9 код CPV 09130000-9 - Нафта і дистиляти (Бензин та дизельне паливо), яка проводиться Комунальним підприємством «МІСЬКЗЕЛЕНБУД ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ» та розміщено тендерну документацію (надалі-ТД). Проаналізувавши основні умови ТД, вважаємо, що існують об’єктивні передумови для внесення змін до неї. У відповідності до п.8 Додатку №3 «Технічні вимоги (інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація)»до ТД відпуск палива (заправка автотранспорту замовника) повинна здійснюватися учаснику через мережу власних АЗС на підставі виданих учасником замовнику скретч-карток (талонів). АЗС учасника, на яких буде здійснюватися заправка автотранспорту замовника, повинні бути розташовані у кожному адміністративному районі м. Дніпро, а саме: Амур-Нижньодніпровський; Соборний (Жовтневий); Шевченківський (Бабушкінський); Індустріальній; Центральний (Кіровський); Чечелівський (Красногвардійський); Новокодацький (Ленінський); Самарський. Учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку з переліком АЗС та адресою їх місцезнаходження по районам м. Дніпро. Таким чином, Учасник відкритих торгів, який бажає подати тендерну пропозицію, повинен мати розгалужене покриття АЗС у кожному районі м. Дніпро у відповідальності до технічних вимог. Проте, встановлення у тендерній документації технічної вимоги про наявність власних АЗС у межах кожного району м. Дніпра , по суті, звужує потенційне коло Учасників відкритих торгів лише тими Учасниками, які мають АЗС у кожному адміністративному районі м. Дніпра. Окрім того, Замовником визначено, що АЗС повинні бути власними та не визначено можливості залучення орендованих або партнерських АЗС до поставки нафтопродуктів. Окрім того, посилання Замовника на те, що ця технічна вимога пов’язана із специфікою господарської діяльності замовника, який є комунальним підприємством та надає послуги по догляду за зеленими насадженнями у всіх адміністративних районах м. Дніпра є необґрунтованою. Бо тендерною документацією встановлено, що закупівля нафтопродуктів буде здійснюватися із використанням скретч-карток (талонів), що свідчить про те, що автомобілі Замовника будуть курсувати по усіх адміністративних районах м. Дніпра. Тому встановлювати вимоги до розташування АЗС у конкретно визначеному районі м. Дніпра недоцільно. Проаналізувавши географічну карту м. Дніпра, можна дійти висновку, що лише єдиний постачальник нафтопродуктів, представлений групою «АВІАС», відповідає усім технічним вимогам та має розгалужене покриття АЗС у кожному із районів м. Дніпра (Додаток №1). Бо у Новокодацькому районі є лише АЗС у наступних постачальників нафтопродуктів: АВІАС плюс, ЮКОН, SENTOSA OIL, які входять у групу «АВІАС» (Додаток №1), у Самарському районі є територіальне покриття АЗС у ЮКОН, SENTOSA OIL, АВІАС, які входять у групу АВІАС (Додаток №2), у Центральному районі – у АВІАС плюс та WOG (Додаток №3). Зважаючи на те, що лише представники групи «АВІАС» мають АЗС у кожному територіальному районі м. Дніпра, технічну вимогу Замовника відкритих торгів щодо прив’язки місцезнаходження АЗС Учасників відкритих торгів до конкретних адміністративних районів м. Дніпра слід розглядати як таку, що дискримінує потенційних Учасників відкритих торгів та звужує коло потенційних Учасників відкритих торгів єдиним Учасником, який представлений групою «АВІАС». Бо як вбачається із географічної карти м. Дніпра, не усі постачальники нафтопродуктів мають АЗС у кожному адміністративному районі, а це обмежує їх право подати тендерну пропозицію та мати змогу брати участь у відкритих торгах на рівних засадах, дотримуючись принципів, закріплених статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі». У відповідності до ч.3 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Згідно з ч.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Разом з тим ч.5 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що критеріями оцінки є: - у разі здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, що виробляються, виконуються чи надаються не за окремо розробленою специфікацією (технічним проектом), для яких існує постійно діючий ринок, - ціна; - у разі здійснення закупівлі, яка має складний або спеціалізований характер (у тому числі консультаційних послуг, наукових досліджень, експериментів або розробок, дослідно-конструкторських робіт), - ціна разом з іншими критеріями оцінки, зокрема, такими як: умови оплати, строк виконання, гарантійне обслуговування, експлуатаційні витрати, передача технології та підготовка управлінських, наукових і виробничих кадрів. Із вищенаведеного вбачається, що єдиним критерієм оцінки тендерної пропозиції щодо товарів, на яких існує постійно діючий ринок може бути виключно ціна. З огляду на вищенаведене, технічна вимога, закріплена у п.8 Додатку №3 до ТД є такою, що порушує основні принципи проведення публічних закупівель, передбачені у ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі», в тому числі принцип добросовісної конкуренції та принцип недискримінації учасників. На підставі вищенаведеного, просимо Вас внести наступні зміни до тендерної документації: - Пункт 8 Додатку №3 «Технічні вимоги (інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація)» до ТД викласти у наступній редакції: «Відпуск палива (заправка автотранспорту замовника) повинна здійснюватися учасником через мережу власних, орендованих АЗС або залучених на основі партнерських договорів АЗС на підставі виданих учасником замовнику скретч-карток (талонів). АЗС учасника, на яких буде здійснюватися заправка автотранспорту замовника, повинні бути розташовані у м. Дніпро. Учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку з переліком АЗС та адресою їх місцезнаходження у м.Дніпро». Згідно з ч.2 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів. У випадку, якщо протягом трьох днів з дня оприлюднення цього запиту замовник не приведе тендерну документацію у відповідність з нормами чинного законодавства, ми будемо вимушені звернутись у Антимонопольний комітет України зі скаргою для усунення будь-яких дискримінаційних умов та приведення тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства. Відповідь просимо оприлюднити на веб-порталі Уповноваженого органу у строки та відповідно до вимог, вказаних з Законі України «Про публічні закупівлі».
Відповідь: У відповідь на Ваш запит про внесення змін до тендерної документації повідомляємо наступне. Вимоги, викладені у запиті, задоволені частково, а саме: 1. Задоволена вимога про заміну формулювання тендерної документації "Відпуск палива (заправка автотранспорту замовника) повинна здійснюватись учасником через мережу власних АЗС на підставі виданих учасником замовнику скретч-карток (талонів)" на формулювання "Відпуск палива (заправка автотранспорту замовника) повинна здійснюватись учасником через мережу власних, орендованих АЗС або залучених на основі партнерських договорів АЗС на підставі виданих учасником замовнику скретч-карток (талонів)". У зв’язку з чим пункт 8 розділу ІІ додатку №3 до тендерної документації викладено в новій редакції. 2. Не задоволена вимога про виключення з тендерної документації вимоги замовника про те, що АЗС учасника, на яких буде здійснюватись заправка автотранспорту замовника, повинні бути розташовані у кожному адміністративному районі м. Дніпро. Вимога не задоволена у зв’язку з тим, що вимога замовника про те, що АЗС учасника, на яких буде здійснюватись заправка автотранспорту замовника, повинні бути розташовані у кожному адміністративному районі м. Дніпро, пов’язана із специфікою господарської діяльності замовника, який є комунальним підприємством та надає послуги по догляду за зеленими насадженнями у всіх адміністративних районах м. Дніпро, крім того наявність АЗС учасника у кожному адміністративному районі м. Дніпро обумовлена необхідністю оперативної заправки автотранспорту замовника, що забезпечує мобільність робочих бригад замовника під час виконання термінових та невідкладних завдань, таких як усунення аварійних ситуацій, усунення наслідків стихійних лих, тощо.
Дата відповіді: 24.05.2017 11:53