-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Тверде паливо
Поставка вугілля кам'яного здійснюється до загальноосвітніх шкіл Борзнянського району Чернігівської області
Завершена
3 815 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 38 150.00 UAH
мін. крок: 1% або 38 150.00 UAH
Період уточнення:
21.04.2017 13:52 - 28.05.2017 16:53
Відповідь надана
дискримінаційні вимоги
Номер:
59fd6c9e82f84caca2a1c047c400d003
Дата опублікування:
26.04.2017 12:37
Опис:
Встановивши у Документації вимоги стосовно наявності в Учасника складу (території ) для зберігання вугілля, вантажно-розвантажувальної техніки та вагового обладнання з адресою місцезнаходження на території Чернігівської області, звертаємо увагу, що Вами обмежено коло учасників Процедури закупівлі та позбавлено можливості учасників, які мають складські приміщення, вантажно-розвантажувальну техніку та вагове обладнання на території іншого району, подати пропозиції конкурсних торгів та взяти участь у процедурі закупівлі.
Вищезазначені критерії обмежують конкуренцію та зменшують кількість потенційних учасників, оскільки надається перевага тим учасникам, у яких є склади для зберігання, вантажно-розвантажувальна техніка та вагове обладнання на території Чернігівської області, внаслідок чого замовник може укласти договір про закупівлю за завищеними цінами а це в свою чергу призведе до того що торги втратять своє основне призначення, а саме: максимальна економія та ефективність.
На підставі вищенаведеного просимо тендерний комітет внести відповідні зміни у цій частині тендерної документації та усунуи дискримінаційні вимоги.
Відповідь:
Дякуємо за інформацію, яка прийнята до уваги та розгляду щодо внесення змін до тендерної документації.
Дата відповіді:
26.04.2017 13:55
Відповідь надана
Забезпечення по договору
Номер:
945de409b7b246b989a0772e970469ff
Дата опублікування:
25.04.2017 16:07
Опис:
Шановні організатори торгів! У пункті 6 «Забезпечення виконання договору про закупівлю» Розділу VII «Результати торгів та укладення договору про закупівлю» тендерної документації Ви зазначили, що під час укладення договору учасник, тендерну пропозицію якого акцептовано, вносить забезпечення виконання договору в розмірі 3% його кошторисної вартості у формі завдатку (на рахунок замовника торгів) (форма договору завдатку наведена в Додатку 7 тендерної документації).
Однак, у відповідності до п.7 ч.1 ст.1 Закону, забезпечення виконання договору про закупівлю – це надання забезпечення виконання зобов’язань учасника перед замовником за договором про закупівлю. Але, проект договору на постачання вугілля кам’яного (Додаток № 6 до тендерної документації) відділу освіти Борзнянської РДА не містить жодних положень чи посилань на завдаток та не вимагає його внесення учасником. У відповідності до ст.570 Цивільного кодексу України, завдатком є грошова сума або рухоме майно, що видається кредиторові боржником у рахунок належних з нього за договором платежів, на підтвердження зобов’язання і на забезпечення його виконання. Таким чином, виходячи з аналізу положень Цивільного кодексу України та Закону України «Про публічні закупівлі», замовник та учасники торгів за своєю правовою природою не є кредитором та боржником. Єдиний вид забезпечення, що передбачається ЗУ "Про публічні закупівлі" є ГАРАНТІЯ.
Тому просимо змінити вид забезпечення з завдатку на гарантію та привести тендерну документацію у відповідність із вимогами Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідь:
Дякуємо за інформацію, яка прийнята до уваги та розгляду щодо внесення змін до тенднрної документації.
Дата відповіді:
26.04.2017 11:50
Відповідь надана
Незаконний спосіб подачі тендерного забезпечення
Номер:
ce2874e791dc454baf5de6012b094c81
Дата опублікування:
24.04.2017 15:40
Опис:
У пункті 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що видом забезпечення є завдаток. Внесення завдатку здійснюється на підставі відповідного договору завдатку, після його підписання сторонами договору за формою, наданою в Додатку 8 тендерної документації, крім того учасник торгів повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції оригінал договору завдатку (у відповідності до Додатку 8 тендерної документації ), заповнений та підписаний обома сторонами даного договору.
Натомість, у відповідності до пункту 8 частини 1 статті 1 Закону, забезпечення тендерної пропозиції – це надання забезпечення виконання зобов’язань учасника перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія.
Таким чином, законодавець чітко визначив, що єдиним видом забезпечення тендерної пропозиції є гарантія. Інших видів забезпечення, у тому числі і завдатку, Закон України «Про публічні закупівлі» не містить.
На підставі викладеного, просимо скасувати цю незаконну вимогу щодо завдатку та привести тендерну документацію у відповідності із вимогами Закону України «Про публічні закупівлі», а також змінити вид забезпечення тендерної пропозиції з завдатку на гарантію.
Відповідь:
Дякуємо за інформацію, яка прийнята до уваги та розгляду щодо внесення змін до тенднерної документації.
Дата відповіді:
26.04.2017 11:45
Відповідь надана
Дискримінаційні вимоги в тендерній документації
Номер:
c61e940749f74d3d9eb525fb101d488e
Дата опублікування:
21.04.2017 15:39
Опис:
Шановні організатори торгів! У підпункті 10 пункту 3 «Інші документи» Додатку № 3 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям, для підтвердження інформації про відсутність підстав визначених у частинах 1,2 статті 17 Закону, та іншим вимогам замовника» зазначено, що учасник у складі своєї пропозиції повинен надати гарантійний лист, складений в довільній формі, згідно з яким учасник гарантує порядок формування своєї пропозиції за середньо ринковими цінами на запропоновану марку вугілля у Чернігівській області. У підпункті 12 пункту 3 «Інші документи» Додатку № 3 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям, для підтвердження інформації про відсутність підстав визначених у частинах 1,2 статті 17 Закону, та іншим вимогам замовника» зазначено, що учасник у складі своєї пропозиції повинен надати оригінал експертного висновку від торгово-промислової палати або оригінал довідки від іншого уповноваженого органу, що датована місяцем завершення строку подання тендерних пропозицій, в підтвердження інформації, що запропонована ціна Учасником закупівлі як до участі у торгах так і за результатами аукціону відповідає рівню середнього діапазону цін у Чернігівській області та асортимент товару, що складає предмет закупівлі.
При цьому, у Розділі V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації (пункти 1,2) замовник зазначає, що єдиним критерієм для визначення найбільш економічно-вигідної тендерної пропозиції є ціна, а електронний аукціон полягає в повторювальному процесі пониження цін, що проводиться у три етапи в інтерактивному режимі реального часу. Звертаємо увагу, що у відповідності до вимог ч.1 ст.3 Закону, закупівлі здійснюються, зокрема, за принципами максимальної економії та ефективності і недискримінації учасників. У відповідності до ч.4 ст.22 Закону, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Таким чином, вимога замовника надати оригінал експертного висновку від торгово-промислової палати або оригінал довідки від іншого уповноваженого органу, в підтвердження інформації, що запропонована ціна учасником закупівлі як до участі у торгах так і за результатами аукціону відповідає рівню середнього діапазону цін у Чернігівській області, потягне за собою додаткові витрати учасника на їх отримання (а значить збільшення ціни кожного учасника), що суперечить принципу максимальної економії та ефективності закупівлі і містить дискримінаційні умови, так як не кожен учасник має змогу вчасно їх отримати до кінця терміну подання пропозицій враховуючи тривалість досліджень ринку торгово-промисловою платою або іншим уповноваженим органом. При цьому замовник не обґрунтував у тендерній документації навіщо йому від учасників документи про рівень середнього діапазону цін на вугілля у Чернігівській області, коли єдиним критерієм для визначення найбільш економічно-вигідної тендерної пропозиції є ціна, що встановлюється за результатами електронного аукціону.
На підставі викладеного, просимо внести зміни та привести тендерну документацію у відповідності із вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» та виключити з тендерної документації вимоги щодо надання гарантійного листа, згідно з яким учасник гарантує порядок формування своєї пропозиції за середньо ринковими цінами на запропоновану марку вугілля у Чернігівській області та оригіналу експертного висновку від торгово-промислової палати або оригіналу довідки від іншого уповноваженого органу, що датована місяцем завершення строку подання тендерних пропозицій, в підтвердження інформації, що запропонована ціна Учасником закупівлі як до участі у торгах так і за результатами аукціону відповідає рівню середнього діапазону цін у Чернігівській області та асортимент товару, що складає предмет закупівлі.
У випадку нереагування на цю вимогу залишаємо за собою право оскаржувати торги до Антимонопольного комітету України.
Відповідь:
Частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року (далі – Закон) передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
У зв’язку із недоліками модулю аукціону торгів в системі «Prozorro», Учасники закупівлі задля перемоги свідомо занижують вартість товару з метою майбутнього перегляду ціни за результатами укладеного Договору про закупівлю.
Такий недосконалий підхід електронної системи торгів ставить Замовника торгів в заручники недобросовісних Учасників закупівлі, що проводять свої так звані «корпоративні війни», що в кінцевому значенні впливає на якість та повноту обсягів постачання вугілля кам’яного.
Задля унеможливлення безпідставного заниження цін Учасниками закупівлі, останні, в свою чергу, зобов’язані надати один із документів від незалежних уповноважених органів, що підтверджують адекватність та реальність запропонованих цін на товар.
Так, у підпункті 12 пункту 3 «Інші документи» Додатку № 3 тендерної документації передбачено надання Учасником оригіналу експертного висновку від торгово-промислової палати або оригіналу довідки від іншого уповноваженого органу, що датована місяцем завершення строку подання тендерних пропозицій, в підтвердження інформації, що запропонована ціна Учасником закупівлі як до участі у торгах так і за результатами аукціону відповідає рівню середнього діапазону цін у Чернігівській області та асортимент товару, що складає предмет закупівлі.
З метою необґрунтованого заниження або завищення ціни тендерної пропозиції Учасник надає лист в довільній формі за підписом та печаткою Учасника, в якому Учасник інформує тендерний комітет щодо гарантування порядку формування своєї цінової пропозиції за середньо ринковими цінами на запропоновану марку вугілля у Чернігівській області. Тобто, ціна учасника закупівлі не є набагато нижчою або вищою від ціни зазначеної у відповідній довідці.
Оскільки, зазначена вище вимога надає можливість учаснику закупівлі отримати зріз рівня цін зокрема в уповноваженого державного органу на безоплатній основі, стверджувати про порушення принципів здійснення закупівлі, передбачених статтями1,3,5 Закону є безпідставно та необґрунтовано .
Відтак, законних підстав для внесення змін до тендерної документації в цій частині не має.
Дата відповіді:
26.04.2017 14:46