• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Влаштування систем протипожежного захисту (система пожежної сигналізації, система передавання тривожних сповіщень, система оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей) в Комунальному навчальному закладі Ходорівської міської ради - Загальноосвітня школа І-ІІІ ст. №2, м. Ходорів, за адресою: Львівська обл., м. Ходорів, вул. Замкова, 1. Капітальний ремонт.

Завершена

145 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 455.00 UAH
Період уточнення: 06.04.2021 23:25 - 12.04.2021 18:00
Без відповіді

Протокол

Номер: 32c46b8672564a8bba7eb472bd70f53d
Дата опублікування: 12.04.2021 17:52
Опис: Доброго дня. Ви вимагаєте наявність у штаті налагоджувальника приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) не нижче 4 – го розряду ( підтвердити протоколом та посвідченням). Нас цікавить яким Законом України Ви керувалися вимагаючи протокол, якщо у випадку проходження такого навчання ліцензована фірма не надає протоколів, лише посвідчення. Також у період  локдауну  додатково виробити протокол є неможливим. Тому просимо надати роз’яснення стосовно цієї ситуації?
Відповідь надана

Тендерна документація

Номер: 70d072708159494a917f51d1e66e76e9
Дата опублікування: 07.04.2021 12:07
Опис: Чи потрібно робити кошторис на стадії подавання пропозиції?
Відповідь: Так, цінові пропозиції учасників подаються згідно кошторисної документації складеної відповідно до встановлених вимог. З даного приводу звертаю вашу увагу, що відповідно до частини першої ст. 877 Цивільного кодексу України, підрядник зобов'язаний здійснювати будівництво та пов'язані з ним будівельні роботи відповідно до проектної документації, що визначає обсяг і зміст робіт та інші вимоги, які ставляться до робіт та до кошторису, що визначає ціну робіт. Порядок здійснення розрахунків за договором підряду на капітальне будівництво регламентується відповідно до ст. 321 Господарського кодексу України, за яким у договорі підряду на капітальне будівництво сторони визначають вартість робіт (ціну договору) або спосіб її визначення. Вартість робіт за договором підряду (компенсація витрат підрядника та належна йому винагорода) може визначатися складанням приблизного або твердого кошторису. Кошторис вважається твердим, якщо договором не передбачено інше. Зміни до твердого кошторису можуть бути внесені лише за погодженням сторін. Порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єкта будівництва (далі - будівництво) визначається Загальними умовами укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 01.08. 2005 № 668. Відповідно до п. 2 Загальні умови є обов'язковими для врахування під час укладення та виконання договорів підряду в будівництві (далі - договір підряду) незалежно від джерел фінансування робіт, а також форми власності замовника та підрядника (субпідрядників). Згідно наведених у п. 3 Загальних умов термінів: договірна ціна - визначена на основі кошторису, узгоджена сторонами і обумовлена у договорі підряду ціна (вартість) робіт; кошторисна документація - кошториси та інші документи, пов'язані із складанням (розрахунки, обґрунтування, пояснення, відомості про ресурси тощо) і необхідні для визначення кошторисної вартості будівництва та договірної ціни. Разом з цим, відповідно до визначення наведеного, у п. 11 частини першої ст. 1 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності", проектна документація - затверджені текстові та графічні матеріали, якими визначаються містобудівні, об’ємно-планувальні, архітектурні, конструктивні, технічні, технологічні вирішення, а також кошториси об’єктів будівництва. Механізм розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва (нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту, технічного переоснащення) об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії визначається Порядком розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженим Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 20.10.2016 № 281 (далі - Порядок). Відповідно до п. 2 Порядку, кошторисна заробітна плата обчислюється згідно із ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва" (далі - ДСТУ Б Д.1.1-1:2013). Зокрема, у разі необхідності виконання будівельних робіт в умовах, відмінних від звичайних умов здійснення будівництва (надурочний час, святкові та вихідні дні, вечірній та нічний час тощо), додатково враховуються доплати та надбавки, встановлені законодавством. Також, при складанні ціни пропозиції учасника (підрядника) конкурсних торгів (договірної ціни) визначення розміру кошторисної заробітної плати здійснюється учасником виходячи із середньомісячної заробітної плати одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник планує отримувати на об’єкті будівництва (п. 5 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013). Принагідно, зазначу, що у листі від 26.12.2008 № 9/5-1279 "Про програмні комплекси з визначення вартості будівництва" Міністерства регіонального розвитку та будівництва України повідомлялось про програмні комплекси з визначення вартості будівництва розглянуті Держбудом України. Зокрема, зазначений перелік передбачений додатком до листа від 26.12.2008 № 9/5-1279.
Дата відповіді: 08.04.2021 17:19