• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 (CPV 2008) 33150000-6 Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії; НК 024:2019 - 30908 Пристрій для тренування координації реабілітаційний (Універсальна кабіна для підвісної терапії WSC-4 (в комплекті повний набір аксесуарів та реабілітаційний стіл)).

ДК 021:2015 (CPV 2008) 33150000-6 Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії; НК 024:2019 - 30908 Пристрій для тренування координації реабілітаційний (Універсальна кабіна для підвісної терапії WSC-4 (в комплекті повний набір аксесуарів та реабілітаційний стіл)).

Завершена

190 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 950.00 UAH
Період уточнення: 06.04.2021 14:50 - 12.04.2021 00:00
Відповідь надана

Уточнення предмета закупівлі

Номер: 6e988c39288e4b2cb857ce4f661bd8c9
Дата опублікування: 07.04.2021 11:43
Опис: Пункт 4 статті 23 "Закон України "Про публічні закупівлі" свідчить:Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент", в тендерній документації відсутній вираз "або еквівалент". Прошу роз*яснити причину порушення вимоги чинного законодавства. Крім того, ст 5 Закону України "Про публічні закупівлі" передбачено, що закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна екологія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об*єктивне та неупереджене визначення переможця процедури Закупівлі/Спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. На нашу думку, відсутність в тендерній документації виразу "або еквівалент" суперечить названим принципам.
Відповідь: Вимога п. 4 ст. 23 "Закон України "Про публічні закупівлі" стосується закупівель, вартість яких перевищує межі, встановлені п.1,2 ч.1, ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 19.04.2020 (зі змінами) (далі-Закон). Відповідно до ч. 4, ст. 14 Закону у разі здійснення спрощеної закупівлі (придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 цього Закону) та відповідно Таблиці 2 до листа Мінекономіки від 05.05.2020 року №3304-04/28729-06 у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Тим самим дана норма не зобов’язує Замовника вказувати аналоги та еквіваленти пропонованого товару, а визначає його право на це. Замовник має законне право зазначати інформацію щодо конкретної марки (виробника, фірми т.д) продукції при цьому не порушуючи законодавство, яке регулює порядок проведення спрощеної закупівлі. Замовник вважає, що від якості товару залежить здоров’я пацієнтів, безпечність та ефективність використання даного обладнання. Замовником зроблено зважений підхід щодо формування технічних вимог та якісних характеристик товару, оскільки закупівля менш якісного товару дає результат неефективності закупівлі, що може зумовити надмірне витрачання коштів.
Дата відповіді: 07.04.2021 16:13