-
Укладання рамкової угоди
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Комплексні інженерні послуги (Розробка документації із землеустрою та реєстрація права постійного користування земельними ділянками)
Закупівля здійснюється відповідно до https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2021-02-02-003165-c, згідно з технічними вимогами і якісними характеристиками предмета закупівлі. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, – українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Критерій оцінки – ціна 100%.
Пропозиції розглянуті
період кваліфікації завершився 1 550 днів назад
19 000 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 190 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 190 000.00 UAH
Період уточнення:
05.04.2021 16:07 - 27.04.2021 00:00
Відповідь надана
Вимога про наявність договорів з вказаними серійними номерами приладів є дискримінаційною оскільки строки зберігання документів менші ніж строки використання обладнання
Номер:
2df14650f4cb44229c17cf1d47afac9b
Дата опублікування:
26.04.2021 11:17
Опис:
В Додатку 2 тендерної документації
Замовник на підтвердження про наявність у володінні Учасником вимірювального обладнання вимагає надати:
- оригінали та/або електронні копії та/або скановані копії договорів купівлі-продажу приладів з вказаними серійними номерами приладів та/або реєстраційних посвідчень (свідоцтв власника (користувача) апаратури супутникових радіонавігаційних систем), які необхідні для виконання робіт/надання послуг
Зазначена умова є дискримінаційною з наступних підстав:
Щодо “договорів купівлі-продажу приладів з вказаними серійними номерами приладів”.
Цивільним законодавством встановлено принцип “свободи договору”, так згідно ст. 627 ЦК відповідно до статті 6 цього Кодексу, сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості. Отже сторони можуть не вказувати в договорі серійні номери приладів що зазвичай і відбувається.
Згідно з правовою позицією Верховного Суду України, викладеною у постанові від 15.12.2015 р. № 21-4266а15 Договір свідчить лише про намір виконання дій (операцій) в майбутньому, а не про їх фактичне виконання.
Чинне законодавство допускає укладення господарських договорів у спрощений спосіб тобто без створення такого документу як "Договір" (ст. 181 Господарського кодексу України). Таку ж правову позицію висловив Вищий господарський суд України в оглядовому листі від 18.02.2013 № 01-06/374/2013.
Вимірювальне обладнання відноситься до основних засобів з тривалим терміном використання, які перевищують законодавчо встановлені строки зберігання відповідних документів в тому числі і договорів.
Щодо реєстраційних посвідчень (свідоцтв власника (користувача) апаратури супутникових радіонавігаційних систем).
Постанова Кабінету міністрів України від 13 липня 1998 р. № 1075 втратила чинність 31.12.2019 р. на на підставі Постанови КМ № 1141 від 04.12.2019 р.
Зважаючи на зазначене, з 31.12.2019 реєстрація апаратури супутникових радіонавігаційних систем не здійснюється. Про що зазначено в повідомленні розміщеному на інтернет ресурсі Держгеокадастру (https://land.gov.ua/info/reiestr-aparatury-suputnykovykh-radionavihatsiinykh-system/).
Тобто наразі немає ніякої можливості здійснити рестрацію та надати відповіднесвідоцтво.
Таким чином вищезазначені документи з числа власників обладнання зможуть надати ліше обмежене коло учасників у яких відносно нещодавно придбали обладнання та збереглися Договори і в договорах яких зазначені серійні номери приладів усі інші учасники власники обладнння не будуть відповідати вимогам тендерної документації. Тобто зазначена умова виключає значну частину учасників які придбали обладнання набагато раніше.
Отдночасно вважаємо що надання документу про повірку обладнання підтверджує фактичне володіння майном.
Просимо прибрати з змісту тендерної документації вимогу щодо надання: - оригінала та/або електронні копії та/або скановані копії договорів купівлі-продажу приладів з вказаними серійними номерами приладів та/або реєстраційних посвідчень (свідоцтв власника (користувача) апаратури супутникових радіонавігаційних систем), які необхідні для виконання робіт/надання послуг, як таку що є дискримінаційною.
Відповідь:
Доброго дня, Шановний Учаснику! За результатом Вашого звернення повідомляємо, що Замовником будуть вжиті заходи щодо внесення змін із зазначених питань до тендерної документації.
Крім цього зазначаємо, що документ про повірку обладнання не підтверджує факт володіння майном, а лише підтверджує проведення в установленому законом порядку повірки (сертифікації) вимірювального обладнання, необхідного для виконання робіт/надання послуг, відповідно до Закону України “Про метрологію та метрологічну діяльність”.
Дата відповіді:
28.04.2021 14:47
Відповідь надана
Вибір переможців торгів
Номер:
abc3787cfd1140558e7680ccc6b1fa13
Дата опублікування:
12.04.2021 18:02
Опис:
Розкриваючи далі тему вибора безпосередніх виконавців договору (робіт). За резултатами даних торгів Ви виберете до 15 переможців (за критерієм ціна), з якими підпишете рамкові договори. Як буде відбуватись подальше розподілення робіт? Це буде ще один етап торгів (за критерієм ціна) між цими 15 учасниками? Зі скількома учасниками Ви плануєте заключити договори на безпосереднє виконання робіт? На якому етапі буде потрібне забезпечення виконання договору?
Відповідь:
Доброго дня, Шановний Учаснику! Відповідаючи на Ваше запитання, інформуємо, що порядок та особливості проведення закупівель за рамковими угодами визначені в ст. 15 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) та в «Порядку укладання і виконання рамкових угод», затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.09.2017 р. № 1372 (детальніше - за посиланням https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z1236-17/print). Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються у порядку, передбаченому частинами другою і дванадцятою статті 29 Закону. Відповідно до п. 4 ст. 15 Закону: «Рамкова угода укладається з кількома учасниками, які визнані переможцями відкритих торгів, за умови, що участь у ній беруть не менше трьох учасників. У разі надходження тендерних пропозицій у кількості меншій, ніж заявлена кількість учасників, або відхилення отриманих тендерних пропозицій на підставах, установлених цим Законом, замовник має право укласти рамкову угоду з тими учасниками, пропозиції яких не відхилені, але не менше ніж з трьома». Наступний етап після укладення рамкової угоди –проведення відборів для укладення договорів про закупівлю за рамковою угодою серед учасників, які підписали рамкову угоду. Кількість таких відборів не обмежується та буде відповідати нагальній потребі Замовника. Відповідно до п. 7 та 8 ст. 15 Закону: «Укладення договору про закупівлю за рамковою угодою здійснюється за результатами проведення відбору або конкурентного відбору. 8. Відбір і конкурентний відбір проводяться замовником із застосуванням електронного аукціону відповідно до статті 30 цього Закону.»
Забезпечення виконання договору, вимоги до якого зазначені в Додатку 6.2. до тендерної документації, вимагається на етапі підписання договору про закупівлю (Додаток 2 до Рамкової угоди), за результатами проведення відбору.
Дата відповіді:
15.04.2021 10:48
Відповідь надана
Підтвердження наявного досвіду виконання аналогічних договорів
Номер:
3f42a233e3a042039cd7ac93b55c190e
Дата опублікування:
12.04.2021 13:01
Опис:
Пунктом 2.3 Додатку 2 до Тендерної документації визначено необхідність документального підтвердження виконання аналогічних робіт/послуг протягом 2015-2021 років по договорах, в загальній кількості не менше 3-х (по всіх видах документації із землеустрою разом або на кожен окремий вид), а саме:
• проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки у постійне користування державним та/або комунальним підприємствам з підтвердженням отримання витягів з ДЗК та ДРРП відповідно до вимог законодавства;
• технічна документація із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості), що перебувають в користуванні державних та/або комунальних підприємств з підтвердженням отримання витягів з ДЗК та ДРРП відповідно до вимог законодавства;
• технічна документація із землеустрою щодо інвентаризації земель державної чи комунальної форми власності з підтвердженням отримання витягів з ДЗК та ДРРП відповідно до вимог законодавства.
Згідно ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за принципами добросовісної конкуренції серед учасників та недискримінації учасників та рівного ставлення до них.
Частиною 4 ст. 5 Закону визначено, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Проте, Замовник жодним чином не обґрунтовує необхідність встановлення у Тендерній документації такої вимоги, чому Послуги, які закуповуються у межах Процедури закупівлі, можуть бути надані Замовнику лише Учасником, діяльність якого підтверджена саме землевпорядною документацією (проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки,технічною документацією із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) та технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель) щодо відведення земельних ділянок саме в користування державних та/або комунальних підприємств.
Земельний кодекс України та Закон України «Про землеустрій» визначають процедуру відведення земельних ділянок у власність та користування. Зазначені нормативно-правові акти передбачають визначення єдиних процедур відведення земельних ділянок (відповідно до обраного типу землевпорядної документації) як для державних та/або комунальних підприємств, так і для юридичних та фізичних осіб.
В такому разі, процедура відведення земельної ділянки для державних та/або комунальних підприємств жодним чином не відрізняється від процедури відведення земельної ділянки для юридичної або фізичної особи.
Таким чином, вважаємо вимогу, визначену пунктом 3 Додатку 3, дискримінаційною, такою, що суперечить чинному законодавству у сфері публічних закупівель, порушують наше право брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку та застосовується виключно для обмеження конкуренції та потенційного кола учасників. Оскільки підтвердження наявності зазначеного досвіду не може свідчити щодо якості виконання послуг. Відповідно до ч. 1 ст. 24 Закону фізична особа/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
На підставі вищенаведеного, просимо Вас виключити в пункті 2.3 Додатку 2 до Тендерної документації вимогу щодо необхідності документального підтвердження досвіду виконання послуг за предметом закупівлі для державних та/або комунальних підприємств у користування.
Відповідь:
Доброго дня, Шановний Учаснику! За результатом Вашого звернення повідомляємо, що Замовником будуть вжиті заходи щодо внесення змін із зазначених питань до тендерної документації.
Дата відповіді:
15.04.2021 10:43
Відповідь надана
Вихідні документи
Номер:
5ffbf532884946deaf05765b0e0a9022
Дата опублікування:
08.04.2021 11:26
Опис:
Доброго дня. Отримання дозволу на розробку землевпорядної документації на Замовнику чи Виконавцю робіт?
Відповідь:
Доброго дня, Шановний Учаснику! Пунктом 6.3.1. Договору про закупівлю послуг (додаток 2 до Рамкової угоди) Виконавець зобов'язаний згідно з Календарним планом отримати дозвіл/згоду розпорядчих органів на розробку документацію із землеустрою (за необхідності).
Дата відповіді:
09.04.2021 15:16
Відповідь надана
Вихідні документи
Номер:
24e0e042f3404fa7b3d4bbccbcfa2f06
Дата опублікування:
08.04.2021 11:25
Опис:
Доброго дня, чи є можливість розбити процедуру по лотам (на регіони)?
Відповідь:
Доброго дня, Шановний Учаснику! Враховуючи особливості технічної реалізації закупівель для укладення рамкових угод в електронній системі Prozorro, такий вид закупівлі не має можливості провести за декількома лотами. В той самий час, інформуємо, що в Оголошенні про проведення закупівлі для укладення рамкової угоди «Комплексні інженерні послуги (Розробка документації із землеустрою та реєстрація права постійного користування земельними ділянками)» Замовником зазначена інформація по позиціях, де зазначені окремі області та кількість відповідних послуг. Також зазначаємо, що Замовником планується проведення відборів для укладення договорів про закупівлю за рамковою угодою серед учасників, які підписали рамкову угоду, по окремим/-ій областям/-ті
Дата відповіді:
09.04.2021 15:14