-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт системи пожежної сигналізації та об’єктової системи оповіщення про загрозу виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій в складі місцевої автоматичної системи централізованого оповіщення Бердянської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №16 з поглибленим вивченням іноземних мов Бердянської міської ради Запорізької області за адресою м.Бердянськ, вул.Лієпайська,45, ДК 021:2015 – 45310000-3 – Електромонтажні роботи.
Головний розпорядник коштів: Відділ освіти виконавчого комітету Бердянської міської ради Місцезнаходження – 71100, Запорізька обл.., м . Бердянськ, вул..Університетська,33
Торги відмінено
1 762 363.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 812.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 812.00 UAH
Період уточнення:
05.04.2021 15:38 - 11.04.2021 00:00
Відповідь надана
дискримінаційна вимога
Номер:
d5a7ea3227a84d0b84ac171fa8cc1c84
Дата опублікування:
08.04.2021 18:22
Опис:
Шановний Замовнику, даною вимогою "Якщо гарантійний лист наданий не самим виробником, а офіційним представником виробника, Учасник повинен надати документ, що підтверджує зв’язок такого представника із виробником", Ви навмисне обмежуєте коло потенційних учасників!!
на якій підставі та згідно якого нормативно правового акту встановлена дана вимога???
Офіційні представники не зобов'язані підтверджувати учасникам свій зв'язок безпосередньої співпраці з виробниками! до того ж дані документи можуть бути конфеденційними!
Даною вимогою Ви обмежуєте коло учасників закупівлі, і якщо дана вимога не буде виключена з ТД, ми будемо звертатися в АМКУ,Дозоро та Моніторинг, для перевірки Вашої компетентності як Замовника!
Відповідь:
Шановний учаснику!
Відповідно до ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації».
При цьому, наявність документально-підтвердженого зв’язку Учасника, офіційного представництва виробника, або представника виробника із самим виробником надає додаткові гарантії Замовнику щодо встановлення Учасниками устаткування якості підтвердженої та в ніякому разі не заборонена діючим законодавством України.
Документ від товаровиробника чи його представника на території України є документальним підтвердженням щодо надання Учасником гарантій такого виробника при монтажі відповідного устаткування. Зазначена умова Замовника сформована з метою визначення найбільш надійного постачальника, який поставить якісний товар (не контрафактний) та забезпечить його подальше гарантійне обслуговування (наприклад із застосування технічно-сумісних комплектуючих, виготовлених тим самим виробником).
Слід зауважити, що аналогічна ситуація неодноразово була предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Антимонопольного комітету України (наприклад рішення від 09.01.2020 року № 376-р/пк-пз).
Враховуючи зазначене, дана вимога не є дискримінаційною оскільки передбачає можливість надання документу, підтверджуючого офіційні стосунки між виробником устаткування, що має встановлюватися (або його офіційного представництва), із Учасником або представником виробника, ділером, дістриб’ютером, тощо.
Тобто Замовником навпаки розширено вимоги тендерної документації та можливість Учасників щодо вибору саме надійного виробника устаткування або його офіційних представників будь-якого дозволеного Законом типу.
Дата відповіді:
09.04.2021 15:22
Відповідь надана
дискримінаційна вимога
Номер:
9429162b87234bd1897db89521259b40
Дата опублікування:
08.04.2021 18:17
Опис:
На підставі якого нормативно правового акту в ТД встановлена дана вимога "документами, що підтверджують сплату за таку оренду (користування) приміщенням за весь період дії кожного договору у відповідності до його умов"???
Чому учасники повинні надавати дані документи?? як дані документи підтвердять позитивний досвід учасника??
Даною вимогою Ви дискримінуєте учасників, та лобіюєте інтереси конкретного учасника, чим порушуєте законодавство.
В разі не внесення змін в ТД з даного приводу, будемо звертатися в АМКУ!
Відповідь:
Шановний учаснику!
Звертаємося до Вас із проханням уважно вивчати умови тендерної документації. Зазначена Вами умова розміщена у п.2 Додатку 3 до тендерної документації та не має жодного відношення до підтвердження учасниками позитивного досвіду (умови щодо підтвердження досвіду розміщені у п.1 Додатку 3 до тендерної документації).
При цьому, нагадуємо Вам, що відповідно до умов ч.1 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Пунктом 1 ч.2 зазначеної статті, зокрема передбачено вимогу Замовника щодо документального підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Стосовно правових норм, в першу чергу необхідно зазначити норми, визначені ч.4 ст.203 Цивільного Кодексу України «Правочин має вчинятися у формі, встановленій законом». Крім того, ст.208 ЦК України правочини, які згадані у вашому питанні, належать виключно до правочинів, які необхідно вчиняти у письмовій формі.
Також, зокрема ст.1 Закону України «Про бухгалтерський облік» встановлено визначення первинного документу, а саме, це - документ, який містить відомості про господарську операцію. Тобто, при наявності «не фіктивного» договору, кожний з суб’єктів господарювання повинен оформлювати господарські операції саме за допомогою первинних документів (що і вимагається підтвердити за цією процедурою закупівлі).
При цьому, умова, стосовно документального підтвердження учасниками наявності в них обладнання на договірних засадах (у користуванні) по-перше є повністю правомірною (бо підтверджує фактичну наявність такого обладнання у користуванні по справжнім договорам), а по-друге, в разі діяльності суб’єкта господарювання із використанням документів (у тому числі за договорами, вказаними вище), передбачених законодавством, кожен такий суб’єкт матиме відповідні первинні документи, та може надати їх сканкопії у складі документів пропозиції, що повністю спростовує ваше твердження про наявність дискримінаційних умов у тендерній документації Замовника.
Таким чином, виключно Учасники, які мають фіктивні договори (та первинні документи по них), що складені з порушенням вимог діючого законодавства не відповідають вимозі, визначеній Замовником у п.2 Додатку 3 до тендерної документації.
Також, нагадуємо вам, що за використання підроблених документів, відповідно до ст.358 Кримінального Кодексу України, настає кримінальна відповідальність.
Дата відповіді:
09.04.2021 15:21
Відповідь надана
уточнення
Номер:
acedc33c13da49deb61d9e18b4538a2c
Дата опублікування:
08.04.2021 18:14
Опис:
Доброго дня: чи буде вважатися аналогічним договір за предметом: "Монтаж/встановлення системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей при пожежі, системи передачі тривожних сповіщень, системи мовного оповіщення " ? так як закупівлю Ви проводите за ДК на встановлення систем пожежної сигналізації!!
До того ж , відредагуйте закупівлю, оскільки код ДК в оголошенні на встановлення систем пожежної сигналізації, а в назві закупівлі ДК електромонтажні роботи!
Відповідь:
Шановний учаснику!
Щодо першого Вашого питання. В разі, якщо вид, склад, характер робіт (послуг) виконаних Вами за договором, який Ви бажаєте надати у якості аналогічного до виду, складу та характеру робіт за предметом цієї закупівлі для підтвердження наявності відповідного досвіду - це буде основним критерієм в ході оцінки відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям.
Таким чином, в разі наявності аналогічного договору, предметом якого є зокрема «монтаж», але по виду, складу та характеру робіт, виконаних за таким договором вони є співставними роботам за цією закупівлею, у Замовника не буде підстав для неврахування його у якості аналогічного.
Щодо другого питання – нами внесено відповідні зміни до Оголошення. Дякуємо Вам за співпрацю!
Дата відповіді:
09.04.2021 15:20
Відповідь надана
Аналогічна закупівля
Номер:
c42bbeccb1af41dd924c9765e91ee951
Дата опублікування:
08.04.2021 12:35
Опис:
Просимо надати пояснення до закупівлі:
- чи має право замовник проводити по даній закупівлі два тендера одночасно?
- чи є данна закупівля аналогічною з UA-2021-02-26-000459-c?
Відповідь:
Шановний учаснику!
Відповідно до ч.1 ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі», визначена наступна правова норма: «Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації …».
Вами на сторінці даної закупівлі розміщено питання, яке при цьому не стосується положень тендерної документації цих відкритих торгів, як це передбачено вказаною вище нормою Закону та виходить за рамки цієї процедури закупівлі, що суперечить вимогам ст.24 вищевказаного Закону.
При цьому, п.12 ч.1 ст.1 Закону встановлено наступне: «…інформаційний ресурс Уповноваженого органу - веб-сайт, наповнення якого здійснює Уповноважений орган та на якому надаються безоплатні консультації рекомендаційного характеру з питань публічних закупівель, доступ до якого здійснюється за допомогою мережі Інтернет…». Також, п.36 ч.1 ст.1 Закону, зазначено наступні умови: «Уповноважений орган - центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель…».
Крім того, п.12 та п.13 ч.1 ст.9 Закону, у складі основних функцій зазначеного Уповноваженого органу, визначено наступні правові норми: «12) надання узагальнених відповідей рекомендаційного характеру щодо застосування законодавства у сфері закупівель; 13) надання безоплатних консультацій рекомендаційного характеру з питань закупівель на інформаційному ресурсі Уповноваженого органу».
Враховуючи, що розміщене Вами питання не має відношення до змісту тендерної документації за цією закупівлею, пропонуємо Вам звернутися за наданням роз’яснень загального змісту, що стосуються сфери публічних закупівель до Уповноваженого на це державного органу, відповідно до норм чинного законодавства України.
Дата відповіді:
09.04.2021 15:20
Відповідь надана
ISO
Номер:
239f8337d99d44f18a34aafd83b03c87
Дата опублікування:
08.04.2021 12:27
Опис:
Дакуємо Замовнику за невичерпну відповідь.
Питання було поставлено про те що Учаснику для виконання робіт не потрібно данний сертифікат , тим паче на проектні роботи!!!!! Проектування не є предметом закупівлі!
Просимо надати пояснення! або внести відповідні зміни
Відповідь:
Шановний учаснику!
Державними будівельними нормами (ДБН В.2.5-56-2014 «Системи протипожежного захисту»), зокрема п.п.1.1, передбачено, що вимоги зазначених норм поширюються на проектування, монтування, перевірку відповідності і підтримання експлуатаційної придатності систем протипожежного захисту.
Відповідно - органами оцінки відповідності, в разі оцінювання діяльності суб’єктів господарювання на предмет відповідності якісних характеристик їх діяльності за даним напрямком ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. ВИМОГИ», здійснюється поміж іншим оцінка з урахуванням вимог вказаного вище ДБН.
Норми, встановлені ДБН В.2.5-56-2014 є нормами, за якими поміж іншим здійснюється також визначення технічних та якісних характеристик за цією закупівлею, та є такими, що встановлені Замовником у тому числі на підставі п.3 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», згідно якої Замовником у тендерній документації зокрема зазначається: «…інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам…».
Натомість зазначаємо, що оцінка відповідності документів пропозицій учасників – вимогам щодо технічних, якісних характеристик предмету закупівлі, буде здійснюватися Замовником відносно наявності відповідного підтвердження саме за видами та складом робіт, які містяться у технічних вимогам до предмету закупівлі.
Дата відповіді:
09.04.2021 15:19
Відповідь надана
ISO
Номер:
ca2e072cb162410aae020fa3d19ab374
Дата опублікування:
06.04.2021 13:57
Опис:
Доброго дня! Просимо виключити вимогу про наданя сертифікату ISO, тим паче вимога саме на проєктування, що не відповідає взвгвлі предмету закупівлі. Також вимога даного сертифікату є дискремінаційною ( отримання даного сертификатудля учасника є добровільним) , про що також свідчать Рішення АМКУ по подібним закупівлям.
Відповідь:
Шановний учаснику!
Відповідно до п.3 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» замовники у тендерній документації зокрема зазначають інформацію «…про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі)…».
Також, частиною 3 статті 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлюється право замовників, стосовно визначення у складі вимог тендерної документації: «...У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами…».
Враховуючи той факт, що відповідно до наказу ДП «УкрНДНЦ» від 31.12.2015 р. № 221 міжнародний стандарт ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. ВИМОГИ» був прийнятий також у якості Національного стандарту України (ДСТУ ISO 9001:2015), вимога Замовника, щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників Сертифікату відповідності системи управління якістю - встановленим (згідно стандарту ISO 9001:2015) стандартним характеристикам та вимогам, є в повній мірі правомірною вимогою щодо підтвердження відповідності якості послуг учасника – міжнародним та національним стандартам якості у розумінні ЗУ «Про публічні закупівлі».Щодо видів робіт за вказаним ISO, необхідно підкреслити, що вказані види робіт визначені зокрема ДБН В.2.5-56-2014 «Системи протипожежного захисту».
Наявність в учасників сертифікованої системи управління якості, яка відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001, має суттєве значення, оскільки є додатковою гарантією спроможності учасників щодо надання виключно якісних послуг та якісного виконання робіт. Впровадження системи управління якістю відповідно до вимог ДСТУ ISO 9001 на сьогоднішній день є загальнодоступною послугою і будь-яка компанія, що має належний рівень організації управління якістю, має можливість впровадити у себе цей стандарт та отримати відповідний сертифікат.
Таким чином, вимога щодо надання сертифікату системи управління якістю ISO (ДСТУ ISO) 9001:2015 не є дискримінаційною, що також підтверджується численними рішеннями постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Дата відповіді:
07.04.2021 13:34
Відповідь надана
Аналогічна закупівля
Номер:
c438dfde22124e659ba1e9ea4318d81f
Дата опублікування:
06.04.2021 13:48
Опис:
Прошу надати пояснення з приводу проведенна Вами аналогічної закупівлі , яка знаходиться зараз у стадії кваліфікації? UA-2021-02-26-000459-c
Відповідь:
Шановний учаснику!
Відповідно до ч.1 ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі», визначена наступна правова норма: «Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру…».
Вами на сторінці даної закупівлі розміщено питання, яке при цьому не стосується положень тендерної документації цих відкритих торгів, як це передбачено вказаною вище нормою Закону. Крім того, Ваша вимога виходить за рамки цієї процедури закупівлі, що суперечить вимогам ст.24 вищевказаного Закону.
Крім того, згідно абз.5 ч.1 ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено наступне: «Для поновлення перебігу тендеру замовник повинен розмістити роз’яснення щодо змісту тендерної документації…».
Враховуючи, що розміщене Вами питання не має відношення до змісту тендерної документації, просимо наступного разу більш чітко формулювати питання відносно незрозумілих для вас положень тендерної документації у електронній системі закупівель відповідно до норм чинного законодавства України. Дякуємо за співпрацю.
Дата відповіді:
07.04.2021 13:36