-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Обробка вогнетривким розчином дерев'яних конструкцій покрівель лікувального корпусу № 2 та лікувального корпусу № 4 КНП «Волочиська багатопрофільна лікарня» за адресою: Хмельницька обл., м. Волочиськ, вул Незалежності, 68
Мова: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською та/або російською мовами. Категорія замовника: п. 3 ч. 4 ст. 2 Закону
Завершена
150 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 750.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 750.00 UAH
Період уточнення:
05.04.2021 12:02 - 09.04.2021 09:00
Без відповіді
ДИСКРИМІНАЦІЙНІ ВИМОГИ
Номер:
06d37e77d1524d6ca96e2a3893afadb4
Дата опублікування:
08.04.2021 15:57
Опис:
Доброго дня!
Обгрунтуйте, будь ласка, опираючись на які норми чинного законодавства, ви вимагаєте вогнезахисний засіб з температурою самозаймання 595 градусів???
Що ще за температура? Чому саме такий показник? Чи логічно вимагати показник температури самозаймання 595 градусів, якщо температура горіння деяких порід дерев 468 градусів. Температура самозаймання не може бути вищою від температури горіння. На ринку України є один вогнезахисний засіб, в протоколі випробувань температури самозаймання якого зазначено, що самозаймання не відбулося за 600 градусів.
Дана вимога є лобіюванням інтересів виробника вогнезахисного засобу WOOD SAVER - ТОВ "БІЛДІНГ ПРОТЕКТ". З великою ймовірністю, переможцем даної закупівлі буде ТОВ "Роял Вест Сервіс", під якого розроблена ваша тендерна документація. Це стосується не лише температури самозаймання, а і наявності інших вимог, які не вимагаються чинним законодавством, а отримані добровільно потенційним учасником-переможцем:
- Протоколи, що підтверджують прогнозований (очікуваний) строк придатності просоченої деревини та температуру самозаймання деревини не нижче 595 градусів Цельсія.
- Сертифікат ISO 9001:2015
- Сертифікат ISO 14001:2015
- Чинні на дату подання та протягом строку надання послуг Свідоцтва про проходження навчання за напрямком протипожежного призначення: вогнезахист (вогнезахисне просочування глибоке чи поверхневе, вогнезахисне обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисне заповнення.
- Скан-копії особових медичних книжок на кожного з працівників зазначеного в довідці, нової форми первинної облікової документації №1-ОМК «Особиста медична книжка», затвердженою наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21 лютого 2013 № 150.
Чину копію посвідчень виконавців, та витяг з протоколу про проходження навчання та перевірки знань з питань пожежної безпеки, а саме: «Пожежна безпека. Пожежно-технічний мінімум» в організаціях.
- Виконавець повинен надати послуги з вогнезахисного обробляння дерев’яних елементів конструкцій даху з обов’язковим затвердженням проекту в органі ДСНС в Хмельницькій області.
-Для перевірки відповідності робіт вогнезахисту Виконавець робіт з вогнезахисту надає результати лабораторних випробувань дослідно-випробувальною лабораторією Аварійно-рятувального загону спеціального призначення ГУДСНС України у Хмельницькій області проб елементів дерев’яних конструкцій, що відібрані у будівлях, які підлягали обробці та акт визначення вологості деревини.
Усі ці документи, за винятком протоколу визначення прогнозованого строку вогнезахисної ефективності, не є обов'язковими, проте за дивним збігом обставин прописані в тендерній документації. Щодо погодження проектів в ДСНС - ця вимога є неправомірною та суперечить чинному законодавству. До повноважень ДСНС не входить погодження проектів. Раніше діяв наказ № 38 від 02.09.2004 року МІНІСТЕРСТВА УКРАЇНИ З ПИТАНЬ НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ в якому боло вказано що що проекти з надання послуг протипожежного призначення повинні погоджуватись в ДСНС. Зараз цей наказ втратив чинність. Тобто проекти не погоджуються в ДСНС.
Щодо лабораторних випробувань дослідно-випробувальною лабораторією Аварійно-рятувального загону спеціального призначення ГУДСНС України у Хмельницькій області проб елементів дерев’яних конструкцій, що відібрані у будівлях, які підлягали обробці, повідомляємо, що замовники мають право залучати будь-які акредитовані ограни для проведення експертизи зразків та не зобов'язані проводити експертизу у органі, на який вказує замовник.
Щодо акту огляду в період уточнень - що це за обмеження? Чому саме в період уточнень і для чого взагалі він потрібен, якщо кошторис складається виходячи з площі обробки та регламенту на вогнезахисний засіб, опираючись на ДБН. Якщо ви вже вимагаєте акт огляду, то приберіть, будь ласка, обмеження щодо періоду обстеження.
Просимо прибрати дискримінаційні вимоги з тендерної документації, які чітко вказують на потенційного переможця торгів - ТОВ "Роял Вест Сервіс" та повідомляємо, що маємо намір та можливість повідомити Держаудитслужбу про порушення, ймовірно, змову на торгах з метою прозорого проведення закупівлі та притягнення до відповідальності винних службових осіб замовника, накладення штрафу на учасника та заборони участі в торгах відповідно до норм чиного законодавтва та ЗУ "Про економічну конкуренцію".