-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
рукавички, перев'язувальні матеріали, шприци, системи
31 найменування (одиниці виміру)
Завершена
312 101.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 121.01 UAH
мін. крок: 1% або 3 121.01 UAH
Період уточнення:
23.05.2017 15:47 - 29.05.2017 15:52
Відповідь надана
Разбивка лотов
Номер:
2c74702a15e3486fbfedb1ee0ee27043
Дата опублікування:
26.05.2017 16:00
Опис:
В виду наличие позиции №14 в одном лоте со всей остальной продукцией, Вы накладываете монопольную поставку только от одного поставщика. Так как позиция №14 завозится лишь одним импортером в Украину, и он даёт гарантийное письмо только "своим фирмам", отдельно же приобрести данную позицию у этого импортера невозможно, и соответственно получить от него гарантийное письмо нереально. Данный тендер является "заказным". Невыведение этой позиции в отдельный лот можно рассматривать как "заказной тендер", и мы будем вынуждены отправить официальные письма во все контролирующие инстанции.
Відповідь:
На ваш запит стосовно наявності позиції № 14 в одному лоті зі всією продукцією та ставлення монопольного постачання від одного постачальника, а також твердження, що цей тендер є «замовним», комунальна установа «Запорізький обласний центр з профілактики та боротьби зі СНІДом» Запорізької обласної ради повідомляє наступне.
Під час складання тендерної документації за предметом закупівлі: ДК 021:2015 код 33140000-3 Медичні матеріали (рукавички, перев'язувальні матеріали, шприци, системи) замовник керувався Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зокрема, ч. 1 ст. 3, а саме: «Закупівля здійснюється за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням».
Відповідно до вимог ст. 5 Закону замовником забезпечено вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої Законом.
Стосовно вимоги щодо визначення окремого лоту повідомляємо, що згідно з п. 18 ч. 1 ст. 1 Закону, предмет закупівлі це товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції.
Відповідно до вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель, замовник керуючись своїм правом, формує предмет закупівлі в залежності від специфіки роботи закладу, відділень, обсягів та можливостей планових та екстрених поставок товару. Жодним нормативно-правовим актом не заборонено подавати номенклатуру продукції в одному або в декількох лотах.
Позиція № 14 в Додатку № 3 тендерної документації «Рукавички хірургічні подвійні стерильні неопудрені р.7.5» предназначені для високого ступеню захисту рук медичного персоналу під час хірургічних маніпуляцій у ВІЛ інфікованих пацієнтів. Повинні складатись з двох пар рукавичок різного матеріалу виготовлення та забарвлення. Перша пара (що одягається на руку) - неопудрені, гіпоалергичні, текстуровані, повинні мати анатомічну форму. Друга пара (одягається поверх першої пари рукавичок) - стерильні, опудрені, текстуровані. Повинні бути запаковані 2 пари в стерильну індивідуальну упаковку. Це особливо специфічний товар.
Відсутність або перебої у постачанні, або постачання неякісного (фальсифікованого) товару може негативно позначитися на процесі та якості надання медичної допомоги ВІЛ-інфікованим пацієнтам.
Крім того, пунктом 11 Форми тендерної пропозиції Додатку № 1 Замовником передбачено право Учасника подати еквівалент товару.
Щодо інформації про «замовний тендер» ви помиляєтесь, так як відкриті торги на закупівлю Медичних матеріалів код за ДК 021:2015 – 33140000-3 (рукавички, перев'язувальні матеріали, шприци, системи) вже проводиться третій раз. Двічі були відмінені відповідно до абз. 6 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата відповіді:
31.05.2017 16:51
Відповідь надана
Разбивка лотов
Номер:
58fdcf4922ff487cb11413d666567bd1
Дата опублікування:
24.05.2017 09:27
Опис:
Просим Вас разбить продукцию на лоты, а именно позицию №14 - вывести в отдельный лот. Так как данная позиция завозится в Украину лишь одним импортёром, что соответственно накладывает монопольный аспект на всю закупку.
Відповідь:
На ваш запит стосовно відокремлення позиції № 24 Додатку № 3 тендерної документації, комунальна установа «Запорізький обласний центр з профілактики та боротьби зі СНІДом» Запорізької обласної ради повідомляємо, що що під час складання тендерної документації за предметом закупівлі: ДК 021:2015 код 33140000-3 Медичні матеріали (рукавички, перев'язувальні матеріали, шприци, системи) замовник керувався Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зокрема, ч. 1 ст. 3, а саме: «Закупівля здійснюється за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням».
Відповідно до вимог ст. 5 Закону замовником забезпечено вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої Законом.
Стосовно вимоги щодо визначення окремого лоту повідомляємо, що згідно з п. 18 ч. 1 ст. 1 Закону, предмет закупівлі це товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції. Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом.
Порядок визначення предмета закупівлі, затверджено наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 (із змінами) (далі – Наказ).
Відповідно до п. 1 розділу II Наказу, передбачено, що предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 № 1749, за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
При цьому замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Згідно з п. 37 ч. 1 ст. 1 Закону передбачено, що частина предмета закупівлі (лот) - визначена замовником частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції.
Отже, відповідно до вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель, замовник керуючись своїм правом, формує предмет закупівлі в залежності від специфіки роботи закладу, відділень, обсягів та можливостей планових та екстрених поставок товару. Жодним нормативно-правовим актом не заборонено подавати номенклатуру продукції в одному або в декількох лотах.
Позиція № 14 в Додатку № 3 тендерної документації «Рукавички хірургічні подвійні стерильні неопудрені р.7.5» предназначені для високого ступеню захисту рук медичного персоналу під час хірургічних маніпуляцій у ВІЛ інфікованих пацієнтів. Повинні складатись з двох пар рукавичок різного матеріалу виготовлення та забарвлення. Перша пара (що одягається на руку) - неопудрені, гіпоалергичні, текстуровані, повинні мати анатомічну форму. Друга пара (одягається поверх першої пари рукавичок) - стерильні, опудрені, текстуровані. Повинні бути запаковані 2 пари в стерильну індивідуальну упаковку. Це особливо специфічний товар.
При опрацюванні питання щодо проведення процедури закупівлі за зазначеним предметом закупівлі, замовник, зокрема, орієнтувався на нормативно-правові акти МОЗ України. Враховуючи зазначене, потенційним учасником процедури може бути як виробник, так і дистриб’ютор.
Відсутність або перебої у постачанні, або постачання неякісного (фальсифікованого) товару може негативно позначитися на процесі та якості надання медичної допомоги ВІЛ-інфікованим пацієнтам.
З метою надання безперебійної, якісної медичної допомоги ВІЛ-інфікованим пацієнтам та запобігання закупівлі фальсифікатів та дотримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості, якості та зі строками придатності замовником, у вимогах тендерної документації за зазначеним предметом закупівлі передбачено надання учасниками оригіналу гарантійного листа виробника (виробництва, філії виробника, які їх відповідно повноваження поширюються на території України), яким виробник підтверджує можливість поставки предмету закупівлі цих електронних торгів зі строками придатності, кількості та терміни, визначені Замовником торгів (надати оригінал такого гарантійного листа).
Таким чином, керуючись вимогами чинного законодавства у сфері публічних закупівель, враховуючи нагальну потребу в закупівлі цього товару та специфічні характеристики цих рукавичок, з метою дотримання принципів здійснення публічних закупівель, зокрема, добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінації учасників та максимальної економії та ефективності використання коштів місцевого бюджету, а також для забезпечення надання безперебійної, екстреної, спеціалізованої медичної допомоги ВІЛ-інфікованим м. Запоріжжя та області замовником визначено предмет закупівлі враховуючи медико-технічні вимоги до нього.
Дата відповіді:
26.05.2017 14:20