• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Реконструкція Теребовлянського дитячого-ясла садочку «Ромашка» загального розвитку з впровадженням енергозберігаючих заходів (влаштування шатрового даху, заміна віконних та дверних блоків, утеплення фасадів) по вул.Паращука 16 «А» в м.Теребовля Тернопільської області»

(ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) "Правила визначення вартості будівництва" Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська. Пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення пропозиції (відповідно до оголошення про закупівлю). Документ, що підтверджує надання Учасником забезпечення пропозиції повинен бути оформлений у відповідності до вимог чинного законодавства України. Строк дії забезпечення пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Банківська гарантія повинна бути безвідкличною. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. Банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється замовником.

Завершена

4 811 350.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 24 056.75 UAH
Період уточнення: 02.04.2021 15:08 - 04.05.2021 00:00
Відповідь надана

Досвід виконання робіт?

Номер: c35566f96b894b3baca11106edd63950
Дата опублікування: 06.04.2021 14:49
Опис: 2. Шановний Замовнику. Відповідно до пункту 3.4. Додатку 1 до тендерної документації Учасники повинні підтвердити досвід виконання робіт зазначених у технічному завданні (Додаток 2 до тендерної документації) одним договором або сумарно зокрема - прокладання повітропроводів з оцинкованої сталі. Не зрозумілою є дана вимога про наявність конкретного досвіду, оскільки умовами технічного завдання та умовами даної закупівлі не передбачено виконання такого виду робіт. На підставі вище викладеного просимо Вас виключити вимогу про обов’язкову наявність досвіду виконання саме робіт з прокладання повітропроводів з оцинкованої сталі, так як вони не мають ніякого відношення до даної закупівлі.
Відповідь: Доброго дня! На засіданні тендерного комітету буде розглянуте дане питання та буде прийнято рішення щодо внесення змін до п. 3.4 Додатку 1 до тендерної документації «про обов’язкову наявність досвіду виконання, а саме робіт з прокладання повітропроводів з оцинкованої сталі». Також зазначаємо, що при формуванні тендерної документації, тендерний комітет опирався на технічне завдання, яке містить подібні роботи. Дякуємо за запитання
Дата відповіді: 08.04.2021 18:02
Відповідь надана

Щодо відгуку?

Номер: 58428b4331394ccebacfe8ad9073baab
Дата опублікування: 06.04.2021 14:48
Опис: 1. Шановний Замовнику. Відповідно до пункту 3.3. Додатку 1 до тендерної документації учасники в складі пропозиції повинні надати оригінал позитивного листа-відгука(ів) про співпрацю по договору від Замовника будівництва, що вказані в інформаційній довідці про виконання аналогічного (их) договору(ів). Відгук повинен мати посилання на договір, який виконувався та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу. Також у відгуку повинно бути зазначено, що він надається управлінню капітального будівництва Тернопільської ОДА у складі тендерної пропозиції учасника для участі у закупівлі (вказати конкретну назву закупівлі). Дана вимога є дискримінаційною по відношенню до учасників, які не мають змоги отримати відгук адресований саме управлінню капітального будівництва Тернопільської ОДА оскільки Замовники за аналогічними договорами відмовляться надавати відгуки адресовані не виконавцю робіт, а сторонній організації. Вважаємо, що умови Тендерної документації, порушують Принципи здійснення закупівель встановлених Законом України «Про публічні закупівлі», а саме принципами відкритості і прозорості на всіх стадіях закупівель та не дискримінації учасників що в свою чергу призводить до неможливості участі, як Товариства, так і інших суб’єктів господарювання (потенційних учасників) в цій закупівлі (обмежує коло учасників, які можуть взяти участь у вказаній закупівлі). Статтею 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Законом України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Просимо Вас виключити із тендерної документації вимогу про те, що відгук надається саме управлінню капітального будівництва Тернопільської ОДА у складі тендерної пропозиції учасника для участі у закупівлі. У разі ігнорування даного звернення ми будемо вимушені звернутися за захистом своїх прав до органу оскарження.
Відповідь: Доброго дня! Встановлена вимога пункт 3 частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» а саме: 2. Замовник установлює один або декілька з тих кваліфікаційних критеріїв: 2) Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); Тобто саме документальне підтвердження виконання договорів, оскільки надання укладеного договору не є підтвердженням його виконання тому для підтвердження вимагаються документи а саме: відгуки від замовників по аналогічних договорах; Зважаючи на зміст запитання вами не обґрунтовано причини відмови Замовника по аналогічних договорах надавати відгук адресований саме управлінню капітального будівництва Тернопільської ОДА не має логічності не вказати в відгуку нас, як адресанта який в подальшому надається саме нам. Законом надано право саме Замовнику визначати, яким має бути спосіб документального підтвердження кваліфікаційних критеріїв. Тому Замовник скористався своїм правом та в якості способу документального підтвердження виконання аналогічних договорів визначив необхідність подання копію(ї) позитивного(их) відгуку(ів) замовника(ів) (за наданим(-и) аналогічним (-и) договором (-ами). При цьому, у відгуку має бути зазначено, що він надається управлінню капітального будівництва Тернопільської ОДА у складі тендерної пропозиції учасника для участі у закупівлі (вказати конкретну назву закупівлі). Спірна вимога стосовно необхідності зазначення у відгуку кому і до якої закупівлі він надається не має дискримінаційного характеру, оскільки передбачає рівний підхід до всіх учасників процедури закупівлі. З врахуванням зазначених підходів, наголошуємо, що спірна вимога не ставить потенційного учасника у невигідне чи нерівне становище порівняно з іншими учасниками процедури закупівлі – потреба в отримані "свіжого" відгуку виникає у всіх суб’єктів господарювання які, ознайомившись із тендерною документацією, виявили бажання взяти участь в Процедурі закупівлі."
Дата відповіді: 08.04.2021 18:08
Відповідь надана

НА ЯКІЙ ПІДСТАВІ ЗАМОВНИК ВИМАГАЄ ЛИСТИ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІД ОРЕНДОДАВЦІВ

Номер: 252a69af5b5b4617996969e4a05941e6
Дата опублікування: 06.04.2021 09:17
Опис: Шановний замовнику! Ви вимагаєте від учасників подати: "оригінал(-и) листа-підтвердження (листів-підтверджень) від орендодавця, власника, лізингодавця тощо із зазначенням замовника закупівлі, підтверджуючого відсутність заперечення на використання його машин, механізмів та техніки Учасником протягом періоду виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі (вказати конкретну назву предмету закупівлі) із зазначенням переліку техніки (машин, механізмів, техніки що залучається)". ПРОТЕ, дана вимога не відноситься до кваліфікаційних, так як не підтверджує ні однієї кваліфікуючої характеристики. ЗАУВАЖИМО, що підтвердженням на право використання орендованих (суборендованих) машин, механізмів та техніки є тільки Договори оренди (надання послуг чи інші) так як тільки Договір є юридичним фактом і встановлює юридичні наслідки! Внаслідок укладення договору у сторін виникають права та обов'язки, а тому, якщо самими умовами Договору не передбачено надавання згоди Орендодавця, відповідно і Орендарю не потрібно такої згоди для реалізації своїх прав щодо визначного майна. Листи-підтвердження, в свою чергу, не несуть ні одного юридичного факту щодо правомочності, не породжують юридичних наслідків, а тому немає змісту встановлювати таку вимогу. Вказана вимога тільки породжує складнощі для подання ТП учасників. Вимагаємо усунути дану вимогу, так як вона не відповідає для підтвердження клафікійного критерію, а також порушує статтю 5 Закону України "Про публічні закупівлі".
Відповідь: Доброго дня! Пункт 1.1 частини 1 додатку 1 до тендерної документації передбачає: учасник може підтвердити «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», як власною технікою так і орендованою. Замовник не може передбачити умов договорів оренди, а з іншої сторони орендодавець, власник, лізингодавець техніки не володіє інформацією про умови, термін та місце використання його техніки, тому надання учасником листа підтвердження від орендодавця, власника, лізингодавця техніки є однією із гарантій, що останній володіє інформацією про умови, термін та місце використання його техніки та не має заперечень на використання машин, механізмів та техніки Учасником протягом періоду виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі і за необхідності погодиться продовжити договір оренди. Умовами пункт 1.1 частини 1 додатку 1 до тендерної документації учасникам надано право підтвердити «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» орендованою технікою, а лист-підтвердження від орендодавця є гарантією до договору оренди.
Дата відповіді: 08.04.2021 18:05
Відповідь надана

Дискримінація учасників

Номер: 9a1922cf5b294c63a04f8338ab729e46
Дата опублікування: 05.04.2021 12:56
Опис: Прохання вилучити даний пункт (7.) з тендерної документації поскільки він являється дискримінаційним (Є відповідні рішення судів) (7. Учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати сертифікат про аудит, який підтверджує, що система управління якістю відповідає ДСТУ ISO 9001:2015 «Система управління якістю. Вимоги», виданий органом сертифікації акредитованим Національним агентством акредитації України на видачу зазначеного сертифікату.)
Відповідь: Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» «тендера документація може містити іншу інформацію», а також згідно частини 5 статті 23 Закону «Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.» Оскільки предметом закупівлі є виконання робіт з реконструкції закладу дитячого розвитку то дані роботи повинні виконуватись на належному якісному рівні учасником який має відповідні сертифікати «Система управління якістю». Зважаючи на те що акредитованих органів сертифікації є достатньо для учасників дана вимога підтвердити, що їх система управління якістю відповідає ДСТУ ISO 9001:2015 «Система управління якістю. Вимоги» не створює обмежень. Дякуємо за запитання.
Дата відповіді: 08.04.2021 09:28
Відповідь надана

А ЯКЩО УЧАСНИК МОЖЕ ВИКОНАНТИ ТАКІ РОБОТИ ЗА ДОПОМОГОЮ ІНШОЇ ТЕХНІКИ, НА ЯКІЙ ПІДСТАВІ І ЧИМ ВИ ПІДТВЕРДЖУЄТЕ САМЕ ТАКИЙ НЕОБХІДНИЙ ПЕРЕЛІК??

Номер: a01f136bce704c3ca8c1424b8c50a822
Дата опублікування: 05.04.2021 11:26
Опис: Відомості подаються згідно запропонованої форми про наявність матеріально-технічної бази учасника, що визначена у даному Додатку (зразок довідки додається у таблиці «а»). Довідка повинна містити інформацію про наявність у власності/користуванні Учасникамашин, механізмів та техніки в кількості не менше, визначеної в тендерній документації, а саме: - підйомний самохідний кран, вантажопідйомністю не менше 10 т - 1 одиниця; - автомобіль вантажний вантажопідйомністю не менше 5 т - 1 одиниця; - екскаватор - 1 одиниця; - навантажувачодноковшевийвантажопідйомністю не менше 1 т - 1 одиниця; - агрегат зварювальнийпересувний з бензиновимдвигуном, з номiнальнимзварювальнимструмом 250-400 А (або аналог) - 1 одиниця; - Компресор пересувний – 1 одиниця; - Пiдiймачiщогловiбудiвельнi, вантажопiдйомнiсть 0,5 т - 1 одиниця;
Відповідь: Доброго дня! Вимога частини 1 додатку 1 до тендерної документації «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Даний кваліфікаційний критерій передбачений пунктом 1 частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та з дотриманням вимог абзацу другого частини 3 статті 16 Закону тому нами, встановлено даний критерій задля забезпечення залучення надійних підрядників для виконання робіт по закупівлі. Пунктам 1,1 частини 1 додатку 1 до тендерної документації умови передбачають учасник може підтвердити як власною технікою так і орендованою, а також згідно пункту 1,2 частини 2 додатку 1 до тендерної документації передбачено залучення потужності інших суб’єктів господарювання, як субпідрядників/співвиконавців для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційним критеріям таким, як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Обладнання, матеріально-технічна база та технологій визначається на основі технічного завдання та відомості ресурсів робочого проекту по закупівлі робіт. Нами як замовником встановлюються мінімальна вимога щодо підтвердження кількості техніки, обладнання, яка буде виконуватись при виконанні робіт .
Дата відповіді: 08.04.2021 09:24
Відповідь надана

А ЯКЩО УЧАСНИКУ НЕ ВИСТАЧАЄ 100-1000 ГРН. ЦЕ ОЗНАЧАЄ, ЩО ВІН НЕ МОЖЕ ВЗЯТИ УЧАСТЬ, АБО ЩО ЙОГО ТОЧНО БУДЕ ДИСКВАЛІФІКОВАНО?? ЦЕ ДИСКРМІНАЦІЯ!

Номер: 16dd2f4b6ee141b5a5ca201b3d78b555
Дата опублікування: 05.04.2021 11:25
Опис: Учасник документально підтверджує наявність річного доходу(обороту) грошових коштів учасника за 2020 рік, який повинен бути не меншим ніж очікувана вартість предмета закупівлі.
Відповідь: Доброго дня! Вимога п.4 додатку 1 до тендерної документації «Наявність фінансової спроможності, яка підтверд-жується фінансовою звітністю.» передбаченена пунктом 4 частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та з дотриманням вимог частини 3 статті 16 закону тому нами, як замовником прийнято рішення встановлення даного критерію задля забезпечення залучення надійних підрядників для виконання робіт по закупівлі. Саме наявність відповідного річного доходу(обороту) грошових коштів учасника за 2020 рік є одним із ключових показників, що учасник зможе забезпечити закупівлю матеріалів та виконання робіт у встановлені строки. Щодо запитання НА ЯКІЙ ПІДСТАВІ ЗАМОВНИК ВИМАГАЄ ПЕВНИЙ ПЕРЕЛІК АНАЛОГІЧНИХ РОБІТ?? ЦЕ ДИСКРИМІНАЦІЯ!! А якщо двох-трьох робіт не буде в актах, то що означає, що в підрядник НЕ МОЖЕ БРАТИ УЧАСТЬ?? Дата подання: 05 квітня 2021 11:23 введення об’єктів в експлуатацію. 3.4. Учасники повинні підтвердити досвід виконання робіт зазначених у технічному завданні (Додаток 2 до тендерної документації) одним договором абосумарно, а саме: - мурування стін з газобетоних блоків (цегли); - улаштування покриттів з керамічних плиток на розчині із сухої клеючої суміші; - шпаклювання стель шпаклівкою; - шпаклювання стін шпаклівкою; - шпаклювання стiн і укосів мiнеральноюшпаклiвкою; - штукатурення стiн; - улаштування покрiвель iз металочерепицi; - прокладання повітропроводів з оцинкованої сталі Додатково надаємо відповідь Згідно пункт 3 частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» а саме: 2. Замовник установлює один або декілька затих кваліфікаційних критеріїв: 2) Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); Тобто саме документальне підтвердження виконання договорів, оскільки надання укладеного договору не є підтвердженням його виконання, а також предмет договору не надає виключної інформації про роботи які виконувались по об’єкту тому для підтвердження вимагаються документи а саме: «Акти приймання виконаних робіт» є одним із документів в якому описані види робіт, їх обсяги та строки виконання; Встановлена вимога дозволяє замовнику чітко побачити види, об’єми робіт, які підтверджують досвід учасника і не суперечать Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата відповіді: 08.04.2021 09:22
Відповідь надана

НА ЯКІЙ ПІДСТАВІ ЗАМОВНИК ВИМАГАЄ ПЕВНИЙ ПЕРЕЛІК АНАЛОГІЧНИХ РОБІТ?? ЦЕ ДИСКРИМІНАЦІЯ!! А якщо двох-трьох робіт не буде в актах, то що означає, що в підрядник НЕ МОЖЕ БРАТИ УЧАСТЬ??

Номер: 156b20d99c7c4d01bdc7e7d4ab373dbb
Дата опублікування: 05.04.2021 11:23
Опис: введення об’єктів в експлуатацію. 3.4. Учасники повинні підтвердити досвід виконання робіт зазначених у технічному завданні (Додаток 2 до тендерної документації)одним договором абосумарно, а саме: - мурування стін з газобетоних блоків(цегли); - улаштування покриттів з керамічних плиток на розчині із сухої клеючої суміші; - шпаклювання стель шпаклівкою; - шпаклювання стін шпаклівкою; - шпаклювання стiн і укосів мiнеральноюшпаклiвкою; - штукатурення стiн; - улаштування покрiвельiзметалочерепицi; - прокладання повітропроводів з оцинкованої сталі.
Відповідь: Доброго дня! Згідно пункт 3 частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» а саме: 2. Замовник установлює один або декілька з тих кваліфікаційних критеріїв: 2) Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); Тобто саме документальне підтвердження виконання договорів, оскільки надання укладеного договору не є підтвердженням його виконання тому для підтвердження вимагаються документи а саме: - відгуки від замовників по аналогіних договорах; - документ (встановленого взірця), що засвідчують готовність об’єктів до експлуатації підтверджує виконання робіт і введення об’єкта в експлуатацію, а також вимоги документації не обмежують можливості учасника йому надається право надати лист роз’яснення з посиланням на сторінку сайту уповноваженого, видавати такі документи органу, де розміщено інформацію про введення об’єктів в експлуатацію. Встановлені вимоги дозволяють замовнику чітко побачити рівень досвіду учасника в виконанні подібних робіт і не суперечать Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата відповіді: 08.04.2021 09:01
Відповідь надана

ДОКУМЕНТИ ПРО "що засвідчують готовність об’єктів до експлуатації"???

Номер: 6c888c9d0f58497eae71f527a9aaf235
Дата опублікування: 05.04.2021 11:21
Опис: Учасники, а тобто підрядники, виконовували аналогічні роботи по договорах- ПРОТЕ, жоден підрядник не здає об’єкт в експлуатацію, це виключно завдання Замовника, а тому якщо об’єкт не зданий в експлуатацію, це не означає, що підрядник не виконав роботу?? А також роботи на об'єкті можуть (найчастіше так і є) буди поділені не на один договір підряду, а на декілька, в мірі поступлення фінансування чи з інших причин...А об'єкт здається в есксплуатацію, коли роботи виконанаі в повному обсязі. Тому, така вимога є дискримінаційною та неправомірною!!!
Відповідь: Доброго дня! Згідно пункт 3 частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» а саме: 2. Замовник установлює один або декілька з тих кваліфікаційних критеріїв: 2) Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); Тобто саме документальне підтвердження виконання договорів, оскільки надання укладеного договору не є підтвердженням його виконання тому для підтвердження вимагаються документи а саме: - відгуки від замовників по аналогіних договорах; - документ (встановленого взірця), що засвідчують готовність об’єктів до експлуатації підтверджує виконання робіт і введення об’єкта в експлуатацію, а також вимоги документації не обмежують можливості учасника йому надається право надати лист роз’яснення з посиланням на сторінку сайту уповноваженого, видавати такі документи органу, де розміщено інформацію про введення об’єктів в експлуатацію. Встановлені вимоги дозволяють замовнику чітко побачити рівень досвіду учасника в виконанні подібних робіт і не суперечать Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата відповіді: 08.04.2021 08:57
Відповідь надана

НА які підставі замовник вимагає в наявності в учачсника точну кількість працівників певних спеціальностей??

Номер: a2680ccdc21f45b0be35395b5461cc13
Дата опублікування: 05.04.2021 11:15
Опис: Така умова є явно дискримінаційною, адже неможливо знайти учасника (хіба той, під кого ці умови написані) в якого буде в наявності власне такий перелік працівників, яки ви вимагаєте в умовах?!! Окрім того, учасники мають право залучати субпідрядні організації, працівників по цивільно-правових угодах??!
Відповідь: Доброго дня! Вимога частини 2 додатку 1 до тендерної документації «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Даний кваліфікаційний критерій передбачений пунктом 2 частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та з дотриманням вимог абзацу другого частини 3 статті 16 Закону тому нами, як замовником прийнято рішення встановлення даного критерію задля забезпечення залучення надійних підрядників для виконання робіт по закупівлі. Пунктами 2.3 та 2.4 частини 2 додатку 1 до тендерної документації передбачено: 2.3. «Наявність в учасника працівників згідно підпунктів 2.1. та 2.2. підтверджується оригіналом/копією штатного розпису (за наявності), якщо ж учасник не складає штатного розпису то наявність працівників може бути підтверджена оригіналами інших документів, передбаченими чинним законодавством України, на кожну особу зазначену у довідці. 2.4. Якщо учасник залучатиме потужності інших суб’єктів господарювання, як субпідрядників/співвиконавців для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційним критеріям таким, як наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід то такий учасник підтверджує їх наявність у субпідрядників/співвиконавців документами, які є аналогічними документам, встановленими для Учасників у відповідності до умов пунктів 2.1 – 2.3. А також, надає у складі тендерної пропозиції оригінал(-и) листа-підтвердження (листів-підтверджень) від субпідрядників/співвиконавців із зазначенням замовника та учасника закупівлі, підтверджуючого виконання робіт (надання послуг) як субпідрядник/співвиконавець протягом періоду виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі (вказати конкретну назву предмету закупівлі) із зазначенням ПІБ та посад працівників субпідрядника/співвиконавця, що залучатимуться до виконання робіт (надання послуг). А також кількість працівників визначається на основі технічного завдання та відомості ресурсів робочого проекту по закупівлі робіт. Нами як замовником встановлюються мінімальна вимога щодо підтвердження кількості працівників і саме тих, які будуть виконувати функції із організації та виконання робіт .
Дата відповіді: 08.04.2021 08:49