-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
09130000-9 Бензин , Дизельне паливо (талони), дизельне паливо (налив)
Завершена
960 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 800.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 800.00 UAH
Період уточнення:
02.04.2021 14:56 - 08.04.2021 15:01
Без відповіді
дискримінаційні вимоги гарантійний лист АЗС
Номер:
65de46e4c9034bc690636fed4e6dc5c9
Дата опублікування:
08.04.2021 13:53
Опис:
У п.2.5. Додатку 1 потрібно надати :
-« Гарантійний лист від власника АЗС адресований учаснику з вказанням номера закупівлі, виданий не раніше дати оголошення даної процедури, про гарантування заправок автотранспорту за талонами встановленого зразка на АЗС згідно наданого переліку, який повинен містити назву, місцезнаходження кожної АЗС та зразки талонів , за яким буде здійснюватися заправлення автомобілів.»
Дана вимога, очевидно, є необгрунтованою, дискримінаційною та значно обмежує коло учасників. Відповідно до Технічних вимог та Умов Проекту договору ПОСТАЧАЛЬНИКОМ товару є УЧАСНИК ЗАКУПІВЛІ, а не Власник АЗС, ТОМУ лише Учасник має гарантувати поставку товару. Крім того, у договорах співпраці з АЗС (партнерські, оренди, користування, через емітентів тощо) прописані гарантії поставки та значні штрафи за невиконання договору у повному обсязі, у тому числі після закінчення строку договору.
Тому, Дана вимога зумовлює втручання в господарську діяльність іншого суб’єкта господарювання, який не бере участі в закупівлі. Тому, Власник АЗС може гарантувати поставку лише партнеру учаснику, так як у Власника АЗС не буде прямого договору із Замовником.
Враховуючи вищенаведене, гарантійний лист від Власника АЗС жодним чином не впливає на умови виконання договору між Замовником та Учасником щодо постачання товару через мережу АЗС без - відбудеться обов’язково
Вашою вимогою порушено частину 5 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі», які передбачають: Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників..
Таким чином, звертаємось до Вас, з метою усунення дискримінаційних умов до учасників торгів, внести зміни до оголошення в частині додатку 1 технічні вимоги, де виключити «Гарантійний лист від власника АЗС».
У разі не задоволення нашої Вимоги, будемо змушені звернутися до державної аудиторської служби України.
Без відповіді
Додаток 1 Дизельне паливо
Номер:
8d9a13c0a44d4e73a141e5a3dceed5f7
Дата опублікування:
08.04.2021 13:36
Опис:
У додатку 1 вказано, що дизельне паливо (талони та налив) повинне відповідати ДСТУ 7687:2015 “Бензин автомобільний Євро. Технічні умови ”, що є невідповідністю до діючих стандартів. Учасники не зможуть підтвердити дану невідповіність.
Просимо внести зміни в цій частині та вказати ДСТУ для дизельного палива.
Без відповіді
дискримінаційні вимоги АЗС
Номер:
1900c0fb931b4bd984e386c9adc6906e
Дата опублікування:
08.04.2021 13:22
Опис:
Відповідно до п 2.5.Додатку 1 вимагається " Наявність АЗС у межах міста власних, орендованих або у користуванні або відповідального зберігання нафтопродуктів на АЗС.»
Дана вимога є дискримінаційною з тих підстав, що значно зменшує коло учасників щодо так як Учасник, який має право на реалізацію товару (талонів) на АЗС через договір з Емітентом талонів, який у свою чергу пов’язаний договором користування АЗС з власником АЗС.
Тобто, власник АЗС не бере участі в реалізації палива – таке право надане Емітенту талонів з можливістю реалізовувати товар на АЗС третім особам ( як учасник) та надає право учаснику продавати товар безпосередньо замовнику.
Отже, утворюється ланцюг співпраці Учасник - Емітент талонів - Власник АЗС, що цілком відповідає чинному законодавсту України.
Таким чином, з такою співпрацею Учасник здатний вчасно виконати умови договору та вимоги Технічного завдання згідно додатку 1, однак прийняти участь в закупівлі він не зможе, при цьому якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі будуть відповідати державним стандартам.
Враховуючи вищенаведене, наявні інші види постачання товару через мережу АЗС згідно чинного законодавства, які невраховані замовником та вказують на дискримінацію до такого учасника.
Вашою вимогою порушено частину 5 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі», які передбачають: Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників..
Таким чином, звертаємось до Вас, з метою усунення дискримінаційних умов до учасників торгів, внести зміни до оголошення в частині додатку 1 технічні вимоги, де вказані виключно власних, орендованих або у користуванні або відповідального зберігання нафтопродуктів на АЗС.
У разі не задоволення нашої Вимоги, будемо змушені звернутися до державної аудиторської служби України.
Без відповіді
пояснення азс
Номер:
2c28a39fa56642918a52f1aa969cb4e6
Дата опублікування:
08.04.2021 12:21
Опис:
Згідно з пунктом 2.5 - Додатку 1 до оголошення потрібно надати " Наявність АЗС у межах міста власних, орендованих або у користуванні або відповідального зберігання нафтопродуктів на АЗС.»
Просимо пояснити:
1) відповідно до якого договору відбувається «користування АЗС» та вказати посилання на чинне законодавство України?
2) Хто є суб’єктами господарювання у даних відносинах??
Без відповіді
дискримінаційні вимоги місце розташування сховищ
Номер:
5376aace451c42a4be8019d1afd9a001
Дата опублікування:
08.04.2021 12:08
Опис:
Шановний Замовнику! У пункті 2.5 - Додатку 1 до оголошення потрібно надати " сховища для зберігання нафтопродуктів в Івано-Франківській області.".
Данна вимога є дискримінаційною з тих підстав, що значно зменшує коло учасників, так як Учасник, який має "договори зберігання нафтопродуктів " у інших наближених областях України і здатний вчасно виконати умови договору та вимоги Технічного завдання згідно додатку 1, прийняти участь в закупівлі він не зможе, при цьому якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі будуть відповідати державним стандартам.
Крім того, поставка товару проводиться за адресою Замовника, а не з місць зберігання палива, відповідно до Додатку 1. Також, згідно з пунктом 5.2. договору строк поставки протягом 5-ти календарних днів, що дає можливість поставити в терміни товар з усіх міст України. Тому місцезнаходження бази зберігання не впливає на виконання умов постачання проекту договору.
Отже, вимога дає підстави вважати інтерес Замовника щодо певного учасника.
Приймаючи до уваги позицію Антимонопольного комітету України з аналогічних питань щодо розташування нафтобази (рішення від 06.02.2019 № 1292-р/пк-пз у процедурі № UA-2019-01-14-001063-b) вважаємо, що Замовник порушив вимоги Закону, застосувавши дискримінаційний підхід до складання вимог тендерної документації та порушив законні інтереси Скаржника.
Вашою вимогою порушено частину 5 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі», які передбачають: Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників..
Таким чином, звертаємось до Вас, з метою усунення дискримінаційних умов до учасників торгів, внести зміни до оголошення в частині додатку 1 технічні вимоги, де вказані виключно сховища у Івано-Франківській області.
У разі не задоволення нашої Вимоги, будемо змушені звернутися до державної аудиторської служби України.
Без відповіді
дискримінаційні вимоги автотранспорт
Номер:
c3cb3331397e46aba8cb833f708acb98
Дата опублікування:
08.04.2021 11:50
Опис:
Шановний Замовнику! У Додатку 2.3 до тендерної документації вимагається власний, орендований чи придбаний у лізинг спеціалізований автотранспорт.
Відповідно до чинного законодавства України використання майна можливе на підставі різних правочинів. Зокрема, поставка палива (бензовози) може здійснюватися на підставі «договору про надання послуг з перевезення нафтопродуктів автотранспортом», порядок укладення якого регламентується главою 66 Цивільного Кодексу України.
Тому, статус «власний, орендований або придбаний у лізинг» для бензовозу є обмеженням.
Враховуючи вищезазначене, Дана вимога є дискримінаційною з тих підстав, що значно зменшує коло учасників, так як Учасник, який має «договори надання послуг з перевезення нафтопродуктів спеціалізованим автотранспортом» і здатний вчасно виконати умови договору та вимоги Технічного завдання згідно з додатком 1, прийняти участь в закупівлі він не зможе, при цьому якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі будуть відповідати державним стандартам. Наявність «власного/ орендованого/ придбання у лізинг» автотранспорту зовсім не впливає на виконання умов постачання.
Приймаючи до уваги позицію Антимонопольного комітету України з аналогічних питань щодо власного, орендованого чи придбаного у лізинг майна (https://amcu.gov.ua/news/uzagalnena-praktika-kolegiyi-amku-tipovi-prichini-oskarzhennya-zakupivel ), вважаємо, що Замовник порушив вимоги Закону, застосувавши дискримінаційний підхід до складання вимог та порушив законні інтереси Скаржника.
Вашою вимогою порушено частину 5 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі», які передбачають: Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників..
Таким чином, звертаємось до Вас, з метою усунення дискримінаційних умов до учасників торгів, внести зміни до оголошення в частині додатку 1 технічні вимоги, де вказані виключно власний/орендований/чи придбаний у лізинг спеціалізований автотранспорт.
У разі не задоволення нашої Вимоги, будемо змушені звернутися до державної аудиторської служби України.