-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Молоко та вершки за кодом ДК 021:2015 - 15510000-6 (молоко питне ультрапастеризоване)
Торги не відбулися
1 016 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 082.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 082.50 UAH
Період уточнення:
02.04.2021 14:55 - 08.04.2021 00:00
Відповідь надана
Вага молока 1027
Номер:
c37da303f960403abf1920fbc260cd7a
Дата опублікування:
07.04.2021 11:22
Опис:
Шановний Замовнику, ваша відповідь стосовно попередньог опитання про вагу не досить корректною, адже:
Поперше:
Вимога ваги 1027г, є дискримінаційною, адже на території України подібну вагу має лише молоко ТМ "Ніжинське" 2,5% 1027г. (також подібну вагу мають позиції молока які реалізовуются у торгівельних мережах Ашан Сільпо, Метро під власною торговою маркою, та ці позиції вони продають покупцям своєї мережі , ці мережі не приймають участ ьу процедурах закупівлі. ) Тому ця вимога Замовника дуже звужує коло Учасників, тобто це може бути чи Виробник ТМ "Ніжинське", хоча власноруч він не приймає участи у процедурах закупівлі або ті Учасники які купують у цього виробника це молоко. Тобто вимоги за тендерною документацією зазначені саме під закупівлю цієї торгівельної марки молока.
По-друге:
Ми зверталися до Вас, з проханням розширення вимог щодо ваги упаковки та занчення 1000-1027 або 1000-2000г на що Ви відповіли що це значно звужує коло учасників та є дисримінаційною вимогою, проте це навпаки розширює коло Учасників та дає змоги надати пропозиції виробникам/учасникам які виробляють молоко в упаковці вагою - 1000г, 1023, 1027, 1500г, 2000г, розширення кола Учасників надасть змогу отримати Замовника більш вигідну комерційну пропозицію та найменшу вартість Закіпівлі що і є основною метою системи Прозорро.
Тому, вдруге звертаємося до Вас з метою внесення змін до тендерної документації, а саме розширення вимог щодо ваги упаковки та зазначення ваги 1000г-1027г або 1000г-2000г.
Дякуємо.
Відповідь:
Шановний Учасник, розглянувши Ваше питання повідомляємо, що у відповідності до статті 7 Закону України «Про охорону праці» та Колективного договору підприємства «Київавтошляхміст» (Додаток №10) здійснюється забезпечення працівників підприємства зайнятих на роботах з шкідливими умовами праці спецхарчуванням, а саме молоком. У відповідності до встановлених норм, видача молока здійснюється в літрах. Наголошуємо, що предметом зазначеної закупівлі є молоко питне ультрапастеризоване жирність 2,5 %, об’ємом 1 л, що в перерахунку на грами становить 1027 г. Запропонована Вами вага 1000 г, 2000 г не відповідатиме показнику 1 літра молока та потребам Замовника.
Звертаємо увагу на те, що відповідно до абзаца першого частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Враховуючи вищезазначене, встановлення ваги товару 1027 г, що відповідає показнику 1 л молока є обґрунтованими та цілком доречними в даній закупівлі та не носять дискримінаційний характер учасників, оскільки надають можливість будь-яким Учасникам, які здійснюють виробництво або продаж молока питного ультрапастеризованого взяти участь у зазначеній закупівлі.
Дата відповіді:
08.04.2021 09:21
Відповідь надана
Фасування молока
Номер:
b732bb73ab9849a6a0d1f143cdb5ac18
Дата опублікування:
05.04.2021 15:25
Опис:
Шановний замовник, чи будете брати до уваги молоко фасуванням 1000гр?
Відповідь:
Шановний Учасник, розглянувши Ваше питання повідомляємо, що у відповідності до вимог тендерної документації, предметом закупівлі є молоко питне ультрапастеризоване жирність 2,5 %, вага:1027 г. / 1 л.
Дата відповіді:
07.04.2021 09:58
Відповідь надана
вага молока
Номер:
0ad33e862401436cb177cda38293cbb8
Дата опублікування:
02.04.2021 16:15
Опис:
Шановний Замовнику, згідно ТД зазаначено що молоко повинно бути упаковці вагою 1027г, звертаємося до Вас з метою розширення цих умов та зазначення 1000-1027г або 1000-2000г, адже вимога упоковки вагою 1027г є дискримінаційною, та звужує коло учасників до мінімуму адже подібну фасовку має лише одиниця виробників.
Відповідь:
Шановний Учасник, розглянувши Ваше питання повідомляємо, що у відповідності до п. 3 .ч. 2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі за текстом - Закон) у тендерній документації зазначаються такі відомості, як: інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Вимоги Замовника в даній процедурі відкритих торгів встановлені з урахуванням принципів здійснення публічних закупівель, що містяться в статті 5 Закону та жодним чином не містять дискримінаційних вимог. Дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників. У частині 3 ст. 5 Закону прямо передбачається, що замовники забезпечують вільний доступ всіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Заборону на включення до тендерної документації вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, містить ст. 22 Закону. Враховуючи, що в Законі України «Про публічні закупівлі» немає переліку умов, які можуть вважатися дискримінаційними, під час оцінки перспектив оскарження необхідно виходити з практики Антимонопольного комітету України та судової практики, що вже склалася у попередні періоди. Проаналізувавши рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, можна зазначити, що дискримінаційними визнаються «специфічні» вимоги до предмета закупівлі, відповідати яким може лише один учасник/обмежене коло учасників, та відсутність яких у тендерній документації жодним чином не може вплинути на якість товарів/робіт/послуг (недостатня їх обґрунтованість або навіть недоцільність).
Отже, виходячи з загальної судової практики, норм чинного законодавства України у сфері публічних закупівель та практики розгляду скарг уповноваженою колегією АМКУ щодо дискримінаційних вимог, тобто вимог яким можуть відповідати лише один або декілька учасників, інформація про якісні, технічні та інші характеристики встановлені до предмету закупівлі Замовником жодним чином не можуть вважатися дискримінаційними, оскільки вимоги щодо встановлення ваги товару 1027 г. / 1 л є обґрунтованими та цілком доречними в даній закупівлі та не носять дискримінаційний характер учасників, адже надають можливість будь-яким учасникам, які здійснюють виробництво або продаж молока питного ультрапастеризованого взяти участь у зазначеній закупівлі. Вага товару 1027 г. / 1 л, який є предметом закупівлі широко представлена на ринку України різними виробниками. Зазначена Вами в питанні вага 1000-1027г або 1000-2000г значно звужує коло потенційних учасників закупівлі та носить дискримінаційний характер, оскільки не відповідає вазі, що представлена на ринку молочних продуктів серед виробників зазначеного товару.
Дата відповіді:
07.04.2021 09:52