• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Лічильники води ультразвукові двоканальні

Документи тендерної пропозиції, які підготовлені безпосередньо Учасником відповідно до вимог тендерної документації, повинні бути складені українською мовою

Торги не відбулися

995 252.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 000.00 UAH
Період уточнення: 02.04.2021 14:36 - 13.04.2021 00:00
Відповідь надана

щодо змісту серифікатів перевірку типу

Номер: 26362fbfe8db4d6d9d3fd46d4e123608
Дата опублікування: 08.04.2021 09:19
Опис: Шановний замовник закупівлі, просимо без ухилянь однозначно відповісти («так, буде» або «ні не буде») на питання чи буде відхилено пропозицію учасника, якщо у наданому згідно із вимогою викладеною у додатку 3 до тендерної документації сертифікаті перевірки типу явно не зазначатиметься інформація про «Встановлення та підключення комплектів приладів вузла обліку», «Підключення вимірювальних кабелів та кабелів сигналізації «Пуско-налагоджування та підключення вузла обліку до існуючої у КП «Маріупольське ВУВКГ» м.Маріуполь системи передачі данних» тощо. Зауважуємо, що зміст сертифікату перевірки типу визначається відповідно до п.19 Додатку 2 до Технічного регламенту затвердженого постановою КМУ №163 від 24.02.2016 р. («… у сертифікаті перевірки типу зазначаються: метрологічні характеристики типу засобу вимірювальної техніки; заходи, що необхідно здійснити для забезпечення цілісності засобу вимірювальної техніки (пломби, ідентифікація програмного продукту тощо); інформація про інші вузли, необхідні для ідентифікації засобу вимірювальної техніки та візуальної перевірки їх відповідності типу; інформація, необхідна для перевірки характеристик виготовлених засобів вимірювальної техніки (у разі потреби); інформація, необхідна для забезпечення сумісності з іншими вузлами або засобами вимірювальної техніки (стосовно вузлів).»), а вимоги щодо наявності у сертифікаті перевірки типу іншої, не передбаченої згаданим законодавчим актом інформації, є проявом насамперед непрофесійності і невігластва авторів таких вимог, а також свавілля та нехтування чинним законодавством. Ухиляння від прямої відповіді, надання формальної беззмістовної відповіді сприятимуть виникненню підстав запідозрити, що замовник закупівлі боїться потрапити у рамки однозначно визначених, справедливих, недискримінаційних і законних умов тендеру та прагне залишити собі лазівку (свободу дії) для лобіювання інтересів певного з учасників, і зрештою прийняття неправомірних рішень.
Відповідь: Шановний Учаснику, ваше зауваження прийнято до розгляду Тендерним комітетом підприємтсва. У разі необхідности, до тезнічного завдання будуть внесені зміни. Дякуємо.
Дата відповіді: 09.04.2021 12:01
Відповідь надана

про дотримання принципу здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників викладених у п.1 Статті 5 Закону

Номер: 47ad9b3febed401f8cd733b591544e76
Дата опублікування: 08.04.2021 09:13
Опис: Шановний замовник закупівлі, просимо без ухилянь однозначно відповісти («так, може» або «ні не може») на питання чи може відхилятись пропозиція учасника, якщо у її складі буде відсутнє документальне підтвердження якоїсь з вимог тендерної документації за умови, що про необхідність такого підтвердження у тексті тендерної документації явно не зазначається. Цей запит ґрунтується на прецеденті, коли заангажований замовник закупівель, не маючи законних підстав для відхилення пропозиції доброчесного учасника, вдався до брудних очевидних маніпуляцій і викривлень, щоб забезпечити перемогу іншого учасника, інтереси якого лобіював. Ухиляння від прямої відповіді, надання формальної беззмістовної відповіді сприятимуть виникненню підстав запідозрити, що замовник закупівлі боїться потрапити у рамки однозначно визначених, справедливих, недискримінаційних і законних умов тендеру та прагне залишити собі лазівку (свободу дії) для лобіювання інтересів певного з учасників, і зрештою прийняття неправомірних рішень.
Відповідь: Шановний Учаснику, ваше зауваження прийнято до розгляду Тендерним комітетом підприємтсва. У разі необхідности, до тезнічного завдання будуть внесені зміни. Дякуємо.
Дата відповіді: 09.04.2021 12:00
Відповідь надана

Про дотримання принципу здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників викладених у п.2 Статті 5 Закону

Номер: b4100a21e5a04569bc035dab8e695257
Дата опублікування: 08.04.2021 09:09
Опис: Шановний замовник закупівлі, якщо учасники тендеру при складанні своїх тендерних пропозицій повинні брати до уваги кодуваня для лічильників води Ергомера-125.БВ наведені у додатку 3 до тендерної документації, то просимо у тендерній документації надати розшифрування цих кодувань (з дотриманням порядку визначеного Статтею 24 Закону України Про публічні закупівлі № 922-VIII від 25.12.15 у редакції від 23.01.2021) або повідомити посилання у мережі Internet на загальнодоступний ресурс, за яким можна однозначно з’ясувати розшифрування згаданих кодувань до лічильників води Ергомера-125.БВ. Зауважуємо, що втаємничення замовником торгів розшифрування кодування конфігурації предмету закупівлі створює дискримінаційні умови для учасників, які мають на меті пропонувати «еквівалент» (лічильники води аналогічні лічильникам води Ергомера-125.БВ) і не мають доступу до чинної документації виробника лічильників води Ергомера-125.БВ з картою кодування конфігурації саме цих приладів. Таким чином ухиляння замовника від надання повної інформації про предмет закупівлі всім без виключень учасникам спричинить порушення вимог викладених у Статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а також у п. 9. «Недискримінація учасників» розділу I. «Загальні положення» та у другому абзаці п.3 «Інша інформація» розділу II. «Порядок унесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації» тендерної документації. Необхідність публічного надання розшифрування кодування предмету закупівлі зникне, якщо замовник торгів у тендерній документації зазначить (з дотриманням порядку визначеного Статтею 24 Закону України Про публічні закупівлі № 922-VIII від 25.12.15 у редакції від 23.01.2021), що допускається учасникам тендеру при складанні своїх тендерних пропозицій не зважати на кодуваня для лічильників води Ергомера-125.БВ наведені у додатку 3 до тендерної документації. Ухиляння від прямої відповіді, надання формальної беззмістовної відповіді сприятимуть виникненню підстав запідозрити, що замовник закупівлі боїться потрапити у рамки однозначно визначених, справедливих, недискримінаційних і законних умов тендеру та прагне залишити собі лазівку (свободу дії) для лобіювання інтересів певного з учасників, і зрештою прийняття неправомірних рішень
Відповідь: Шановний Учаснику, ваше зауваження прийнято до розгляду Тендерним комітетом підприємтсва. У разі необхідности, до тезнічного завдання будуть внесені зміни. Дякуємо.
Дата відповіді: 09.04.2021 12:00
Відповідь надана

про інформацію, яка повинна братись до уваги при складанні тенедерні пропозиції

Номер: 454da17517d54a6894b47cc706e787f1
Дата опублікування: 08.04.2021 09:06
Опис: Шановний замовник закупівлі, просимо без ухилянь однозначно відповісти («так, повинні» або «ні не повинні») на питання чи повинні учасники тендеру при складанні своїх тендерних пропозицій брати до уваги кодуваня для лічильників води Ергомера-125.БВ наведені у додатку 3 до тендерної документації. Ухиляння від прямої категоричної відповіді, надання формальної беззмістовної відповіді сприятимуть виникненню підстав запідозрити, що замовник закупівлі боїться потрапити у рамки однозначно визначених, справедливих, недискримінаційних і законних умов тендеру та прагне залишити собі лазівку (свободу дії) для лобіювання інтересів певного з учасників, і зрештою прийняття неправомірних рішень.
Відповідь: Шановний Учаснику, ваше зауваження прийнято до розгляду Тендерним комітетом підприємтсва. У разі необхідности, до тезнічного завдання будуть внесені зміни. Дякуємо.
Дата відповіді: 09.04.2021 12:00
Відповідь надана

щодо дотримання вимог викладених у Частиниі 2 Статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі»

Номер: a622b6e8fda74773ab1b9ac10d887824
Дата опублікування: 08.04.2021 09:02
Опис: Шановний замовник закупівлі, скориставшись вашою рекомендацією викладеною у відповіді до вимоги UA-2021-04-02-001831-a.a7, ми ретельно вивчили тендерну документацію, але так у ній і не знайшли, де саме міститься безпосередньо відповідь на питання чи вважатимуться сертифікати перевірки типу, які учасники повинні надати у складі своїх тендерних пропозицій згідно із вимогою викладеною у додатку 3 до тендерної документації, інформацією про критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації у термінах Частини 2 Статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі». Тож просимо навести посилання на місце у тексті тендерної документації (номер сторінки, розділ, пункт, абзац), де міститься пряма відповідь на вищенаведене питання. Якщо ж раптом так трапиться, що такого місця у тексті тендерної документації не знайдеться, то просимо без відсилань до тексту тендерної документації і ухилянь однозначно відповісти («так, вважатиметься» або «ні не вважатиметься») на питання чи вважатимуться сертифікати перевірки типу, які учасники повинні надати у складі своїх тендерних пропозицій згідно із вимогою викладеною у додатку 3 до тендерної документації, інформацією про критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації у термінах Частини 2 Статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі». Ухиляння від прямої категоричної відповіді, надання формальної беззмістовної відповіді сприятимуть виникненню підстав запідозрити, що замовник закупівлі боїться потрапити у рамки однозначно визначених, справедливих, недискримінаційних і законних умов тендеру та прагне залишити собі лазівку (свободу дії) для лобіювання інтересів певного з учасників, і зрештою прийняття неправомірних рішень.
Відповідь: Шановний Учаснику, ваше зауваження прийнято до розгляду Тендерним комітетом підприємтсва. У разі необхідности, до тезнічного завдання будуть внесені зміни. Дякуємо.
Дата відповіді: 09.04.2021 11:59