-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (Контейнери для збору твердих побутових відходів - 1,1 м3)
ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 44610000-9 .
Торги відмінено
2 760 300.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 14 000.00 UAH
Період уточнення:
02.04.2021 12:00 - 09.04.2021 00:00
Відповідь надана
ще раз про ручки
Номер:
56807963967d4ba9bf830aee1c013ad0
Дата опублікування:
08.04.2021 18:41
Опис:
Де в стандарті EN 840-2 написано, що ручки мають бути литі разом з корпусом ?
Відповідь:
Відповідно до розділу 1 статті 1 пункту 31 Закону України “Про публічні закупівлі” тендерна документація, технічні характеристики та вимоги до предмету закупівлі розробляються та затверджуються Замовником. Тендерна документація підготовлена Замовником у суворій відповідності до вимог статті 22 Закону і не містить незаконних вимог чи будь яких дискримінаційних вимог до потенційних учасників. Таким чином, у Додатку 1 «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ І ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ » зазначено наступне: «До всіх посилань на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника застосовувати вираз «або еквівалент».». Законом України “Про публічні закупівлі” встановлено, що визначення потреби, кількісних та якісних характеристик предмету закупівлі є виключним правом Замовника. Закупівля з певними технічними і якісними характеристиками обґрунтована наявними потребами Замовника. Крім, того Законом України «Про публічні закупівлі» та Примірною тендерною документацією, затвердженою наказом Мінекономрозвитку № 680 від 13.04.2016 не встановлено обов’язку зазначати в тендерній документації обґрунтування закупівлі того чи іншого предмета закупівлі та його складових. Технічні характеристики, вказані Замовником у тендерній документації ніяким чином не порушують принців закупівель, передбачених ст. 3 Закону, у тому числі таких як: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Всі ці принципи в повній мірі дотримуються при проведенні процедури відкритих торгів. Коли в технічній характеристиці вказано «або еквівалент», то це стосується не тільки назви, виробника, а й всіх технічних характеристик але не гірше запропонованих. Тобто всі пропозиції з такими або кращими технічними характеристиками будуть розглянуті згідно Закону України "Про публічні закупівлі".
Відповідно до ст..5 Закону України «Про захист прав споживачів» - держава забезпечує споживачеві (в даному випадку Замовник є споживачем) захист його прав, надає можливість вільного вибору продукції, здобуття знань та кваліфікації необхідних для прийняття самостійних рішень під час придбання товару».
П. 5.4.2. ДСТУ 8476:2015 «Контейнери для побутових відходів. Загальні технічні вимоги» чітко встановлено вимогу, що «Корпуси та накривки пластмасових та склопластикових контейнерів мають бути суцільними». П. 5.4.13. зазначено, що «На корпусі контейнера КМП з чотирьох боків мають бути ручки для ручного переміщування контейнера вантажниками», тобто ДСТУ 8476:2015 «Контейнери для побутових відходів. Загальні технічні вимоги» встановлено монолітність корпусу пластмасових та склопластикових контейнерів та накривки контейнеру та необхідну наявність ручок для ручного переміщування.
Вимога тендерної документації, що корпус контейнера має бути оснащений 4 монолітними посиленими ручками з двох сторін контейнера пояснюється перевагами монолітних ручок над знімними. Монолітні ручки є міцнішими, витривалішими до ударів, краще витримують навантаження. При неналежній експлуатації пошкоджується місце кріплення знімних ручок, що робить неможливим належну експлуатацію контейнера. Власний досвід використання різних контейнерів дає підстави нам стверджувати, що монолітні ручки є надійнішими, стійкішими до ударів та навантажень, більше служать, не відриваються, не ламаються, їх не потрібно ремонтувати.
Контейнери будуть встановлюватися на відкритих майданчиках, на яких бувають випадки крадіжок знімних ручок, що не є гарантійним випадком, і заміна ручок (якщо це буде можливо) буде відбуватися за рахунок коштів замовника.
Підприємством протягом 2016-2020 рр. закуповувались контейнери, які відповідали технічним характеристикам, визначеним Скаржником. Під час експлуатації ручки постійно ламаються, що створювало, і створює на сьогодні, небезпечні ситуації як для мешканців, так і для обслуговуючого персоналу. Крім того, потребують постійних додаткових витрат на ремонт (близько 300-400 гривень на одиницю). Тому підприємство змушено закуповувати товар, який є досконалішим і якіснішим. Крім того, виходячи з досвіду експлуатації контейнерів в попередніх роках, контейнери зі знімними ручками - нерідко були об’єктами вандалізму, їх розбирали, ламали, тощо., що в свою чергу приводило до додаткових витрат Замовника.
Отже, зазначення конкретної вимоги до виду ручок – свідчить лише про відповідність технічного завдання (Додатку 1 «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ І ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ ») вимогам ДСТУ 8476:2015 «Контейнери для побутових відходів. Загальні технічні вимоги», та аж ніяк не є дискримінаційною, та такою, що призводить до обмеження конкуренції між Учасниками.
На сьогодні на ринку України є виробники та/або постачальники контейнерів пластикових, котрі відповідають вимогам Замовника.
Дата відповіді:
09.04.2021 08:13
Відповідь надана
щодо ручок
Номер:
d98836a62c5148a488e0e1033a129b16
Дата опублікування:
08.04.2021 18:31
Опис:
Де в ДСТУ 8476:2015 написано, що ручки мають бути литі разом з корпусом ?
Відповідь:
Відповідно до розділу 1 статті 1 пункту 31 Закону України “Про публічні закупівлі” тендерна документація, технічні характеристики та вимоги до предмету закупівлі розробляються та затверджуються Замовником. Тендерна документація підготовлена Замовником у суворій відповідності до вимог статті 22 Закону і не містить незаконних вимог чи будь яких дискримінаційних вимог до потенційних учасників. Таким чином, у Додатку 1 «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ І ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ » зазначено наступне: «До всіх посилань на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника застосовувати вираз «або еквівалент».». Законом України “Про публічні закупівлі” встановлено, що визначення потреби, кількісних та якісних характеристик предмету закупівлі є виключним правом Замовника. Закупівля з певними технічними і якісними характеристиками обґрунтована наявними потребами Замовника. Крім, того Законом України «Про публічні закупівлі» та Примірною тендерною документацією, затвердженою наказом Мінекономрозвитку № 680 від 13.04.2016 не встановлено обов’язку зазначати в тендерній документації обґрунтування закупівлі того чи іншого предмета закупівлі та його складових. Технічні характеристики, вказані Замовником у тендерній документації ніяким чином не порушують принців закупівель, передбачених ст. 3 Закону, у тому числі таких як: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Всі ці принципи в повній мірі дотримуються при проведенні процедури відкритих торгів. Коли в технічній характеристиці вказано «або еквівалент», то це стосується не тільки назви, виробника, а й всіх технічних характеристик але не гірше запропонованих. Тобто всі пропозиції з такими або кращими технічними характеристиками будуть розглянуті згідно Закону України "Про публічні закупівлі".
Відповідно до ст..5 Закону України «Про захист прав споживачів» - держава забезпечує споживачеві (в даному випадку Замовник є споживачем) захист його прав, надає можливість вільного вибору продукції, здобуття знань та кваліфікації необхідних для прийняття самостійних рішень під час придбання товару».
П. 5.4.2. ДСТУ 8476:2015 «Контейнери для побутових відходів. Загальні технічні вимоги» чітко встановлено вимогу, що «Корпуси та накривки пластмасових та склопластикових контейнерів мають бути суцільними». П. 5.4.13. зазначено, що «На корпусі контейнера КМП з чотирьох боків мають бути ручки для ручного переміщування контейнера вантажниками», тобто ДСТУ 8476:2015 «Контейнери для побутових відходів. Загальні технічні вимоги» встановлено монолітність корпусу пластмасових та склопластикових контейнерів та накривки контейнеру та необхідну наявність ручок для ручного переміщування.
Вимога тендерної документації, що корпус контейнера має бути оснащений 4 монолітними посиленими ручками з двох сторін контейнера пояснюється перевагами монолітних ручок над знімними. Монолітні ручки є міцнішими, витривалішими до ударів, краще витримують навантаження. При неналежній експлуатації пошкоджується місце кріплення знімних ручок, що робить неможливим належну експлуатацію контейнера. Власний досвід використання різних контейнерів дає підстави нам стверджувати, що монолітні ручки є надійнішими, стійкішими до ударів та навантажень, більше служать, не відриваються, не ламаються, їх не потрібно ремонтувати.
Контейнери будуть встановлюватися на відкритих майданчиках, на яких бувають випадки крадіжок знімних ручок, що не є гарантійним випадком, і заміна ручок (якщо це буде можливо) буде відбуватися за рахунок коштів замовника.
Підприємством протягом 2016-2020 рр. закуповувались контейнери, які відповідали технічним характеристикам, визначеним Скаржником. Під час експлуатації ручки постійно ламаються, що створювало, і створює на сьогодні, небезпечні ситуації як для мешканців, так і для обслуговуючого персоналу. Крім того, потребують постійних додаткових витрат на ремонт (близько 300-400 гривень на одиницю). Тому підприємство змушено закуповувати товар, який є досконалішим і якіснішим. Крім того, виходячи з досвіду експлуатації контейнерів в попередніх роках, контейнери зі знімними ручками - нерідко були об’єктами вандалізму, їх розбирали, ламали, тощо., що в свою чергу приводило до додаткових витрат Замовника.
Отже, зазначення конкретної вимоги до виду ручок – свідчить лише про відповідність технічного завдання (Додатку 1 «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ І ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ ») вимогам ДСТУ 8476:2015 «Контейнери для побутових відходів. Загальні технічні вимоги», та аж ніяк не є дискримінаційною, та такою, що призводить до обмеження конкуренції між Учасниками.
На сьогодні на ринку України є виробники та/або постачальники контейнерів пластикових, котрі відповідають вимогам Замовника.
Дата відповіді:
09.04.2021 08:13
Відповідь надана
Щодо питань про 8 ребр жорсткості
Номер:
f68f47b98a7b4596b1f65a0f3d6ee159
Дата опублікування:
05.04.2021 14:08
Опис:
Ну якщо мова іде про місце кріплення коліс до контейнера. То просимо внести зміни в тендерну документацію. Варіант для корегування: "Контейнер в місці кріплення коліс має бути посилений 8 ребрами жорсткості, на кожне кріплення.
Відповідь:
Замовник не планує внесення змін з цього питання. Відповідно до розділу 1 статті 1 пункту 31 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон), тендерна документація, технічні характеристики та вимоги до предмету закупівлі розробляються та затверджуються Замовником. Тендерна документація підготовлена Замовником у суворій відповідності до вимог статті 22 Закону і не містить незаконних вимог чи будь яких дискримінаційних вимог до потенційних учасників. Таким чином, у Додатку 1 «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ І ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ » зазначено наступне: «До всіх посилань на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника застосовувати вираз «або еквівалент».». Законом України “Про публічні закупівлі” встановлено, що визначення потреби, кількісних та якісних характеристик предмету закупівлі є виключним правом Замовника. Закупівля з певними технічними і якісними характеристиками обґрунтована наявними потребами Замовника. Крім, того Законом України «Про публічні закупівлі» та Примірною тендерною документацією, затвердженою наказом Мінекономрозвитку № 680 від 13.04.2016 не встановлено обов’язку зазначати в тендерній документації обґрунтування закупівлі того чи іншого предмета закупівлі та його складових. Технічні характеристики, вказані Замовником у тендерній документації ніяким чином не порушують принців закупівель, передбачених ст. 3 Закону, у тому числі таких як: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Всі ці принципи в повній мірі дотримуються при проведенні процедури відкритих торгів. Коли в технічній характеристиці вказано «або еквівалент», то це стосується не тільки назви, виробника, а й всіх технічних характеристик але не гірше запропонованих. Тобто всі пропозиції з такими або кращими технічними характеристиками будуть розглянуті згідно Закону України "Про публічні закупівлі".
Дата відповіді:
05.04.2021 14:19
Відповідь надана
Сертифікат
Номер:
0d2f97bad24b48fdaed6c6dbb40366be
Дата опублікування:
05.04.2021 14:03
Опис:
Додаток 1 до тендерної документації: "З метою зменшення додаткових витрат при експлуатації контейнерів (витрати на ремонт, технічне обслуговування, тощо.) та підвищення рівня безпеки експлуатації обслуговуючим персоналом, збільшення надійності конструкцій та строку використання контейнерів) кришка та контейнер мають бути зафіксовані між собою за допомогою суцільної вставки (валу, осі)." Обгрунтуйте будь-ласка чому саме ви вважаєте, що суцільна вставка (вал, вісь), за допомогою якої кришка крпиться до корпусу, є зменшенням додаткових витрат? Хочем додати, що в разі поломки цього валу, його потрібно буде швидко замінити, так як контейнер буде не придатний до використання, це не призводить до економії коштів. Виробники які виготовляють якісніші та сучасніші контейнери, використовують звичайні штифти, яких доречі 4 на одну кришку ( в разі поломки 1-го з них, кришка працює на інши 3-х), один штифт значно дишевше одного валу на всю кришку.
Відповідь:
Відповідно до п. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством, яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Стандарт EN 840-2 та ДСТУ 8476:2015 формує лише загальні технічні характеристики щодо конструкції виробу, однак не регламентує детальну характеристику контейнера. Всі інші вимоги до контейнерів формуються Замовником відповідно до його потреб і не суперечать стандарту EN 840-2 та ДСТУ 8476:2015. При визначенні характеристик предмету закупівлі замовник виходив із принципів уніфікації з уже існуючим контейнерним господарством, що дозволить максимально ефективно використовувати наявні матеріальні ресурси господарства, оскільки Замовником протягом останніх років проводилися закупівлі контейнерів, тому встановлення вимог щодо їх розмірів, габаритів та інших характеристик сформовані виходячи із досвіду проведених закупівель та потреб громади.
Дата відповіді:
05.04.2021 14:10
Відповідь надана
Ребра жосткості
Номер:
a2936dc22b984a4d9c239c10023f15ba
Дата опублікування:
05.04.2021 13:51
Опис:
Додаток 1 до тендерної документації: "Чотири самонаправляючі колеса, два з них з гальмами, повинні мати 8 ребер жорсткості, мають бути на поворотних кронштейнах Ø 200 мм." Усі вироники коліс, роблять прорахунки та видають паспорт із вантажопідйомністю коліс, також проходять сертифікацію. Виходячи з цього не важливо чи то буде 8 ребр жорсткості чи 7, але товщих, вони будуть витримувати зазначене навантаження. Просим вкзата, вашою метою є закупілвя контейнерів з колесами, які мають 8 ребр жорсткості і не важливо яка у них вантажопідйомність? Якщо все ж таки хочете закупити якісні то потрібно внести зміни та вказати яка мінімальна вантажопідйомність коліс має бути.
Відповідь:
Відповідно до розділу 1 статті 1 пункту 31 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон), тендерна документація, технічні характеристики та вимоги до предмету закупівлі розробляються та затверджуються Замовником. Тендерна документація підготовлена Замовником у суворій відповідності до вимог статті 22 Закону і не містить незаконних вимог чи будь яких дискримінаційних вимог до потенційних учасників. Таким чином, у Додатку 1 «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ І ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ » зазначено наступне: «До всіх посилань на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника застосовувати вираз «або еквівалент».». Законом України “Про публічні закупівлі” встановлено, що визначення потреби, кількісних та якісних характеристик предмету закупівлі є виключним правом Замовника. Закупівля з певними технічними і якісними характеристиками обґрунтована наявними потребами Замовника. Крім, того Законом України «Про публічні закупівлі» та Примірною тендерною документацією, затвердженою наказом Мінекономрозвитку № 680 від 13.04.2016 не встановлено обов’язку зазначати в тендерній документації обґрунтування закупівлі того чи іншого предмета закупівлі та його складових. Технічні характеристики, вказані Замовником у тендерній документації ніяким чином не порушують принців закупівель, передбачених ст. 3 Закону, у тому числі таких як: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Всі ці принципи в повній мірі дотримуються при проведенні процедури відкритих торгів. Коли в технічній характеристиці вказано «або еквівалент», то це стосується не тільки назви, виробника, а й всіх технічних характеристик але не гірше запропонованих. Тобто всі пропозиції з такими або кращими технічними характеристиками будуть розглянуті згідно Закону України "Про публічні закупівлі".
Дата відповіді:
05.04.2021 14:02
Відповідь надана
ребра жорсткості
Номер:
7f3ac3f946774b43865f865ad63e6a82
Дата опублікування:
05.04.2021 13:43
Опис:
Додаток 1 до тендерної документації: "Чотири самонаправляючі колеса, два з них з гальмами, повинні мати 8 ребер жорсткості, мають бути на поворотних кронштейнах Ø 200 мм." Поясніть про які саме 8 ребр жорсткості іде мова? Де ці ребра мають бути?
Відповідь:
Чотири самонаправляючі колеса, два з них з гальмами, повинні мати 8 ребер жорсткості, мають бути на поворотних кронштейнах Ø 200 мм. Мова йде про місце кріплення коліс до контейнеру.
Дата відповіді:
05.04.2021 14:00
Відповідь надана
Ребра жорсткості
Номер:
22e7a70a73eb4b119336ff402e3b1c58
Дата опублікування:
05.04.2021 13:23
Опис:
Додаток 1 до тендерної документації містить вимогу: "Кришка контейнера плоска, пластикова, повинна мати монолітну вбудовану ручку та має містити не меньше 5-ти буферів для поглинання звуку, подвійні ребра жорсткості." Просимо пояснити термін, а саме: "подвійні ребра жорсткості". Як саме вони мають виглядати та в якому місці кришки вони мають бути? Хочем також додати, що кришка це той елемент контейнера для смітт, який взагалі не несе ніяких навантажень.
Відповідь:
Відповідно до розділу 1 статті 1 пункту 31 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон), тендерна документація, технічні характеристики та вимоги до предмету закупівлі розробляються та затверджуються Замовником. Тендерна документація підготовлена Замовником у суворій відповідності до вимог статті 22 Закону і не містить незаконних вимог чи будь яких дискримінаційних вимог до потенційних учасників. Таким чином, у Додатку 1 «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ І ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ » зазначено наступне: «До всіх посилань на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника застосовувати вираз «або еквівалент».». Законом України “Про публічні закупівлі” встановлено, що визначення потреби, кількісних та якісних характеристик предмету закупівлі є виключним правом Замовника. Закупівля з певними технічними і якісними характеристиками обґрунтована наявними потребами Замовника. Крім, того Законом України «Про публічні закупівлі» та Примірною тендерною документацією, затвердженою наказом Мінекономрозвитку № 680 від 13.04.2016 не встановлено обов’язку зазначати в тендерній документації обґрунтування закупівлі того чи іншого предмета закупівлі та його складових. Технічні характеристики, вказані Замовником у тендерній документації ніяким чином не порушують принців закупівель, передбачених ст. 3 Закону, у тому числі таких як: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Всі ці принципи в повній мірі дотримуються при проведенні процедури відкритих торгів. Коли в технічній характеристиці вказано «або еквівалент», то це стосується не тільки назви, виробника, а й всіх технічних характеристик але не гірше запропонованих. Тобто всі пропозиції з такими або кращими технічними характеристиками будуть розглянуті згідно Закону України "Про публічні закупівлі".
Дата відповіді:
05.04.2021 14:03
Відповідь надана
буфер поглиннання звуку
Номер:
376c915b3b03403b87979eb5b6d85cf0
Дата опублікування:
05.04.2021 13:16
Опис:
Додаток 1 до тендерної документації містить вимогу: "Кришка контейнера плоска, пластикова, повинна мати монолітну вбудовану ручку та має містити не меньше 5-ти буферів для поглинання звуку, подвійні ребра жорсткості." Всі виробники сміттєвих контейнерів, проходять випробування на рівень шуму, при закриванні кришки, на результати чого отримують сертифікат та право нанесення маркування на контейнері (контейнери всіх виробників містять таке маркування), яке говорить про рівень шуму. У ваших же вимогах міститься, що для поглинання звуку кришка має містити 5 буферів. Питання: Вам потрібна саме така конструкція з буферами і не важливо який рівень шуму вона створює? Чи якщо ви все ж таки піклуєтесь навколишнє середовище і вам важливий рівень шуму то в такому випадку просим внести зміни в документацію та вказати який рівень шуму має не перевищувати закриття кришки або які які мають бути надані сертифікати. Хочем також зазнаяити, що є виробники які не використовують взагалі буфери, а їхня конструкція контейнерів та кришки спроектована таким чином, що шуму створюється набагто менше ніж з буферами.
Відповідь:
Відповідно до п. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством, яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Стандарт EN 840-2 та ДСТУ 8476:2015 формує лише загальні технічні характеристики щодо конструкції виробу, однак не регламентує детальну характеристику контейнера. Всі інші вимоги до контейнерів формуються Замовником відповідно до його потреб і не суперечать стандарту EN 840-2 та ДСТУ 8476:2015. При визначенні характеристик предмету закупівлі замовник виходив із принципів уніфікації з уже існуючим контейнерним господарством, що дозволить максимально ефективно використовувати наявні матеріальні ресурси господарства, оскільки Замовником протягом останніх років проводилися закупівлі контейнерів, тому встановлення вимог щодо їх розмірів, габаритів та інших характеристик сформовані виходячи із досвіду проведених закупівель та потреб громади.
Дата відповіді:
05.04.2021 14:09
Відповідь надана
Щодо того, що кришка та контейнер мають бути зафіксовані між собою за допомогою суцільної вставки (валу, осі).
Номер:
3c8804be9d3d423184609367e3205928
Дата опублікування:
03.04.2021 15:12
Опис:
Вимога щодо того, що «кришка та контейнер мають бути зафіксовані між собою за допомогою суцільної вставки (валу, осі).» є такою, що обмежує конкуренцію між Учасниками. Повідомляємо що кріплення може бути у іншому виконанні, наприклад за допомогою шарнірів. Дана вимога є дискримінаційною для учасників які пропонують контейнери в якому кришка кріпиться іншим видом з’єднання ніж передбачено. Тому з метою уникнення порушень просимо виключити дану вимогу з документації.
Відповідь:
Відповідно до п. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством, яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Стандарт EN 840-2 та ДСТУ 8476:2015 формує лише загальні технічні характеристики щодо конструкції виробу, однак не регламентує детальну характеристику контейнера. Всі інші вимоги до контейнерів формуються Замовником відповідно до його потреб і не суперечать стандарту EN 840-2 та ДСТУ 8476:2015. При визначенні характеристик предмету закупівлі замовник виходив із принципів уніфікації з уже існуючим контейнерним господарством, що дозволить максимально ефективно використовувати наявні матеріальні ресурси господарства, оскільки Замовником протягом останніх років проводилися закупівлі контейнерів, тому встановлення вимог щодо їх розмірів, габаритів та інших характеристик сформовані виходячи із досвіду проведених закупівель та потреб громади.
Дата відповіді:
05.04.2021 14:10
Відповідь надана
Щодо визначення поняття
Номер:
bbd1d3c3751041dfa30e2fd3772b508e
Дата опублікування:
03.04.2021 15:10
Опис:
Просимо Замовника вказати які ручки він вважатиме монолітними?
Відповідь:
Встановлюючи вимоги до предмета закупівлі Замовник виходить з вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та власних потреб до предмета закупівлі. Згідно із Законом, саме замовника наділено повноваженнями вирішувати, які вимоги пред’являти до предмету закупівлі. Замовник для здійснення своєї господарської діяльності визначає потребу у необхідних товарах, роботах та послугах. Замовник у подальшому відповідатиме за те, щоб закуплений товар, роботи або послуги були належними та виконали свою функцію. Замовник витрачає та є відповідальним за витрату бюджетних коштів.
Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України у відповіді на запит 232/2016 надало роз’яснення, що замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
Відповідно до ч. 2 статті 22 Закону тендерна документація повинна містити: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
Закон не містить положень, що вимоги, які висуваються замовниками до предмета закупівлі мають відповідати в повній мірі міжнародним або національним стандартам. Стандарти встановлюють лише загальні вимоги до товару (продукції), однак не враховують потреби конкретного замовника.
Монолітність - це - Композиція, яка сприймається як цілісний нерозчленований об'єм та не позбавлена прихованої тектонічності, пластичності і ритмічності.
Відповідно до ст..5 Закону України «Про захист прав споживачів» - держава забезпечує споживачеві (в даному випадку Замовник є споживачем) захист його прав, надає можливість вільного вибору продукції, здобуття знань та кваліфікації необхідних для прийняття самостійних рішень під час придбання товару».
Дата відповіді:
05.04.2021 08:25