• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт системи пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу приміщень будинку творчості вчених Національного дендропарку « Софіївка» НАН України по вул. Садовій, 53 в м. Умань Черкаської області ДСТУ Б. Д. 1.1.-1:2013 Електромонтажні роботи за ДК 021: 2015 Єдиного закупівельного словника – 45310000-3, 45312100-8 « Встановлення системи пожежної сигналізації»

Згідно технічних вимог. Уся документація повинна бути складена виключно українською мовою

Торги не відбулися

552 075.04 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 520.75 UAH
Період уточнення: 02.04.2021 11:46 - 08.04.2021 00:00
Відповідь надана

Нам далі розяснити чому Ви приховуєте проект?

Номер: bb8f0f02634a49e49f14e2ec4424b31d
Дата опублікування: 07.04.2021 21:35
Опис: Нам далі розяснити чому Ви приховуєте проект? чи Ви його оприлюдните?
Відповідь: Дана закупівля оголошення без дискримінацій, без образ будь кого з потенційних Учасників, все відповідає чинному законодавству з Публічних закупівель. Замовник в праві вимагати всі документи та довідки які не суперечать законодавсту і яких немає у відкритих реєстрах.Дякую.
Дата відповіді: 07.04.2021 23:56
Відповідь надана

проект регламентує обладнання, а не договір

Номер: 9e16b6cf947545c092b0f1518b3c5f77
Дата опублікування: 07.04.2021 21:32
Опис: В проекті обладнання, проект Ви ховаєте від учасників! Тобто Ви навмисно це робите. НАВМИСНО! А договора Ви просите ТРИ! Сподіваюсь зрозуміло? чи не було такого?
Відповідь: Дана закупівля оголошення без дискримінацій, без образ будь кого з потенційних Учасників, все відповідає чинному законодавству з Публічних закупівель. Замовник в праві вимагати всі документи та довідки які не суперечать законодавсту і яких немає у відкритих реєстрах.Дякую.
Дата відповіді: 07.04.2021 23:56
Відповідь надана

як можна перевірити факт виконання договору за Довідкою в довільній формі?

Номер: c7d2c0eb465e4b1bb26fb8150b62164a
Дата опублікування: 07.04.2021 21:14
Опис: Шановний замовнику, Ви зловживаєте впливом, оскільки в Держсекторі договори ми робимо так, як хоче замовник. Є зміст і це монтаж АПС І СО. А ВИ ЗЛОВЖИВАЄТЕ ВПЛИВОМ з метою, про яку казали і просите 3 ТРИ ДОГОВОРИ. Це все, і договори по охороні проаналізує аудит і допоможе Вам розібратись, оскільки Ви думаєте, що допорогова закупка пройде так, як Ви собі забажаєте і все. Ми приймаємо Ваші відповіді, але додатково ДАСУ попросимо дати правову оцінку Вашим діям. І на ДАСУ і АМКУ все не закінчиться. Тому і питання ми простмо виносити на засідання комісії. Напишіть, що вам треба договори де предмет- це монтаж АПС і СО, ТАК І БУДЕ ЧЕСНО!
Відповідь: Дана закупівля оголошення без дискримінацій, без образ будь кого з потенційних Учасників, все відповідає чинному законодавству з Публічних закупівель. Замовник в праві вимагати всі документи та довідки які не суперечать законодавсту і яких немає у відкритих реєстрах.Дякую.
Дата відповіді: 07.04.2021 23:56
Відповідь надана

Вибіркове ставлення до вимог, і відсутність розуміння!

Номер: 9364a0650d9a49d09b5217dea4f872d5
Дата опублікування: 07.04.2021 21:06
Опис: Шановний замовнику, ще раз питаємо, чому Ви ставитесь вибірково до до Ліцензійних вимог? в одному випадку Виїх цитуєте, а в іншому Вас ніби осліпляє і вимість того, щоб прочитати, погодитись і підтвердити ви бавитесь в НЕМА ПОРУШЕНЬ. Ви не сукню собі рожеву вибираєте, Ви розподіляєте буджетні кошти. А Вам досвідчені в цих справах люди кажуть, що 3000 оргінізацій по Україні готові вставити сім-карту для введення обєкту в експлуатацію. І вимогу про придбаний у виробника пульт ви теж видумали, бо це ніде не прописано, Ще раз: 1. Пульт для монтажа не потрібний. 2. Акт перевірки працездатності складається разом із договором на обслуговування і пультове спостереження. 3. От договір потрібний на обслуговування і пультове спостереження. 4. Для монтажа не бухгалтерські документи потрібні. 5. Наявність 3-х договорів не гарантує якісного виконання робіт, бо могли використовуватись підрядники, такі як ми. 6. В ОЧІ ВАМ КАЖЕМО. ЩО ВИ НЕ ПОКАЗАЛИ ПРОЕКТ, БО ТАМ ХТО? М А К О Д З Е Б А! І дайте відповідь ЧОМУ ВИ НЕ ПОКАЗАЛИ ПРОЕКТ!!!?
Відповідь: Дана закупівля оголошення без дискримінацій, без образ будь кого з потенційних Учасників, все відповідає чинному законодавству з Публічних закупівель. Якщо ви не маєте три аналогічних договори, а лише один. То це не значить що замовник повинен під вас вносити зміни. Працюйте, готовте документи і чекаю вас на аукціоні. Дякую
Дата відповіді: 07.04.2021 23:54
Відповідь надана

Щодо аналогічних договорів

Номер: 0cc7cd612b8544c69ac6dea2e4a3e084
Дата опублікування: 07.04.2021 16:54
Опис: Шановний Замовнику! Уточніть, будь- ласка таке питання згідно п.3.1 Додатка1 до тендерної документації стосовно 3 (трьох) аналогічних договорів: чи потрібно подавати акти- приймання передачі робіт за формою КБ-2в, чи достатньо довільної форми за підписами сторін? Також приєднуємося до інших учасників з приводу неккорректної поведінки Замовника. Дуже прикро за такі ситуації, ми, як Учасники все бачимо і розуміємо, хто кого хоче обрати і тому подібне ... Дуже втомилися від цього. Давайте , Замовнику, зробимо так, що хоча б цього разу , щоб Закупівля відбулася згідно чинного законодавства України!!!!!! Бо багато правди написано зверху!!!!!
Відповідь: шановний учаснику, а підскажіть будь ласка. як можна перевірити факт виконання договору за Довідкою в довільній формі?. Як замовник може бачити правдивість та чесність Учасника за Довідкою в довільній формі про виконання договору. Яко я не помиляюся то фактом виконання договору є Акт виконаних робіт з датою і підписами. Чи тепер можна в Казначейство принести просто Довідку в довільній формі, про те що роботи виконанні.?. Якщо так. то надайте нормативний документ стосовно таких змін. і ми як державна установа, обов'язково ці документи розглянемо. Дякую.
Дата відповіді: 07.04.2021 20:59
Відповідь надана

Чому саме 3 договори? Ви знайомі із практикою оскарження в АМКУ?

Номер: e1318bcc332146d08efc29cba8a4fccd
Дата опублікування: 06.04.2021 22:26
Опис: Шановна Наталія Іванівна, Вам відомо, що в АМКУ оскаржується Вимога надання 3х аналогічних договорів, але в спрощеній закупівлі ви пишите саме таку вимогу? На нашу думку Ви вважаєте, що учасники не можуть відстоювати свої інтереси в АМКУ, бо закупівля спрощена і Ви можежте робите все, що Вам заманеться. Скажіть будь-ласка, чи схоже на те, що Ви зловживаєте владою, якщо ж це не так, ознайомтесь із практикою АМКУ і внесіть зміни і дайте відповідь стосовно практики АМКУ. Ми свідомо задаємо питання саме так, адже ви - або не знаєте, або знаєте і робите так, як Вам треба.
Відповідь: Шановний Учаснику, Згідно ст 16 ч 2 п 3 Закону України " Про публічні закупівлі" цитую: " Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного( аналогічних) за предметом закупівлі договору ( договорів)." свідчить про те, що замовник в праві вимагати від Потенційних учасників будь яку кількість Аналогічних договорів но не менше одного, а максимальна кількість є не обмеженою. Будь ласка ознайомтеся з законодавстом " Про публічні акупівлі". Дякую.
Дата відповіді: 07.04.2021 20:56
Відповідь надана

Про пульт, із Ліцензійних ВИМОГ, ознайомтесь, Це вимоги до пульта, якщо потрібен пульт, то ось такі повинні бути вимоги, внесіть зміни!

Номер: 61704f47566843aaaee040bf0a736781
Дата опублікування: 06.04.2021 22:13
Опис: IX. Вимоги щодо провадження робіт із спостерігання за пожежною автоматикою об'єктів 9.1. Кваліфікаційні вимоги: Керівник робіт повинен мати: базову або повну вищу освіту за напрямом підготовки "інженерія" ("будівництво та архітектура", "цивільна безпека"); стаж роботи за даним видом робіт, або з монтажу та технічного обслуговування систем пожежної сигналізації (пожежогасіння), або в органах державного пожежного нагляду (для спеціальності "пожежна безпека") не менше трьох років. Суб'єкт господарювання у своєму штаті повинен мати таких виконавців робіт: інженера-програміста, який має базову або повну вищу освіту за напрямом підготовки "інформатика та обчислювальна техніка" ("автоматика та управління"); чотирьох диспетчерів для цілодобового чергування на пульті спостерігання (якщо на пункт пожежного спостерігання виведено більше 300 об'єктів, то кількість диспетчерів повинна бути не менше восьми - по два диспетчери на зміну); двох електромонтерів охоронно-пожежної сигналізації (електромонтерів з ремонту та обслуговування електроустаткування, електромонтерів з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв'язку, монтажника радіоелектронної апаратури та приладів) не нижче 3-го розряду для чергування та аварійного виїзду. Керівник та виконавці робіт повинні пройти спеціальне навчання із спостерігання за пожежною автоматикою об'єктів, а також навчання та перевірку знань з питань охорони праці. ПИТАННЯ: ЧОМУ ЦІ КРИТЕРІЇ ПРОІГНОРОВАНІ, чи ПКМУ для Вас не АВТОРИТЕТ?
Відповідь: Шановний Учаснику, в Оголошенні до Спрощеної закупівлі Додаток 1 п 7 вказано " 7. Довідку, що підтверджують по завершенні робіт здачу об’єкта на пульт централізованого пожежного спостереження. " Вимогою замовника до Потенційного Учасника є предоставити підключення всієї змонтованої вами пожежної системи до пульта, Дан вимога не дискримінаційна, і не орушує права нікого з Потенційних учасників.
Дата відповіді: 07.04.2021 20:50
Відповідь надана

Чому саме таке формулювання договорів

Номер: fb81a0f41f804be68bf80ff671d4cc88
Дата опублікування: 06.04.2021 22:01
Опис: ФАКТ МОНТАЖІВ ПОЖЕЖНОЇ СИГНАЛІЗАЦІЇ - ВАША ВІДПОВІДЬ НА ПОПЕРЕДНЄ ЗАПИТАННЯ! Але чому ж Ви ВИМАГАЄТЕ не підтвердження ФАКТІВ, а особливі ДОГОВОРИ?
Відповідь: шановний Учаснику, кожна дежавна організація при закупівлі та при підписанні договорів про закупівлю, повинна керуватися законом України " Про публічні закупівлі" Відповідно до наказу № 708 від 15.04.2020 року " Про порядок визначення предмета закупівлі" кожне державне підприємство повинно вірно визначити предмет закупівлі і відповідно код ДК Згідно ДК 021: 2015 . Якщо у вас є договори по Монтажу Системи пожежної сигналізації, то у вас в договорі в розділі Предмет закупівлі буде прописано код ДК 021: 2015 - 45310000-3, так це самий вірний код ДК який повинен бути при цих роботах. Якщо у вас прописаний в договорі інший ДК на монтажні роботи пожежної сигналізації, тоді договір згідно закону України " Про публічні закупівлі" може визнатися таким як не дійний. При найпершій є перевірці перевіряючим органом, який має це право робити, на замовника може бути накладено штраф, і буде рекомендація до розірвання договору.Дякую.
Дата відповіді: 07.04.2021 20:44
Відповідь надана

Аналогічні договори

Номер: a7c134863410443aa8476dac5eacc903
Дата опублікування: 06.04.2021 21:39
Опис: Наталіє Іванівно, якщо ми робимо монтаж, але кожна організація, чи то державна, чи приватна робить договори так, як в цілому зручно, в них є однаковий зміст - монтаж і системи пожежної сигналізації і системи оповіщення про пожежу, але назва може різнитись. Вам відомо, як нікому на Вашому підприємстві, напевно, що кошти виділяються чи на капітальний ремонт, чи реконструкцію, чи електромонтажні роботи, чи й інші роботи. Разом з тим ми робимо монтаж саме пожежної сигналізації. Ваша поведінка і вимоги (Від імені держави) кажуть про те, що Вам в цілому однаково, що там за обладнання і чи є у виконавця досвід монтажу саме такого обладнання. Ви, за гроші, які ми платимо податками із невідомих причин, ВИДУМУЄТЕ вимоги і ВИМАГАЄТЕ від імені ДЕРЖАВИ щось таке, чого може по суті і не бути. Ви попираєте цю платформу. Ви вибираєте не досвідченого виконавця, а того, хто має такі бумажки, як ви собі ВИДУМАЛИ, чи може вони є за дивним збігом в одного із учасників. Тобіш, ми напряму задаємо Вам запитання: ХТО САМЕ ЦЕ ПИСАВ? ДАЙТЕ ІНФОРМАЦІЮ ПРО КОНКРЕТНИХ ЛЮДЕЙ, ЦЕ РОЗГЛЯДАЛОСЬ НА ТЕНДЕРНОМУ КОМІТЕТІ, ЧИ ТО ВСЕ ВИ? І внесіть зміни в контексті договорів і буде Вам ціна за монтаж 230 000 грн., а не 500000 і Макодзеба.
Відповідь: Щановний Учаснику, будь ласка уважніше читайте докуменацію, особливо розділ де вписані контактні данні Уповноваженої особи. Кожна дежавна організація при закупівлі та при підписанні договорів про закупівлю, повинна керуватися законом України " Про публічні закупівлі" Відповідно до наказу № 708 від 15.04.2020 року " Про порядок визначення предмета закупівлі" кожне державне підприємство повинно вірно визначити предмет закупівлі і відповідно код ДК Згідно ДК 021: 2015 . На це все є певні правила, норми закону і за їх порушення є відповідальність а не " як в цілому зручно" До вашого відома Капітальний ремонт, реконструкція чи електромонтажні роботи то взагалі зовсім різні роботи, вони мають різні КЕКВи, вони мають різне фінансування і вимоги процедур закупівлі по цих робіт теж різні. прошу ознайомитися з ДБН по будівництву та проконсультуватися з Казначейством, так як вони й проводять розрахунок по договорах згідно цих самих процедур. дякую.
Дата відповіді: 07.04.2021 20:39
Відповідь надана

Про пульт, повторно

Номер: 3a9b583bb45c4486acf1da8a5e645c76
Дата опублікування: 06.04.2021 21:20
Опис: Шановний замовнику, для того, щоб підключити обладнання на пульт потрібно заключити договір. І це може бути не наша організація, а будь-яка і навіть Макодзеба. Тому ще раз задаємо запитання, чи будете Ви тягнути Макодзеб, чи прибирете непотрібний пульт із монтажа. Дайте попрацювати! Вимога про пульт, є не просто дискримінаційною, а чітко свідчить про Вашу зацікавленість. Логіки немає в Ваших діях, навіть пояснити не можете, сороино за Вас.
Відповідь: Дана закупівля оголошення без дискримінацій, без образ будь кого з потенційних Учасників, все відповідає чинному законодавству з Публічних закупівель. Замовник в праві вимагати всі документи та довідки які не суперечать законодавсту і яких немає у відкритих реєстрах.Дякую.
Дата відповіді: 07.04.2021 20:29