-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
код ДК 021:2015 – 30210000-4 – Машини для обробки даних (апаратна частина) (Комп’ютер в зборі)
Завершена
313 910.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 569.55 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 569.55 UAH
Період уточнення:
01.04.2021 12:08 - 07.04.2021 00:00
Відповідь надана
Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі
Номер:
f86fb9e819d7416281bcb426cbce3ba8
Дата опублікування:
03.04.2021 16:22
Опис:
Шановний Замовник!
Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»?
Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD?
Дякуємо за відповідь!
Відповідь:
Шановний Учаснику! На виконання вимог частини 1 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» Комунальне некомерційне підприємство «Центр лікувально-діагностичної та лабораторної медичної допомоги» Мелітопольської міської ради Запорізької області розглянуло Ваше звернення за роз’ясненням положень тендерної документації за предметом закупівлі ДК 021:2015 – 30210000-4 – Машини для обробки даних (апаратна частина (Комп’ютер в зборі) щодо допущення на торги еквіваленту товару, а саме: чи розглядатиметься системний блок персонального комп’ютера на базі процесора AMD.
За результатами розгляду повідомляємо наступне:
правові та організаційні засади здійснення публічних закупівель регламентовані Законом України «Про публічні закупівлі» № № 922-VIII від 25.12.2015 року, в редакції, що передбачена Законом України № 114-IX від 19.09.2019 року «Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель». Одними із ключових принципів публічних закупівель в державі, які передбачені вказаним законом й закріплені у статті 5, є добросовісна конкуренція серед учасників та недискримінація учасників і рівне ставлення до них. Ці принципи втілено вимогами, які закріплено частиною 4 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі»: технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
При підготовці тендерної документації замовником було розроблено технічну специфікацію, яка містить детальні технічні вимоги до предмету закупівлі. Технічна специфікація до тендерної документація, яка є додатком 3 до неї, передбачає, що у всіх випадках застосування Замовником в документації конкретних торгових марок, виробника, джерело походження, тощо – слід мати на увазі вираз «або еквівалент».
Підсумовуючи повідомляємо, що процесор на базі AMD розглядатиметься замовником виключно у випадку їх повної відповідності технічним вимогам які передбачені тендерною документацією, зокрема щодо внутрішньо-тактової частоти, кількості потоків, кількістю ядер, типу, об’єму кешу пам’яті, частоти оперативної пам’яті, літографії.
В іншому випадку, на жаль, процесори на базі даних AMD розглядатися не будуть.
Дякуємо за звернення.
Дата відповіді:
06.04.2021 13:40