• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

Послуги із забезпечення кейтерингового обслуговування учасників ІІІ етапу Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН України

Завершена

820 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 100.00 UAH
Період уточнення: 31.03.2021 16:39 - 06.04.2021 00:00
Відповідь надана

Роз'яснення щодо вимог до кава-брейк

Номер: fafc83cd7236495e91645df66bdeebae
Дата опублікування: 02.04.2021 17:40
Опис: Шановний Замовнику! В Додатку 2 "Технічне завдання на надання послуг" в п. 3.4.10 є наступна вимога до кава-брейк: Забезпечення чаєм, цукерками, печивом протягом часу проведення заходу із щогодинним поновленням. В п. 3.4.11 є наступна вимога: "забезпечення кейтерінгового обслуговування протягом визначеного тайм-ліміту". Перелік складових з кейтерінгового обслуговування в п.3.4.1 чітко прописує години кава-пауз. І протягом дня (з 8-00 до 20-00) є потреба тільки в воді питній . ПИТАННЯ: Кава-паузи надаються ТІЛЬКИ в чітко визначені в п. 3.4.1 години, як-то: Велком кава 8-00...9-00, друга пауза 14-30...15-30, третя пауза 17-30-18-30. АБО додатково до цих кава-пауз ще треба врахувати безперервний чай і солодощі, з щогодинним поновленням? Щиро дякую за Вашу відповідь!
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику! Керуючись ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі- Закон), надаємо наступні роз’яснення згідно вашого запитання. До пункту 3.4.10. Додатку 2 до Тендерної документації будуть внесені відповідні зміни та зазначений пункт буде викладений в наступній редакції: "3.4.10. Вимоги до кави-брейк: забезпечення натуральною кавою (в асортименті), чаєм (чорним та зеленим), солодощами (печиво – не менше ніж 5 різновидів, цукерки – не менше 7 різновидів) протягом часу проведення заходу із обов’язковим поновленням та щогодинної заміни термосів з чаєм та щогодинним поновленням асортименту солодощів." З повагою, тендерний комітет НЦ "МАНУ".
Дата відповіді: 06.04.2021 15:21
Відповідь надана

Кваліфікаційні критерії

Номер: 043366f8abb840ea94000ed98afc8885
Дата опублікування: 02.04.2021 14:11
Опис: Шановний Замовнику, питання щодо Довідки про наявність працівників необхідної кваліфікації. В тендерній документації указано, що можна вказати частину офіціантв та кухарів (але не менше двох, одного і т.д.) Питання щодо особистих медичних книжок. Постачальником надаються книжки тільки цієї частини працівників, чи усіх, хто буде задіяний в Заході? З технічної точки зору, зручніше надати медкнижки усіх офіціантів, але вже з документами, що надаються ПЕРЕМОЖЦЕМ.
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику. Керуючись ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі- Закон), надаємо наступні роз’яснення згідно вашого запитання. Згідно пункту 5.2.2. Тендерної документації Учасник зобов’язаний надати довідку в довільній формі за підписом уповноваженої посадової особи Учасника з інформацією про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов Договору про надання послуг/виконання робіт/поставки товарів тощо: - не менше 2 офіціантів; - не менше 1 кухаря (IV розряду); - не менше 1 водія. згідно пункту 5.2.2.1. Учасник має надати копії особистих медичних книжок працівників, які зобов’язані проходити періодичний медичний огляд, з відмітками про вчасне проходження медогляду та які будуть залучені до виконання послуг. У відповідності до вимог Тендерної документації, для підтвердження зазначеного кваліфікаційного критерію достатньо надати медичні книжки на працівників, вказаних у Довідці, яка має бути подана учасником на виконання вимог п.5.2.2. Тендерної документації. Вимога щодо надання медичних книжок решти працівників, не зазначених у Довідці, ставитиметься виключно до Учасника, який за результатами аукціону та кваліфікації буде визначений Переможцем закупівлі, та після підписання Договору безпосередньо надаватиме послуги кейтерингового обслуговування учасників Заходу, відповідно до вимог Тендерної документації. З повагою, тендерний комітет НЦ "МАНУ".
Дата відповіді: 02.04.2021 17:18